هتل‌های زیبای کیش برای ماه عسل

0

چرا باید ماه عسل به کیش رفت؟ به دلیل این که این جزیره پر از چیزهای جذاب برای یک سفر رویایی است، از جاذبه‌های تفریحی در کنار دریا گرفته تا غروب‌های زیبای کنار خلیج فارس که زمانی رویایی را برای شما درست می‌کنند و مراکز خرید و جاهای دیدنی و صد البته هتل‌های لاکچری که ماه عسل شما را فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز می‌کنند. آیا می‌خواهید بدانید که بهترین هتل های کیش برای ماه عسل کدامند؟ مطلب زیر را بخوانید.

ماه عسل در هتل ویدا

کلمه‌ی ویدا به معنای زندگی است و چه چیز بهتر از این که شما زندگی مشترک خود را در این هتل پنج ستاره آغاز کنید؟ ساختمان هتل ویدا با دکوراسیون لاکچری و شیک، 9 طبقه است و 144 اتاق و واحد اقامتی دارد. یکی از جاهای جذاب در هتل ویدا استخر آن است که دارای امکانات کامل عالی و خدمات ماساژ و اسپا است. هم‌چنین یک سالن بدنسازی مجهز برای مسافران عزیز در نظر گرفته شده است.

هتل ویدا دارای یک رستوران مجلل با ظرفیت 300 نفر است و در تمام ساعات به خدمات رسانی برای مسافران عزیز مشغول است. سالن همایش و سمینار به همراه یک آمفی تئاتر مجلل، نزدیکی به مراکز خرید شهر، اتاق‌های دنج رو به دریا با تختخواب‌های راحت، قیمت و امکانات مناسب، این هتل شیک و لوکس را به یکی از هتل‌های خوب برای ماه عسل تبدیل می‌کند.

رونیکس

در هتل مارینا از مناظر رمانتیک لذت ببرید

درست است که هتل مارینا پارک، با داشتن ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی و پارک آبی جذابش، یکی از جاهای عالی و مناسب برای تفریحات آبی است، اما این تمام چیزی نیست که هتل مارینا دارد. شکل زیبا و منحصربه‌فرد هتل، محوطه‌ی سرسبز و زیبای آن که با انواع گل و گیاه‌های طبیعی و آب نماهای بسیار زیبا تزیین شده و ساختمان هتل از سایر جذابیت‌های آن هستند. نمای باشکوه هتل با چهار ضلع زیبا تصویری فوق‌العاده از بالا را نشان می‌دهد. هر یک از این اضلاع هتل دو طبقه هستند و هتل دارای 186 واحد اقامتی است.

شما با اقامت در برخی از اتاق‌های هتل مارینا می‌توانید ساحل مرجانی خلیج همیشگی فارس و دریای آبی را تماشا کنید. این هتل به جمله پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش نزدیک است. از امکانات‌ هتل مارینا می‌توان به اتاق‌های دنج و تخت‌های بسیار راحت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت رایگان در لابی استخر، اسکله، سونا، جکوزی و سالن ورزشی، اسپا، رستوران فضای باز، قایق سواری، جت اسکی و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

چرا هتل بین‌المللی کیش برای ماه عسل خوب است؟

هتل بین‌المللی کیش یکی از هتل‌‌های لوکس و تازه‌ساز کیش است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و دارای ۱۴ طبقه و ۱۰۰۰ اتاق است. اگر شما برای سفر ماه عسل به این هتل بیایید، می‌توانید از میان اتاق‌های زیاد آن، بهترین و دنج‌ترین اتاق را انتخاب کنید و روزهای اول زندگی خود را در خلوت و آرامش بگذرانید. در هتل بین‌المللی کیش انواع اتاق‌ها با تخت‌های سینگل، کانکت، توئین، دبل، تریپل و سوییت‌های متنوعی وجود دارد.

علاوه بر این، هتل بین‌المللی کیش دارای خدمات اتاق ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، خشکشویی، مینی‌بار، تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ و سیستم تهویه‌ی مطبوع مرکزی است. هتل دارای رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و زمین تنیس بوده و یک مکان عالی برای یک سفر رمانتیک دونفره به شمار می‌آید.

