طرفداران واکینگ دد ببینند؛ ۱۰ سریال دیدنی در ژانر وحشت

0

ژانر وحشت در سال ۲۰۱۰ و با معرفی و پخش اولین قسمت از سریال واکینگ دد جان تازه‌ای گرفت؛ سریال محبوبی که طرفداران بسیار پیدا کرد و با فضای آخرالزمان‌گونه و نبرد و تقلا برای بقا، المان‌های جدید و جذابی به ژانر وحشت افزود. این خلاقیت‌ها باعث شد ایده‌های تازه‌ای به ذهن سازندگان سریال‌های ترسناک برسد و بر پایه‌ آنها سریال‌های جذابی ساخته شود. همراه ما بمانید با معرفی چند سریال ترسناک که طرفداران واکینگ دد از آنها خوششان خواهد آمد.

ژانر وحشت در گذر سال‌ها و دهه‌ها تغییراتی به خود دیده است. از فیلم‌های هیولایی دهه ۱۹۵۰ گرفته تا اوج محبوبیت این ژانر با معرفی فیلم‌های اسلشر (Slasher) در دهه ۱۹۸۰. یکی از جذاب‌ترین سریال‌های ژانر وحشت، سریال واکینگ دد یا مردگان متحرک بوده است. این سریال داستان زندگی پلیسی را نشان می‌دهد که در یک مأموریت تیر می‌خورد و به کما می‌رود. وقتی بیدار می‌شود، متوجه می‌شود همهٔ مردم شهر تبدیل به مردهٔ متحرک (زامبی) شده‌اند و شهر به هم ریخته‌ است. این سریال هیجان‌انگیز خیلی زود طرف‌داران پروپاقرص خود را پیدا کرد و به یکی از جذاب‌ترین سریال‌های ترسناک تبدیل شد.

رونیکس

به پیروی از سریال جذاب واکینگ دد، آثار مشابه زیادی ساخته شد؛ آثاری که بعضا به‌اندازه سریال واکینگ دد جذاب و دیدنی‌اند. در ادامه، تعدادی از محبوب‌ترین این سریال‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. زی نیشن (Z Nation)

زی نیشن، سریالی که طرفداران واکینگ دد باید ببینند
سریال Z Nation
سالیان پخش: ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸
کشور سازنده: آمریکا
ژانر: اکشن، کمدی، درام
رده سنی: ۱۴+
سازندگان اثر: کریگ انگلر (Craig Engler)، کارل شافر (Karl Schaefer)
بازیگران اصلی: راسل هاجکینسون (Russell Hodgkinson)، نت زنگ (Nat Zang)، کیث الن (Keith Allan)
مدت‌زمان: ۴۴ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۵ فصل، ۶۸ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۶٫۷ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: ثبت‌نشده

درباره سریال زی نیشن

قصه سریال به زمانی خیالی مربوط می‌شود که در آن، آمریکا جولانگاه زامبی‌ها و اجسادِ زنده‌شده شده است و تقریبا دیگر امیدی برای بقای انسان نیست. تا آنکه یک نفر پیدا می‌شود که در برابر ویروس سرایت‌یافته مقاوم است. گروهی از مردم قهرمانانه دست‌به‌دست یکدیگر می‌دهند تا این فرد را به کالیفرنیا منتقل کنند و بتوانند در آن شهر پادزهری برای ویروس بیابند.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

اگر از هواداران واکینگ دد باشید، حتما از این سریال هم خوشتان خواهد آمد. فضای آن بسیار نزدیک به سریال مذکور است. به‌علاوه که المان‌های خنده‌دار و درام موجود در سریال نیز حال‌وهوای خاصی به آن می‌بخشند. این مسائل باعث شده زی نیشن به‌سرعت میان طرفداران این ژانر سریال‌ها محبوب شود. نظر منتقدان هم درمورد آن بد نبوده است. البته به‌استثنای فصل پنجم سریال که بسیاری آن را ضعیف می‌دانند.

