چرا سایت نورنگار گزینه ایده آلی برای تهیه تجهیزات عکاسی است؟

1

همواره انتخاب کدام دوربین ؟ چه برند ؟، از کجا ؟، چه قیمتی ؟ چه تجهیزاتی همراه ؟ سوالات همه هنرمندان عکاس است

نورنگار با بیش از 20 سال فعالیت مستمر خود با هدف کسب حس رضایت مشتریان خود کوشیده دغدغه اکثریت عکاسان محترم را ساماندهی نماید . و با ارائه مشاوره محترمانه ، تامین تجهیزات اصلی ، ارائه خدمات پس از فروش با رضایت مندی 95 درصدی قطعا انتخاب بسیاری از عکاسان حرفه ای و مجرب به شمار می رود

رونیکس

خرید تجهیزات عکاسی

در گذشته تجهیزات عکاسی تنها به لوازمی چون پایه و سه‌پایه محدود می‌شد و عکاسان گزینه‌های محدودی برای بهبود کیفیت آثار خود در اختیار داشتند اما امروزه شرایط متفاوت‌تر است. انواعی از لوازم و تجهیزات عکاسی اعم از رینگ لایت‌ها، سه‌پایه‌های حرفه‌ای، سیستم‌های نورپردازی و لوازم جانبی طراحی و ساخته می‌شوند که سطح کیفی عکس‌ها را به طرز مشهودی افزایش می‌دهند.

اینکه کدام یک از این تجهیزات برای پیشبرد اهداف عکاسی و ثبت تصاویر موثر است، به نیاز عکاسان، میزان تجربه و سوابق آن‌ها و مدل دوربینشان بستگی دارد. عکاسان با توجه به نیاز خود و مدل دوربینی که در اختیار دارند، می‌توانند تجهیزات مدنظر خود را خریداری کنند.

نورنگار؛ معتبرترین فروشگاه تجهیزات عکاسی

یکی از مشکلاتی که همواره بر سر راه عکاسان برای خرید تجهیزات عکاسی وجود دارد، رایج شدن لوازم فیک و با برچسب‌های تقلبی است. این مسئله قطعاً بر میزان کیفیت کار عکاس‌ها و فیلمبرداران تاثیر منفی می‌گذارد. در این مواقع، فروشگاهی که بتواند تجهیزات درجه‌یک، اصیل و باکیفیت را ارائه دهد، همواره موردتوجه صاحبان امر خواهد بود و در این راستا، نورنگار میزبان نگاه و انتخاب بسیاری از عکاسان حرفه‌ای، مجرب و باسابقه است.

این فروشگاه در زمینه انواع تجهیزات عکاسی از جمله پایه‌ها، انواع سه‌پایه، رینگ لایت‌های متنوع، لوازم جانبی و همچنین دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری بهترین گزینه‌ها را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در نورنگار مجموعه‌ای از بهترین برندهای روز جهانی، متنوع‌ترین و اقتصادی‌ترین قیمت‌ها و برای انواع متقاضیان، از مبتدی تا مجرب ارائه می‌شود. آنچه که بیش از هرچیز این بروشگاه را به منبعی معتبر تبدیل می‌کند، اصالت کالا و تضمین کیفیت آن‌ها است.

خرید دوربین عکاسی از فروشگاه نورنگار

از مهم‌ترین آیتم‌هایی که در نورنگار ارائه می‌شود، انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری از برندهای مختلف است. چهار برند کانن، نیکون، سونی و فوجی که بازار دوربین و عکاسی را در جهان در دست گرفته‌اند، برندهایی هستند که محصولات آن‌ها در نورنگار ارائه می‌شود.

عکاسان می‌توانند با توجه به میزان تجربه و نیازی که دارند، در رده‌ها و مدل‌های دوربین این برندها جست‌و‌جو داشته باشند و گزینه مطلوب خود را بیابند. انواع دوربین‌های بدون آینه، کامپکت و DSLR از محصولاتی هستند که در فروشگاه نورنگار عرضه می‌شوند. به همین علت، تفاوتی ندارد چه برندی را می‌خواهید یا به دنبال کدام مدل دوربین هستید، کافی است سری به این فروشگاه بزنید تا آنچه را که مناسب نیازتان است، بیابید.

خرید رینگ لایت از فروشگاه نورنگار

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که برای تنظیمات نورپردازی عکس‌ها به کار می‌رود، رینگ لایت است. رینگ لایت‌ها میزان نور و سایه یک عکس را تنظیم می‌کنند و استفاده از آن‌ها به عکس‌های خلاقانه‌ای منتهی می‌شود. به همین علت، امروزه در موقعیت‌های مختلفی از این تجهیزات استفاده می‌کنند. رینگ لایت‌ها می‌توانند رومیزی یا ایستاده باشند و اینکه کدام مدل را تهیه کنید، به موقعیتی بستگی دارد که آن را به کار خواهید گرفت. از این تجهیزات اغلب در سالن‌های آرایشگاهی، آتلیه‌ها، تهیه ورکشاپ‌ها و ویدیوهای آموزشی استفاده می‌شود.

