چه المان‌هایی را باید در طراحی یک دفتر کار در نظر بگیریم؟

0

تک‌تک جزئیاتی که در طراحی دفتر کار خود به کار می‌برید، علاوه بر بهبود عملکرد کارکنان، می‌تواند مزایای بسیار زیاد دیگری هم داشته باشد. ولی چه المان‌هایی را باید در طراحی یک دفتر کار در نظر بگیریم تا همه چیز استاندارد و اصولی باشد.

دفتر کار برای خیلی‌ها خانه دوم و حتی برای بعضی‌ها خانه اول است. پس باید تلاش کنیم تا بهترین لحظات را در آن داشته باشیم و از طرف دیگر به بهترین شکل ممکن بتوانیم کارمان را انجام دهیم. گاهی هم مشتری‌ها به ما سر می‌زنند و وظیفه ماست که میزبان خوبی باشیم. ولی یادمان باشد که برای یک پذیرایی خاطره‌انگیز و خلق یک تجربه به‌یادماندنی، علاوه بر آداب معاشرت حرفه‌ای، باید به تک‌تک جزئیات محیط توجه کنیم. اما کدام المان‌ها را باید در طراحی دفتر کار در نظر بگیریم؟

پارتیشن‌بندی اصولی و حرفه‌ای

این روزها پارتیشن‌بندی یکی از مهمترین المان‌ها در طراحی دفتر کار است. پیشتر تصور ما از فضای کاری و اداری محیطی بود که از تعداد زیادی اتاق تشکیل شده است. ولی در فضای اداری مدرن دیگر این سبک قابل قبول نیست و باید به فکر تغییر آن باشد. استفاده از پارتیشن اداری به‌ویژه پارتیشن شیشه‌ ای مزایای جذابی دارد که می‌توان به زیباترکردن فضا، افزایش بهره‌وری، استفاده بهتر از فضا، ایجاد حس خوب و تعامل بهتر، استفاده از نور طبیعی، بهبود وضعیت گردش کار و… اشاره کرد.

رونیکس

پارتیشن‌بندی کار ساده‌ای نیست و باید به صورت تخصصی انجام شود. ضمن اینکه طراحی، کیفیت و کارایی پارتیشن مورد نظر نیز اهمیت دارد. دنیته یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع پارتیشن اداری به صورت شیشه‌ای، تک‌جداره، دوجداره، ثابت، متحرک و اتاق سکوت است. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین مدل‌های مدرن را مطابق با انتظار، فضا و بودجه با بهترین کیفیت به شما ارائه کنیم. کافیست خیلی ساده محصول و سپس ابعاد، رنگ و طرح آن را انتخاب کنید، تا یک پارتیشن‌بندی فوق‌العاده را برایتان اجرا کنیم.

میز کارمندی و کارشناسی

هر کارمندی جانش به میز و صندلی‌اش وابسته است؛ چراکه روزی چند ساعت حتی بیشتر از مبلمان خانه خود با آنها زندگی می‌کند. ما هم در دنیته فرقی با شما نداریم و به همین دلیل چیزی که برای خودمان می‌پسندیم برای شما هم همان را می‌خواهیم. میز کارمندی که به عنوان میز کارشناسی هم شناخته می‌شود، از اجزای جدایی‌ناپذیر محیط کار است که هر کدام از کارمندان و مدیران در طول روز ساعت‌ها با آن سر و کار دارند. بنابراین کیفیت، سبک طراحی، ارگونومی و کارایی آنها اهمیت زیادی دارد.

شرکت دنیته یکی از پیشگامان بازار در طراحی، تولید و عرضه انواع میز کارمندی مدرن و میز کارشناسی مدرن است که محصولات خود را متناسب با نیاز، فضا، سلیقه و بودجه شما طراحی و تولید می‌کند، بنابراین اگر قصد خرید میز کارمندی و کارشناسی مدرن با طراحی خاص فضای کاری خودتان دارید به سایت Denitte.com سری بزنید.

