معرفی آخرین مقالات سایت درجه

0

درجه کمک می‌کند با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه بررسی می‌شوند و مهم‌ترین نکاتی به شما ارائه می‌شود که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشرشده در وب‌سایت درجه را از دست ندهید.

۱. بهترین لپ‌تاپ‌ها از نظر باتری و شارژدهی؛ از پرچمدار تا اقتصادی

مسلما برای همه ما زمانی پیش آمده که با قانون مورفی سروکار داشته باشیم؛ یعنی درست موقعی‌که مشغول انجام یک کار مهم هستید، اتفاقی غیرمنتظره رخ می‌دهد. این موضوع می‌تواند موقع کار با لپ‌تاپ هم پیش بیاید. مثلا باید کاری را به‌سرعت انجام دهید و به لپ‌تاپ‌تان نیاز مبرم دارید و درست وسط کارتان، باتری خالی می‌کند. چاره کار سخت نیست: خرید لپ‌تاپی که از نظر باتری و شارژدهی مطمئن باشد. اگر هم نمی‌توانید به‌سراغ لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت بروید، نگران نباشید؛ این مقاله از درجه با معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه و کارآمد از نظر باتری و شارژدهی به دادتان می‌رسد.

بهترین لپ‌تاپ‌ها از نظر باتری و شارژدهی

رونیکس

۲. بهترین برندهای تشک ایرانی؛ با خیال راحت از این برندها خرید کنید

بعد از یک روز کاری سخت و پرتلاش، خوابی راحت و آسوده می‌تواند تمام خستگی‌تان را بشوید و ببرد. اتاق ساکت و آرام خواب می‌تواند ساعتی بدون استرس و پر از آسایش برایتان فراهم کند؛ اما اگر تشک مناسبی برای خوابیدن نداشته باشید، هیچ چیز درست پیش نمی‌رود، به‌ویژه اگر به دردهای عضلانی و البته کمردرد هم مبتلا باشید. بنابراین بهتر است برای تخت‌تان تشکی بخرید که علاوه‌بر راحت بودن، از کل بدن‌تان حمایت کرده و جلوی درد بیشتر کمر و عضلات‌تان را بگیرد. این مقاله از درجه می‌تواند راهنمای شما در خرید بهترین برندهای تشک ایرانی باشد.

بهترین برندهای تشک ایرانی

۳. معرفی ۱۰ پایه نگهدارنده موبایل که به خریدشان می‌ارزد

این روزها موبایل به یکی از وسایل ضروری زندگی‌مان تبدیل شده است و گواه آن هم این است که حتی در پراسترس‌ترین لحظات زندگی‌مان هم از آن غافل نمی‌شویم. بنابراین موقع رانندگی یا زمانی که پشت میز کارتان نشسته‌اید، پایه نگهدارنده موبایل بسیار به کارتان می‌آید. با استفاده از پایه‌های نگهدارنده می‌توانید از موبایل‌تان بدون کمک دست، استفاده کنید. در بازار انواع بی‌شماری پایه نگهدارنده وجود دارد و ما در درجه بهترین‌های آنها را برایتان فهرست کرده‌ایم.

معرفی ۱۰ پایهٔ نگهدارندهٔ موبایل

۴. بررسی گلکسی S20 FE سامسونگ؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

اگرچه گلکسی S20 FE سامسونگ از نظر فنی نتوانسته تمام توقعات کاربران را پاسخ دهد، ویژگی‌هایی دارد که توجه‌ها را به خود جلب کرده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به پردازنده قوی، صفحه نمایش ۱۲۰هرتزی و دوربین تله‌فوتوی ۸مگاپیکسلی اشاره کرد. اگر می‌خواهید از این گوشی اطلاعات کامل‌تری داشته باشید، به این مقاله از درجه سری بزنید.

بررسی گلکسی S20 FE سامسونگ

۵. پرفروش‌ترین برندهای بخاری گازی در ایران را بشناسید

چند قدم به زمستان مانده و البته از الآن سرمایش را به‌خوبی حس می‌کنیم. اگر می‌خواهید محل زندگی‌تان را با کمترین هزینه گرم نگه دارید، بخاری‌های گازی بهترین گزینه‌اند. این وسایل گرمایشی هم مقرون‌به‌صرفه‌اند و هم کارآمد و بادوام. هنگام خرید بخاری باید به تمام ویژگی‌های آن از جمله ظرفیت گرمادهی، ایمنی و رده انرژی آن توجه کنید. اگر دقیقا نمی‌دانید به‌سراغ کدام برند بخاری بروید که تمام ویژگی‌های خوب را داشته باشد، نگران نباشید. در این مقاله از درجه پرفروش‌ترین برندهای بخاری گازی در ایران را معرفی کرده‌ایم که در انتخاب نوع مناسب آن به شما کمک می‌کند.

