پروژه‌های مناسب لایه دوم اتریوم برای سرمایه‌گذاری

0

در مورد راه‌حل‌های لایه دوم اتریوم و پروژه‌های آن کنجکاو هستید؟ در این مقاله بهترین پروژه‌های لایه دوم اتریوم که برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین شبکه‌های بلاکچین، اتریوم است. همچنین بالغ‌بر 000,3 رمز ارز و پروژه دیفای در اتریوم تعریف شده است. می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده همچنان روند رشد برنامه‌های غیرمتمرکز در بستر اتریوم افزایش پیدا می‌کند.

این کار موجب بروز مشکلاتی مانند مقیاس‌پذیری می‌شود و تراکنش‌هایی که در بستر اتریوم انجام می‌شوند با مشکل روبه‌رو می‌شود. برای حل این مشکل راه‌حل‌های‌ لایه دوم اتریوم و پروژه‌های متعددی به وجود می‌آید. برخی از این پروژه‌ها در کوتاه‌مدت عملکرد خوب و رشدهای نجومی به همراه دارند.

رونیکس

لایه دوم اتریوم چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است لایه دوم اتریوم را موردبررسی قرار دهیم. توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال از «اتریوم» برای برطرف ‌شدن مشکلاتی همچون مقیاس‌پذیری با رونمایی «اتریوم ۲.۰» وعده‌های بسیاری داده‌اند.

به عبارتی، پیاده‌سازی و عملی شدن شبکه اتریوم احتمالاً چندین سال طول بکشد و امروز هیچ‌گونه نشانه‌ای از کاهش تقاضا برای استفاده از اتریوم وجود ندارد. به همین دلیل، راه‌حل‌های لایه دوم اتریوم برای حل این مسئله به‌صورت موقتی گزینه بهتری هستند.

جالب است بدانید که لایه دوم اتریوم با هدف حل مشکل مقیاس‌پذیری و همچنین مصرف بالای انرژی به وجود آمده است. همین ویژگی‌های به‌روز باعث شده است تا اتریوم همچنان پرفروش باشد.

معرفی بهترین پروژه‌های لایه دوم اتریوم

مدتی از معرفی پروژه‌های اتریوم نگذشته بود که موردتوجه خیلی از سرمایه‌گذاران قرار گرفتند. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین پروژه‌های اتریوم می‌پردازیم که در حل بسیاری از مسائل موفق عمل می‌کنند.

پروژه لایه دوم اتریوم آربیتروم

یکی دیگر از بهترین پروژه‌های لایه دوم اتریوم، آربیتروم است. لابراتورهای خارج از زنجیره، آربیتروم را برای تعامل نزدیک با اتریوم توسعه می‌دهند. درآخر، آربیتروم این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد که قراردادهای هوشمند خود را راحت‌تر جمع‌آوری کنند.

فعلاً این پروژه توکن بومی ندارد و به‌نظر هم نمی‌رسد که قصد انجام چنین کاری را داشته باشند. یکی دیگر از نکات مهم و ضروری در مورد آربیتروم، پشتیبانی از تجمیع تراکنش‌های زنجیره جانبی است که به آن «فناوری جمع‌آوری» نیز می‌گویند.

اتریوم، آینده‌ای از بلاکچین که شاید نتوانیم تصورش کنیم

در بخش‌های قبلی به بررسی و معرفی لایه دوم اتریوم و پروژه اتریوم برای سرمایه‌گذاری پرداختیم. در حقیقت پروژه‌های لایه دوم اتریوم فعلاً به‌عنوان راه‌حلی کوتاه‌مدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند و قیمت بازار رمز ارزهایی که معرفی کردیم، به‌خوبی این موضوع را اثبات کرده‌اند. این رمز ارزها را می‌توان از صرافی والکس خریداری و در کیف پول اتریوم نگه‌داری کرد. این راه‌حل‌ها رویکردی پیشنهادی برای بهینه‌سازی روند انجام تراکنش‌ها هستند.

یکی از چالش‌های همیشگی ارزهای دیجیتال مقیاس‌پذیری است که تابه‌حال روش‌های زیادی برای رفع آن پیشنهاد شده است. بااین‌وجود، صحبت کردن درباره آینده بلندمدت این پروژه‌ مقداری دشوار است. باید منتظر رونمایی از به‌روزرسانی بزرگ اتریوم 2.0 بمانیم تا از این پس بتوانیم تصویر بهتری را از شرایط موجود داشته باشیم.

خریدوفروش اتریوم در بازار آنلاین نوبیتکس

خریدوفروش ارز دیجیتال اتریوم در بازار آنلاین نوبیتکس مستلزم طی کردن مراحل قانونی و ایجاد حساب‌های کاربری و تأیید هویت فردی است. پس از انجام مراحل برای احراز هویت می‌توانید با اقدام به شارژ حساب کاربری ایجادشده، بقیه مراحل ثبت‌نام را برای خرید و فروش اتریوم انجام دهید.

