همه چیز درباره وقت سفارت کانادا

0

گرفتن ویزای کانادا مانند اخذ ویزای هر کشور دیگری نیازمند گذر از مراحل خاص خود میباشد که در اینجا کارشناسان تخصصی قصران گشت با تجربه چندین ساله در خصوص دریافت انواع ویزای کانادا توضیحاتی مفید و کاربردی در این زمینه ارائه مینمایند، شما میتوانید پس از مطالعه این مطلب در صورت داشتن سوالاتی در این زمینه به وبسایت کاملا تخصصی قصران گشت در زمینه وقت سفارت کانادا مراجعه و از طریق تماس با مشاوران و کارشناسان ما به پاسخ خود رسیده و گامی بلند در مسیر گرفتن ویزای کانادا بردارید. برای بازدید از کانادا باید گذرنامه معتبری با حداقل شش ماه اعتبار داشته باشید.برای بازدید از کشورهای معاف از ویزا(به استثای ایالات متحده) نیاز به خرید یک مجوز سفر الکترونیک (eTA, $7) که چیزی شبیه به برگه معافیت از ویزای SA’s ESTA است دارید.برای بازدید از کشورهایی که نیاز به ویزا دارند باید پیش از ورود به خاک کانادا برای درخواست ویزا اقدام گردد.

وقت سفارت کانادا و مدارک مورد نیاز

اگر قصد مسافرت به شمالی­ترین کشور قاره­ی آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان را دارید باید ویزا بگیرید. نخستین گام در اخذ ویزای کانادا، گرفتن وقت از سفارت­خانه­ی کانادا است.

کانادا نیز همانند بسیاری از کشورها نیاز به انجام امور انگشت نگاری کانادا دارد و برای این کار باید از سفارت وقت گرفت. شما با تماس با همکاران ما و بهره مندی از تخصص آنها می‌توانید نسبت به اخذ وقت سفارت کانادا اقدام کنید. اما برای شروع و پیش از انجام هر کاری باید بدانید چه مدارکی نیاز دارید تا با آماده سازی آنها روند کارتان را تسریع کنید. باید بدانید که با توجه به نوع ویزای درخواستی، مدارکی نیز به لیست شما اضافه می‌شوند؛ با این حال ما در زیر به لیستی از مدارک کلی مورد نیاز برای ارائه به سفارت اشاره می‌کنیم:

رونیکس
  • پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار همراه با کپی از تمام صفحات
  • پاسپورت‌های قدیمی و کپی از تمام صفحات
  • عکس پرسنلی با زمینۀ سفید و بدون روتوش که تازه انداخته باشید
  • مدارکی برای اثبات تمکن مالی که باید شامل سند ملکی به اسم شخص متقاضی (در صورت موجود بودن)، گردش حساب بانکی در شش ماه گذشته و اندوختۀ مالی در بانک همراه با سند بانکی اثبات آن. لازم به ذکر است که مدارک بانکی باید در سربرگ انگلیسی بانک همراه با مهر تائید بانکی باشد.
  • فرم پر شدۀ درخواست ویزا
  • گواهی که شرایط اشتغال شما را مشخص کند. برای مثال اگر دانشجو یا دانش‌آموز هستید، گواهی اشتغال به تحصیل، اگر بازنشسته هستید، گواهی بازنشستگی و اگر کار می‌کنید گواهی اشتغال به کار را آماده کنید. برای افراد شاغل فیش حقوقی و تاییدیۀ مرخصی نیز لازم است.
  • کارت پایان خدمت
  • سند ازدواج در صورت تأهل
  • ارائه دعوت‌نامه در صورت وجود. در صورت داشتن دعوتنامه ارائۀ مدارک هویتی دعوت کننده نیز الزامی است.
  • رزرو هتل با امضای معتبر
  • رزرو بلیط رفت و برگشت پرواز
  • شناسنامه و کارت ملی
  • مسافرینی که به سن قانونی نرسیده‌اند باید رضایت نامه محضری والدین را داشته باشند.
  • رسید پرداخت هزینۀ درخواست روادید کانادا

در روز تعیین شده توسط سفارت کانادا، باید به سفارت رفته و کارهای لازم برای انگشت نگاری را انجام دهید.

نکات قابل توجه برای وقت سفارت کانادا

تمامی مدارک فوق باید به صورت رسمی توسط مؤسسات دارالترجمه ترجمه شوند و مهر رسمی دادگستری داشته باشند.

باید از تمامی مدارک یک نسخه کپی تهیه کنید. در صورتی که مدارک را به صورت حضوری تحویل می‌دهید، کپی تمام مدارک لازم است تا برای بررسی نزد سفارت بماند.

مدارک شما باید نشان از قصد بازگشتتان به ایران باشد. به عبارت دیگر، باید اثبات شود که شما پس از اتمام دوره ویزا، حتماً به کشورتان بازمی‌گردید.

ارائه اسناد جعلی در وقت مصاحبه، ممکن است باعث تبعاتی همچون محرومیت همیشگی از اخذ ویزای کانادا شود. پس در این مورد دقت لازم را به عمل آورید و صداقت پیشه کنید.

نداشتن سابقۀ کیفری و داشتن زندگی قانونمند از مزیت‌های مدارکتان محسوب می‌شود.

مدارک مندرج ازجمله مدارک مشترک و عمومی محسوب می‌شود. شما با توجه به شرایط فردی و شغلی و نیز نوع ویزای درخواستی نیاز به مدارک مکملی دارید. برای اطلاع از این نکات با مشاوران ما در قصران گشت در ارتباط باشید.

نکات بسیار مهم گرفتن وقت سفارت کانادا

  • سابقه سفر به کانادا یکی از بهترین پارامترهاست و در صورت برخورداری از آن نصف راه ویزای کانادا را حتی در شرایط حال حاضر رفته‌اید.
  • مدارک کاری هم می‌تواند در گرفتن وقت سفارت کانادا تأثیر به سزایی داشته باشد
  • تمکن مناسب مالی و کاری: قطعا هدف کشورهایی همانند کانادا در صنعت گردشگری، جذب سرمایه است و وضعیت ضعیف مالی و گردش حساب بانکی، از مهم‌ترین عوامل رد ویزای کاناداست.

برای این که موفق به اخذ ویزای این کشور شوید کافی است تا پایان راه با مشاوران قصران گشت همراه باشید.همچنین شما می توانید از خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا قصران گشت نیز جهت پیکاپ پاسپورت استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.