در انتخاب یک ریمل مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

0

یکی از لوازم آرایشی که زیبایی صورت را دو چندان می‌کند ریمل چشم است. انتخاب یک ریمل نامناسب موجب بدحالت شدن مژه‌ها شده و حتی زیبایی اولیه صورت را پنهان می‌کند. بنابراین، توجه به انتخاب ریمل و آرایش با یک محصول متناسب با چشم بسیار اهمیت دارد. در ادامه، به نکاتی که در هنگام خرید ریمل چشم باید به آن توجه کنید اشاره خواهیم کرد.

راهنمای انتخاب ریمل چشم بر اساس انواع ریمل و برس

ریمل‌ها انواع مختلف و برس‌های متفاوتی دارند که بهتر است افراد متناسب با نوع مژه خود از ریمل چشم استفاده کنند. در ادامه متن به ذکر نکاتی می‌پردازیم که شما را با انواع ریمل و محصول موردنیازتان آشنا خواهد کرد.

انواع ریمل چشم

از انواع ریمل چشم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

رونیکس
  • ریمل حجم دهنده: اگر از آن دسته از بانوانی هستید که مژه‌هایتان کم پشت است، ریمل حجم دهنده خریداری کنید. البته، پیشنهاد ما این است که برای مژه‌های صاف و بی‌حالت از این نوع ریمل استفاده نکرده و مدل‌های دیگری را انتخاب کنید. استفاده از ریمل حجم دهنده بر روی مژه‌های صاف سبب سنگین شدن مژه‌ها و هچنین غیرطبیعی نشان دادن آن‌ها می‌شود.
  • ریمل بلند کننده: برای مژه‌های کوتاه از ریمل بلند کننده استفاده کنید. این نوع ریمل‌ها خرده مژه‌هایی دارند که با قرار گرفتن بر روی مژه، آن‌ها را بلندتر می‌کنند. البته، اگر مژه‌هایتان به طور طبیعی بلند است، به جای استفاده از این مدل، از نوع حجم دهنده، فر کننده یا فیبری استفاده کنید.
  • ریمل فر کننده: ریمل‌های فر کننده برای مژه‌هایی که حالت نداشته و صاف هستند بسیار مناسب است. خاصیت فر کنندگی این ریمل‌ها به دلیل رزین و پلمیر موجود در آن‌ها است و این مواد سبب افزایش فرم‌دهی مژه‌ها می‌شود. بهتر است قبل از استفاده از این نوع ریمل، مژه‌های خود را با فرمژه حالت دهید.
  • ریمل فیبری: فیبر موجود در این نوع ریمل سبب می‌شود تا مواد به طور کامل بر روی مژه‌ها قرار بگیرد و همه آن‌ها به شکل یکدست با مواد ریمل پوشش داده شوند.
  • ریمل ضد آب: این ریمل‌ها مقاومت بالایی در برابر آب و شست‌و‌شو دارند و به راحتی پاک نمی‌شوند. اگر به دنبال یک ریمل با ماندگاری بالا هستید این نوع را انتخاب کرده و اگر شست‌و‌شوی آن برای شما دشوار است مدل‌های دیگری را خریداری کنید.

برس های ریمل چشم

در هنگام انتخاب و خرید یک ریمل مناسب به برس آن نیز توجه کنید. در ادامه شما را با انواع برس ریمل و کاربرد هریک آشنا خواهیم کرد:

  • برس باریک: ریمل‌هایی که برس آن‌ها باریک است برای بلند کردن مژه‌های کوتاه کاربرد دارند.
  • برس منحنی شکل: ریمل‌هایی با برس منحنی شکل و خمیده برای مژه‌های بدون حالت و صاف مناسب بوده و مژه‌ها را فر دار و حالت‌دار می‌کنند.
  • برس مارپیچی: برس‌های مارپیچ هم به حجم‌دهی مژه و هم به حالت‌دهی آن کمک می‌کنند. این برس‌ها برای کسانی که مژه‌های صاف و کم پشتی دارند بسیار مناسب است.
  • برس ضخیم: برس‌هایی که دانه‌های آن‌ها بزرگ و ضخیم است یا خرده مژه بسیاری دارند، برای حجیم کردن مژه‌های کم حجم مناسب است.
  • برس ساعت شنی: در برس‌های ساعت شنی ابتدا و انتهای سری بزرگتر از وسط آن بوده و برس گوشه‌های مژه را بیشتر از قسمت میانی آن حالت می‌دهد.
  • برس سرگرد یا توپی: ریمل‌هایی که سر برس‌شان توپی شکل یا گرد است برای فرم‌دهی نقطه‌ای مژه مناسب است. با این برس‌ها می‌توانید هر قسمتی از مژه را که می‌خواهید حالت دهید.
  • برس نوک تیز شکل: ریمل‌هایی وجود دارد که برس آن‌ها مخروطی شکل است و قسمت ابتدایی برس کوچک‌تر از قسمت انتهایی آن است. قسمت پایین و بزرگ‌تر برس برای مژه‌های بیرونی چشم و قسمت نازک آن برای مژه‌های داخلی‌تر کاربرد دارد.
  • برس s شکل: برس‌های s شکل وظیفه بلند کردن و حجم‌دهی به مژه را دارند. این برس‌ها دوکاره محسوب شده و طرفداران زیادی دارد.

ریمل های خوب بازار

یکی از تاثیرگذارترین لوازم آرایشی ریمل است که با انتخاب هنرمندانه و صحیح آن، می توانید زیبایی چشم ها و به طور کلی چهره خود را دو چندان کنید. برندهای مختلفی از انواع ریمل های معمولی تا حرفه ای و آرایشگاهی در بازار لوازم آرایشی وجود داشته و می توان با کمی جستجو و مطالعه مشخصات آن ها، بهترین محصول در این گروه کالایی را انتخاب کرد. در ادامه با تعدادی از ریمل‌های خوب بازار بیشتر آشنا می‌شویم:

ریمل کالیستا

اگر اهل خرید لوازم آرایشی باشید مطمئنا اسم برند کالیستا را شنیده‌اید. محصولات این برند مطابق استانداردهای بین‌المللی بوده و کیفیت بالا و قیمت مناسب‌اش آن را به یکی از بهترین برندهای آرایشی تبدیل کرده است. ریمل‌ کالیستا همانند دیگر محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ریمل‌هایش تنوع بسیاری دارد. شما می‌توانید انواع ریمل حجم دهنده، فر کننده و … را در میان محصولات این برند پیدا کنید.

ریمل ایزادورا

برند ایزادورا یک برند آرایشی سوئدی است که تخصصش تولید محصولات آرایشی برای پوست‌های حساس است. در محصولات این برند از مواد مفید معدنی برای پوست استفاده شده و تمامی لوازم آرایشی‌اش از کیفیت بالایی برخوردارند. ریمل ایزادورا که از محصولات پرفروش این برند است، یک انتخاب خوب برای بانوانی است که به سلامت چشم‌هایشان اهمیت می‌دهند.

ریمل بورژوا

اگر به دنبال یک ریمل بسیار باکیفیت هستید، ریمل بورژوا نیز انتخاب مناسبی برای شما است. این برند انواع ریمل حالت‌دهنده، بلند کننده، پرپشت کننده و … را دارا می‌باشد. بعضی از ریمل‌های بورژوا دوکاره هستند و می‌توانید با چرخاندن برس آن از حالت دیگر ریمل استفاده کنید.

زیبایی را به چشم هایتان هدیه دهید

چشم‌ها مرکز توجه‌اند و زیبایی آن‌ها برابر با زیبایی تمام صورت است. از این روز، توجه به انتخاب یک ریمل مناسب با چشم بسیار اهمیت داشته و می‌تواند چهره شما را زیبا‌تر یا نازیبا کند. بنابراین، توصیه ما این است که قبل از خرید ریمل به نوع مژه‌های خود دقت کرده و محصولی متناسب با چشمان خود را خریداری کنید. در پایان، امیدواریم که مطالب تهیه شده برای شما مفید بوده و شما را در انتخاب یک ریمل چشم مناسب راهنمایی کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.