شباهت ها و تفاوت‌های کرم مرطوب کننده و آبرسان

0

تا به حال مطالب فراوانی در خصوص لزوم استفاده از آبرسان و کرم های مرطوب کننده نوشته شده است و قطعاً می دانید با داشتن هر نوع پوستی اعم از خشک یا چرب، استفاده از این کرم ها برای سلامت پوست بسیار مفید است. اما کمتر دیده شده از تفاوت های میان کرم مرطوب کننده و آبرسان صحبت شود.

در این مطلب سعی شده به شباهت ها و تفاوت های کرم مرطوب کننده و آبرسان پرداخته شود.

نخست باید عنوان کرد، برای اینکه پوست شما لطافت و نرمی داشته باشد، باید رطوبت رسانی کافی به آن انجام شود که این وظیفه کرم های مرطوب کننده است؛ اما آیا این کرم ها آبرسانی به پوست را هم انجام می دهند؟ که باید در جواب بگوییم: خیر!

رونیکس

مرطوب کننده ها موادی هستند که بر پایه روغن تولید می شوند و وازلین و روغن های معدنی و همچنین امولینت‌ هایی چون استرها و روغن های گیاهی را در بر می گیرند. اما آبرسان ها موادی تحت عنوان humectants هستند که وظیفه رساندن آب به پوست شما و حفظ آن را بر عهده دارند.

آبرسانی پوست چیست؟

کم آبی پوست، این روزها یکی از مشکلات رایج پوستی است که دلیل آن کاهش هیدراتور پوست است. یادتان باشد وقتی از این مشکل صحبت می شود، فقط به پوست های خشک نباید اشاره کرد چرا که پوست صورت هم مانند بدن انسان در هر صورت به آب احتیاج دارد. رسیدگی به پوست در هر زمانی لازم است اما اگر به سن 30 سالگی رسیده اید، این موضوع را بیشتر از پیش دنبال کنید.

اسید هیالورونیک، گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل، موسین حلزون، اسید لاکتیک و اسید سیتریک، سدیم لاکتات و اوره ترکیبات حاوی مواد آبرسان را شامل می شوند.

برای استفاده از کرم های آبرسان در ابتدا صورت خود را به طور کامل بشویید و خشک کنید، سپس مقدار تعیین شده ای از آبرسان را به تمامی نقاط صورت بزنید و با حرکات آرام به سمت بالا بمالید، در این صورت کرم جذب پوست می شود.

وظیفه کرم مرطوب کننده چیست؟

نخستین وظیفه مرطوب کننده ها ایجاد یک لایه مراقبتی بر روی پوست است. این لایه، مانع از بین رفتن رطوبت و تبخیر آب پوست می شود و همین موضوع از خشکی پوست جلوگیری می کند.

روغن دانه های گیاهی مثل شاهدانه، بادام، نارگیل، روغن شی باتر و روغن های گیاهی مثل جوجوبا، رزهیپ (گل نسترن)، روغن درخت چای، اسکوآلن، روغن معدنی، لانولین، موم عسل و اسید استئاریک، ترکیبات حاوی مواد مرطوب کننده را شامل می شوند.

به طور کلی می توان گفت مرطوب کننده ها به مراقبت از پوست می پردازند و در نتیجه در کنار آبرسان، استفاده از هر دو آن ها به پوست کمک می کند.

معرفی محصولات

برای خرید هرگونه مواد بهداشتی و سلامت پوست باید به دقت از برندهای معتبر خریداری کرد چرا که سلامتی پوست به سادگی به خطر می افتد و جبران آن کار دشواری است. محصولات کامان و محصولات بایومارین از برندهایی است که در کنار استقبال مصرف کنندگان، بازخورد خوبی نیز در بازار گرفته اند.

آبرسانی محصولات کامان را در بمب های آبرسان این برند می توان تشریح کرد. بمب های آبرسان یا واتر بمب کامان در چهار نوع عسل، کیوتن، کلاژن و ویتامین سی تولید شده اند:

بمب آبرسان عسل کامان برای افرادی طراحی و تولید شده که پوستشان به سرعت قرمز می‌شود.

بمب آبرسان کلاژن کامان برای افراد بالاتر از 30 سال تهیه شده است که کلاژن سازی پوست را تقویت می کند.

بمب آبرسان ویتامین سی برای افرادی که پوستی کدر و تیره دارند، گزینه کاملاً مناسبی است. این محصول چروک های پوست را بهبود و باعث شفاف شدن آن می شود.

بمب آبرسان کیوتن کامان نیز به دلیل وجود ترکیبات ضد چروک و جوانساز، برای افراد بالای 35 سال مناسب است.

کرم های مرطوب کننده کامان نیز برای رطوبت رسانی و بازسازی لایه های پوست مناسب است. این محصولات در کنار اینکه از پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند، هیچ گونه حس چربی نیز روی پوست ایجاد نمی کنند.

بایومارین نیز یک برند ایرانی است که محصولاتش از عصاره جلبک های دریایی تولید می شود. محصولات بایومارین از مواد اولیه فرانسوی تولید می شود و آبرسان های این برند که در غالب سرم و ماسک‌های آبرسان و با توجه به انواع مختلف پوست تهیه می شوند، با بهره گیری از فرمولاسیونی خاص باعث لطافت پوست و حفظ رطوبت آن می‌شوند.

در انتها بار دیگر باید گفت برای تهیه اینگونه محصولات که با سلامت پوست شما رابطه مستقیم دارند، درکنار خرید از فروشگاه معتبر، از مشورت کارشناسان این حوزه نیز بهره مند شوید. به این منظور اگر فروش اینترنتی را انتخاب می کنید، روژا شاپ در عین ضمانت از اورجینال بودن محصولات، توضیحات کارشناسی کاملی را با بهره گیری از مشاورین این حوزه به مخاطبان ارائه می دهد. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی روژا شاپ می توانید اطلاعات کامل از محصولات آبرسان و مرطوب کننده را با توجه به نوع پوست خود به دست آورده و از خرید خود اطمینان داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.