پس از راه‌اندازی حساب کاربری، جهت واریز پول یا ارز دیجیتال به‌هیچ‌وجه کارمزدی از شما دریافت نمی‌شود. کارمزد مدنظر شامل مبادلات خرید ارز اتریوم، فروش ارز دیجیتال اتریوم، برداشت ریالی و به‌صورت یک ارز دیجیتالی است. به‌عبارتی‌دیگر، روند خرید تمام ارزها همچون خرید اتریوم، لایت کوین یا بیتکوین با شرایط یکسانی در نوبیتکس صورت می‌پذیرند.

خرید اتریوم

پس از آن‌که حساب کاربری شارژ شد، امکان خرید اتریوم با ریال فراهم می‌شود. در این مرحله متناسب با حجم مبادله شما در خرید اتریوم، درصدی از معامله به‌عنوان کارمزد از حسابتان دریافت می‌شود.

همچنین با ثبت درخواست برای خرید اتریوم در پنل کاربریتان، اطلاعات درست و کارمزد نیز به شما نمایش داده می‌شود. با توجه به تعداد معادلات در طول 30 روز گذشته، کارمزد معاملات نیز تغییر خواهد کرد. مثلاً زمانی‌که حجم معاملات شما در 30 روز گذشته بیش از 100 میلیون تومان باشد، کارمزد در نظر گرفته‌شده معادل 0.2 درصد خواهد بود.

فروش اتریوم

جهت فروش اتریوم در نوبیتکس، اول باید وارد بازار رمز ارز شوید و به ثبت درخواست خود برای فروش اتریوم با مقداری معین بپردازید. فرآیند فروش اتریوم در نوبیتکس به دو روش سفارش کند و محدود و سفارش سریع برای شما امکان‌پذیر است.

پیشنهاد و تعیین قیمت فروش اتریوم در سفارش محدود از طرف شما صورت می‌گیرد، ولی هیچ ضمانتی برای انجام مبادله وجود ندارد. بلعکس در فروش سریع قیمت‌گذاری با توجه به قیمت‌های موجود در بازار انجام شده و معامله انجام می‌پذیرد.

درصورت تمایل برای فروش اتریوم به روش «سفارش محدود»، باید حجم معاملات بازار و شکاف قیمتی را به‌خوبی در نظر بگیرید تا مناسب‌ترین قیمت ممکن را جهت فروش پیشنهاد دهید. بعد از ثبت سفارش جهت فروش اتریوم در پنل کاربری شما اطلاعات کاملی درزمینه میزان کارمزد معامله و مقدار خالص دریافتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نوبیتکس به‌عنوان فضای معتبری درزمینه خریدوفروش انواع ارز دیجیتال، علاوه‌بر این‌که در ارزهای دیجیتال تنوع ایجاد می‌کند، جفت‌های رمز ارزی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا امکان خرید ارز دیجیتال و فروش اتریوم را در قالب دیگری از رمز ارز‌ها برای شما فراهم شود.

فرآیند محاسبه درصدهای کارمزد با توجه به حجم معامله به‌صورت زیر است:

  • زمانی‌که حجم معاملات در 30 روز گذشته کمتر از 10 میلیون تومان باشد، کارمزد 0.35 درصد است.
  • وقتی‌که حجم معادلات 10 تا 50 میلیون باشد، کارمزد 0.3 درصد است.
  • معاملات با حجم 50 تا 100 میلیون تومان در طول 30 روز 0.25 درصد کارمزد دارد.
  • همچنین اگر حجم معاملات بیشتر از 100 میلیون تومان باشد، کارمزد 0.2 درصد است.

امروز هزینه کل کارمزد برداشت به اتریوم برای این ارز دیجیتال برابر با 0.002 ETH است و حداقل مقدار قابل‌برداشت 0.003 ETH است.

دو حقیقت جالب درباره بیتکوین که احتمالاً نمی‌دانستید

آیا می‌دانستید که اولین بیتکوین جهان برای خرید یک پیتزا استفاده شد؟ باورتان می‌شود که روز ۲۲ ماه مه را روز «پیتزا» نام‌گذاری کرده‌اند؟

این‌گونه بود که از بیتکوین برای پرداخت هزینه‌ها استفاده شد و اولین کاربرد این ارز دیجیتال هم خرید پیتزا بود!

برخی از محصولات و خدماتی که می‌توان با بیتکوین خریداری کرد

با استفاده از بیتکوین می‌توانید تعداد بسیاری از محصولات و خدمات را خریداری کنید. اگر بیتکوین داشته باشید، می‌توانید انواع قهوه را از استارباکس خریداری کنید. همچنین می‌توانید در سفرهای فضایی ویرجین گلکتیک شرکت کنید. جالب است بدانید که تعدادی رستوران وجود دارد که برای هزینه بیتکوین دریافت می‌کنند!

علاوه‌براین، بلیت‌های هواپیمایی را می‌توانید با بیتکوین بخرید. یکی دیگر از کاربردهای بیتکوین، تجارت در سایت Purse.io است. درآخر، خودروهای شرکت تسلا را می‌توانید با بیتکوین خریداری کنید! این همه کاربرد فقط با بیتکوین! از این بهتر نمی‌شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی برده باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.