۱۰ چیزی که فقط موفرفری‌ها درک می‌کنند

1

اگر عاشق موی فرفری هستید و از موهای صاف خود خسته شده‌اید، بد نیست این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید که داشتن موی فرفری چه دردسرهایی دارد. اگر موهایتان فرفری است هم این مقاله را بخوانید، چون می‌خواهیم از مشکلات شما بگوییم.

۱. مصیبت هوای بارانی

هیچ‌کس خیس‌شدن زیر باران را دوست ندارد. افرادی با موهای صاف هم اصلا دوست ندارند زیر باران بمانند، اما زیر باران ماندن برای موفرفری‌ها مصیبت است. آنها نه‌تنها باید احساس بد خیسی موهایشان را تحمل کنند که باید نگران خشک‌شدنشان هم باشند، چون موهایشان حسابی وز و شکل‌ناپذیر می‌شوند.

رونیکس

۲. موهای پرپشت اعتراض‌برانگیز

داشتن موهای پرپشت عالی به‌ نظر می‌رسد، به‌ویژه وقتی موفرفری‌ها آماده رفتن به مهمانی‌ می‌شوند. خب مشکل این است که در مهمانی‌ها اطرافیان‌ مدام اعتراض می‌کنند موهای فرفری جلوی دیدشان را گرفته است! شنیدن این گلایه‌ها واقعا خسته‌کننده است.

۳. توجه بیش‌ازحد دیگران به موهای فرفری

خیلی از افراد جذب موهای فرفری می‌شوند و موفرفری‌ها دائم مجبورند به دیگران بگویند: «بله می‌دونم شما هم دوست دارین مثل من موهای مجعد داشته باشید، اما نمی‌دونین نگهداری از این موها چقدر سخته. ما موفرفری‌ها خودمون موی صاف دوست داریم، حیف که نمی‌تونیم موهامون رو تغییر بدیم.»

۴. حسرت موهای چتری

بیشتر موفرفری‌ها با دیدن موهای چتری دیگران دلشان می‌خواهد موهایشان را چتری درست کنند، اما کلی دردسر دارد و تقریبا نشدنی است. تازه اگر هم موفق بشوند موهایشان را چتری کنند، صورتشان زیر آن حجم از مو ناپدید می‌شود. بدتر از همه وقتی است که با هزار بدبختی موهایشان را صاف می‌کنند، اما موهایشان دوباره به حالت اول برمی‌گردد. گاهی هم باید به نظرات نه‌چندان جالب اطرافیان درباره موهایشان گوش کنند و این‌جور مواقع به موهای صاف دیگران به‌شدت حسادت می‌کنند!

۵. موهای فرفری شکل‌ناپذیر

دردسر‌های موفرفری‌ها، عشق همیشگی به موی فرفری

اگر روزی دوست موفرفری‌تان را دیدید که موهایش عالی و زیبا به‌ نظر می‌رسد، بدانید که کاملا تصادفی این‌طوری شده است! درست‌کردن موهای فرفری واقعا سخت است و نمی‌شود کار زیادی برای مرتب‌کردنشان کرد. موفرفری‌ها فقط باید صبر کنند و ببینند موهایشان به چه حالتی درمی‌آیند و همیشه هم یک دسته تار موی مزاحم جلوی صورتشان می‌افتد.

۶. خرج زیاد موی فرفری

داشتن موهای فرفری یعنی هزینه‌ای گزاف برای خرید محصولات نگهداری و مراقبت از مو. وقتی هم تولید محصول محبوب‌ موفرفری‌ها متوقف می‌شود، باید خیلی منتظر بمانند تا نوع جدید آن وارد بازار شود. در ضمن به‌‌دلیل اینکه آزمایش‌های مربوط به محصولات موهای فرفری گران تمام می‌شود، هزینه‌اش گردن موفرفری‌هایی است که مجبورند این محصولات را بخرند. بدتر از همه هم اینکه بیشتر مواقع مجبور می‌شوند چند نوع شامپو بخرند تا ببینند کدام یکی مناسب موهایشان است و این یعنی هزینه پشت هزینه.

