معرفی هفت رینگ لایت حرفه‌ای برای میکاپ

0

رینگ لایت‌ها از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات نورپردازی هستند که بیشتر از آن‌ها برای تولید محتوا استفاده می‌شود. اما طی سال‌های اخیر این تجهیزات در موارد دیگری نیز کاربرد دارند. یکی از این موارد، استفاده از رینگ لایت برای میکاپ است. آرایشگران از رینگ لایت‌ها برای میکاپ صورت مشتریان در سالن‌های زیبایی استفاده می‌کنند. همچنین بسیاری از خانم‌ها نیز از این تجهیزات نورپردازی برای افزایش کیفیت و دقت آرایش خود در خانه کمک می‌گیرند. انتخاب بهترین رینگ لایت برای میکاپ به بودجه و خواسته شما بستگی دارد.

اگر می‌خواهید در سالن زیبایی خود از رینگ لایت برای میکاپ مشتریان استفاده کنید، باید رینگ لایت حرفه ای بخرید. از طرف دیگر اگر صرفا می‌خواهید در خانه برای میکاپ از این وسیله استفاده کنید، رینگ لایت‌های معمولی نیز کار شما را راه می‌اندازند. در این مطلب با ویژگی‌های بهترین رینگ لایت برای میکاپ و برخی از مدل‌های برتر رینگ لایت برای آرایش صورت آشنا می‌شویم.

بهترین رینگ لایت برای میکاپ چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب و خرید بهترین رینگ لایت برای میکاپ باید مطابق با برخی پارامترها باشد. برای مثال رینگ لایت‌های دارای آینه مخصوص گزینه‌ای بسیار مناسب برای میکاپ هستند. چرا که خانم‌ها و آرایشگران با استفاده از این آینه می‌توانند به‌آسانی میکاپ خود را انجام دهند و به یک آینه دیگر و تنظیم رینگ لایت از دیگر زوایا نیازی نخواهند داشت.

رونیکس

با ویژگی‌های مهم بهترین رینگ لایت برای میکاپ آشنا می‌شویم:

  • برخورداری از آینه مخصوص: یکی از ویژگی‌های مهم بهترین رینگ لایت برای میکاپ، برخورداری از آینه مخصوص است. چرا که با استفاده از این آینه‌ها می‌توان بدون نیاز به تجهیزات دیگر مانند آینه، آرایش صورت را انجام داد. البته باید اشاره کرد که برخی از رینگ لایت‌های برتر میکاپ بدون آینه عرضه می‌شوند اما از قابلیت نصب آینه مخصوص برخوردار هستند
  • پشتیبانی از باتری: قابل حمل بودن یکی از مزایای بزرگ رینگ لایت‌ها است. بااین‌حال برای استفاده از بسیاری از رینگ لایت‌ها شما باید به برق مستقیم دسترسی داشته باشید. درصورتی‌که دسترسی به برق شهری در بسیاری از محیط‌ها ممکن نیست. به همین خاطر برخوردار بودن رینگ لایت از باتری می‌تواند یک ویژگی بسیار مهم به‌شمار آید
  • قابلیت تنظیم شدت نور: رینگ لایت‌ها نور بسیار زیادی تولید می‌کنند تا نورپردازی سوژه‌ها در تولید محتوا یا عکاسی به بهترین شکل ممکن انجام شود. اما در انجام میکاپ، نور زیاد در برخی شرایط می‌تواند دردسرساز شود. به همین خاطر یک رینگ لایت مناسب برای میکاپ باید قابلیت تنظیم شدت نور داشته باشد
  • برخورداری از سه‌پایه: استفاده از رینگ لایت برای میکاپ بدون سه‌پایه ممکن نیست. به همین خاطر شما باید به دنبال خرید رینگ لایت‌هایی باشید که با سه‌پایه عرضه می‌شوند. البته برخی از رینگ لایت‌های برتر بازار نیز بدون سه‌پایه هستند که شما می‌توانید سه‌پایه مخصوص آن‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید

بهترین رینگ لایت برای میکاپ را بشناسید

با ویژگی‌های بهترین رینگ لایت برای میکاپ آشنا شدیم. حال باید به سراغ معرفی چند رینگ لایت برتر بازار برای آرایش صورت برویم. رینگ لایت‌هایی که در این زمینه بسیار کارآمد هستند و همچنین با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند.

