هیرویت و درمان قطعی ریزش مو

0

با مصرف هیرویت، کمبود مواد مغذی مورد نیاز موها را جبران نموده و به ریزش مو پایان دهید. این مکمل، نه تنها منجر به تقویت موها و درمان ریزش مو می شود، بلکه تأثیر قابل توجهی بر سلامت پوست صورت دارد.

موهای شما به دلایل مختلفی ممکن است شکننده و آسیب دیده باشند. رژیم غذایی نامناسب، شرایط پزشکی خاص، نوسانات هورمونی، استرس های فیزیولوژیکی یا عاطفی می توانند باعث ریزش موها یا بی حالت و کدر شدن آنها شوند. همچنین، کمبود ویتامین و مواد معدنی نیز یکی از دلایل از دست رفتن سلامتی موها است. با این حال، با وجود این مصائب و مشکلات آسیب زننده به موها، جای نگرانی نیست، چرا که شرکت انگلیسی هلث اید، مکمل هیرویت را غنی از انواع ویتامین ها و مواد مغذی ضروری برای تقویت سلامت موها به بازار ارائه داده است.

قطعا حتی اگر یک بار در طول زندگیتان، با مشکل ریزش مو مواجه شده باشید، اسم هیرویت را شنیده اید. این مکمل تقویت کننده و ضد ریزش مو، با فرمولاسیون بی نظیر خود، حاوی چندین ماده غذایی برای حفظ سلامت موها از ریشه تا نوک مو می باشد. اینکه هیرویت چگونه ریزش مو را متوقف کرده و منجر به رشد مجدد موها می شود و آیا ممکن است مصرف این مکمل، عوارضی را به دنبال داشته باشد و از کجا می توان این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمود؛ مباحثی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم با مشکل ریزش مو مواجه هستید، از خواندن ادامه این مطلب، غافل نشوید.

رونیکس

هیرویت حاوی چه ترکیباتی است؟

مو به خون غنی از مواد مغذی نیاز دارد که فولیکول های مو را در پوست سر تغذیه نماید. به دلیل سبک زندگی پر استرس، مصرف غذاهای فرآوری شده و هزار و یک دلیل دیگر که شرایط کنونی به ما تحمیل کرده است، اکثر ما دچار کمبود مواد مغذی مختلفی هستیم که برای داشتن موهایی سالم و زیبا ضروری به نظر می رسد و این مواد مغذی را می توانیم با مصرف کپسول هیرویت هلث اید تأمین نماییم.

هیرویت حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمنه است که نقش مهمی در حفظ سلامت مو ایفا می کنند. ترکیبات هیرویت عبارتند از:

ویتامین های گروه ب: کمک به وضعیت کلی مو و عملکرد سیستم عصبی

بیوتین: افزایش ضخامت و خاصیت ارتجاعی موها و جلوگیری از خشکی و شکستن آنها و از همه مهم تر، کمک به ساخت کراتین

مواد معدنی مانند آهن و زینک: کمک به رشد مو

ژلاتین هیدرولیز شده: منبع عالی 18 اسید آمینه مختلف

ال سیستئین و ال متیونین: کمک به تشکیل پروتئین، جهت تغذیه ریشه مو

فسفر و کلسیم: موثر در سنتز کراتین و کلاژن و کمک به افزایش استقامت، درخشش، سلامت و بهبود ساختار موها

مس: کمک به تولید هموگلوبین خون و افزایش گردش خون در پوست سر، موثر در جلوگیری از ریزش موها و تقویت ریشه و ساقه مو

کولین: موثر در افزایش سلامت و زیبایی موها

مخمر: غنی از مواد معدنی مانند مس، سلنیوم و کروم و موثر در تقویت فولیکلول مو و جلوگیری از ریزش مو

برای خرید هیرویت و دیگر مکمل های ریزش مو مانند فولیکوژن، رینفولتیل، ریجن دایت و … می توانید به داروخانه آنلاین داروهوم مراجعه نمایید.