فایل اداری

در محیط کاری و ادارات، حجم زیادی از اسناد مهم وجود دارد که برای سازمان‌دهی و منظم کردن آنها می‌توان از کمد یا فایل اداری استفاده کرد. به همین دلیل استفاده از فایل در کنار میز پذیرش یا اتاق کارمندان باعث می‌شود فضا منظم و زیباتر به نظر برسد و از سوی دیگر زمانی که بخواهید کار مراجعه‌کنندگان یا همکاران خود را انجام دهید، خیلی سریع بتوانید چیزی که می‌خواهید پیدا کنید.

پیشتر در بیشتر موارد شاهد فایل‌های فلزی بودیم که بعدها مدل‌های چوبی و MDF هم اضافه شد. البته هنوز هم خیلی به اهمیت فایل اداری در طراحی دفتر کار توجه نمی‌شود. ولی ما در مجموعه دنیته با اشراف کامل نسبت به اهمیت این المان در فضای اداری و ضرورت وجود آن هنگام تغییر دکوراسیون، تلاش کرده‌ایم تا جذاب‌ترین نمونه‌ها را متناسب با فضاهای مختلف طراحی و تولید کنیم. ضمن اینکه تلاش ما بر این بوده است تا ضمن حفظ کیفیت بالا، کاری کنیم که فایل‌های اداری کاربردی‌تر باشند و بتوانید بهینه‌تر از آنها بهر ببرید.

میز اداری

میزها نیز مانند باقی ملزومات مبلمان اداری اهمیت بسیار زیادی دارند؛ چراکه نه‌تنها جلوه‌بخش محل کار ماست، بلکه در طول روز ساعت‌های زیادی باید با آنها سر‌وکله بزنیم. در طراحی انواع میز اداری مدرن از المان‌های جذاب، مینیمال و متناسب با محیط کار افراد استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع میز اداری مدرن را در برای میز مدیریت، میز پذیرش، کار گروهی، میز کارمندی، اتاق کنفرانس و جلسات، فضای استراحت و غذاخوری و… استفاده کنید.

از آنجایی که در طراحی این میزها به کارایی، محیط کار، نیاز افراد و زیبایی توجه می‌شود، به خوبی استفاده از فضا را بهینه می‌کنند. مجموعه دنیته در تولید انواع میز اداری مدرن هم جزو پیشگامان بازار است که مدل‌های بسیار متنوع و جذابی را راونه بازار می‌کند. برای طراحی و سفارش انواع میزهای اداری دنیته روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید میز اداری ام دی اف

انواع مبلمان مدرن اداری

مبلمان اداری اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه نه‌تنها جلوه‌بخش محل کار ماست، بلکه در طول روز ساعت‌های زیادی باید با آنها سر‌وکله بزنیم. ما در تلاشیم تا در طراحی انواع مبلمان مدرن اداری از المان‌های جذاب، مینیمال و متناسب با محیط کار افراد استفاده کنیم.

از آنجایی که در طراحی انواع مبلمان اداری، به کارایی، محیط کار، نیاز افراد، بودجه و زیبایی توجه می‌شود، بنابراین انتخاب گزینه درست به خوبی استفاده از فضا را بهینه می‌کند. مجموعه دنیته در تولید انواع مبلمان مدرن هم جزو پیشگامان بازار است و مدل‌های بسیار متنوع و جذابی را راونه بازار می‌کند.

دنیته، طراح حال خوب کاری!

همان‌طور که دیدید بخش قابل توجهی از مهمترین المان‌هایی که باید در طراحی دفتر کار و راحتی کارمندان و مراجعه‌کنندگان در نظر بگیرید، به تجهیزات و مبلمان اداری ارتباط دارد. شرکت مبلمان اداری دنیته با توجه به استقبال گسترده مشتریان خود در فضایی بالغ بر 700 مترمربع و به کمک تیم حرفه‌ای طراحان و تولیدکنندگان خود انواع مبلمان، میز مدیریت، میز پذیرش، پارتیشن اداری و… تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

تمام مدل‌های مبلمان اداری دنیته ارگونومی و راحتی فوق‌العاده‌ای دارند و همه آنها مطابق با جدیدترین طراحی و تکنولوژی‌های روز تولید می‌شوند. اگر دنبال حال خوب و بهره‌وری بالا هستید، گزینه‌های جذاب ما روی میز است! کافیست به سایت دنیته مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.