۷. معضل آرایشگاه

پیداکردن آرایشگری که موهای فرفری را خوب درست کند، سخت است و موفرفری‌ها وقتی یک آرایشگر خوب پیدا می‌کنند، دیگر از او دست نمی‌کشند. اگر موهایتان صاف است و می‌خواهید فقط آن را کوتاه کنید، هر آرایشگری می‌تواند این کار را انجام بدهد، اما برای موفرفری‌ها به همین سادگی نیست.

مشکل دیگر موفرفری‌ها همین کوتاه‌کردن موهایشان‌ است. آنها اگر بخواهند موهایشان را خیلی کوتاه کنند، اوضاع به‌شدت به هم‌ می‌ریزد و معمولا تمام موهایشان روی سرشان جمع می‌‌شود.

۸. ورزش؛ کابوس موفرفری‌ها

ورزش‌کردن برای افرادی که موهای بلند دارند به‌اندازه کافی سخت هست، چه برسد به اینکه فرفری هم باشند. مگر اینکه موفرفری‌ها ساعت‌ها وقت بگذارند و موهایشان را ببافند یا آنها را محکم پشت سرشان ببندند. در ضمن آسان‌ترین ورزشی که می‌توانند با داشتن موهای فرفری پرپشت انجام بدهند اسپینینگ است. ورزش‌های برخوردی مانند ورزش‌های رزمی و راگبی و فوتبال اصلا مناسب آنها نیست، چراکه موهایشان مدام مزاحم‌اند.

۹. نامتقارن بودن موهای فرفری

بنا به دلایلی افراد موفرفری همیشه صبح‌ها با موهایی از خواب بیدار می‌‌شوند که یک‌ طرفشان به‌هم‌ریخته است و مرتب‌کردنشان سخت خواهد بود. موفرفری‌ها شب‌ها که می‌خوابند، نمی‌دانند صبح موهایشان آماده دم‌اسبی‌شدن است یا مجبورند کلی وقت بگذارند و آنها را صاف کنند. در ضمن از هر شانه و برسی هم نمی‌توانند استفاده کنند. شانه با دندانه‌های ریز و حتی درشت چندان به‌ کارشان نمی‌آید و حتما باید از برسی مناسب استفاده کنند. اسپری‌های مو را هم فراموش نکنید که در کنار برس مناسب لازم‌اند.

۱۰. موی فرفری عشق است

این‌همه از آه و ناله موفرفری‌ها برایتان گفتیم، اما آنها رازی دارند که به ما نمی‌گویند! آنها حاضر نیستند موهای پردردسرشان را با هیچ چیزی عوض کنند. موهای فرفری وقتی مرتب و منظم هستند خوب و زیبا به نظر می‌آیند و بیشتر افراد موصاف در آرزویشان هستند. در واقع ممکن است موفرفری‌ها به افرادی که موی صاف دارند حسودی کنند، اما همیشه هم نه. آنها موهای خود را با تمام دردسرهایش دوست دارند، زیرا برای داشتن موهای فر مجبور نیستند ساعت‌ها وقت بگذارند و با انوع فرکننده‌های مو کلنجار بروند.

کلام آخر

کدام‌یک از گزینه‌های بالا شامل حالتان می‌شوند؟ حالت فر موهای بعضی از افراد کم است و برخی از این مشکلات را ندارند، اما اگر مو‌هایتان به‌شدت فر است و در اینجا نکته‌ای را از قلم انداخته‌ایم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: شایعاتی درباره مو که نباید باور کنید
منبع curlingdiva storypick
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. فرید می‌گوید

    واقعا عشقه موی فِر… خدای موهای فِرفری پرپشت همه رو حفظ کنه! یادمه دم مهری و باز شدن مدرسه‌ها سلمونی رفته بودم و ماشین برقی طرف خراب شد چقدر چک و چونه زد تا خسارت بدم. واقعا یادش بخیر 🙂