اپلیکیشن زوپ، مشاوره انلاین پزشکی را بهتر بشناسید

0

نوبت دهی آنلاین پزشک از آن دست امکاناتی است در شرایط موجود می‌تواند بسیار کمک کننده باشد در صورتی که هر بیمار در زمان تعیین شده در مطب حاضر شود از ازدحام‌های بی‌مورد و در پی آن گسترش بیشتر بیماری کرونا جلوگیری می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده در پی آن، اگر به بیماری مبتلا شوید و یا علایم بروز بیماری را درخود احساس کنید چه راه کاری را در پیش می‌گیرید؟ آیا به خوددرمانی می‌پردازید و یا نسبت به علایم بیماری خود بی توجه می‌شوید؟ هر دو راهکار اشتباه هستند و ممکن است باعث بروز مشکلات و خطرات گاه جبران ناپذیری شود. ما به شما استفاده از اپلیکیشن‌ پزشکی زوپ را پیشنهاد می‌دهیم. زوپ این امکان را فراهم کرده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و خروج از منزل با پزشک متخصص ارتباط برقرار کنید و مشاوره شوید. با توجه به شرایط موجود لازم است علاوه بر رعایت پروتکل‌ها به صرفه جویی در هزینه‌ها نیز بپردازیم و این مهم به کمک زوپ به دلیل تعرفه‌های ویزیت پایین به راحتی قابل انجام است.

ویزیت آنلاین

به کمک زوپ می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی و مکانی ویزیت شوید و پزشک به تشخیص و درمان بیماری شما کمک کند. این ویزیت می‌تواند به صورت آنلاین و یا متنی انجام شود. زوپ با ایجاد صفحه‌ی معرفی برای هر پزشک این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با مطالعه‌ی آن، پزشکی را که بیشترین نزدیکی به معیارهای فرد دارد را انتخاب کنند.

رونیکس

نوبت دهی آنلاین

این نکته که مشاوره آنلاین پزشکی نمی‌تواند جایگزین ویزیت حضوری شود امری غیر قابل انکار است اما به عنوان ابزاری تسهیل دهنده می‌توان در مواردی از آن استفاده کرد. گاه بنا به صلاح و تشخیص پزشک آنلاین و یا در بعضی بیماری‌ها به دلیل لزوم معاینه فیزیکی لازم است بیمار به صورت حضوری به پزشک مراجعه کند. زوپ این امکان را فراهم کرده است در چنین شرایطی فرد بتواند از طریق این اپلیکیشن نوبت ویزیت حضوری از پزشک مورد نظر را رزرو کند. نوبت دهی آنلاین پزشک از آن دست امکاناتی است در شرایط موجود می‌تواند بسیار کمک کننده باشد در صورتی که هر بیمار در زمان تعیین شده در مطب حاضر شود از ازدحام‌های بی‌مورد و در پی آن گسترش بیشتر بیماری کرونا جلوگیری می‌شود.

مشاوره آنلاین کرونا

امروزه نگرانی بسیاری از مردم نه تنها ایران بلکه دنیا مربوط به ویروس نوظهوری از خانواده ویروس کرونا است که به COVID-19 نام گذاری شده است. این ویروس که از شهر ووهان در چین شروع به گسترش کرده نسخه جدیدتری از ویروس همه‌گیر سارس SARS است.

این ویروس به دلیل بزرگی و سنگینی نمی‌تواند در هوا معلق بماند. کوید19 بیرون از بدن نمی‌تواند برای مدت طولانی بیما‌زا بماند و در صورتی که شرایطی محیطی مناسب برای زنده ماندن آن باشد تا 8 روز خارج از بدن فعال می‌ماند.

چگونگی سرایت COVID-19

دوران نهفتگی

فرد مبتلا از 2 تا 12 روز هیچ علامتی از بیماری را در خود احساس نمی‌کند و این دوران که به اصطلاح به آن دوران نهفتگی گویند باعث ایجاد دشواری جهت جلوگیری از شیوع بیشتر آن می‌شود. زیرا برای تشخیص ابتلای فرد به بیماری باید او را به مدت 14 روز قرنطینه کنند که این امکان با تعداد شدن افراد مشکوک امری بسیار سخت است.

علایم ویروس کرونا

علایم این بیماری با پیشرفت آن در حال تغییر است اما به طور کلی شایع‌ترین این علایم شامل موارد زیر می‌شود:

  • تب
  • سرفه خشک
  • تنگی نفس
  • از دست دادن حس بویایی و چشایی

راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا

  • همه افراد اعم از سالم و یا مبتلا از ماسک استاندارد استفاده کنند
  • دستان خود را مکرر با آب و مایع شست و شو دهید
  • سطوح مختلف و وسایلی که افراد آن‌ها را لمس می‌کنند به تناوب ضدعفونی نمایید
  • در مکان‌های اجنماعی تا حد امکان حضور نیابید و در صورت الزام فاصله یک و نیم تا دو متری خود را حفظ کنید
  • هرگز با دست نشسته چیزی نخورید و یا آن‌ها را به چشم، دهان و یا بینی خود نزنید
  • در خانه بمانید

زوپ و کرونا

اپلیکیشن زوپ برای مبتلایان به کرونا شرایط لازم را فراهم می‌کند تا بدون حضور در اماکن عمومی بتوانند مشاوره پزشکی آنلاین دریافت کنند. زوپ به کمک متخصصان داخلی، عفونی، ریه و مشاوره کرونا به ارائه خدمات می‌پردازد.

کد تخفیف 30 درصدی ویژه کاربران چطور : شما می توانید در صورتیکه اپلیکیشن زوپ را تا یک هفته از زمان انتشار این پست نصب کنید به مدت 1 ماه از کد تخفیف سی درصدی zoop30 برای مشاوره های آنلاین زوپ با تمام پزشکان آن استفاده کنید.

اپلیکیشن زوپ را می تواند از بازار یا گوگل پلی استور دانلود کنید. کاربران آیفون فعلا می توانند از نسخه تحت وب زوپ استفاده کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.