راهنمای انتخاب ساعت مچی زنانه و مردانه

0

برای خرید یک ساعت مچی جدید قطعا فاکتورهای زیادی وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد. از جمله وزن ساعت، قیمت، مدل، رنگ، جنس، کارایی و ده‌های فاکتور دیگر که باعث محدودیت در انتخاب خواهند شد. با چنین حجم وسیعی از انتخاب، درک عناصر طراحی یک ساعت هنگام خرید، هوشمندانه‌ترین راه برای اطمینان از انتخاب درست است.

ما در این مقاله موارد اساسی را تحت عنوان راهنمای خرید ساعت مچی که هم کوتاه باشد هم کاربردی، برایتان آورده‌ایم.

انواع ساعت را بشناسید! مهم‌ترین نکته در راهنمای خرید ساعت مچی اصل

مهم‌ترین نکته که در زمان خرید ساعت مچی باید بدانیم، اطلاع و شناخت کافی از انواع ساعت است. طراحان و سازندگان ساعت‌های مچی باتوجه‌به تنوع سلایق و علاقه‌مندی‌های مشتریان و کاربران، ساعت‌های متنوعی را در مدل‌ها مختلف طراحی و روانه بازار کرده‌اند.

رونیکس

ساعت های مکانیکی یا کوارتز، از نکات خاص در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت‌های مکانیکی از جمله ساعت‌های پرطرفدار و قدیمی قابل دسترس در همه جای دنیا است و اگر درست از آن‌ها نگهداری شود دوام بالایی هم دارد. این ساعت‌ها دامنه قیمتی متفاوتی دارند و می‌توان به بودجه‌های مختلف آن را خریداری کرد.

ساعت‌های کوارتز نسبت به ساعت‌های مکانیکی دقت بالاتر و مقاومت بیشتری در برابر ضربات بیرونی دارند.

بعد از مطالعه ادامه این مقاله قطعا بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی ساعت مچی را خواهید داشت.

راهنمای خرید ساعت مچی ست درباره ساعت‌های آنالوگ یا دیجیتال

ساعت‌های آنالوگ به ساعت‌هایی می‌گویند که برای نشان دادن زمان در آن از عقربه استفاده می‌کنند و ساعت‌های دیجیتال درواقع همان ساعت‌های کامپیوتری مشابه مدل‌های کاسیو و جی‌شاک هستند. به صورت کلی معمولا ساعت‌های دیجیتال با ظاهری اسپرت‌تر، قابلیت‌های بیشتری نسبت به آنالوگ دارند که حق انتخاب بیشتری را به خریدار نیز می‌دهد.

ساعت هوشمند با صفحه لمسی یا ترکیبی، انتخابی مدرن

ساعت هوشمند نوع دیگری از ساعت‌ها است که قابلیت نمایش زمان، GPS، پخش موزیک و بازی را دارد. بعلاوه به تلفن همراه متصل می‌شود و روز به روز به قابلیت‌هایش اضافه می‌شود.

شناخت مدل و سلیقه، از نکته‌های مهم خرید ساعت مچی برای خانم‌ها

خانم‌هایی که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند ست کردن ساعت مچی با لباسی که دارند بسیار برایشان مهم است.

اگر قرار است در یک میهمانی رسمی حاضر شوید قطعا نباید یک ساعت اسپرت را انتخاب کنید. انتخاب ساعت می‌تواند بر اساس رسمی و غیررسمی بودن محیط، متناسب با پوشش شما باشد.

اگر می‌خواهید یک ساعت بند چرمی استفاده کنید حتما کفش چرم یا لباس جین بپوشید. اگر لباس‌تان سنگ‌دوزی دارد آن را با ساعت و دیگر اکسسوری‌هایتان ست کنید. به صورت کلی اصول ست کردن لباس با ساعت برای خانم‌ها بسیار حائز اهمیت است و همین موضوع خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه را کمی دشوار می‌کند.

