مجله اسنپ‌اکسپرس؛ یک پیشنهاد خواندنی

نکات ریز و درشت از سبک زندگی تا بهترین‌های تاریخ سینما  

0

مجله اسنپ‌اکسپرس با ارائه محتوای جذاب و خواندنی در زمینه سبک‌زندگی در دسترس کاربران قرار گرفت. اینطور که اسنپ‌اکسپرس به عنوان سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ اعلام کرده بخشی از مطالب منتشر شده در این مجله به آموزش آشپزی اختصاص دارد. مطالب جذاب و کاربردی در زمینه رژیم و تغذیه و سلامتی هم در این مجله پیدا می‌کنید که توسط کارشناسان خبره و کاربلد تنظیم شده است. مطالب پُر و پیمان دیگری در حوزه سلامت جسم و ذهن هم در فهرست مطالب این رسانه قرار دارد.

تازه‌های دنیای مُد و فشن را هم در مجله اسنپ‌اکسپرس می‌توانید دنبال کنید. همچنین آخرین اخبار و تحولات دنیای علم و فناوری با تحلیل‌های متنوع بخش دیگری از موضوعات محوری مجله اسنپ‌اکسپرس است. اگر از علاقه‌مندان دنیای فیلم و سریال هستید فهرست‌های جذابی از بهترین‌های تاریخ در دسته‌بندی‌های جداگانه و متنوع می‌توانید دریافت کنید. از رتبه‌بندی بهترین بلاک‌باسترهای هالیوودی گرفته تا سریال‌های کُره‌ای و فیلم‌های کلاسیک و حقایقی درباره پشت‌پرده فیلم‌های سینمایی روز دنیا.

اتاق خبر یکی از بخش‌های اختصاصی مجله اسنپ‌اکسپرس است که اطلاعات آخرین رویدادها و جوایز و قرعه‌کشی‌های اسنپ‌اکسپرس در آن پوشش داده می‌شود. این نکته را هم اضافه کنیم که محتوای ویدئویی و پادکست‌ با موضوعات مختلف مرتب روی خروجی مجله اسنپ‌اکسپرس قرار می‌گیرند. کاربران در بخش‌های مختلف مجله اسنپ‌اکسپرس می‌توانند به راحتی و با یک کلیک نظرات خود را ثبت کنند. این نظرات به طور منظم مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای ارتقای خدمات اسنپ‌اکسپرس به کار گرفته می‌شود.

رونیکس
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.