۲. دگردیسی (The Strain)

دگردیسی، از سریال‌هایی که طرفداران واکینگ دد باید ببینند
سریال The Strain
سالیان پخش: ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷
کشور سازنده: آمریکا، کانادا، مکزیک
ژانر: درام، فانتزی، ترسناک
رده سنی: بزرگ‌سال
سازندگان اثر: گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، چاک هوگان (Chuck Hogan)
بازیگران اصلی: کوری استول (Cory Stoll)، دیوید بردلی (David Bradley)، کوین دوراند (Kevin Durand)
مدت‌زمان: ۴۳ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۴ فصل، ۴۶ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۷٫۳ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۷۹ از ۱۰۰

درباره سریال دگردیسی، سریال پیشنهادی به طرفداران واکینگ دد

دگردیسی سریال محبوب و جذاب دیگری است برای طرفداران واکینگ دد . برخلاف آنچه معمولا در چنین سریال‌هایی رایج است، این بار شاهد اجسادی که دوباره زندگی یافته‌اند نیستیم. ویروسی که از داستان‌های خیالی قدیمی راجع‌به توهمات شیطانی ریشه می‌گیرد در نیویورک پخش شده و مردم میل شدیدی به خوردن خون پیدا کرده‌اند. به بیان بهتر، تبدیل به هیولاهایی مثل دراکولا شده‌اند. منتها در این سریال هم شانس بقا و نجات‌یافتن وجود دارد؛ شانسی که به تلاش قهرمانان داستان بستگی دارد.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

سریال شباهت‌هایی با واکینگ دد دارد؛ اما المان‌هایی نیز دارد که خاص خود آن است. دراکولاها، دنیای آخرالزمانی و فرشته‌هایی که از آسمان به زمین سقوط کرده‌اند. اگر به این ژانر علاقه داشته باشید، از تماشای سریال لذت خواهید برد. بازخوردها به آن درمجموع خوب بوده است.

۳. دد ست (Dead Set)

دِد سِت، سریالی که طرفداران واکینگ دد باید ببینند
مینی‌سریال Dead Set
سال پخش: ۲۰۰۸
کشور سازنده: انگلستان
ژانر: کمدی، درام، ترسناک
رده سنی: بزرگ‌سال
سازنده اثر: چارلی بروکر (Charlie Brooker)
بازیگران اصلی: جیمی وینستون (Jamie Winstone)، ریز احمِد (Riz Ahmed)، لیز می برایس (Liz May Brice)
مدت‌زمان: ۱۴۰ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۱ فصل، ۵ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۷٫۶ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۹۲ از ۱۰۰

درباره مینی‌سریال دِد سِت

قصه این سریال در انگلستان روایت می‌شود. بازیگران و عوامل پشت‌صحنه اثری به‌نام «برادر بزرگ (Big Brother)» در خانه‌ای مشغول فیلم‌برداری و ساخت اثرشان هستند، بی‌خبر از آنکه بیرون از خانه چه می‌گذرد. بیرون از خانه چه می‌گذرد؟ زامبی‌ها در حال تکه‌پاره‌کردن مردم بی‌نوا هستند. وقتی از قضیه خبردار می‌شوند، تلاش می‌کنند مخفیانه و بدون آنکه زامبی‌ها ببینندشان فرار کنند تا امکاناتی برای زندگی و بقا پیدا کنند.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این مینی‌سریال

دِد سِت مینی سریال مهیج و جذابی است و به‌باور بسیاری از منتقدان و مخاطبان حتما ارزش یک بار دیدن را دارد؛ به‌ویژه اگر از طرفداران سریال واکینگ دد هستید یا از تماشای آثاری چون شانِ مردگان (Shaun of the Dead) و طلوع مردگان (Dawn of the Dead 2004) لذت برده‌اید. دد ست صرفا سریالی ترسناک نیست و المان‌های جالب دیگری را هم می‌توان در آن یافت. کمدی سیاه، پایان نهیلیستی و المان‌های سمبلیستی از آن جمله‌اند.

