تعمیرگاه معتبر یخچال و ساید فریجیدر

0

یخچال فریزر جزو اصلی ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود و وجود آن در هر خانه ای ضروری می باشد. از آنجایی که یخچال فریزر همیشه روشن و در حال فعالیت است، پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می کند. ما در این مقاله قصد داریم معتبر ترین تعمیرگاه تعمیرات یخچال فریزر و ساید فریجیدر را خدمتتان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

یخچال فریزر فریجیدر

هنگامی که یخچال ها به صورت عامه در حال ورود به خانه های مردم دنیا بودند، کمپانی فریجیدر در سال 1916 تاسیس و پا به این عرصه گذاشت. این شرکت در ابتدای فعالیت تخصصی خود، تولیدات یخچال را آغاز کرد و بسیار هم در این کار موفق بود. فریجیدر در حال حاضر انواع یخچال های دوقلو، ساید، ایستاده و … را تولید و روانه بازار می کند.

تعمیرگاه یخچال فریجیدر

پس از گذشت مدتی همانطور که در اول این پست خدمتتان عرض کردیم، یخچال فریزر ها به دلیل فعالیت 24 ساعته دچار مشکل و خرابی میشدند و نیاز به تعمیرات پیدا می کردند. در اینجا بود که اولین تعمیرگاه های لوازم خانگی ایجاد و فعالیت خود را شروع کردند. اما این تعمیرگاه ها یک سری مشکلات داشتند که باعث نارضایتی شدید مصرف کنندگان میشد؛ اشکالاتی نظیر عدم استفاده از قطعات اورجینال، عدم اطمینان مصرف کنندگان یخچال به تعمیرکاران، عدم ارائه خدمات پس از فروش، هزینه های بالا و نبود مرجع نظارت کننده باعث ایجاد این نارضایتی ها میشد.

رونیکس

در اینجا بود که تولیدکنندگان اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در شهر های مختلف و ارائه خدمات پس از فروش کردند. فریجیدر جزو اولین برند هایی بود که نمایندگی تعمیرات خود را تاسیس و اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کرد.

تعمیر یخچال فریجیدر در تهران

یخچال فریزر های فریجیدر در تهران هم از محبوبیت بالایی برخوردارند و تعمیرات آن هم بسیار رو بورس است. این شرکت در تهران هم اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات رسمی نمود و این نمایندگی در تمامی مناطق مختلف شمال، جنوب، شرق و غرب ارائه خدمات می کنند. تعمیر یخچال فریجیدر شرق تهران و یا هر منطقه دیگر در منزل شما انجام می شود و نیازی نیست تا به تعمیرگاه مرکزی مراجعه نمایید.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در تهران

  • اعزام تعمیرکار به محل و انجام تعمیرات در منزل
  • استفاده از قطعات اصلی برای تعویض و تعمیر
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • هزینه و قیمت پایین نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز و متفرقه
  • تعمیرکاران ماهر و باتجربه

این ویژگی ها باعث شد تا دیگر کمتر کسی به نمایندگی های غیر مجاز مراجعه کند و بدون هیچ دغدغه و دردسری تعمیر یخچال فریجیدر خود را به متخصصین کاربلد بسپارند.

ساید بای ساید فریجیدر

یکی دیگر از تولیدات و محصولات با کیفیت و مرغوب فریجیدر، یخچال های ساید بای ساید بود. یخچال های ایستاده و یا دوقلو به دلیل ابعاد بزرگ و آپشن های کم، جای خود را به ساید ها داده اند. ساید بای ساید ها به دلیل ابعاد پایین نسبت به دوقلو ها و همچنین امکاناتی مانند یخساز و … محبوبیت بسیار بالایی پیدا کردند و جای یخچال های معمولی را گرفتند.

تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر

تعمیر یخچال ساید فریجیدر به دلیل تکنولوژی بالا و حساسیت قطعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیشنهاد می شود این کار حساس را به هر تعمیرگاه و تعمیرکار متفرقه ای نسپارید. قطعات یخچال های ساید به همدیگر وابستگی بالایی دارند و در صورت وجود مشکل در یکی از قطعات، قطعات دیگر هم دچار مشکل و خرابی می شوند. به همین دلیل این کار باید توسط تکنسین متخصص و با تجربه انجام شود.

تعمیرگاه ساید بای ساید فریجیدر در تهران

اگر به دنبال یک تعمیرگاه معتبر می گردد تا تعمیر ساید بای ساید خود را به آنجا بسپارید، ما نمایندگی تعمیرات یخچال ساید فریجیدر را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید تنها با یک تماس با این نمایندگی رسمی، آدرس محل سکونت، مشکل به وجود آمده و روز و ساعتی که می خواهید تعمیرکار ساید به منزل تان مراجعه کند را اعلام کنید تا در کمتر از 2 ساعت تعمیرکار به محل سکونتتان اعزام شود.

توجه: اگر یخچال فریزر و یا ساید شما دارای گارانتی است، اصلا تعمیرات آن را به تعمیرکاران متفرقه نسپارید زیرا دستگاه شما از گارانتی خارج شده و دیگر خدمات پس از فروش فریجیدر شامل آن نمی شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات فریجیدر

برای تماس با این تعمیرگاه می توانید از طریق لینک زیر وارد وب سایت نمایندگی رسمی فریجیدر در تهران شوید و از طریق شماره های موجود در سایت با آنها تماس بگیرید. هنگامی که تماس میگیرید کارشناسان در ابتدا مشکل و خرابی پیش آمده را از شما جویا می شوند. پس از آن آدرس منزل و زمان دلخواه شما را برای اعزام تعمیرکار ثبت و در همان زمان تعمیرکار به منزل مراجعه می کند.

https://frigidairerepairco.com/

سخن پایانی

ما در این پست قصد داشتیم تا معتبرترین نمایندگی فریجیدر در تهران را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرابی یخچال و ساید بای ساید فریجیدر تان، بتوانید از خدمات طلایی آن ها استفاده نمایید تا لوازم خانگی شما در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه تعمیر شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.