پروفیل پارتیشن شیشه ای و مقاطع آلومینیومی

1

در دفاتر مدرن دکوراسیون و طراحی های خلاقانه اهمیت بسیاری دارد. پارتیشن های شیشه ای از طراحی هایی است که علاوه بر زیبایی و همچنین حفظ حریم خصوصی، پاسخگوی نیازهای در حال تغییر نیز می باشد. پارتیشن های شیشه ای یا دیوارهای شیشه ای به عنوان تقسیم کننده فضا عمل می کنند. آنها برای ایجاد محیط های کاری باز و مطبوع عالی هستند. قاب های آلومینیومی یا سایر سخت افزارهای نصب، این سیستم های پارتیشن شیشه ای را در جای خود نگه می دارند. پروفیل پارتیشن شیشه ای و مقاطع پروفیل آلومینیومی به طور گسترده در طراحی فضاهای ادارات، سالن های نمایشگاه خودرو، دکوراسیون منزل و موارد دیگر استفاده می شوند.

این پارتیشن های شیشه ای به طراحان و معماران و مهندسان ساختمان اجازه می دهد تا یک اتاق را بدون از دست رفتن فضای کف و انتشار نور تقسیم کنند. دیوارهای شیشه ای برای ایجاد محیط های اداری راحت و کاربردی ایده آل هستند. هنگامی که به نور طبیعی اجازه می دهید در یک فضای مشخص جریان یابد، بر نحوه تعامل رنگ ها، شکل ها، بافت ها، الگوها و افراد تأثیرگذار است. پارتیشن های شیشه ای یکی از ساده ترین راه ها برای به روز رسانی فضاهای تجاری یا مسکونی هستند.

مزایای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای سبکی مدرن و زیبا برای دفاتر اداری و خانه ها می باشند. این سیستم طراحی باعث ایجاد فضای روشن تر و جادارتری می شود، و توجه بسیاری از معماران و طراحان داخلی را به خود جلب کرده است. در زیر برخی از مزایای پارتیشن های شیشه ای آمده است.

رونیکس
  • با گذشت زمان اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار خشک هستند.
  • این سیستم های پارتیشن شیشه ای تجاری مقیاس پذیر هستند.
  • می توانید دیوارها را مجدداً پیکربندی و جابجا کنید تا طیف وسیعی از نیازها را برآورده کنید.
  • دیوارهای شیشه ای باعث ورود نور طبیعی به فضا می شوند.
  • شفاف و سکوریت هستند و نیاز شما به نور اضافی را کاهش می دهند.
  • پارتیشن های شیشه ای عایق حرارتی و صوتی و گرد و غبار هستند.
  • همچنین، دارای طول عمر بالا و ماندگاری هستند.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای

برای نصب پارتیشن های شیشه ای از یراق آلات مختلفی استفاده می شود. کیفیت یراق پارتیشن شیشه ای و استفاده مناسب از آنها از عواملی است که در امنیت و دوام این پارتیشن ها نقش مؤثری دارد. از جمله این یراق آلات می توان به دستگیره، قفل و لولا اشاره کرد. همچنین پروفیل مورد استفاده در نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای معمولاً از جنس آلومینیوم و شیشه سکوریت و یا شیشه رنگی است. پروفیل در نصب قسمت های ثابت و دور درب یا چارچوب به کار می رود و پارتیشن شیشه ای با استفاده از قابی از آلیاژ آلومینیومی نصب می شود.

طراحی پارتیشن های شیشه ای

عوامل مختلفی در طراحی های متنوع پارتیشن های شیشه ای تأثیر دارند، که می توان این طراحی ها را با توجه به نیاز مشتری سفارشی کرد. یکی از مهم ترین موارد در تمایز پارتیشن های شیشه ای تعداد جداره های آن است، که می توانند در دو نوع تک جداره و دو جداره باشند. پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دو جداره از نظر ساخت تفاوت هایی با هم دارند. در نوع تک جداره از یک لایه شیشه استفاده می شود، در حالی که در پارتیشن شیشه ای دو جداره، دو لایه شیشه و یک لایه خلأ وجود دارد. همچنین، پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای مورد استفاده در نوع پارتیشن دو جداره ضخیم تر است.

همچنین، پارتیشن های شیشه ای در دو نوع فریم لس و فریم دار نیز وجود دارند. نوع فریم لس بدون چارچوب و قاب است یا فریمی که دارد در عین داشتن استحکام بالا به قدری نازک است که گویا فریم ندارد و جلوه مدرن و زیبایی ایجاد می کند. پارتیشن های فریم دار نیز با قاب و چارچوب است که معمولاً جنس آن ها از آلومینیوم می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

موارد دیگری که برای طراحی های جذاب و منحصر به فرد می توان بکار برد، استفاده از شیشه های شفاف، مات یا رنگی، و همچنین استیکر، لوگوی شرکت، یا هر طرح دیگری متناسب با دکوراسیون اداری می باشد. با تنوعی که در طراحی پارتیشن های شیشه ای وجود دارد می توان به راحتی و متناسب با نیاز خود و دکور شرکت یا منزل، رنگ ها و مدل دلخواه را انتخاب کنید.

پارتیشن های شیشه ای آلومینیومی

پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی عمدتاً در ادارات، خانه های ییلاقی، کابین ها و تا حدودی در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. قاب آلومینیومی به پارتیشن استحکام می بخشد و شیشه آن را زیبا جلوه می دهد، و به طور کلی ترکیب آن ها جذابیت فضای داخلی را افزایش می دهد. کار پارتیشن شیشه ای آلومینیومی را می توان به طور کامل در هر اندازه، نوع و طراحی مطابق با نیاز سفارشی کرد.پروفیل پارتیشن شیشه ای را میتوانید از شرکت تترافرم تهیه و خریداری نمایید.

سخن پایانی

هنگامی که در منزل یا شرکت های تجاری و ادارات نیاز به جداسازی فضا و تقسیم بندی آن به بخش های مختلف دارید، پارتیشن شیشه ای گزینه مناسبی است. پارتیشن های شیشه ای علاوه بر نصب سریع و راحت، جلوه ای زیبا و مدرنی به فضا می دهند. این امر، به خصوص، در شرکت های تجاری بسیار مهم است و باعث می شود در نگاه اول تأثیر خوبی در مشتریان ایجاد کند و باعث ترغیب آن ها به استفاده از خدمات شما شود. همچنین، می توانید پس از مدتی در صورت نیاز طراحی پارتیشن ها را به راحتی تغییر دهید و دکور جدیدی داشته باشید.

شرکت تترافرم، از شرکت های مطرح در زمینه طراحی و اجرای انواع پارتیشن های شیشه ای است. این شرکت با داشتن افراد متخصص و مجرب و همچنین فروش انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای با کیفیت، می توانند طراحی های منحصر به فرد و خاصی را برای شما اجرا کنند. همچنین، شما می توانید با کمک گرفتن از تیم مشاوره حرفه ای شرکت تترافرم، بهترین طراحی را برای فضای مورد نظر خود داشته باشید. این شرکت با ارائه بهترین خدمات، بکارگیری پروفیل و یراق آلات درجه یک و پشتیبانی، در تمام مراحل کار با شما همراه هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. Shahab farhadi می‌گوید

    پارتیشن شیشه ای تترافرم مجری پارتیشن شیشه ای تکجداره و فریم لس و دوجداره