ساعت مچی را براساس برند انتخاب کنید

اگر برند سازنده ساعت مچی برایتان مهم است حتما از قبل برند موردعلاقه‌تان را بشناسید. برندها بر اساس نوع طراحی و تفکر، قیمت و عملکرد ساعت‌هایشان را متفاوت طراحی می‌کنند.

برند اورینت یکی از بهترین برندهای ساعت است که قیمت ساعت اورینت اصل ژاپن را می‌توانید از طریق واچ‌مارکت که هر روز به روزرسانی می‌شود ببینید.

اصول مهم انتخاب ساعت مچی برای آقایان که باید بدانید

عملکردهای اساسی ساعت شامل نشان دادن زمان، تاریخ و روزهای هفته است. اما پیشرفت فناوری باعث شده تا ساعت‌های مچی از نظر عملکرد پیشرفته‌تر از قبل باشند. از طرفی؛ از نظر ظاهری نیز انتخاب ساعت بسیار مهم شده و شما باید با توجه یه لایف استایل و پوششی که دارید ساعت را انتخاب کنید.

در این بخش چند اصول مهم انتخاب ساعت برای آقایان را باهم مرور می‌کنیم:

  1. توجه به تناسب ساعت با نوع پوشش

برای اینکه مردی خوش‌تیپ وخوش‌پوش باشید باید ساعت انتخابی را با توجه به تیپی که دارید انتخاب کنید.

  1. ست ساعت بند چرمی با لباس چرم

ساعت‌هایی که بند قابل تعویض دارند به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر لباس‌هایتان را با آن ست کنید.

  1. ساعت‌های بند رابر مناسب استایل‌های اسپرت

ساعت‌های اسپرت با توجه به سن و مکان استفاده می‌شود اما به صورت کلی برای جوانان معمول‌تر است.

  1. لباس‌های اسپرت و ساعت‌های بند چرمی

اگر لباس جین یا بافت دارید می‌توانید با ساعت بند چرمی آن‌ها را ست کنید.

  1. ساعت‌های ساده مناسب مراسم جدی و رسمی

برای محیط‌های رسمی معمولا از ساعت‌های ساده‌تر استفاده می‌شود که فقط در صورتی که آستین بالا می‌رود می‌توان آن‌ها را دید. تناسب میان کمربند، ساعت، کفش و کیف در استایل‌های رسمی بسیار مهم است.

کرنوگراف، تاچیمتر، دو زمانه بودن، ضدآب بودن، زنگ هشدار، زمان جهانی و اتصال به تلفن همراه از جمله مواردی است که آقایان علاقه دارند در ساعت‌هایشان وجود داشته باشد.

قیمت ساعت مچی را حتما در نظر بگیرید

یکی از نکات مهم در خرید ساعت، توجه به قیمت و بودجه‌ای است که به خرید ساعت اختصاص داده‌اید. با توجه به اینکه ساعت‌ها قیمت‌های متنوعی دارند و با کوچکترین قابلیت قیمت آن‌ها تغییر می‌کند توصیه می‌کنیم یک بازه مشخص را برای میزان هزینه‌ای که قرار است انجام دهید در نظر بگیرید.

اینکه چه مقدار برای خرید یک ساعت مچی هزینه می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بودجه مشخصی دارید، گزینه‌ها را برای خرید باید محدود کنید. اگر در بودجه‌تان کمی انعطاف وجود دارد، نیازها و هدف خرید خود را در نظر بگیرید، سپس انتخاب‌ها را محدود کنید.

صفحه نمایش ساعت مچی، یکی دیگر از بخش‌های مهم راهنمای خرید ساعت مچی

خوانایی صفحه نمایش یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید ساعت حتما باید درنظر گرفته شود. ممکن است ساعت گران قیمت و لاکچری را بخرید اما برای فهمیدن زمان باید بیشتر از ده ثانیه به آن خیره بمانید تا بتوانید میان شلوغی صفحه نمایش متوجه زمان شوید!

