نگاهی به آخرین مقالات سایت درجه

0

درجه کمک می‌کند با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه بررسی می‌شوند و مهم‌ترین نکاتی به شما ارائه می‌شوند که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشرشده در وب‌سایت درجه را از دست ندهید.

۱. بهترین تلویزیون‌های 4K در بازار ایران

به‌روزکردن وسایل خانه، به‌ویژه تلویزیون‌، معمولا هیجا‌ن‌انگیز است. تماشای برنامه‌های جذاب یا بازی در مقابل صفحه تلویزیونی که از نظر رنگ، روشنایی و کنتراست عالی باشد معمولا ایدئال همه است. این روزها بازار پر شده از تلویزیون‌های 4K که تمام ویژگی‌های خوب را دارند و انتخاب و خرید یکی از این تلویزیون‌ها بسیار سخت است. همین مسئله باعث شد نگاهی به بهترین تلویزیون‌های 4K بازار ایران بیندازیم و نتیجه آن را برای شما در این مقاله سایت درجه مطرح کنیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید تلویزیون دلخواهتان را به‌راحتی بخرید.

بهترین تلویزیون‌های 4K در بازار ایران

رونیکس

۲. مقایسه ساینا و تیبا؛ کدام خودروی ارزان سایپا را بخریم؟

اگر بودجه بالایی ندارید و می‌خواهید خودرویی برای سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری بخرید، می‌توانید سراغ خودروهای ایرانی بروید. البته بیشتر خودروهای ایرانی هم در بازار آزاد بسیار گران هستند و بیشتر مردم توانایی خرید آنها را ندارند و تنوع خودروهای ارزان‌قیمت به‌شدت پایین آمده است. در این مقاله سایت درجه، ۲ خودروی ساینا و تیبا از محصولات سایپا را معرفی کرده‌ایم که تا ۲۰۰میلیون تومان قیمت دارند. با مطالعه این مقاله، می‌توانید تصمیم بگیرید از این ۲ خودرو کدام‌یک برایتان جذاب‌تر است و خودروی احتمالی آینده‌تان شود.

مقایسه ساینا و تیبا

۳. فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی با کمترین کارمزد

برای فعالیت در دنیای ارز دیجیتال و انجام‌دادن معاملات خود باید با صرافی‌های ارز دیجیتال کار کنید. البته متأسفانه هنوز در ایران قوانین شفافی برای این‌گونه معاملات وضع نشده است. بنابراین برای کار با این صرافی‌ها حتما باید از معتبربودنشان مطمئن باشید. مسئله دیگر کارمزدهایی است که این صرافی‌ها بابت معاملات شما دریافت می‌کنند. در این مقاله سایت درجه، نام صرافی‌های معتبر و هرآنچه باید درباره انواع کارمزد‌های این صرافی‌ها بدانید آورده شده است.

فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی با کمترین کارمزد

۴. بررسی گلکسی A22 4G؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

سامسونگ گلکسی

مجموعه گلکسی سامسونگ محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سری گوشی‌ امروز جهان است. در حال حاضر این گوشی‌های زیبا و خیره‌کننده از گران گرفته تا مقرون‌به‌صرفه در بازار موجودند. در این مقاله درجه، یکی از گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه به‌نام گلکسی A22 4G را کامل بررسی کرده‌ایم. با مطالعه این مقاله، می‌توانید با ویژگی‌های مثبت و منفی این گوشی هوشمند سامسونگ آشنا شوید.

بررسی گلکسی A22 4G

۵. بهترین هدفون‌های بی‌سیم در ایران

بیشتر مواقع هنگام خرید هدفون بی‌سیم در بازار واقعا نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم. برندهای مختلف هدفون‌های بی‌سیم در فروشگاه‌های لوازم صوتی خودنمایی می‌کنند و خرید یکی از این برندها مشکل می‌شود. بدتر از همه بعضی مواقع با هدفون‌های تقلبی مواجه می‌شوید که فقط اگر آنها را خوب بشناسید می‌توانید به تقلبی‌بودنشان پی ببرید. در این مقاله درجه، ۱۵ مورد از بهترین برندهای هدفون‌های بی‌سیم را معرفی کرده‌ایم که در حال حاضر در بازار ایران موجودند. با مطالعه این مقاله می‌توانید هدفون مناسب و دلخواه خود را بخرید.

بهترین هدفون‌های بی‌سیم در ایران

۶. بهترین سایت‌ها برای خریدوفروش کالای دست‌دوم

این روزها به‌دلیل گران‌شدن بیشتر کالاها، بازار خریدوفروش اجناس دست‌دوم پررونق شده است. با خرید یا فروش کالاهای دست‌دوم نه‌تنها می‌توانیم در هزینه‌هایمان صرفه‌جویی کنیم، بلکه کمکی هم به محیط‌زیست کرده‌ایم. در این مقاله درجه، بهترین سایت‌های خریدوفروش کالای دست‌دوم معرفی شده است. با بررسی این سایت‌ها می‌توانید کالای دلخواهتان را بخرید یا کالایی را برای فروش بگذارید.

بهترین سایت‌ها برای خریدوفروش کالای دست‌دوم

۷. بهترین تلویزیون‌های سونی در ایران

اگر قصد خرید تلویزیونی با ویژگی‌های عالی دارید و می‌خواهید برنامه‌های جذاب و دیدنی را با کیفیت ایدئال تماشا کنید، بد نیست نگاهی به تلویزیون‌های سونی بیندازید. تعطیلات هم در راه است و ممکن است به‌دلیل کرونا تماشای تلویزیون را به مسافرت ترجیح داده باشید، پس تلویزیونی باکیفیت می‌تواند برای این روزها مناسب باشد. البته بازار تلویزیون‌های سونی در ایران داغ است و انواع متفاوتی از این تلویزیون‌ها وجود دارد که ممکن است نتوانید یکی از آنها را با خیال راحت انتخاب کنید. این مقاله درجه این کار را برایتان انجام داده است و با مطالعه آن می‌توانید یکی از مدل‌های تلویزیون‌های سونی را بدون دردسر بخرید و از خریدتان راضی باشید.

بهترین تلویزیون‌های سونی در ایران

۸. بهترین سایت‌های ایرانی برای خرید اینترنتی از ترکیه

اگر به اجناس کشور ترکیه علاقه‌مند هستید ولی به‌دلیل محدودیت زمانی یا هزینه زیاد توانایی سفر به این کشور را ندارید، غم به‌ دلتان راه ندهید. می‌توانید با استفاده از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه خیلی آسان و راحت از ترکیه خرید کنید. در این مقاله درجه، بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های ترکیه معرفی شده‌اند و می‌توانید خرید‌های خود را انجام دهید.

بهترین سایت‌های ایرانی برای خرید اینترنتی از ترکیه

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه شما برای انتخاب و خرید بهترین گزینه کم می‌کنند. برای مطالب کاربردی بیشتر سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.