مصرف هیرویت برای چه کسانی مناسب است؟

کپسول های هیرویت ویتامین‌های مخصوص مو هستند تا مواد مغذی حیاتی مورد نیاز برای داشتن موهایی سالم را فراهم کنند. با مصرف این کپسول، یک مراقبت بهینه را برای داشتن موهایی قوی و سالم تجربه خواهید نمود. اما به هر حال، شاید مصرف این مکمل برای همه مناسب نباشد و یا به بیان بهتر، در برخی افراد، اثربخشی بهتری داشته باشد:

  • افرادی که به دلیل رژیم غذایی نامناسب، موهای ناسالم دارند.
  • افرادی که دوره های شدید استرس را تجربه می کنند.
  • افرادی که احساس می کنند موهایشان بیش از حد معمول در روز می ریزد.
  • زنانی که در دوران بارداری یا یائسگی هستند. (در دوران بارداری، با نظر پزشک مصرف شود.)
  • مردانی که با افزایش سن، تغییرات هورمونی را تجربه می کنند.
  • افرادی که روزانه در معرض آلاینده های شدید قرار دارند.
  • افرادی که می خواهند مو، پوست یا ناخن های خود را تغذیه کنند.

آیا هیرویت موجب رشد مجدد مو می شود؟

رشد مجدد مو در دوره ای مشخص انجام می شود و برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب در این زمینه باید مصرف هیرویت را در یک یا دو دوره چند ماهه و زیر نظر پزشک ادامه داد. برای رفع مشکل ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن در ابتدا یک دوره سه ماهه برای مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود. در این مدت با مصرف روزانه یک عدد از این قرص، موها به ضخامت، درخشش و زیبایی فوق العاده ای دست پیدا می کنند.

پزشک با توجه به شرایط متقاضیان ممکن است بعد از این دوره نیز به روند درمان ادامه دهد و مصرف این مکمل را به مدت دو ماه دیگر تمدید کند‌. در این صورت امکان رشد موهای ریخته شده نیز افزایش پیدا می کند و از ریزش مجدد آنها جلوگیری به عمل می آید.

تأثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

یکی از ترکیبات قرص هیرویت، زینک است که تأثیر آن بر سلامت پوست، موضوعی روشن و ثابت شده است. زینک در ساخت کراتین و کلاژن نقش قابل توجهی دارد، همچنین خواص ضدالتهابی داشته و قرمزی ها و تحریکات ناشی از آکنه متوسط تا شدید را تسکین می دهد. بنابراین، تأثیر هیرویت بر پوست صورت را نمی توان نادیده گرفت.

بهترین زمان مصرف هیرویت

این کپسول ها برای بزرگسالان و نوجوانان بالای شانزده سال فرموله شده است که بهتر است یک بار در روز بعد از صبحانه مصرف شود. توصیه می شود از دوز توصیه شده تجاوز نکنید و قبل از شروع مکمل با پزشک مشورت کنید. کپسول های هیرویت:

  • بدون شکر و نمک اضافه شده
  • فاقد ذرت، گلوتن، لبنیات، لاکتوز، گندم، نشاسته، آجیل
  • عاری از مواد نگهدارنده و طعم دهنده های مصنوعی

هستند. مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و سبک زندگی سالم استفاده شوند. قبل از شروع مصرف هر نوع مکملی، از جمله هیرویت، باید با مشورت پزشک مصرف شوند.

عوارض مصرف هیرویت

هیرویت نیز مانند سایر مکمل های غذایی ممکن است با عوارضی هر چند سطحی همراه باشد. البته با رعایت نکات زیر می توانید عوارض ناشی از مصرف هیرویت را کاهش دهید:

  • مصرف تحت نظر پزشک
  • رعایت کردن نحوه صحیح مصرف صحیح
  • عدم مصرف این مکمل همراه با مکمل های حاوی زینک، جهت پیشگیری از مسمومیت
  • مصرف همراه با غذا و با معده پر، حهت پیشگیری از ابتلا به دردهای معده و مشکلات گوارشی
  • مصرف تحت نظر پزشک در دوران بارداری و شیردهی

خرید اینترنتی هیرویت با بهترین کیفیت از داروخانه آنلاین داروهوم

شما می توانید مکمل هیرویت هلث اید را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.