ارزان‌ترین قیمت بلیط کانادا از تهران

0

یکی از مهم‌ترین مسائلی که افراد در حال مسافرت یا مهاجرت به کانادا دوست دارند درباره آن اطلاع کسب کنند، هزینه بلیط کانادا است تا شاید بتوانند تا حدودی مخارج سفر خود را کاهش دهند. کانادا کشوری مهاجرپذیر و توریستی محسوب می‌شود که این روزها بیشتر از قبل موردتوجه ساکنان سایر کشورها قرار گرفته است. به همین دلیل ارزش بلیط کانادا میان مردم بالا رفته و می‌خواهند از ارزان‌ترین قیمت بلیط کانادا مطلع شوند.

همه چیز درباره کانادا

کانادا دومین کشور وسیع جهان است که در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور اگر چه وسیع است؛ اما جمعیت زیادی ندارد. تعداد کانادایی‌ها کم است، به همین دلیل آن‌ها استقبال خوبی از جمعیت مهاجر و مسافران مقطعی از قاره‌های دیگر دارند. این کشور به شکل رسمی از دو زبان انگلیسی و فرانسوی ‌حمایت می‌کند؛ بنابراین کانادا را به‌عنوان یک کشور دوزبانه می‌شناسند. بیشتر مردم ساکن کانادا به انگلیسی صحبت می‌کنند؛ اما افرادی که ساکن ایالت کبک هستند، زبان فرانسوی دارند. اکثریت مردم، کانادا را به‌خاطر شهرهای معروفش می‌شناسند؛ از جمله آن‌ها می‌توان اتاوا، کبک، مونترال و ونکوور را در نظر گرفت. شهرهای نام برده شده از لحاظ امکانات رفاهی در سطح با کیفیت و مطلوبی قرار گرفته‌اند. به همین‌دلیل از سال‌های دور مهاجران زیادی را به سمت خود جذب کردند؛ بنابراین می‌توان گفت در مجموع تقریبا ۹۰ درصد جمعیت این کشورها را مهاجران یا فرزندان آن‌ها تشکیل داده‌اند و تعداد بومیان منطقه چندان زیاد نیست. از آنجا که این کشور یک کشور مهاجرپذیر به‌حساب می‌آید، به محل زندگی چند فرهنگی از اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و آسیایی‌ها شهرت پیدا کرده است. جنگل‌داری، معدن‌کاری و ماهی‌گیری برای اقتصاد کانادا بسیار مهم هستند و از طرفی دیگر هاکی روی یخ، کرنلینگ، لاکروس و فوتبال نیز از ورزش‌های زمستانه، تابستانه و سالانه در کانادا به‌شمار می‌آیند.

کانادا محلی برای مسافرت

کانادا به‌دلیل مناظر خیره‌کننده و بکری که از طبیعت دارد، مقصد افرادی است که دوست دارند خاک وسیع این کشور را به‌صورت زمینی و بیشتر با قطار طی کنند. این کشور طبیعت دست‌نخورده فراوانی دارد؛ از جمله پارک‌های طبیعی مثل پارک ملی جاسپر که بسیار جذاب و خیره‌کننده است. از طرفی این کشور به‌دلیل آمادگی برای پذیرش توریست، مکانی امن و زیبا برای سفر محسوب می‌شود. اگر برای تعطیلات، زندگی و کار به کانادا سفر می‌کنید، لازم است قبل از عزیمت از هزینه بلیط کانادا باخبر شوید. کنار آن شما به یک مجوز برای ورود به این کشور نیاز دارید که آن‌هم هزینه خاص خود را خواهد داشت. برای تهیه بلیط کانادا و مطلع شدن از قیمت بلیط کانادا می‌توانید از طریق آژانس هواپیمایی متعددی اقدام به خرید کنید.

رونیکس

جذابیت‌های بصری، فرهنگ غنی، دوزبانه بودن و امکانات گسترده کانادا این کشور را به مقصدی مناسب برای تعطیلات و زندگی افراد تبدیل کرده‌اند. زیباترین پارک‌های ملی که نزدیکی کوه‌های راکی واقع‌ شده‌اند، محبوب‌ترین مکان‌ها برای گردشگران هستند. سفر درون این کشور چه با جاده و چه از طریق راه‌آهن باشد، چشم‌اندازهای زیبای خود را خواهد داشت. از قایق‌سواری‌های طولانی در این کشور نیز نباید گذشت؛ زیرا منظره‌های بی‌نظیری را برای مسافران و مهاجران کانادایی ارائه می‌دهد.

معیارهای خرید ارزان‌ترین قیمت بلیط کشور کانادا از تهران

اگر قصد مسافرت از تهران به این کشور را دارید، شاید دانستن نکاتی برای کاهش قیمت بلیط کانادا خالی از لطف نباشد. در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که می‌تواند در کاهش هزینه سفر به کانادا موثر باشد.

تاثیر شرکت هواپیمایی بر قیمت تمام‌شده بلیط کانادا

شاید تعجب کنید، اما در کشور ما بلیط هواپیما از یک ایرلاین تا ایرلاین دیگر می‌تواند متفاوت باشد! البته که قرار است همه هواپیماهای موجود یک مسیر را برای رفتن به کانادا طی کنند؛ اما نحوه سرویس‌دهی و امکانات یک شرکت هواپیمایی تاثیر زیادی در قیمت بلیط کانادا خواهد داشت.

استفاده از آفرهای هواپیمایی تهران

برای اینکه بتوانید هزینه بلیط کانادا را تا حدودی کاهش دهید و از جاهای دیدنی کانادا بازدید کنید، می‌توانید از آفرهای هر شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی که پایین‌تر از قیمت بلیط اصلی است، استفاده کنید. برای این منظور باید قبل از زمان‌بندی از ارائه آفرها با خبر شوید و در زمان تعیین‌شده خرید بلیط را انجام دهید.

افزایش و کاهش هزینه سفر به کانادا

در کانادا مسافرت در یک بازه زمانی خاص بسیار افزایش پیدا می‌کند. پس در این مواقع نباید انتظار کاهش هزینه‌ها را داشته باشید؛ اما در زمان‌های دیگر حتی می‌توانید ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه بلیط خود را کاهش دهید. پس به زمان سفر خود دقت کنید.

لیست قیمت بلیط کانادا

در این بخش هزینه رفت‌وبرگشت کانادا از شرکت‌های هواپیمایی Qatar Airways – Aire Canada را بررسی خواهیم کرد.

  • Qatar Airways – Aire Canada : 46.147.700 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 46.619.400 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 47.134.400 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 48.414.100 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 49.080.300 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 52.084.900 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 54.637.115 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 56.989.400 تومان
  • Qatar Airways – Aire Canada: 57.742.844 تومان

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی کشور کانادا پرداختیم و درباره نحوه کاهش هزینه بلیط و مسافرت به آن سخن گفتیم. برای اینکه هزینه بلیط کانادا کاهش پیدا کند، از قبل قیمت‌های هر شرکت را به‌صورت اینترنتی بررسی و مقایسه کنید و معیارهایی را که در این مقاله به آن اشاره کردیم، در نظر بگیرید. کانادا از آن کشورهای فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند مقصد خوبی برای تعطیلات و اقامت دائم به‌شمار آید؛ پس فرصت سفر به آن را از دست ندهید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.