چگونه دستگاه تصفیه آب صنعتی بخریم؟

0

چطور دستگاه تصفیه آب صنعتی بخریم یک سوال پرتکرار بین مشتریان دستگاه‌های سیستم اسمز معکوس است؛ در پاسخ به این سوال باید گفت خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی برای مشاغل و صنایع و انتخاب دستگاه متناسب با آن یک کار کارشناسی و تخصصی است؛ برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی متناسب با نیازتان باید در ابتدا آنالیز آب خام دریافتی را تهیه کنید.

اگر منبع آب شما از سیستم آب شهری است، معمولا آنالیز آن انجام نمی‌شود چرا که میزان TDS آن در یک محدوده مشخص قرار دارد اما اگر بخواهید آب را از منابعی مانند دریا، رودخانه، چاه و یا… تأمین کنید باید دو لیتر از آن را در آزمایشگاه‌های آب آنالیز کنید تا میزان TDS آن به‌صورت دقیق مشخص شود.

نکته دیگر که در زمان خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به آن توجه کرد، تعیین مقدار ظرفیت تصفیه آب صنعتی و فیلتر شنی است. بعد از طی این دو مرحله می‌توانید سفارش خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را ثبت کنید.

رونیکس

ما در فروشگاه ighadaksaz.ir این امکان را فراهم کرده‌ایم که شما از قیمت روز دستگاه تصفیه آب صنعتی و تجهیزات آن اطلاع پیدا کنید؛ همچنین شما می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی این شرکت در 24 ساعت 4 روز هفته بهره ببرید.

ارتباط با ما
مشاوره تخصصی خرید و فروش دستگاه تصفیه آب 09166915090
تماس با متخصصان برای سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب 09190158414
اطلاع از قیمت‌های به‌روز دستگاه تصفیه آب 06133739660
آدرس فروشگاه آنلاین خرید دستگاه تصفیه آب ighadaksaz.ir

چطور از کیفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی مطمئن شویم؟

تنوع محصولات در بازار بیش از اینکه راهنمای مشتریان برای خرید محصولات با کیفیت باشد، آنها را سر در گم می‌کند؛ واقعا چطور از کیفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی مطمئن شویم؟ خرید از نمایندگی‌های مجاز و شرکت‌های کارآزموده بهترین راه برای اطمینان از کیفیت محصول است؛ این شرکت‌ها برای حفظ خود در بازار رقابت از بهترین تجهیزات موجود در بازار استفاده می‌کنند و اصالت خود را با کارآیی کالا به عموم عرضه می‌کنند. شرکت قدکساز با بیش از دو دهه سابقه حضور در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی، مشتری را مقدم بر خود می‌داند و با عرضه محصولات با کیفیت سعی در جلب رضایت مشتری دارد.

چطور دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی را در بازار مقایسه کنیم؟

همه سازندگان دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی معتقدند که بهترین کیفیت ممکن را با کمترین قیمت عرضه می‌کنند اما با این وجود اختلاف قیمت موجود بین دستگاه‌ها فاحش است! مشتریان می‌پرسند چطور دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی موجود در بازار را مقایسه کنیم؟ پرسشی که ما پاسخش را به شما می‌گوییم تا بتوانید خریدی به صرفه و با کیفیت داشته باشید.

تک تک قطعات استفاده شده در دستگاه تصفیه آب صنعتی بر کیفیت آب تولید شده تأثیر می‌گذارند ولی برای مقایسه دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی باید به چند نکته اساسی توجه کرد.

به‌صورت اساسی کیفیت و شرکت سازنده پمپ‌ها، ممبرین، شاسی و تابلو برق بر قیمت تمام شده و کیفیت نهایی دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی تأثیر مستقیم دارند.

چطور دستگاه تصفیه آب صنعتی را نصب کنیم؟

برخی افراد بعد از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با سرچ در گوگل آستین‌ها را بالا می‌زنند و برای نصب دستگاه سیستم اسمز معکوس دست به کار می‌شوند! شما اما این کار را نکنید و بدانید بهترین راه برای نصب مطمئن دستگاه تصفیه آب صنعتی، استفاده از متخصصان است؛ شرکت قدکساز با دارا بودن تیمی با تجربه و کارآزموده در نصب راحت دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی در کنار شماست تا ضمن نصب دستگاه، نحوه کار با دستگاه سیستم اسمز معکوس و نگهداری از آن را به شما آموزش دهد.

