سایت رزرو هتل خارجی در ایران

0

طی دهه‌های اخیر صنعت گردشگری در سراسر دنیا رشد چشم‌گیری یافته و مسافران هر ساله در داخل و خارج از کشور به مسافرت می‌روند. در گذشته رزرو هتل از طریق مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی انجام می‌شد؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی تحول بزرگی در دنیا رخ داد. با دسترسی افراد به اینترنت و ساخت سایت‌های رزرو اینترنتی (بلیط، تور مسافرتی، هتل داخلی و خارجی) در کم‌ترین زمان امکان رزرو هتل خارجی به‌وجود آمد. سامانه معتبر علی بابا یکی از سایت‌های شناخته شده و به‌نام رزرو آنلاین در ایران است که به‌راحتی می‌توانید خدمات اینترنتی مربوط به سفرتان را در آن انجام دهید.

آشنایی با بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط سفر

علی بابا با سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین سایت خرید اینترنتی در سال 1393 در ایران آغاز به کار کرد و طی این سال‌ها توانست لقب معتبرترین سایت اینترنتی خرید بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس)، رزرو تور مسافرتی و هتل در ایران را به‌دست آورد. طبق نظرسنجی‌های انجام شده توسط مسافران و کاربران علی بابا بیش از 97 درصد افراد از خدمات این سامانه راضی بوده‌اند. اعتبار شرکت بزرگ و موفق علی بابا، پوشش حداکثری سفرها (خطوط هوایی،ریلی و زمینی)، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما و پشتیبانی 24 ساعته علی بابا در همه روزهای هفته باعث شده رتبه یک خرید بلیط ایترنتی بلیط سفر به علی بابا تعلق گیرد.

رونیکس

خدمات علی بابا در حوزه‌های مختلف

ابتدا فروش بلیط پرواز داخلی در سامانه علی بابا ارائه می‌شد؛ ولی به‌منظور حداکثر پوشش پروازها، پروازهای خارجی نیز در دستور کار علی بابا قرار گرفت. استقبال چشم‌گیر مشتریان از علی بابا منجر شد، این شرکت در زمینه‌های دیگر به مسافران خدمات‌رسانی کند. در این سامانه علاوه‌بر خرید بلیط پروازها، امکان رزرو بلیط اتوبوس، قطار، تورهای مسافرتی و رزرو هتل خارجی و داخلی وجود دارد.

علی بابا جدا از سایت اینترنتی، برای تسهیل و سرعت عمل مسافران، یک اپلیکیشن بسیار کاربردی با طراحی ساده و آسان برای کاربران اختصاص داده است. در این اپلیکیشن به گزینه‌های اصلی سفر نظیر پرواز، قطار، اتوبوس، هتل، تور دسترسی راحت دارید و برای رزرو فقط کافی است به گزینه مدنظرتان مراجعه کنید.

مزایای رزرو هتل از علی بابا

اگر قصد دارید به سفرهای خارجی بروید، لازم است کارهای مربوط به رزرو بلیط را از چند ماه قبل انجام دهید. بسته به راه‌های ارتباطی شهر موردنظرتان امکان تهیه بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس) به‌صورت آنلاین از علی بابا وجود دارد. به‌طورمثال اگر قصد دارید با کم‌ترین هزینه سفر خارجی داشته باشید، می‌توانید هواپیماهای کلاس اکونومی را که ارزان‌ترین نوع پرواز به‌شمار می‌روند، برای مسافرت انتخاب کنید. مورد دیگر رزرو هتل خارجی است؛ شما می‌توانید با اقامت در هتل‌های اقتصادی و ارزان، مخارج سفرتان را به حداقل برسانید.

بهترین سایت رزرو هتل خارجی در ایران

همان‌طورکه ابتدا اشاره کردیم، امروزه می‌توانید مراجعه به دفاتر مسافرتی به‌منظور خرید بلیط و رزرو هتل خارجی را فراموش کرده و با حذف هزینه‌های جابه‌جایی، روش آنلاین را جایگزین کنید. علی بابا با پوشش حداکثری هتل‌های داخلی و خارجی امکان رزرو آسان با مطمئن‌ترین روش را فراهم کرده است. از مزایای فوق‌العاده علی بابا می‌توان به امکان مشاهده فضای خارجی و داخلی هتل‌ها، تعداد ستاره، موقعیت مکانی، خدمات و امکانات هتل‌ها به‌صورت کامل اشاره کرد.

رزرو هتل خارجی از علی بابا

توصیه می‌کنیم برای تسهیل روند رزرو، ابتدا اپلیکیشن علی بابا را نصب کنید؛ پس از ورود به اپلیکیشن و انتخاب گزینه هتل، وارد گزینه هتل خارجی شوید و اطلاعات سفرتان را وارد کنید. پس از انجام مراحل گفته شده دو راه پیش‌روی شما قرار می‌گیرد؛ با استفاده از ترتیب (بالاترین، کم‌ترین و بیش‌ترین قیمت را تعیین کنید) یا گزینه فیلتر (تعداد ستاره، نوع اقامتگاه، میزان محبوبیت از دید مسافران و امکانات) براساس نیاز و بودجه مدنظرتان اقدام به رزرو هتل خارجی کنید. پس از انتخاب هتل، می‌توانید نوع وعده غذایی (با صبحانه، ناهار یا شام و در آخر رزرو سه وعده غذایی) یا حذف آن را در اقامتگاه مشخص کنید. اگر مایل هستید هزینه‌های اقامتی را کاهش دهید، وعده غذایی را حذف کرده و بیرون از هتل غذا میل کنید یا خودتان به طبخ بپردازید.

مقاله مرتبط : توصیه های بهداشتی سفر به مشهد با هواپیما

راهنمای رزرو اینترنتی در علی بابا

ابتدا از طریق سایت یا اپلیکیشن علی بابا وارد این سامانه شوید. در صفحه نخست پنج قسمت جداگانه برای رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، هتل و تورهای مسافرتی وجود دارد؛ سپس قسمت موردنظرتان به‌طورمثال رزرو هتل را انتخاب کنید. حال دو گزینه پیش‌روی شما قرار گرفته که باید از بین آن دو هتل خارجی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید مشخصات مقصد، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد کنید. بعد از انجام توضیحات گفته شده، فهرست مدنظرتان با مشخصات و توضیحات جامع نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید با آسان‌ترین روش هتل‌های ارائه شده را بررسی و انتخاب کنید.

با رزرو هتل از علی بابا بدون نگرانی و دغدغه، سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.