۴. مه (The Mist)

مه، سریالی که طرفداران واکینگ دد باید ببینند
سریال The Mist
سال پخش: ۲۰۱۷
کشور سازنده: کانادا، آمریکا
ژانر: کمدی، سای‌-فای، ترسناک، درام
رده سنی: ۱۴+
سازنده اثر: کریستن تورپ (Christian Torpe)
بازیگران اصلی: مورگان اسپکتور (Morgan Spector)، آلیسا سادرلند (Alyssa Sutherland)، گاس برنی (Gus Birney)
مدت‌زمان: ۴۲ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۱ فصل، ۱۰ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۵٫۴ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۶۱ از ۱۰۰

درباره سریال مه، سریال دیگری که طرفداران واکینگ دد باید ببینند

روایت سریال بر اساس کتابی است به همین نام، نوشته استفن کینگ. جنایتی هولناک دهکده خانوادگی کوچکی را از هم می‌پاشد. در این میان، مه سنگینی روی دهکده می‌افتد و همه را به هم غریبه می‌کند. این دو واقعه به‌مرور روح و روان ساکنان دهکده را از هم می‌پاشد و اینجاست که اخلاقیاتشان زیر سؤال می‌رود و کارهای عجیبی ازشان سرمی‌زند.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

به‌باور بسیاری از منتقدان و کسانی که سریال را دیده‌اند، می‌توانست بهتر از اینها باشد، با وجود آنکه نکات مثبت کم ندارد. منتها اگر از طرفداران واکینگ دد باشید، احتمالا از این سریال نیز خوشتان خواهد آمد. عده‌ای در شرایطی هولناک گرد هم هستند و مجبورند برای بقا تلاش کنند. این درون‌مایه اصلی هر دوی این سریال‌هاست و از این حیث، بسیار به هم شبیه‌اند.

۵. جوخه برادران (Band of Brothers)

جوخه برادران، مینی‌سریالی که طرفداران واکینگ دد باید ببینند
سریال Band of Brothers
سال پخش: ۲۰۰۱
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان
ژانر: اکشن، درام، تاریخی
رده سنی: بزرگ‌سال
سازندگان اثر: استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، تام هنکس (Tom Hanks)
بازیگران اصلی: اسکات گرایمز (Scott Grimes)، دیمین لوییز (Damian Lewis)، ران لیوینگستون (Ron Livingstone)
مدت‌زمان: ۱ ساعت
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۱ فصل، ۱۰ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۹٫۴ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۹۴ از ۱۰۰

درباره مینی‌سریال جوخه برادران

استیون اسپیلبرگ و تام هنکس، پس از آنکه در فیلم «نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan)» صحنه‌های ماندگاری از جنگ جهانی را خلق کردند و جلوی دوربین بردند، با این اثر زیبا بار دیگر کارشان را تکرار کردند. شاید از آنکه نام چنین سریالی را در فهرست سریال‌های محبوب طرفداران واکینگ دد ببینید تعجب کنید، اما این دو سریال شباهتی اساسی با یکدیگر دارند. هر دو راجع‌به بقا در شرایطی سخت‌اند. تفاوتشان این است که اولی راجع‌به انسان‌هایی واقعی است که تجربه‌های تلخ و سخت واقعی را از سر می‌گذرانند، اما دومی راجع‌به قصه‌ای است که فقط در خیال و داستان مجال گسترش دارد.

قصه این مینی‌سریال روایت ماجراهای جوخه ۱۰۱ام نیروی هوایی آمریکا در جنگ جهانی دوم است. افرادی عادی که کارهای خارق‌العاده می‌کنند. پشت خطوط دشمن با چترهایشان فرود می‌آیند و از سال ۱۹۴۲ تا پایان جنگ جهانی، دستاوردهای زیادی پیدا می‌کنند. یکی از شهرهای اشغالی به‌دست نازی‌ها را آزاد می‌کنند، در اواخر سریال وارد یکی از کمپ‌های کار اجباری نازی‌ها می‌شوند و زندانی‌ها را آزاد می‌کنند، و به یکی از نخستین گروه‌هایی تبدیل می‌شوند که به منطقه‌ای کوهستانی که محل عقب‌نشینی هیتلر است راه می‌یابند.


