از ایرلاین آنادولوجت چه می‌دانید؟

0

کشور ترکیه به‌عنوان یکی از کشورهای توریست پذیر محسوب می‌شود که با استفاده از ایرلاین‌های متعدد داخلی و خارجی می‌توان جابه‌جایی مسافران را به آن انجام داد. اگرچه تعداد این ایرلاین‌ها بسیار زیاد است، اما برخی از آن‌ها دارای شهرت بیشتری هستند و در دسته مهم‌ترین‌ها قرار دارند. یکی از این موارد ایرلاین آنادولوجت است که با کمک آن می‌توان پرواز تهران استانبول یا پرواز استانبول به تهران را به راحی پشت سر گذاشت و خاطرات خوشی برای خود و خانواده ثبت نمود. اگر شما هم دوست دارید با این ایرلاین بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه من بمانید.

آشنایی با شرکت هواپیمایی آنادولوجت ترکیه

این ایرلاین یکی از ایرلاینهای مهم ترکیه و زیرمجموعه ترکیش ایرلاین است. به همین دلیل تمامی پروازهای داخلی ترکیه را به نمایندگی ترکیش ایرلاین انجام می‌دهد. به همین دلیل اگر شما هم قصد دارید بعد از بررسی سایت خرید تور استانبول برای سفر به این کشور اقدام کنید، به احتمال زیاد با هواپیمایی آنادولوجت (AnadoluJet) پرواز خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با این ایرلاین باید گفت که قطب اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی آنکارا قرار دارد و از سال 2008 زیرمجموعه هواپیمایی ترکیش ایرلاین شد. همچنین ویژگی جالب این شرکت هواپیمایی قیمت ارزان و مقرون به‌صرفه آن محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال تهران استانبول پرواز ارزان‌قیمت و اقتصادی هستید، پیشنهاد می‌شود که با ایرلاین آنادولوجت پرواز کنید.

رونیکس

نکته مهم دیگر اینکه این شرکت هواپیمایی پرواز مستقیم به 37 مقصد پروازی دارد و با برخی از شرکت‌های هواپیمایی مانند بوراجت ( Borajet) و سان اکسپرس(Sunexpress) در کشور ترکیه همکاری می‌کند. در عین حال مهم‌ترین فرودگاهی که پروازهای آنادولوجت در آن انجام می‌شود، فرودگاه بین‌المللی آنکارا است.

جالب است بدانید که تاسیس این شرکت هواپیمایی بزرگ در ابتدا فقط با 5 فروند هواپیما بود و به‌مرور به دلیل استقبال مسافران از این ناوگان، تعداد هواپیماهای آن بیشتر شد. در حال حاضر هم 57 فروند هواپیما در این ایرلاین کار جابجایی مسافران را در مرزهای ترکیه انجام می‌دهند و حالا بعد از گذشت این مدت از تاسیس خود توانسته بیش از 60 میلیون مسافر را در امنیت و آرامش کامل جابجا کند.

هواپیمایی آنادولوجت چه خدماتی به مسافران می‌دهد؟

خوب اگر بعد از بررسی چند سایت خرید تور استانبول، گزینه مناسب را انتخاب کردید و قصد دارید با ایرلاین آنادولوجت پرواز کنید، بهتر است با خدمات مختلفی که این شرکت هواپیمایی به مسافران می‌دهد، آشنا شوید. اولین امتیاز ویژه‌ای که در این شرکت هواپیمایی وجود دارد، این است که برای همه افراد با هر نوع توان مالی امکان سفر را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر تفاوتی نمکند که بخواهید سفری لاکچری داشته باشید و یا اینکه همه‌چیز ارزان و اقتصادی پیش برود، به هر حال آنادولوجت برای همه افراد گزینه‌های متنوع روی میز دارد.