پرفروش‌ترین برندهای بخاری گازی در ایران

۶. راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

بهترین مقالات درجه، گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های هوشمند در دنیای مدرن بسیار خواستنی‌اند. درست مانند این است که یک مینی‌ابرکامپیوتر به دست گرفته‌اید و با خودتان هرجا که می‌خواهید آن را می‌برید. با این گوشی‌ها می‌توانید با دیگران خیلی راحت تماس بگیرید و همچنین از امکانات دیگر آنها مانند جست‌وجو در اینترنت، عکس‌برداری با کیفیت عالی و غیره بهره‌مند شوید. اما متأسفانه این روزها قیمت بسیاری از این گوشی‌ها بالا رفته و خرید این گوشی‌ها را با مشکل مواجه کرده است. اگر به‌دنبال گوشی هوشمندی هستید که قیمت نسبتا مناسبی داشته باشد و همچنین بتواند در ردهٔ گوشی‌های هوشمند کارآمد جای داشته باشد، سری به این مقاله از درجه بزنید. پشیمان نمی‌شوید. در این مقاله گوشی‌های تا ۵ میلیون تومان معرفی شده‌ است.

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

۷. راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

هرچه گوشی‌های هوشمند به ویژگی‌های بهتر یا بیشتری مجهز شوند، گران‌تر می‌شوند. در راهنمای خرید گوشی‌های قبلی از گوشی‌هایی گفتیم که تا ۵ میلیون تومان قیمت داشتند. در این مقاله از درجه نمونه‌هایی از گوشی‌های بازار معرفی شده‌اند که بیش از ۵ و تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند. اگر بودجه خرید این نوع گوشی‌ها را دارید، سری به این صفحه بزنید.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

۸. ۱۰ سایت‌ و اپ‌ برتر برای دانلود بازی موبایل

این روزها عاشقان بازی‌های کامپیوتری می‌توانند به‌راحتی بازی‌ها را در موبایل خود دانلود کرده و هرجا که هستند، با بازی محبوب‌شان سرگرم شوند. می‌توانید در مسیر رفت‌وبرگشت به محل کار، اداره یا وقتی منتظر نوبت‌تان در مطب پزشک هستید، با انواع بازی‌ها سرگرم شوید و گذر زمان را کمتر حس کنید. برای این کار کافی است سری به سایت‌های دانلود بازی موبایل بزنید تا با بهترین بازی‌ها آشنا شوید. ما این سایت‌ها را در درجه برایتان فهرست کرده‌ایم. از بازی دلخواه‌تان لذت ببرید!

۱۰ سایت‌ و اپ‌ برتر برای دانلود بازی موبایل

۹. ۹ مدل از بهترین بخاری برقی پارس خزر

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که زمستان‌های آن به سردی و یخبندانی مناطق سردسیر نیست، یک بخاری برقی ساده هم می‌تواند محیط زندگی‌تان را گرم کند. البته استفاده از بخاری برقی برای مناطقی که هوای تمیزی ندارند بهتر است زیرا این بخاری‌ها دی‌اکسید کربن بیشتری به محیط اضافه نمی‌کنند. فقط مشکلی که این بخاری‌ها دارند، این است که بسیار گران‌تر از نوع گازی آن تمام می‌شوند. همچنین برخی از آنها گرمادهی بیش از حدی دارند که منجر به اتلاف انرژی می‌شوند. بنابراین موقع خرید این نوع بخاری‌ها باید با توجه به محیط زندگی‌تان به توان گرمادهی آن هم توجه کنید و همچنین یک سری ویژگی‌های دیگر را هم که برخی برندهای خوب این بخاری‌ها دارند در نظر بگیرید. در مقالهٔ بهترین بخاری برقی پارس‌خزر، ۹ مدل از بهترین بخاری‌های این برند ایرانی معرفی شده‌اند که می‌توانید با خیال راحت یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین بخاری برقی پارس خزر

۱۰. ۸ ماشین ارزان دنده اتوماتیک در بازار ایران

برخی از افراد عاشق دنده عوض کردن‌های پی‌درپی موقع رانندگی هستند و لذت این گیربکس‌های دستی را با هیچ چیز دیگر در دنیا عوض نمی‌کنند. برخی هم مهارت در رانندگی را فقط در این دنده‌های دستی می‌بینند. البته شاید راست می گویند اما لحظه‌ای را تصور کنید که در ترافیک گیر کرده‌اید و دائم باید دنده عوض کنید. این لحظات برای خیلی از افراد واقعا خسته‌کننده است. بنابراین اگر می‌خواهید از آسایش رانندگی با خودرو دنده اتومات لذت ببرید، سری به این مقاله از درجه بزنید. در این مقاله ۸ ماشین ارزان دنده اتوماتیک در بازار ایران معرفی شده است.

۸ ماشین ارزان دنده اتوماتیک در بازار ایران

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه انتخاب می‌کاهند و کمک می‌کنند بهترین کالا را بخرید. برای مطالب کاربردی بیشتر، سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.