انواع فرش ماشینی جدید و زیبا با طرح‌های زیبا

0

فرش یکی از عناصر اصلی دکوراسیون هر خانه‌ای است که در خانه اکثر ایرانی ها به چشم می‌خورد. جدیدترین و پرفروش ترین طرح‌های فرش ماشینی مدرن مخصوص خریدارانی است که دوست دارند مدرن زندگی کنند و اغلب طرفدار سبک‌های جدید هستند. برای افرادی که همیشه می خواهند دکوراسیونی مدرن داشته باشند، پیدا کردن جدیدترین طرح های فرش یکی از اولویت هاست.

فرش های ماشینی می توانند انتخاب و جایگزینی ایده آلی یه جای فرش های دستباف باشند. فرش‌های ماشینی معمولاً بسته به کیفیت و الیاف مورد استفاده، عمر و دوامی حدود 20 سال دارند

در این مطلب می خواهیم انواع فرش ماشینی جدید و زیبا را معرفی کنیم.

رونیکس
  • فرش ماشینی وینتیج

یکی از مدل های فرش ماشینی جدید با طرح‌های زیبا که اخیراَ افراد زیادی را مجذوب خود کرده است، فرش‌های ماشینی وینتیج است. یکی از دلایلی که اغلب افراد به فرش‌های وینتیج علاقه دارند، نزدیک بودن سبک این نوع فرش‌ها به فرش‌های آنتیک و دستباف می باشد. فرش‌های وینتیج یا کهنه نما یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین فرش‌های ماشینی است که در فروشگاه اینترنتی تک فرش عرضه می‌شود.

  • فرش مدرن فانتزی

فرش‌های ماشینی مدرن فانتزی نیز در سال اخیر یکی از پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی در مجموعه‌ی تک فرش بوده که با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد و بافت به بازار عرضه شده است. فرش‌های ماشینی مدرن این مجموعه رنگ‌های جذاب، شیک و روشن این فرش ها توجه هر فردی را به خود جلب می کند. نقوش برجسته‌ی فرش‌های وینتیج و مدرن نیز آن ها را از سایر فرش‌ها متمایز می کند. این نوع فرش‌ها در تنوع رنگی و طراحی‌های بسیار بالایی برخوردار است که امروزه در کارخانه‌های تولید فرش ماشینی به صورت انبوه تولید می‌شود.

  • فرش ورساچ

یکی دیگر از انواع فرش‌های ماشینی جدید، فرش‌های مدل ورساچه می‌باشد. فرش ورساچه یکی از طرح‌های پرفروش فرش‌ ماشینی سبک مدرن است که امروزه در صنعت قالیبافی در اندازه و شکل‌های متنوع بطور انبوهی تولید می‌شود. فرش ورساچه یکی از جدیدترین نوع فرش ماشینی می‌باشد که به فضای منزل یا هر فضای دیگری جلوه‌ی خاصی می‌بخشد.

قیمت فرش ماشینی

نکاتی که باید هنگام خرید فرش ماشینی در نظر بگیرید:

ممکن است بسیاری از افراد هنگام خرید فرش ماشینی از برخی نکات مهم مانند قیمت فرش ماشینی اطلاعات کلی نداشته باشند. در این قسمت نظر شما را به مطالعه نکات مهم برای خرید فرش ماشینی جلب می کنیم:

  • بررسی فرش از نظر طرح و اندازه: هنگام خرید فرش ماشینی ابتدا باید به اندازه‌ی فرش ماشینی و سپس به هماهنگی بین رنگ و طرح‌های آن دقت نمایید.علاوه بر این، طرح و نقوش در طرح فرش باید از نظم و تقارن برخوردار باشد و با سبک کلی دکوراسیون داخلی خانه‌ی شما هماهنگ باشد.
  • مشاهده‌ی فرش در نور طبیعی: توجه به رنگ و نقش و نگار فرش از زوایای و دیدهای مختلف بسیار حائز اهمیت می باشد و اطمینان از رنگ‌های فرش در هنگام خرید مهم است.
  • بررسی کیفیت الیاف و نخ فرش: الیاف و متریالی که در بافت فرش‌های ماشینی به کار برده می‌شود، مختلف است. هر چه الیاف فرش از کیفیت و دوام بهتری برخوردار باشد، قیمت فرش ماشینی نیز بالاتر می رود.

فرش قسطی بدون پیش پرداخت

فروشگاه اینترنتی تک فرش جهت رفاه خرید شما مشتریان عزیز، امکان خرید فرش ماشینی بصورت اقساطی را نیز در فروشگاه ایجاد کرده است. شما می‌توانید با شرایط اقساطی خوبی که این فروشگاه برای مشتریانش فراهم کرده است، با پرداخت بلند مدت، فرشی قسطی بدون پیش پرداخت تهیه کنید و اصلاَ هیچ نگرانی برای قیمت و هزینه‌ی پرداخت آن نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی تک فرش، کلکسیونی از فرش‌های ماشینی مجلل با کیفیت اعلا و ماندگار می‌باشد که ده سال فرش‌های ماشینی را با بهترین کیفیت و طراحی، در سراسر ایران عرضه می کند.

کلکسیون فرش‌های ماشینی جدید و زیبای فروشگاه تک فرش از جدیدترین طرح‌های فرش ماشینی می باشد. فرش های ماشینی جدید و مدرن این فروشگاه، مجموعه‌ای مجلل و منحصر به فرد است که دارای طرح های فوق العاده زیبا و شیک می باشد.

منبع : فروشگاه اینترنتی خرید فرش ماشینی تک فرش

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.