ایرلاین‌های باری ایران

0

هواپیما امروزه کمک زیادی به ما کرده که بتوانیم مسافرت‌ها و جا‌به‌جایی‌های باری راحت‌تری داشته باشیم. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره ایرلاین‌های باری ایران صحبت کرده و توضیحاتی را درباره آن‌ها ارائه دهیم. اگر درباره بلیط ارزان هواپیما تحقیق می‌کنید یا قرار است باری را با هواپیما ارسال کنید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کرده و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

بیش از 60 سال از ادغام دو شرکت هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways و تاسیس ایرلاین ایران ایر می‌گذرد. در این‌سال‌ها شرکت‌های هواپیمایی زیادی به کمک ناوگان هوایی ایران آمده‌اند. حمل‌ونقل و جا‌به‌جایی باز امروزه آسان‌تر شده و هواپیما‌ها انواع جدید‌تری دارند. جالب است بدانید ایران ایر از همان سال 1340 فعال است و هنوز یکی از بهترین ایرلاین‌های ایران به شمار می‌رود.

تعداد زیادی از شرکت‌های هواپیمایی هم هستند که فعال نیستند. در این‌مقاله شرکت‌های فعال را بررسی می‌کنیم و فعلا با غیر‌فعال‌ها کاری نخواهیم داشت. ماهان، هما؛ هواپیمایی نفت و … از‌جمله شرکت‌های هواپیمایی فعال ایرانی هستند. اغلب شرکت‌های هوایی در هر دو زمینه حمل مسافر و حمل بار فعال هستند، اما تمرکز بیشتر این‌مطلب روی هواپیمایی‌های با امکان حمل بار است.

رونیکس

شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)

ایران ایر تقریبا مشهور‌ترین ایرلاین ایرانی است که در زمینه حمل مسافر و حمل بار در مسیر‌های زیادی فعال است. همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، ایران‌ایر قدیمی‌ترین ایرلاین ایرانی است که اکنون نیز فعالیت دارد. ایران ایر یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌‌های هوایی کشور را دارد و بعید است شما بخواهید برای مسیری بلیط هواپیما بخرید و نام ایران ایر را نبینید.

ایران ایر از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرده و هر‌ساله سعی کرده خدمات و امکانات بهتری را برای مسافران خود قرار دهد. اگر می‌خواهید به کشوری خارجی سفر کنید، یکی از بهترین انتخاب‌هایی که باید حتما آن را بررسی کنید، شرکت هواپیمایی ایران ایر یا همان هما است. ایران ایر بار‌های زیادی را نیز جا‌‌به‌جا می‌کند.

 

شرکت هواپیمایی ماهان

یکی از فعال‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران، شرکت ماهان است. ماهان از سال 1371 تاسیس شده و توانسته با فعالیت‌های خوب خود به یکی از بهترین ایرلاین‌های ایرانی تبدیل شود. ناوگان قوی و خدمات خوبی که ماهان به مسافران ارائه می‌دهد، باعث شده تا مسافران زیادی انتخاب این‌ایرلاین را فارغ از جستجوی بلیط ارزان هواپیما، در اولویت‌های خود قرار دهند.

بسیاری از مسافرانی که از ماهان برای سفر استفاده کرده‌اند از کیفیت امکانات و خدمات دریافتی رضایت داشته‌اند و آن را به دیگران توصیه می‌کنند. ماهان در زمینه حمل بار نیز از شرکت‌های هواپیمایی فعال است. ماهان پرواز‌های داخلی و خارجی زیادی را دارد. ماهان عنوان نخستین شرکت هواپیمایی خصوصی ایران را دارد.

هواپیمایی آسمان

یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی ایران که در زمینه حمل مسافر و بار فعالیت خوبی دارد، ایرلاین ایرانی آسمان است. آسمان کار خود را از سال 1359 آغاز کرد و در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است. سفر‌های داخلی و خارجی زیادی هستند که در مسیر آن‌ها هواپیمایی آسمان حضوری فعال دارد.

دوشنبه، استانبول، ایروان، مسقط، کویت و دبی از شهر‌هایی هستند که ایرلاین آسمان می‌تواند شما را به آن‌ها ببرد. برای خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی آسمان یا دیگر ایرلاین‌ها می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. علی بابا همه شرکت‌های هواپیمایی را در خطوط مختلف به شما نشان می‌دهد و کار آسان‌تری نسبت به رزرو بلیط از راه‌های دیگر دارید.

شرکت هواپیمایی آتا

ایرلاین آتا شانزدهمین ایرلاین ایرانی است که فعالیت خود را در آسمان‌های کشور آغاز کرده است. این‌شرکت از سال 1387 در تبریز فعال شد. در سال‌های فعالیت، ایرلاین آتا رتبه‌های خوبی را به‌خاطر کیفیت خدمات کسب کرده و در سال 1392 جایگاه چهارمین شرکت هواپیمایی ایرانی را به لحاظ جا‌به‌جایی مسافر کسب کرد.

 

این مطلب را هم بخوانید: جاهای دیدنی مشهد و اصفهان

 

آتا را به دلیل نداشتن مرگ‌ومیر و جراحت ناشی از حوادث، یکی از امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران می‌دانند. عراق، ترکیه و کویت از مقصد‌های خارجی ایرلاین آتا هستند و این‌هواپیمایی در مسیر‌های داخلی بسیاری نیز فعال است و به مسافران خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌کند.

شرکت هواپیمایی قشم ایر

یکی از ایرلاین‌هایی که در سایت‌های فروش بلیط هواپیما، نام آن را زیادی می‌بینیم شرکت هواپیمایی قشم ایر است. اگر می‌خواهید بلیط ارزان هواپیما بخرید یا قصد سفر با هواپیما را دارید، حتما هواپیما‌ها و پرواز‌های ایرلاین قشم ایر را در لیست بررسی خود داشته باشید. قشم ایر از سال 1372 فعالیت خود را با اجاره یک فروند هواپیما شروع کرد.

در سال 139 این‌ایرلاین به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران واگذار شد. سفر‌های زیادی به مقصد شهر‌های خارجی و داخلی با هواپیمایی قشم ایر انجام می‌شود. قشم ایر نیز مانند سایر ایرلاین‌هایی که درباره آن‌ها توضیح دادیم در زمینه حمل مسافر و حمل بار فعالیت دارد.

دیگر ایرلاین‌های باری ایران

از دیگر ایرلاین‌های باری ایران می‌توان به مواردی مانند هواپیمایی سپهران، هواپیمایی معراج، هواپیمایی ساها، هواپیمایی تابان ایر، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی کاسپین و … اشاره کرد. برای خرید بلیط انواع هواپیما بهتر است سری به سایت علی بابا بزنید. علی بابا جزئیات و قیمت‌های به‌روز را به شما نشان می‌دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.