راحتی ساعت مچی، به فکر همه ساعت‌های شبانه‌روز باشید

به ساعتی راحت گفته می‌شود که مچ دست را تحت فشار قرار ندهد و پوست دست را اذیت نکند. اگر ساعت برای دست‌تان بزرگ باشد قطعا هم از نظر زیبایی دلنشین نخواهد بود و هم روی دست‌تان سنگینی آن را حس خواهید کرد. باید هنگام خرید به تناسب ساعت با دستتان توجه داشته باشید.

موتور ساعت، انتخابی برای دقیقه‌های دقیق

موتور ساعت حکم قلب ساعت را دارد. قبل از خرید حتما بدانید که کدام نوع را می‌پسندید. مکانیکی یا کوارتز؟ به‌یاد داشته باشید که موتور ساعت باید حتما اصل باشد تا محصول خریداری شده، سال‌ها کارکرد داشته و دقایق و لحظه‌ها را به دقت نمایش دهد.

ساعت مقاوم در برابر آب، خریدی برای لحظه‌های بدون نگرانی

بسته به نیازتان باید انتخاب کنید که ساعت می‌خواهید که با آن شنا کنید یا ساعتی که صرفا هنگام شستن ظرف یا کارهای این چنینی آب به آن آسیب نزند؟ اگر در طول روز تماس متعددی با آب دارید یا اهل ورزش و تفریح هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ساعت‌های ضد آب استفاده کنید.

ظاهر ساعت مچی، اول بپسندید و بعد بخرید

شما دنبال چه ساعتی هستید؟ دایره، بیضی، مثلث، مربع یا مستطیلی؟ این انتخاب هم به نوع استفاده شما برمیگردد . برای مثال ساعت‌های دایره بیشتر حالت اسپرت دارند و رسمی نیستند از این رو بیشتر موردپسند قشر جوان است. اگر قصد دارید ساعت را با لباس خاصی ست کنید و کمتر آن را استفاده می‌کنید دنبال ساعت‌های ارزان‌تر باشید.

عمر ساعت مچی، همراهی برای همه روزهای زندگی

جنس ساعت‌ها همچون ظاهر آن‌ها متفاوت است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. ساعت‌های آلمینیومی؛ که بیشتر در برندهای سوئیسی دیده می‌شود و حساسیت بسیاری به مواد شوینده و عطر و موارد این چنینی دارد و ممکن است در برخورد با این مواد رنگش کدر و مات شود.

ساعت‌های جنس استیل؛ از قدیمی‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود که قیمت مناسب‌تری هم دارد. آسان‌تر بودن تعمیر آن یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در ساعت‌های جنس استیل است.

ساعت‌های تیتانیوم؛ که وزن سنگینی ندارند و نسبت به نوع استیل از استحکام بیشتری برخوردار است اما نگهداری آن از مدل‌های دیگر سخت‌تر است. از ویژگی‌های این جنس ساعت می‌توان به سبک بودن، مقاوم بودن در برابر پوسیدگی و ضدآلرژی بودن آن اشاره کرد.

ساعت مچی موردنظرتان را از فروشگاه اینترنتی واچ‌مارکت برای یک عمر بخرید

در راهنمای خرید ساعت مچی نکات مهمی در ارتباط با خرید ساعت مچی گفتیم. اما همه این نکات در صورتی قابل اجرا است که بتوانید از جایی مطمئن خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی واچ‌مارکت با آدرس watchmarket.shop یکی از فروشگاه‌های آنلاین است که ساعت‌های اصل را با بهترین قیمت بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای خرید ساعت مچی هدیه، عروس و داماد، نوجوانان و بزرگسالان وارد سایت واچ مارکت شوید و خریدی با ارزش را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۷۴۲۵۲۸۵ تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه در روند خرید شما را راهنمایی کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.