برای مهاجرت از کجا شروع کنیم؟

7

وقتی در حال خواندن این مقاله هستید، قطعاً تصمیم نهایی‌تان را برای مهاجرت به کشور مورد نظرتان گرفته‌اید اما شاید به دلیل عدم داشتن اطلاعات مناسب توانایی انتخاب مسیر درست را ندارید. در واقع این روز‌ها سؤال برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است که ما در این مقاله قصد داریم برای روش شدن اذهان شما عزیزان به روش‌های‌ایده‌آلی در این خصوص اشاره کنیم.

وقتی در حال خواندن این مقاله هستید، قطعاً تصمیم نهایی‌تان را برای مهاجرت به کشور مورد نظرتان گرفته‌اید اما شاید به دلیل عدم داشتن اطلاعات مناسب توانایی انتخاب مسیر درست را ندارید. در واقع این روز‌ها سؤال برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است که ما در این مقاله قصد داریم برای روش شدن اذهان شما عزیزان به روش‌های‌ایده‌آلی در این خصوص اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید هر ساله بسیاری از افراد به دلایل مختلف محل زندگی‌شان را تغییر می‌دهند و در این بین انتخاب کشور‌های خارجی نیز افزایش یافته است. حال توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا به روش‌های جذاب مهاجرت اشاره کنیم.

 

رونیکس

بررسی مهاجرت کاری

این روز‌ها دریافت اقامت دائم در کشور دلخواه با استفاده از روش مهاجرت شغلی، در میان افراد محبوب شده است. همانطور که می‌دانید مهاجرت کاری یعنی زندگی و کار کردن در کشوری که تمام شرایط آن را پذیرفته باشید که نتیجه‌ای جز بهبود وضعیت شغلی نداشته باشد. در کنار این موارد از دیگر عوامل مانند بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و… بعنوان مهم‌ترین دلایل مهاجرت عنوان می‌شود. اما گفتنی است که به دو روش می‌توان مهاجرت کاری را در دستور کار قرار داد:

  • دریافت دعوت‌نامه شغلی (Job Offer)

در پاسخ به سؤال برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ می‌توان به روش رایج جاب‌آفر اشاره کرد که همان پیشنهاد یا دعوت‌نامه‌ی شغلی است که بوسیله یک کارفرما در کشور مقصد ارسال می‌شود. در واقع برای این منظور ابتدا لازم است که به جستجوی شغل مورد نظرتان اقدام کنید (برای این منظور می‌توانید از روش ارسال رزومه به وب‌سایت‌های کاریابی بین‌المللی استفاده کنید) و سپس باید منتظر بمانید تا کارفرمایان با شما ارتباط برقرار کنند. پر واضح است که اگر پذیرفته شوید با ارسال دعوت‌نامه‌ی مهر شده که بوسیله‌ی وزارت کار کشور مقصد برایتان ارسال می‌شود، امکان حضورتان در کشور مدنظر فراهم خواهد شد.

  • جستجوی کار در کشور مقصد (Job Seeker)

این نوع ویزا کوتاه مدت است و حداکثر ۱ سال اعتبار دارد و به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد دارند از طریق کار، مهاجرت کنند. دقت داشته باشید که این نوع ویزا به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و ضمن اینکه همه‌ی هزینه‌های زندگی در مدت زمانی که در کشور مدنظر حضور دارید، با خودتان است. در این روش پس از جستجو کار با مهارتی که دارید و سپس دریافت دعوت‌نامه، به راحتی می‌توانی درخواست ویزای جستجوی کار ارائه دهید تا طبق شرایط و قوانینی که وجود دارد به درخواست شما عزیزان رسیدگی شود. البته گفتنی است که این نوع مهاجرت کاری شرایط خاصی دارد که عبارتند از:

– دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس.

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه‌ی کار.

– دارا بودن بیمه مسافرتی تا زمان مجوز کار.

– ثابت کردن پرداخت هزینه‌های شخصی در کشور مقصد.