انتخاب بهترین رینگ لایت از میان این رینگ لایت‌ها به بودجه، خواسته و سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال برخی مدل‌ها مانند رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F580، قیمت بالاتری دارند اما لوازم جانبی و قابلیت‌های آن‌‌ها نیز بیشتر است. از طرف دیگر مدل‌هایی مانند رینگ لایت Ring light fanimex FE-480، قیمت پایین‌تری دارند و برای استفاده خانگی گزینه بهتری هستند. در ادامه با هفت عدد از بهترین رینگ لایت‌های بازار برای میکاپ آشنا می‌شویم.

1- رینگ لایت FE-480 II Yidoblo با سه‌پایه؛ مجهزترین رینگ لایت برای میکاپ

می‌توان گفت که رینگ لایت FE-480 II Yidoblo، بهترین رینگ لایت برای میکاپ است. چرا که قابلیت‌های بی‌شماری دارد و با بهترین لوازم جانبی عرضه می‌شود. البته باید اشاره کرد که قیمت این رینگ لایت نسبتا بالا است اما با قابلیت‌ها و مشخصات فنی آن بسیار متناسب می‌باشد. برای مثال این محصول از باتری پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بدون دسترسی به برق نیز از آن استفاده کنید. رینگ لایت FE-480 II Yidoblo دارای 480 عدد لامپ ال‌ای‌دی، 96 وات قدرت، صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی باکیفیت و آینه مخصوص است.

از جمله لوازم جانبی موجود در بسته‌بندی این رینگ لایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف مخصوص حمل رینگ لایت
  • سه‌پایه بسیار باکیفیت
  • آینه مخصوص
  • نگهدارنده موبایل
  • آداپتور
  • ریموت کنترل

2- رینگ لایت Ring light fanimex FE-416؛ مقرون‌به‌صرفه و کاربردی

یکی دیگر از بهترین رینگ لایت‌ها برای میکاپ، رینگ لایت Ring light fanimex FE-416 است. این محصول در بازه قیمتی دو میلیون تومان قرار دارد و یک رینگ لایت میان‌رده به‌شمار می‌آید. بااین‌حال کارایی و کیفیت ساخت آن با بسیاری از رینگ لایت‌های حرفه‌ای برابری می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم این رینگ لایت می‌توان به قدرت 9 وات، قطر 45 سانتی‌متر و پشتیبانی از استفاده هم‌زمان از سه هولدر موبایل استفاده کرد.

این رینگ لایت به همراه یک سه‌پایه عرضه می‌شود که یک ویژگی بسیار مهم برای رینگ لایت‌های مناسب برای میکاپ به‌شمار می‌آید. باید اشاره کرد که روی این رینگ لایت دو عدد درگاه یو‌اس‌بی نیز تعبیه شده است تا شما بتوانید در صورت تولید محتوا با موبایل، از آن‌ها برای شارژ موبایل خود استفاده کنید. چرا که بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها از رینگ لایت‌ها برای ضبط ویدیوهای آموزشی نیز استفاده می‌کنند. باید اشاره کرد که این محصول با آینه مخصوص میکاپ عرضه نمی‌شود اما با توجه به قطر 45 سانتی‌متری آن، شما می‌توانید آینه‌های موجود در بازار را به‌راحتی روی آن نصب کنید.

مهم‌ترین لوازم جانبی همراه رینگ لایت Ring light fanimex FE-416 عبارت‌اند از:

  • سه عدد هولدر موبایل
  • ریموت کنترل
  • کیف مخصوص حمل رینگ لایت
  • سه‌پایه بسیار باکیفیت و کاربردی

3- رینگ لایت Ring light fanimex FE-480

شرکت فنیمکس رینگ لایت Ring light fanimex FE-480 را برای آن دسته از میکاپ آرتیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا که بودجه زیادی برای خرید رینگ لایت ندارند، تولید کرده است. چرا که این محصول در کنار مشخصات فنی مناسب و قابلیت‌های متنوع، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. باید اشاره کرد که رینگ لایت Ring light fanimex FE-480 آینه مخصوص ندارد اما می‌توان درون حلقه 45 سانتی‌متری آن، این تجهیز مخصوص میکاپ را نصب کرد. این رینگ لایت 65 وات قدرت دارد که می‌تواند تمام نیازهای شما را به‌عنوان یک میکاپ آرتیست پاسخ دهد.

