برای انتخاب پارکت لمینت به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟

0

ما قبل از خرید پارکت لمنیت نیازمند اطلاعاتی هستیم که انتخاب هوشمندانه تری برای کفپوش منزل خود داشته باشیم . تغییر پارکت منزل یا محل کار یکی از کار های نسبتا دشواری است . بنابراین بهتر است با نکات مهم در انتخاب پارکت آشنا شویم که در این پست نکات را بررسی خواهیم کرد.

در دنیای امروز یکی از بهترین راه های کسب اطلاعات قبل از خرید وسایل جستجو در اینترنت می‌باشد که برای خیلی از افراد به عادت تبدیل شده است. البته برای انتخاب بهتر محصولی هم می‌توان از اطلاعات موجود استفاده کرد تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

 

رونیکس

در طراحی داخلی در ساختمان ها موارد زیادی مهم و حائز اهمیت می‌باشد. یکی از همین موارد کفپوش ها هستند که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی بسیار در طراحی داخلی مهم هستند.

یکی از کفپوش هایی که این روز ها از آن ها بسیار استفاده می‌شود پارکت لمینت ها هستند که هم از نظر زیبایی بسیار جذاب می‌باشند و هم پر کاربرد هستند. اگر تا به حال به خرید پارکت لمینت مشغول بوده باشید به احتمال زیاد دچار سردرگمی های بسیاری شده اید. در اینجا به نکاتی اشاره می‌شود که شما با دانستن آن ها در زمان خرید دچار سردرگمی نمی‌شوید و می‌توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و بدانید که در زمان خرید پارکت لمینت به په نکاتی باید دقت کنید.

  • استحکام پارکت لمینت

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب پارکت لمنیت در نظر گرفتن استحکام و مقاومت آن در شرایط مختلف است . استفاده از مواد و لایه های با کیفیت در تولید کفپوش اهمیت بسیاری در استحکام و عمر آن دارد . پارکت لمنیت ممکن است شسته شود ، اجسام و وسایل سنگین روی آن قرار بگیرد که در صورت پایین بودن کیفیت ساخت آن ، قطعا عمر و دوام کمتری خواهد شد.

همچنین شما باید شرایط آب و هوایی ، تابش نور خورشید و … را در محل استفاده خود در نظر بگیرید.

پارکت امیران با دریافت استاندارد ملی و با رعایت بروز ترین استاندارد های جهانی سعی کرده محصول با کیفیتی برای مشتریان عزیز تولید کند که سال ها از پارکت لمنیت بدون مشکل استفاده کنید.

وقتی به فکر خرید پارکت لمینت هستیم مطمئنن برای مدت زمان زیادی از آن استفاده خواهیم کرد و باید محصولی را انتخاب کنیم که در بلند مدت نیز برای ما کارایی داشته باشد. برای تشخیص دوام پارکت لمینت به دو نکته می‌توانید توجه کنید:

  • کلاس پارکت لمینت
  • نوع کلیک پارکت لمینت

اگر مکان مورد نظر شلوغ و پر رفت وآمد می‌باشد حتما باید از پارکت لمینت با کلاس بالا استفاده شود، پس با توجه به تعدد رفت وآمد مکان کلاس پارکت لمینت را انتخاب کنید.

عامل دیگری که در طول عمر پارکت لمینت موثر می‌باشد، کلیک های آن می‌باشد. اگر کلیک های پارکت لمینت مناسب باشد بعد از نصب و بعد از گذشت مدتی هیچ مشکلی برای پارکت لمینت پیش نمی‌آید. البته توجه داشته باشید که نصب پارکت لمینت و نصاب آن نیز از عوامل موثر در طول عمر پارکت لمینت می‌باشد.

  • انتخاب پارکت متناسب با دکوراسیون و محیط

در انتخاب طرح و رنگ پارکت منزل و یا محیط کسب و کار خود باید دقت کافی را لحاظ کنید. میتوان گفت طرح پارکت بیشترین تاثیر در زیبایی دکوراسیون شما را دارد .

با توجه به نوع و سبک دکوراسیون خود پارکت انتخاب کنید و دقت نمایید که بعد از خرید و نصب پارکت قرار است چند سال از آن پارکت لمینت استفاده نمایید پس به صورتی انتخاب کنید که بعد از گذشت مدتی شما را خسته نکند. به نحوه ی ست کردن پارکت لمینت با مبلمان و دیگر وسایل در مکان مورد نظر توجه نمایید.

همیشه به این نکته توجه نماید که در چه مکانی می‌خواهید پارکت لمینت نصب کنید و بعد از آن به خرید پارکت لمینت بپردازید. به عنوان مثال برای آشپزخانه از پارکت لمینت های ضد آب تهیه نمایید و برای محیطی که شلوغ است از پارکت لمینتی انتخاب کنید رنگ مناسبی داشته باشد تا سریع کثیف نشود و کلاس بالایی داشته باشد. حتما نسبت به مکان مورد نظر خود پارکت لمینت را انتخاب نمایید.

  • ضخامت پارکت لمینت

برای این که پارکت لمینت عایق بسیار مناسبی برای گرما باشد باید به ضخامت آن نیز باید توجه ویژه ای داشت که ضخامت های 8 تا 12 میلیمتر می­تواند مناسب باشد. با توجه به مکان باز هم می‌توانید بهترین ضخامت را انتخاب کنید. برای این که پارکت لمینت عایق صدا باشد و در هنگام راه رفتن صدا به طبقات پایین نرود در زیر پارکت لمینت از فوم مخصوص استفاده می‌کنند که البته این فوم عایق رطوبت هم می‌باشد.

با نکاتی که در بالا اشاره شد و با توجه به بودجه ای که برای پارکت لمینت کنار گذاشته اید بهترین و مناسب ترین پارکت لمینت را انتخاب کنید و از دکوراسیون جذاب محیط خود نهایت لذت را ببرید و با سال های زیادی پارکت لمینت های سالمی داشته باشید. شما با توجه به مطالب دیگر سایت امیران نیز می‌توانید با نکات بسیار دیگری آشنا شوید و از آن ها استفاده نمایید.

گروه مصیبی با برند پارکت امیران، بزرگترین تولید کننده پارکت لمینت در ایران می‌باشد که با محصولات با کیفیت خود همیشه در تلاش است که حصئلات با کیفیت، زیبا و خوب ایرانی را به خانه ها و محیط کاری شما بیاورد تا با خیال راحت پارکت لمینت مخصوص خود را انتخاب کنید و از آن ها لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.