چطور از دستگاه تصفیه آب صنعتی نگهداری کنیم؟

بعد از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی مهم‌ترین سوال مشتریان نحوه نگهداری از دستگاه و افزایش طول عمر قطعات است؟ واقعاً چطور از دستگاه تصفیه آب صنعتی نگهداری کنیم؟ در صورت خرید از شرکت قدکساز، تیم مهندسی و فنی این شرکت در زمان خرید به‌صورت دقیق آموزش نگهداری از دستگاه تصفیه آب صنعتی را به شما آموزش می‌دهند.

به‌صورت کلی باید توجه داشت شما باید از رسوب و آلودگی دستگاه سیستم اسمز معکوس جلوگیری کنید؛ برای رسیدن به این هدف باید بازرسی‌های مستمر از کیفیت آب تولید داشته باشید و در کنار آن اختلاف فشار آب تغذیه و آب غلیظ شده و کنترل دمای بهره برداری به‌صورت روزانه چک و کنترل شود.

ثبت کارکرد فشار سنج‌ها، بازدید از سطح روغن پمپ ‌های فشار قوی و بازدید از سیستم اعلام خبر افزایش یون کلر آزاد به‌صورت هفته‌ای در دستور کار قرار گیرد.

چطور دستگاه سیستم RO را سرویس کنیم؟


تأثیر سرویس مستمر دستگاه تصفیه آب صنعتی بر کیفیت آب تولید و طول عمر ممبرین غیرقابل انکار است اما اگر این کار توسط نیروهای غیرمتخصص انجام شود، می‌تواند تأثیر منفی بر عملکرد دستگاه سیستم RO داشته باشد. شرکت قدکساز با دو دهه فعالیت در زمینه دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی، کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیر و سرویس دستگاه‌های سیستم اسمز معکوس دارد.

در صورتی که برای سرویس دستگاه تصفیه آب صنعتی با شرکت قدکساز تماس بگیرید، کافی است دست به سینه نظاره‌گر انجام کار باشید و از نحوه سرویس دستگاه به دست تیم مهندسی شرکت قدکساز لذت ببرید.

تیم مهندسی شرکت قدکساز فرآیند انجام کار را به‌صورت کامل تشریح و در عمل به شما نشان می‌دهد که چطور دستگاه سیستم RO را سرویس کنید.

چطور کارکرد دستگاه تصفیه آب را بسنجیم؟

یکی از متداول‌ترین پرسش‌ها در زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی این است که چطور کارکرد دستگاه تصفیه آب را بسنجیم؟ دستگاه‌های سیستم اسمز معکوس دارای نشانگرهای دیجیتال است که کیفیت دستگاه و آب تولید شده از آن را در مراحل مختلف به نمایش می‌گذارد. گیج، فلومتر و ابزار دقیق دستگاه سیستم RO از جمله این قطعات هستند که کیفیت کارکرد دستگاه و آب تولید شده را در اختیار کارفرما قرار می‌دهند.

چطور می‌توانیم از خدمات پس از فروش تصفیه آب صنعتی استفاده کنیم؟

خدمات پس از فروش شرکت‌ها مهم‌ترین نکته کلیدی در زمان خریدی کالا است؛ مشتریان همواره می‌پرسند که آیا شرکت‌ها به تعهدات خود در خدمات پس از فروش پایبند هستند؟ و چطور می‌توانیم از خدمات پس از فروش تصفیه آب صنعتی استفاده کنیم؟ خوب است بدانید خدماتی مانند گارانتی، ارائه کالا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، مشاوره تخصصی و رایگان برای انتخاب محصول، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و صبر و حوصله در پاسخگویی به مشتریان از جمله استانداردهای شرکت قدکساز است که کارکنان این شرکت در سرفصل فعالیت خود به آنها پایبند بوده و هستند.

مقاله مرتبط : فیلتر شنی

تعهد ما بهترین پشتیبانی از شماست، کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ۲۴ ساعته به شما مشاوره خرید و خدمات پس از فروش ارائه دهند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.