حتما بخوانید: ۵۵ فیلم دیدنی از بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این مینی‌سریال

بازخوردها به این مینی‌سریال بسیار خوب و مثبت بوده است. بسیاری باور دارند که در هیچ اثر دیگری حقایق تلخ و کریه جنگ جهانی به این شکل و تا این حد واقعی به تصویر کشیده نشده است. برخی هم آن را بهترین اثری می‌دانند که تاکنون دیده‌اند. حتما دیدن این مینی‌سریال را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چه از طرفداران واکینگ دد باشید چه خیر.

نکته: قصه این مینی‌سریال با الهام‌گرفتن از رخدادهای واقعی جنگ و مصاحبه با چتربازان جوخه ۱۰۱ام نیروی هوایی ارتش آمریکا نوشته شده است.

۶. ٪۳ (3%)

سه درصد، از سریال‌هایی که برای هواداران واکینگ دد جذاب خواهد بود
سریال 3%
سالیان پخش: ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰
کشور سازنده: برزیل
ژانر: اکشن، درام، سای‌-فای
رده سنی: بزرگ‌سال
سازنده اثر: پدرو آگوئیلرا (Pedro Aguilera)
بازیگران اصلی: بیانکا کومپاراتو (Bianca Comparato)، وانِزا اُلیوییِرا (Vaneza Oliveira)، رودولفو ولنت (Rodolfo Valente)
مدت‌زمان: ۴۵ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۴ فصل، ۳۳ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۷٫۴ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۸۴ از ۱۰۰، به دیدگاه مخاطبان

درباره سریال ۳٪

در دنیایی خیالی، شاهد زندگی دو گروه از مردم هستیم. دسته اول کسانی که در فقر و فلاکت داخل مرزها زندگی می‌کنند، و دسته دوم مردمانی خوشبخت و مترقی که کمی دورتر از ساحل در جزیره‌ای در دریا زندگی می‌کنند. مردم دسته اول می‌توانند با طی‌کردن چیزی به‌اسم «فرایند»، شانس زندگی در میان مردمان دسته دوم را داشته باشند. منتها فقط ۳٪ از آنها قادر به انجام این کار خواهند بود.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

درمجموع بازخوردها به سریال بسیار خوب و مثبت بوده است و منتقدان و مخاطبان بازی خوب بازیگران و داستان گیرا و جذاب سریال را تحسین کرده‌اند. داستانی که معمولا قابل‌پیش‌بینی نیست و غافل‌گیرتان می‌کند. پیشنهاد می‌شود سریال را با زیرنویس تماشا کنید. وقتی صدای بازیگران را به زبان اصلی خودشان بشنوید، بهتر و جالب‌تر خواهد بود و بازی‌شان واقعی‌تر به نظر خواهد رسید.

دنیای آخرالزمان‌گونه سریال چیزی است که آن را برای طرفداران واکینگ دد جذاب خواهد کرد. آنچه سریال را در این ژانر منحصربه‌فرد می‌کند، اضافه‌شدن موضوع اختلاف طبقاتی و پیامدها و اثرات آن بر مردم است.

۷. وایکینگ‌ها (Vikings)

وایکینگ‌ها، سریالی برای طرفداران واکینگ دد
سریال Vikings
سالیان پخش: ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰
کشور سازنده: ایرلند، کانادا
ژانر: اکشن، درام، ماجراجویی
رده سنی: بزرگ‌سال
سازنده اثر: مایکل هرست (Michael Hirst)
بازیگران اصلی: کاترین وینیک (Katheryn Winnick)، گوستاو اسکاشگورد (Gustaf Skarsgard)، الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig)
مدت‌زمان: ۴۴ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۶ فصل، ۹۳ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۸٫۵ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۹۳ از ۱۰۰

درباره سریال وایکینگ‌ها، سریالی برای طرفداران واکینگ دد

روایت سریال وایکینگ‌ها راجع‌به ماجراجویی‌های قهرمانی است به‌نام راگنار. او و خانواده‌اش به‌مرور به قلمروهای بسیار تسلط پیدا می‌کنند و راگنار پادشاه قبیله‌های وایکینگ‌ها می‌شود. راگنار هم جنگجویی بی‌باک است و هم نماد تعلق خاطر و سرسپردگی به خدایان سنن نورس (Norse). افسانه‌هایی حکایت از آن دارند که راگنار از نوادگان مستقیم اودین (Odin)، خداوندگار جنگ و جنگجویان است.