ر‌ینگ لایت Ring light fanimex FE-480 همراه لوازم زیر به فروش می‌رسد:

  • سه عدد هولدر موبایل
  • ریموت کنترل
  • کیف مخصوص
  • سه‌پایه قابل تنظیم

4- ر‌ینگ لایت Ring light fanimex FE-480T

رینگ لایت Ring light fanimex FE-480T مانند نسخه پایه خود یعنی رینگ لایت Ring light fanimex FE-480، از پرفروش‌ترین رینگ لایت‌های بازار است. چرا که در کنار قیمت مناسب، قدرت بسیار بالایی ارائه می‌دهد و قابلیت‌های فراوانی دارد. برای مثال روی کنترل پنل رینگ لایت Ring light fanimex FE-480T یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی تعبیه شده است تا شما بتوانید مشخصات شدت و دمای نور رینگ لایت را مشاهده کنید. همچنین قطر 45 سانتی‌متری این رینگ لایت به شما اجازه می‌دهد تا آینه مخصوص میکاپ را روی آن نصب کنید.

ر‌ینگ لایت Ring light fanimex FE-480T با لوازم جانبی زیر عرضه می‌شود:

  • کیف مخصوص
  • سه‌پایه
  • ریموت کنترل
  • سه عدد هولدر موبایل

5- رینگ لایت FE-480D با سه پایه؛ یک رینگ لایت همه‌فن‌حریف

ر‌ینگ لایت FE-480D را می‌توان یکی از بهتر‌ین رینگ لایت‌ها برای میکاپ دانست. رینگ لایتی که با آینه مخصوص میکاپ عرضه می‌شود و 96 وات قدرت دارد. در پنل نور این محصول از 480 عدد لامپ ال‌ای‌دی قدرتمند و کم‌مصرف استفاده شده است تا شما بتوانید با استفاده از آن به‌خوبی آرایش صورت خود یا مشتریانتان را انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های رینگ لایت FE-480D، پشتیبانی آن از باتری است. به عبارت دیگر شما می‌توانید از این رینگ لایت علاوه‌بر برق شهری، با باتری نیز استفاده کنید.

باید اشاره کرد که این محصول به همراه باتری عرضه نمی‌شود و شما باید باتری‌های سری L شرکت سونی را به‌صورت جداگانه برای استفاده خریداری کنید. از جمله دیگر قابلیت‌های رینگ لایت FE-480D می‌توان به برخورداری از صفحه‌نمایش دیجیتال و قابلیت تغییر دمای نور اشاره کرد.

رینگ لایت FE-480D همراه لوازم جانبی زیر عرضه می‌شود:

  • آینه مخصوص میکاپ
  • کیف مخصوص
  • هولدر موبایل
  • ریموت کنترل

6- رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F530 به همراه پایه

اگر قصد خرید بهترین رینگ لایت برای میکاپ را دارید، رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F530 می‌تواند یک گزینه بسیار ایده‌آل برای شما باشد. چرا که این محصول در کنار قابلیت‌ها و لوازم جانبی متنوع، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای این رینگ لایت، دوقلو بودن آن است. درواقع رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F530 با دو رینگ لایت با قطر‌های 56 و 45 سانتی‌متر عرضه می‌شود. شما می‌توانید از این دو رینگ لایت به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید که آن را به یک گزینه مناسب برای میکاپ تبدیل می‌کند. رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F530 78 وات قدرت دارد و به همراه سه‌پایه، سه عدد هولدر موبایل، کیف مخصوص و آینه عرضه می‌شود.

7- رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F580 به همراه پایه

یکی دیگر از بهترین رینگ لایت‌ها برای میکاپ، رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F580 است. این محصول از لوازم جانبی و کارایی شباهت بسیار زیادی به رینگ لایت دو قلو فنیمکس Fanimex KY-F530 دارد و تنها تعداد لامپ‌های ال‌ای‌دی به‌کاررفته در آن بیشتر است. در این رینگ لایت 580 عدد لامپ ال‌ای‌دی وجود دارد که می‌توانند نور مورد نیاز برای میکاپ را به‌خوبی تامین کنند.

بهترین رینگ لایت برای میکاپ را از فلاشیران بخرید

اگر میکاپ آرتیست هستید و یا به‌صورت روزمره آرایش می‌کنید، خرید یک رینگ لایت می‌تواند کیفیت میکاپ شما را به‌شدت افزایش دهد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از رینگ لایت‌ها در کنار افزایش دقت و کیفیت میکاپ، به‌صورت حرفه‌ای تولید محتوا کنید. شما می‌توانید بهترین رینگ لایت برای میکاپ را از فروشگاه فلاشیران خریداری کنید. این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های تجهیزات عکاسی و نورپردازی است که مرجع خرید انواع رینگ لایت به‌شمار می‌آید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.