چطور بدترین اقامت را در کیش تجربه کنیم؟

0

کیش و جاذبه‌های آن برای بسیاری از گردشگران ایران و جهان شناخته‌شده هستند. بعید است شما به کیش سفر کنید و سفر به این‌جزیره نیلگون خاطرات خوشی را برای شما رقم نزند. در این‌مقاله می‌خواهیم راه‌هایی را برای تجربه بدترین سفر به کیش با شما به اشتراک بگذاریم.

شاید بد نباشد بدانید که اگر‌چه سفر به کیش برای بسیاری از مردم و گردشگران سفری مطلوب و بی‌نظیر به‌حساب می‌آید، اما می‌تواند معایب خود را نیز داشته باشد. البته بیشتر معایب برای اقامت طولانی یا زندگی در کیش خود را نشان می‌دهند. اگر بخواهیم نگاهی به مزایای کیش برای سفر داشته باشیم باید به سواحل زیبا، آب‌وهوای بی‌نظیر و پاک، دیدنی‌های فراوان آن و تفریحات مدرنی اشاره کرد که برای مسافران مهیا شده است.

بعید است به کیش سفر کنید و از زیبایی‌های آن خاطرات خوشی را با خود همراه نبرید. اما دقت داشته باشید که باید در هر منطقه‌ای که سفر می‌کنید نکاتی را رعایت کنید. این‌‍موضوع فقط مختص جزیره کیش نیست. بسیاری از شهر‌ها و کشور‌های موارد مهمی دارند که باید آن‌ها را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید و سفر خود را خراب نکنید.

رونیکس

ما در این‌مقاله به مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که رعایت‌نکردن آن‌ها می‌تواند سفر شما به کیش را به یکی از بد‌ترین سفر‌ها تبدیل کند. اگر به رزرو هتل بین المللی کیش ، هتل داریوش کیش، هتل پانوراما کیش فکر می‌کنید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

عدم برنامه‌ریزی

کیش جاذبه‌های فراوانی دارد که برای دیدن آن‌ها باید برنامه دقیقی داشته باشید. اگر همه سفر خود را به دیدن زیبایی‌های کیش مشغول باشید، قطعا از فرصت خود برای استفاده از تفریحات آبی، تماشای بنا‌های تاریخی یا خرید از مراکز خرید و پاساژ‌های فوق‌العاده کیش پشیمان خواهید شد. اگر با برنامه‌ریزی کمی مشکل دارید بهتر است تور مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید.

معمولا تور‌ها برنامه‌ریزی کلی را انجام می‌دهند و فقط جزئیات به شما واگذار می‌شود. مثلا اگر شما تور رزرو هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید، هتل و بسیاری از موارد سفر برای شما برنامه‌ریزی خواهد شد. اگر خودتان به‌صورت شخصی به کیش سفر می‌کنید، حتما برای سفر خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و از همه لحظات آن استفاده کنید. عدم برنامه‌ریزی یکی از مواردی است که می‌تواند باعث خرابی سفر شود و شما از سفر خود ناراضی بمانید.

عدم آگاهی از قوانین کیش

بخش زیادی از جمعیت کیش را در برخی فصل‌ها، مسافران و گردشگران تشکیل می‌دهند. همین موضوع باعث شده خودروهای بسیاری در خیابان‌های کیش تردد نداشته باشند. تعدادی از خودروها نیز وسایلی هستند که مسافران برای مدت اقامت خود اجاره کرده‌اند.

شما در سفر به هر شهری باید قوانین آن را کامل رعایت کنید و با مردم بومی منطقه نیز رفتار مناسبی داشته باشید. یکی از مواردی که در سفر به کیش باید توجه کنید این است که قوانین راهنمایی‌ورانندگی در کیش نسبت به بسیاری از شهر‌های ایران، قانونمندتر است.

پس گردشگران باید نسبت به رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی همه تلاش خود را به کار ببرند. اگر در جزیره رانندگی داشته‌اید باید قبل از خروج از کیش، اقدام به استعلام جریمه‌ها کنید و قبل از شروع به بازگشت از سفر، آن‌ها را پرداخت کنید.

توجه نکردن به وضعیت آب‌وهوایی کیش

اگر به کیش سفر می‌کنید یا اقدام به رزرو هتل بین المللی کیش کرده‌اید، بهتر است قبل از حرکت، وضعیت آب‌وهوایی را بررسی کنید. معمولا افراد برای سفر به کیش فصل‌های سرد‌تر را انتخاب می‌کنند. دلیل این‌موضوع هوای گرم جزیره است.

حتما درباره زمانی که به کیش سفر می‌کنید دقت کافی داشته باشید و اگر نیاز به وسیله خاصی دارید، آن را با خود در سفر داشته باشید. لباس‌هایی که در زمستان یا تابستان برای کیش باید در چمدان خود قرار دهید متفاوت هستند. اگر دوست دارید کمی در طبیعت قدم بزنید یا کنار ساحل بنشینید، بهتر است کرم ضد‌آفتاب استفاده کنید تا سوختگی‌ها در سفر شما را ناراحت نکند.

توجه نکردن به قیمت‌ها در سفر

حتما قبل از سفر برای هزینه‌ها و مواردی که قرار است خرید کنید، توجه کنید. خرید و زندگی در کیش سطح قیمتی بالاتری نسبت به سایر شهر‌های ایران دارد. شاید برای برخی کالا‌ها مانند لباس این‌مشکل وجود نداشته باشد ولی برای بسیاری مواد خوراکی یا خدماتی باید بیشتر از قیمت آن رد شهر خود هزینه کنید. پس حتما قبل از سفر برنامه منظمی برای خرج‌های خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید نگرانی خود را از برخی قیمت‌های ناگهانی بر‌طرف کنید سری به یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو تور، مانند علی بابا بزنید و توری با قیمت معقول را رزرو کنید. این‌کار باعث می‌شود تا خیال شما از هزینه‌‌های بزرگ و اصلی در سفر آسوده شود. بعد می‌توانید برای تفریحات و خرج‌های دیگر با هزینه‌ای که برای شما باقی مانده، برنامه‌ریزی کنید. نداشتن مدیریت روی هزینه‌‌ها ممکن است سفر شما را با مشکلات جدی روبه‌رو کند.

سخن آخر

در این‌مقاله سعی کردیم راه‌کار‌هایی را به شما ارائه کنیم تا سفر بهتری داشته باشید. هنگام سفر فقط نباید به جنبه‌های خود آن نگاه کرد و همه کار‌ها را با هیجان بی‌اندازه پیش برد. گاهی باید فکر کنید تا سفر شما تبدیل به خاطره‌ای بد در ذهنتان نشود. البته نگران نباشید با کمی دقت و برنامه‌ریزی قطعا سفر به کیش می‌تواند به یکی از بهترین سفر‌های زندگی شما تبدیل شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.