اما چرا نام این سریال را در فهرست سریال‌هایی می‌بینیم که هواداران واکینگ دد باید ببینند؟ در زمانی که بی‌اعتمادی، خطر و درماندگی بر همگان تسلط یافته است، مهم‌تر از جنگ با زامبی‌ها برای بقا، جنگ برای تسلط‌یافتن بر قلمرو است. وایکینگ‌ها برای بقا نیاز به قلمروهایی ایمن دارند که در آنها، از خود و خانواده‌شان محافظت کنند. بقایشان مستلزم این نبرد خواهد بود.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

وایکینگ‌ها سریال فوق‌العاده خوش‌ساخت و جذابی است و بازخوردها به آن خوب و مثبت بوده است. در کنار این جذابیت‌ها، اطلاعاتی تاریخی راجع‌به وایکینگ‌ها و سنن و عاداتشان در قرن سیزدهم خواهید یافت. منتها نباید فراموش کنید که در نهایت، اثری است خیالی و داستانی و گاهی، حقایق تاریخی جایشان را به صحنه‌های سینمایی و اندکی تحریف‌شده می‌دهند.

پخش سریال وایکینگ‌ها به پایان رسیده است؛ اما تهیه‌کنندگان آن قصد دارند در آینده‌ای نزدیک، دنباله‌ای بر آن بسازند به‌نام «وایکینگ‌ها: والهالا (Vikings: Valhala)».

۸. سریال دِدوود (Deadwood)

سریال دِدوود
سریال Deadwood
سالیان پخش: ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶
کشور سازنده: آمریکا
ژانر: جنایی، درام، تاریخی
رده سنی: بزرگ‌سال
سازنده اثر: دیوید میلچ (David Milch)
بازیگران اصلی: تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant)، ایان مک‌شین (Ian McShane)، مولی پارکر (Molly Parker)
مدت‌زمان: ۵۵ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۳ فصل، ۳۶ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۸٫۶ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۹۲ از ۱۰۰

درباره سریال ددوود

در ژانر سریال‌های شبیه به واکینگ دد، همیشه شاهد مرد یا زنی باجذبه هستیم که رهبری دیگران را به عهده می‌گیرد. همیشه هم پای شخصیتی منفی در کار است که قدرت و اختیار رهبر گروه را زیر سؤال می‌برد. این درون‌مایه هم در واکینگ دد و هم در سریال ددوود بارها تکرار می‌شود. قصه سریال در دهه ۱۸۷۰ در داکوتای جنوبی روایت می‌شود و الهام‌گرفته از زندگی واقعی ساکنان این منطقه است. جرم و جنایت شهر را فرا گرفته و سِث بولاک، مرد قانون، در تقابل با شخصیت منفی داستان، که صاحب سالنی در شهر است، قصد نجات شهر را دارد.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

سریال ددوود ۳ جایزه اِیمی دریافت کرده است و بسیار میان مخاطبان و منتقدان محبوب بوده است. ایان مک‌شین نیز به‌خاطر بازی فوق‌العاده‌اش در نقش شخصیت منفی و شیطان‌صفت داستان جایزه گولدن گلوب دریافت کرده است. با دیدن سریال ددوود به‌حقیقت خواهید فهمید که منظور از غرب وحشی چیست.