در فروشگاه نورنگار می‌توانید انواع رینگ لایت آرایشگاهی، حرفه‌ای، باتری‌خور، شارژی و ارزان را خریداری کنید. این رینگ لایت‌ها از بهترین برندهای روز جهانی همانند یسیدو، ایدوبلو، گودکس، هیرو، اچ کیو، لنزیو، اگمان و جی ماری هستند و به همین علت، از بالاترین کیفیت برخوردارند. همچنین تنوع قیمت‌ها در این دسته از تجهیزات به عکاسان کمک می‌کند با هر بودجه‌ای که در نظر دارند، رینگ لایت متناسب و مطلوب خود را تهیه کنند.

خرید انواع سه‌پایه از فروشگاه نورنگار

دوربین‌های عکاسی بدون سه‌پایه نیز می‌توانند کیفیت بالایی نشان دهند اما قطعاً کیفیت تصاویری که با سه‌پایه ثبت می‌شود، بسیار بیشتر خواهد بود. سه‌پایه‌ها دوربین را ثابت نگه می‌دارند و اثرات لرزش دست را از بین می‌برند. همچنین امکان چرخش دوربین را در زوایای مختلف در اختیار عکاسان قرار می‌دهند و به ثبت عکس‌های خلاقانه کمک می‌کند.

سه‌پایه‌ها همانند هر تجهیزات دیگری از انواع مختلفی برخوردار هستند. برخی از آن‌ها به شکل صلیبی (T شو) طراحی می‌شوند و برخی دیگر کاربردی رومیزی و موبایلی دارند. بعضی از سه‌پایه‌ها مناسب عکاسی هستند و برخی دیگر مخصوص فیلمبرداری. همچنین از انواع تک‌پایه، گیمبال و سه‌پایه‌های سبک برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده می‌شود. انواع این پایه‌ها و سه‌پایه‌ها را می‌توانید از فروشگاه نورنگار با برترین برندها تهیه کنید و به خلق مبتکرانه‌ترین عکس‌ها بپردازید.

خرید سایر تجهیزات عکاسی از فروشگاه نورنگار

علاوه‌بر آنچه که تاکنون معرفی کردیم، تجهیزات دیگری برای عکاسی و فیلمبرداری وجود دارد که از آن جمله می‌توان به پایه‌های نورپردازی، گیمبال‌ها، انواع لنز، کاور و فیلترهای عکاسی اشاره کرد. هر کدام از این تجهیزات، عکاسی را آسان‌تر می‌کنند و دست عکاس را برای بروز و ظهور خلاقیت باز می‌گذارند. فروشگاه نورنگار با ارائه این تجهیزات و تضمین اصالت کالاها به خریداران نوید یک خرید مطمئن را می‌دهد و به همین علت، مهم‌ترین مرجع فروش لوازم و ابزارآلات عکاسی به شمار می‌رود.

مزایای خرید از نورنگار

هنگام خرید تجهیزات عکاسی، قطعاً اولین قدم کیفیت فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید. نورنگار علاوه‌بر داشتن مجهزترین تجهیزات عکاسی، شرایط و خدماتی را برای مشتریان ارائه می‌کند که همواره در جلب رضایت آنان موثر است. تمام محصولا نورنگار اعم از تجهیزات عکاسی دارای بیمه، ضمانت اصالت کالا و همراه با مشاوره خرید هستند.

علاوه‌بر این این فروشگاه تمام محصولات خود را از برترین برندهای جهان تهیه می‌کند؛ به همین علت شما با خرید از این فروشگاه به بالاترین کیفیت و خدمات در سطح بین‌المللی دست پیدا می‌کنید. این فروشگاه همچنین امکان پرداخت در محل، پرداخت اقساطی و بازگرداندن کالا در صورت مغایرت با کالای خریداری شده برای خریداران فراهم کرده است. تمام محصولات نورنگار از ضمانت پلمپ بودن و گارانتی‌های طولانی‌مدت برخوردارند. به همین دلیل است که با خرید از این فروشگاه، حرفه‌ای بودن را تجربه خواهید کرد.

سخن پایانی در رابطه با بهترین فروشگاه تجهیزات عکاسی

امروزه عکاسی یکی از هنرهای محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آید که خلاقیت در آن حرف اول را می‌زند. استفاده از تجهیزات عکاسی به عکاس کمک می‌کند تا هرنوع ابتکاری را در کار خود به کار بگیرد و سطح کیفیت تصاویر خود را افزایش دهد. خرید تجهیزات عکاسی از فروشگاه نورنگار می‌تواند سهم بسزایی در کیفیت عکس‌های گرفته شده داشته باشد. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه و رصد انواع لوازم و تجهیزات عکاسی می‌توانید هنر خود را روز به روز به سوی حرفه‌ای شدن سوق دهید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    نورنگار ثابت کرئه میشه با خیال راحت آنلاین خرید کرد و نگران اصل یا تقلبی بودن خریدت نبود من دوربین و تمام تجهیزات آتلیه ام رو از نورنگار خریدم و خیلی راضب هستم از پشتیبانی و تمام خدماتشون