سفری رمانتیک به ایران باستان

نام هتل بزرگ داریوش به یاد و احترام داریوش هخامنشی گذاشته شده است و همانطور که از نامش معلوم است، در ساخت آن از دو کاخ داریوش بزرگ یعنی کاخ‌های تچر و آپادانا الهام گرفته شده است. کاخ تچر که به تالار آینه نیز معروف است، یکی از کاخ‌های زیبای تخت جمشید است که شما می‌توانید خودتان را در دیوارهای آن ببینید. پس چه چیزی رمانتیک‌تر از این که در جزیره‌ی کیش در هتلی اقامت داشته باشید که شما را ایران باستان ببرد و بتوانید در دیوارهایش تصویر خود و همسرتان را مشاهده کنید؟ البته تنها ویژگی این هتل لوکس و پنج ستاره‌ معماری فضای عمومی فضای سبز و دریاچه‌ی بزرگ وسط محوطه‌ی آن نیست بلکه اتاق‌های آن بسیار دنج و راحت هستند که یک سفر رمانتیک را برای شما به تمامی رقم می‌زنند.

اتاق‌های هتل داریوش عبارتند از: دو نفره دوبل رو به باغ، سوئیت‌های دو نفره دوبل رو به دریا، سوئیت‌ استودیو، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا، اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و سوییت رویال لوکس چهار تخته رو به باغ. اگر در هتل داریوش اقامت کردید، به یاد داشته باشید که مجموعه‌ی آبی این هتل در میان هتل‌های کیش زبانزد است.

بدون خیس شدن پاهایتان را در آب بگذارید

هتل ترنج خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل‌ خاور میانه و یکی از هتل‌های متفاوت در جهان است که برای ساخت آن زحمت زیادی کشیده شده است. این هتل رمانتیک روی آب قرار دارد و اتاق‌های آن با کف شیشه‌ای شما را با دنیای زیر آب روبه‌رو می‌کنند. به این ترتیب شما خیس نمی‌شوید اما می‌توانید احساس کنید که پاهایتان در درون آب است. نمونه‌ی مشابه این هتل‌ها را تنها می‌توان در جزایر مالدیو و کارائیب یافت و از این جهت هتل ترنج بسیار منحصربه‌فرد است. علاوه بر این هتل از بالا طرح سنتی ترنج را دارد و بسیار زیبا است.

انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: دو تخته، اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق دو تخته رو به غروب، سوئیت رویال ترنج، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت رویال رو به غروب و سوئیت امپریال که اقامت در هر کدام به ویژه اتاق‌های رو به غروب اقامتی بسیار رویایی را برای یک ماه عسل خاطره‌انگیز برایتان رقم می‌زند.

چرا ماه عسل به هتل شایان برویم؟

هتل شایان با سوئیت‌های و اتاق‌های دنج داخل هتل و ویلا‌های کنار دریا، یکی از جاهایی است که شما می‌توانید اولین سفر زندگی مشترکتان را در آن به خوشی بگذارنید. این هتل که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است، یکی از هتل‌های قدیمی و در عین حال بسیار مدرن جزیره است که ۱۹۵ سوئیت و اتاق دارد. برخی از اتاق‌های این هتل با منظره‌ی رو به دریا، اقامتی رمانتیک را برای شما رقم می‌زنند.

خدمات و امکانات هتل شایان کیش عبارتند از: اینترنت رایگان در لابی، خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته،‌ خدمات خشک‌شویی، امکان سرو صبحانه و ناهار در اتاق، اتاق چمدان، امکان اجاره‌ی ماشین‌های آخرین مدل با راننده و یا استفاده از تور، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه در فضای باز و سرپوشیده، سالن همایش، کنفرانس و اجتماعات، سالن بیلیارد، اتاق سیگار، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، آلاچیق و ترانسفر رایگان برای رفتن به فرودگاه.

همه چیز در هتل شایگان دنج است

هتل پنج ستاره‌ی شایگان، یک هتل دنج و محبوب در جزیره است که دسترسی عالی به مراکز خرید زیادی از جمله زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال دارد و از سوی دیگر به ساحل خلیج همیشگی فارس بسیار نزدیک است. این هتل به یک اسکله‌ی تفریحی برای غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و انواع تفریحات آبی دسترسی دارد که برای یک سفر دو نفره‌ی رمانتیک بسیار مناسب است.

هتل دارای ‌‌آیداتاق‌های دنج دو تخته، سه ‌تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه‌ی چهار‌تخته با تختخواب‌های استاندارد و تشک‌های بسیار راحت هستند. رستوران‌ها و کافه‌های شانی، گاردن، چایخانه‌ی صبا و لانژ نیز در فضایی دنج و راحت طراحی شده و شما را در یک اقامت خاطره‌انگیز غرق لذت می‌کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.