۹. فورتیتود (Fortitude)

پایمردی، از سریال‌های مشابه با واکینگ دد
سریال Fortitude
سالیان پخش: ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸
کشور سازنده: انگلستان
ژانر: درام، ترسناک، معمایی
رده سنی: بزرگ‌سال
سازنده اثر: سیمون دونالد (Simon Donald)
بازیگران اصلی: ریچارد دورمر (Richard Dormer)، سییِنا گوئیلوری (Sienna Guillory)
مدت‌زمان: ۱ ساعت
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۳ فصل، ۲۵ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۷٫۴ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۹۲ از ۱۰۰

درباره سریال فورتیتود، سریال پیشنهادی به طرفداران واکینگ دد

مردمانی در یکی از ایمن‌ترین دهکده‌های جهان، در نزدیکی قطب شمال، زندگی می‌کنند. جنایت هولناکی همه‌چیز را به هم می‌ریزد و پس از آن، به‌مرور، سلسله اتفاق‌های عجیبی در این شهر رخ می‌دهد. یکی از مهم‌ترین درون‌مایه‌های واکینگ دد به‌تصویرکشیدن این موضوع بود که چگونه، در یک چشم‌به‌هم‌زدن، جامعه‌ای که در کمال آرامش زندگی می‌کند از هم می‌پاشد و همه‌چیز به ویرانی کشیده می‌شود. در سریال فورتیتود هم شاهد این درون‌مایه خواهید بود.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

اتفاقاتی که در سیر روایت داستان می‌افتند چندان قابل‌پیش‌بینی نیستند. این ویژگی دیدن سریال را برای مخاطبان بسیار جذاب کرده است. نکته مثبت دیگر راجع‌به سریال بازی فوق‌العاده خوب بازیگران مستعدی است که در آن ایفای نقش می‌کنند.

۱۰. اَش علیه شیطان مرده (Ash Vs. Evil Dead)

اَش بر علیه شیطان مرده، سریالی که طرفداران واکینگ دد باید ببینند
سریال Ash Vs. Evil Dead
سالیان پخش: ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸
کشور سازنده: آمریکا
ژانر: کمدی، ترسناک
رده سنی: بزرگ‌سال
سازندگان اثر: ایوان رِیمی (Ivan Raimi)، سام رِیمی (Sam Raimi)
بازیگران اصلی: بروس کمپبل (Bruce Campbell)، رِی سانتیاگو (Ray Santiago)، دانا دِلورنزو (Dana DeLorenzo)
مدت‌زمان: ۳۰ دقیقه
تعداد فصل‌ها و قسمت‌های منتشرشده: ۳ فصل، ۳۰ قسمت
وضعیت پخش: پایان‌یافته
امتیاز IMDb: امتیاز ۸٫۴ از ۱۰
امتیاز Rottentomatoes: امتیاز ۹۹ از ۱۰۰

درباره سریال اَش علیه شیطان مرده

سریال دیگری است که برای طرفداران واکینگ دد جذاب خواهد بود. ویروسی خطرناک بشریت را به مرز نابودی کشانده است و در این میان، قهرمانی که به‌جای یکی از دست‌های قطع‌شده‌اش اره‌برقی گذاشته، با دو همراهش، قهرمانانی‌اند که قصد نجات بشریت را دارند.

نظر مخاطبان و منتقدان راجع‌به این سریال

سریال اَش علیه شیطان مرده حال‌وهوای بسیار خاص و جالبی دارد و به‌ این‌ خاطر، محبوبیت زیادی پیدا کرد. در این سریال، هر چیز مسخره‌ای در هر لحظه امکان دارد اتفاق بیفتد و در کنار المان‌های ترسناک و خشونت‌های رایج در این ژانر، فضای کمیک و خنده‌دار جالبی به آن افزوده شده است. این سریال تا حدودی دنباله‌ای است بر فیلم محبوبی به همین نام که در سال ۱۹۸۱ پخش شد.

در پایان

اگر از طرفداران سریال واکینگ دد باشید، حتما در این فهرست آثار جالب و سرگرم‌کننده‌ای یافته‌اید. اگر سریال خوش‌ساخت دیگری در این ژانر سراغ دارید، می‌توانید در قسمت «ارسال دیدگاه» به ما و مخاطبان «چطور» معرفی کنید. همچنین، اگر هریک سریال‌های معرفی‌شده را دیده‌اید، می‌توانید از بازخوردهایتان بگویید؛ برایمان ارزشمند خواهد بود.


در ادامه بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک جهان که دلهره و ترس را به جانتان می‌اندازند
هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر
اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



منبع cinemablend
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.