چه تفریحاتی را باید در کیش تجربه کنیم؟

0

جزیره کیش از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در خلیج فارس به شمار می‌رود که دارای تفریحات متعدد و هیجان‌انگیزی از جمله تفریحات آبی و غیر آبی است.

کیش، یک جزیره تفریحی است که در شهرستان بندر لنگه و در استان هرمزگان در جنوب ایران قرار دارد. این جزیره به‌دلیل وجود منطقه آزاد تجاری، مراکز تفریحی و تجاری، جاهای دیدنی کیش و هتل‌های متعدد از مقاصد محبوب گردشگران به‌خصوص در نیمه دوم سال به شمار می‌آید. جالب است بدانید سالانه میلیون‌ها نفر به کیش سفر می‌کنند و این جزیره سومین مقصد پربازدید تعطیلات در خاورمیانه پس از دبی و شرم‌الشیخ است.

تفریحات کیش آن‌قدر متنوع‌ استکه به احتمال زیاد با یک بار سفر به این جزیره نمی‌توانید همه آن‌ها را امتحان کنید. تجربه این تفریحات آبی و غیرآبی به‌مدت زمان سفر و بودجه‌ شما بستگی دارد. در ادامه با کجارو همراه باشید تا شما را با انواع تفریحات کیش آشنا کنیم.

رونیکس

تفریحات آبی کیش

انواع ورزش‌های آبی از محبوب‌ترین و مشهورترین تفریحات کیش هستند؛ تفریحاتی که تعدادی از کلوپ‌ها و مجموعه‌های آبی در این جزیره در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. تفریحات آبی کیش در ماه‌های گرم سال افراد بسیاری را به‌سمت کیش می‌کشانند. از جمله این تفریحات می‌توان پاراسل (پرواز با چتر روی آب از طریق قایق)، شاتل (تیوپی که با یک قایق موتوری روی آب کشیده می‌شود)، غواصی، گشت دریایی کیش VIP، اسکوتر زیردریایی (نوعی غواصی)، فلای بورد، بنانا (شبیه به شاتل)، اسکی روی آب، کایت بوردینگ، پارک آبی اوشن کیش (بزرگ‌ترین پارک آبی روباز ایران)، پدل بورد و جت اسکی را نام برد.

برای تجربه تفریحات آبی کیش می‌توانید به سواحل مختلف کیش مانند ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی و ساحل دامون بروید. پلاژهای آقایان و پلاژهای بانوان کیش با امکاناتی نظیر دوش آب، تخت ساحلی و سایبان، غرفه‌های فروش لوازم شنا و لوازم بهداشتی، رختکن، ناجی غریق، ماساژ، سرویس بهداشتی و بوفه خوراکی نیز امکان شنا و آفتاب گرفتن را برای افراد فراهم می‌کنند. ماهیگیری و قایق سواری از دیگر تفریحات آبی کیش است.

تفریحات غیرآبی کیش

 

جزیره کیش دارای تفریحات غیر آبی متنوع و هیجان‌انگیزی مانند بانجی جامپینگ، پرش آزاد، جایروکوپتر (تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما با ظرفیت دو نفر) و قلعه وحشت است. بازدید از پارک دلفین، اتاق فرار کیش (میستری لند)، شهربازی سرپوشیده هایلند، شهربازی فان کلاب (در بازار كوروش برند سنتر)، تم پارک سنتر (شامل دو پارک ژوراسیک و پارک جادویی)، خدمات ماساژ، اسپا و حمام ترکی و اتوبوس گردشگری، دوچرخه‌سواری، بولینگ و گشت‌وگذار در این جزیره نیز از دیگر سرگرمی‌هایی هستند که به شما پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید.

تفریحات سافاری

لندکروزسواری روی تپه‌های شنی در مسیرهای هفت کیلومتری صعب‌العبور، موتور چهارچرخ ATV، موتور باگی، موتور دریفت، کارتینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، بانجی ترامپولین، مینی گلف، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، هرم مومیایی (دالان وحشت) و عینک واقعیت مجازی از گزینه‌های تفریحات سافاری در جزیره کیش است. برای تجربه این تفریحات به مجموعه پارس سافاری کیش بروید؛ در این مجموعه انواع پکیج‌ها از جمله پکیج طلایی، آدرنالین، پکیج نوجوان و پکیج ماه عسل به افراد ارائه می‌شوند.

کشتی‌های تفریحی کیش

 

گشت دریایی یک تا دو ساعته در کشتی‌های تفریحی کیش با عرشه‌های وسیع و مجهز از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در این جزیره به آن بپردازید. کشتی اوستا (سه طبقه)، کشتی دنا، کشتی تارا، کشتی آرتمیس، کشتی نوید، کشتی آکواریوم و کشتی تاپ تورز کاتاماران از کشتی‌های تفریحی کیش هستند. در این کشتی‌ها انواع برنامه‌های تفریحی مانند اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده‌بازی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز برگزار می‌شوند؛ برخی از آن‌ها نیز مجهز به کافه تریا، غرفه عکاسی و امکاناتی چون تماشای ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و گياهان متنوع دريای خیلج فارس هستند.

جنگ های شبانه کیش

بسیاری از گردشگران در گشت و گذارهای شبانه در جزیره به سراغ جنگ های شبانه کیش می‌روند؛ یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های تفریحی کیش که با اجرای استندآپ، موزیک، تقلید صدا، اجرای آکروبات و حرکات نمایشی، فضایی شاد و مفرح را برای تمام گروه‌های سنی خلق می‌کنند. از جمله برنامه‌های تفریحی کیش می‌توان به جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه پازل شو، جنگ شبانه دینامیت شو، جنگ شبانه ایرانیا، جنگ شبانه بابک شو، جنگ شبانه پرشین شو و جنگ شبانه سی شو اشاره کرد.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.