راهنمای خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی

0

در بسیاری از شهرهای ایران ، ویژگی آب آشامیدنی به دلیل نوع اقلیم و شرایط آب های زیرزمینی ، به نحوی مطلوب نبوده و به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در اکثر منازل به عنوان راهکاری بسیار مؤثر پیشنهاد و استفاده از آنها حتی ؛ ضروری به نظر می رسد .

بهترین دستگاه تصفیه آب

برای اینکه بتوانیم بهترین دستگاه تصفیه آب را خریداری نمائیم ، باید از ویژگی ها و ساختار و عملکرد این دستگاهها مطلع باشیم تا با مقایسه انواع آنها ، به برتر بودن کیفیت هر کدام نسبت به دیگری ، پی ببریم .

– توجه به نوع دستگاه و نحوه کار آن اعم از : متکی به روش اسمز معکوس ، یا متکی به فیلتراسیون UF ، و یا تبادل یونی و . . . که با توجه به نوع مشکل آب و نوع مصرف آب (شرب ، حمام، اشپزی) باید دستگاه دارای عملکرد مربوطه را خریداری کرد .

رونیکس

 

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب :

  • – نوع فیلترهای استفاده شده در دستگاه که مهمترین آنها فیلتر ممبران بوده
  • – چند مرحله ایی بودن دستگاه که امروزه دستگاه 6 مرحله ایی با داشتن فیلتر مینرال از کارایی بالاتری برخوردار است.
  • – برند دستگاه
  • – نوع فیلتر براساس جنس به کار رفته در آن
  • – نوع اتصالات که در مورد نوع مهره ای با وجود وقت گیر بودن باز و بسته کردن آنها ولی کارایی مطلوب تری دارد.
  • – خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه توسط شرکت
  • – جنس و نوع آلیاژ به کار رفته در شیر خروجی دستگاه که بر روی سینک ظرفشویی نصب می شود.
  • – در دسترس بودن لوازم و فیلترها در بازار
  • – ابعاد و اندازه دستگاه تصفیه آب که باید با فضایی که در اختیار دارید ، همخوانی داشته باشد .
  • – داشتن استانداردها و گواهی های دستگاه تصفیه آب خانگی

این نکات ، مواردی است که شما باید در هنگام انتخاب دستگاه مد نظر داشته باشید . برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ، باید تمامی این موارد را در دستگاه مربوطه ، بررسی نمایید .

بهترین برندهای تصفیه آب تایوانی :

همانطور که قبلا هم عنوان کردیم ، بهترین دستگاه تصفیه آب در کشور تایوان تولید می شوند . یکی از برندهای تایوانی دستگاه تصفیه آب ، Minerva می باشد که از تولید کنندگان حرفه ایی در این زمینه به حساب می آید . مدل های تولیدی در این شرکت 6 مرحله ایی و7 مرحله ایی بوده ، هرکدام با عملکردهای منحصر به فرد .

همچنین برندهای آکواپرو ، آکواپیرو ، سی سی کا ، ایزی ول ، مکس تک هم از بهترین دستگاه تصفیه آب به شمار می روند .

 

برند سی سی کا : برندی با سابقه 40 ساله ، تولید کننده بهترین دستگاه تصفیه آب در جهان ، از نوع اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون که به شکل زیرسینکی استفاده می شوند .

این شرکت شروع به تولید محصولات هوشمند نیز کرده است . به جز مدل های زیر سینکی ، تولید دستگاههای تصفیه آب مدل رومیزی و دیواری و همچنین دستگاه های 7 و8 مرحله ایی را نیز در دستور کار خود قرار داده است .

برند آکوا پرو : زیر مجموعه شرکت آکواتک امریکا ، که در تایوان فعالیت دارد . از برندهای پرفروش و با کیفیت جهانی. خروجی آب در دستگاههای تصفیه آب این برند ، بسیار با کیفیت بوده و هرگونه مواد زائد خارجی و شیمیایی و سمی و یا میکروارگانیسمی را کاملا حذف می کند .

برند سافت واتر : بیشتر از 60 سال است که در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب مشغول به تولید است . تولیدات این کمپانی از بهترین دستگاه تصفیه آب درجهان محسوب میشوند . تولید فیلتر به روش اسمز معکوس از دستاوردهای این کارخانه به حساب می آید . همچنین جدیدا دستگاههای تصفیه 8 مرحله ایی ( مرحله فیلتر قلیایی و فیلتر مادون قرمز) نیز وارد بازار کرده است. تمام قطعات مورد نیاز در خود کمپانی تولید می شود.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

از ویژگی های بارز محصولات تایوانی ، کیفیت و پیشرفتگی محصولات این کشور می باشد که چون معمولا تحت لیسانس کمپانی های آمریکایی فعالیت می کنند ، دارای مجوز و استانداردهای لازم و معتبر جهانی نیز می باشند . مانند استانداردNSF . بهترین دستگاه تصفیه آب را کمپانی های تایوانی تولید می کنند.

یکی از راههای شناخت اصل یا تقلبی بودن محصولی که قصد خرید آن را دارید ، وجود همین استانداردها می باشد.

معمولا قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی که در شرکت مشاوره و فروش رادگستر نوین ، عرضه می شوند از 600 هزار تا 3 میلیون تومان می باشد.

بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین ، یکی از شرکت های با تجربه در امر واردات و فروش بهترین دستگاه های تصفیه آب و همچنین دستگاه های تصفیه هوا ، بوده که با سابقه 16 ساله ایی که دارد توانسته است رضایت مشتریان خود را به نحو احسن جلب نماید.

راد گستر نوین ، با عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب ، آنهم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و بالاترین خدمات بعد از فروش ، توانسته است مسیر رسیدن به رفاه را برای مردم ایران ، هموارتر نماید.

شما می توانید به فروشگاه آنلاین این شرکت سری زده و علاوه بر بازدید از انواع دستگاه های تصفیه آب ، از مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب ، که در این شرکت برای شما عزیزان وجود خواهد داشت هم بهره مند شوید.

 

خدمات ارائه شده در این شرکت در صورت تمایل به خرید عبارتند از :

  • – مشاوره تلفنی و آنلاین و راهنمای خرید آب تصفیه کن
  • – فروش به صورت نقد و اقساط
  • – گارانتی یکساله طلایی
  • – پشتیبانی و خدمات برای بازه زمانی طولانی
  • – ارسال شیر آلات و نصب دستگاه به شکل رایگان
  • – به کار گیری متخصصان ماهر برای سرویس و رفع هرگونه مشکل در دستگاه شما

برای خرید محصولات اصل حتما به فروشگاه رادگستر نوین مراجعه کنید. زیرا محصولات این واردکننده با کارتن و بسته بندی اصل خود کمپانی بوده و همچنین ابزار و شیرآلات مورد استفاده در هنگام نصب دستگاه همگی با بهترین کیفیت دراختیار مشتری قرار می گیرد. همچنین مخزن 16لیتری هم خواص ضد باکتری داشته که در محصولات تقلبی اینچنین پکیجی را نمی بینید.

این شرکت با سفارش پذیری آنلاین توانسته است دغدغه مشتریان خود ناشی از صرف وقت و هزینه و انرژی را به طور کامل از بین ببرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.