در عین حال در این ایرلاین می‌توانید از خوردن غذای رایگان، خدمات بار رایگان، تسهیلات کرایه اتومبیل، رزرو هتل و یا سالن‌های استراحت خصوصی برخوردار شوید. بنابراین مجموعه این موارد می‌تواند سفری ارزان، مقرون به‌صرفه و راحت را برای شما رقم بزند.

همچنین این ایرلاین برای اینکه خدمت‌رسانی بهتری ارائه دهد، امکان چک-این به‌صورت آنلاین را برای مسافران فراهم کرده است. به همین دلیل اگر شما هم بلیط هواپیمایی آنادولوجت برای سفر به ترکیه می‌خواهید، می‌توانید با نصب برنامه و نرم‌افزار مربوط به این شرکت، رزرو بلیط را به‌صورت آنلاین از 24 ساعت تا یک ساعت قبل از پرواز، انجام دهید.

یکی دیگر از جذابیت‌های شرکت هواپیمایی آنادولوجت، ارائه بهترین غذاهای هواپیما به مسافران است. حتی این شرکت هواپیمایی در ارائه غذاهای باکیفیت در دسته بهترین‌ها در جهان قرار دارد و خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها را به قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در عین حال اگر قصد دارید پروازی کاملا اقتصادی و اکونومی را تجربه کنید، بازهم نگران نباشید؛ زیرا آنادولوجت سرویس غذایی رایگان و کتیرینگ در اختیار شما قرا می‌دهد تا از سفری راحت و ارزان با بهترین کیفیت لذت ببرید.

قوانین حمل بار در هواپیمایی آنادولوجت

حالا که این شرکت هواپیمایی را برای سفر به ترکیه انتخاب کردید، بهتر است با قوانین حمل بار و چمدان در این ایرلاین آشنا شوید. این شرکت هواپیمایی هم مثل سایر ایرلاین‌های معتبر جهان قوانین خاص خود را برای نوع و میزان بار مجاز مسافران تعیین کرده است. به‌طور کلی در پروازهای داخلی هر مسافر فقط اجازه دارد تا ۱۵ کیلوگرم بار با خود حمل کند. در عین حال وزن بار مجاز در پروازهای خارجی و جزایر یونان تا ۲۰ کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند.

نکته مهم بعدی این است که مسافران اجازه دارند یک ساک دستی با خود به داخل هواپیما ببرند. همچنین وزن مجاز برای ساک یا کیف دستی نباید بیشتر از ۸ کیلوگرم باشد. علاوه بر آن کالاهای غیرمجازی که در سایر شرکت‌های هواپیمایی ممنوع هستند، در این ایرلاین هم ممنوع است. از این موارد می‌توان به اسلحه و وسایل آتش‌بازی، تمام اشیاء تیز و برنده مانند چاقو، شیشه، تیغ، قیچی اشاره کرد.

همچنین اشیاء خطرناک مانند چوب گلف، هاکی، بیلیارد، قلاب ماهیگیری هم ممنوع هستند و نمی‌توانید مواد قابل اشتعال مانند باروت، اسپری در حجم زیاد، تینر، استون، گاز بوتان، گازوئیل یا مواد شیمیایی مثل باتری‌های لیتیومی، مایعات اسیدی مثل آبلیمو و یا انواع سم، حشره‌کش با خودتان همراه داشته باشید. البته فراموش نکنید که تمام این مراقبت‌ها فقط برای حفظ جان و امنیت تمام مسافران است و ایرلاین آنادولوجت سعی می‌کند که سفری امن برای همه مسافران فراهم کند.

سخن پایانی

در پایان به این نکته هم توجه داشته باشید که ایرلاین آنادولوجت برای پرواز امن و راحت برای همه مسافران، تمام پروتکل‌های بهداشتی را با دقت تمام رعایت می‌کند. بنابراین برای انتخاب این شرکت هواپیمایی حتما قبل از سفر آزمایش تست منفی کرونا یا PCR انجام دهید و در طول سفر از ماسک استفاده کنید تا از ثبت خاطراتی خوش و سلامت لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.