البته ناگفته نماند که در پاسخ به سؤال برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ می‌توان گفت که استفاده از روش Skilled Worker نیز رایج بوده که یک سیستم امتیازبندی است که در حال حاضر در کشور‌های کانادا و استرالیا برای متقاضیان مهاجرت کاری در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی برای هر سه روش عنوان شده به یک مجموعه‌ی معتبر نیاز دارید تا به ابهامات و سؤالات‌تان پاسخ داده شود و اگر شما هم می‌خواهید پرونده مهاجرت کاری‌تان با بالاترین احتمال موفقیت و کمترین ریسک ممکن به‌پیش برده شود می‌توانید همه امور خود را به گروه کاربین بسپارید. کاریابی بین‌المللی کاربین یکی از برترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌ها برای یافتن شغل در دیگر کشورهاست.

 

نکته‌ای که باید در کنار معرفی کاربین به‌عنوان برترین مؤسسه مهاجرت کاری برای شما اشاره کنیم تضمین بهترین هزینه است. بسیاری از افراد به دلیل ماهیت مهاجرت کاری گمان می‌کنند که باید مبالغ بسیار بالا و غیرمنطقی را بابت امور مهاجرتی به مؤسسه پرداخت کنند. این در حالی است که گروه کاریابی بین‌المللی کاربین به دلیل داشتن تمامی مجوز‌های قانونی تحت‌نظر همه مراجع ذی‌صلاح مشغول به فعالیت است و همه هزینه‌ها و دریافتی‌ها نیز طبق مصوبات خواهد بود.

 

بررسی مهاجرت تحصیلی

امروزه بسیاری از دانشجویان از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت می‌کنند. البته برای این منظور مهیا بودن بعضی از شرایط فوق‌العاده دارای اهمیت است. در حال حاضر استفاده از اخذ ویزای تحصیلی از جمله روش‌های‌ایده‌آل مهاجرت به دیگر کشورهاست که به نسبت سایر روش‌ها دارای هزینه‌های کمتر است. ضمناً ناگفته نماند بکارگیری از این روش دارای مزیت‌هایی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • افزایش کیفیت زندگی.
  • تجربه زندگی مستقل.
  • امکان دریافت موقعیت‌های شغلی مناسب.
  • بهره‌مندی از آموزش عالی.

البته باید توجه داشت که برای مهاجرت تحصیلی شرایطی وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

– اخذ پذیرش تحصیلی در کشور مقصد.

– تمکن مالی مناسب.

– دارا بودن مدرک زبان و تسلط به یک زبان خارجی ترجیحاً انگلیسی.

– دارا بودن مدرک تحصیلی و رزومه معتبر.

بررسی مهاجرت سرمایه‌گذاری

برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ خب، یکی از این روش‌ها استفاده از سرمایه‌گذاری در دیگر کشورهاست که البته هر کشور دارای قوانین و مقررات خاص خودش است. همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری‌ها در انواع مختلف وجود دارند که می‌توانید بهترین مورد را انتخاب و روال قانونی را پیش ببرید. در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های استارتاپ، خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت، خوداشتغالی و… وجود دارد که هر کدام از ویژگی‌های بخصوصی برخوردار هستند که اگر با استفاده از این روش مهاجرت، به فکر دریافت اقامت در کشور دلخواه هستید، حتماً باید با استفاده از مراکز و مجموعه‌های معتبر جزئیات هر کدام را مورد بررسی قرار دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با روش‌های مهاجرت آشنا کنیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها استفاده از مهاجرت کاری است. این روز‌ها ممکن است سؤال برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ را به کرات شنیده باشید که احتمالاً در پی پاسخ روشنی هستید. از این رو استفاده از مجموعه‌های تخصصی می‌تواند شما عزیزان را راهنمایی کند که توصیه می‌کنیم از مؤسسه بین‌المللی کاربین بهره ببرید. در واقع این مرکز با بررسی شرایط افراد راه مناسبی را برای مهاجرت پیشنهاد می‌دهد که با هزینه‌های مناسب همراه خواهد بود. حال برای اینکه بتوانید با این مؤسسه در تماس باشید کافی است که از راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده زیر، بهره ببرید.

همچنین فرم درخواست برای مشاوره رایگان مهاجرت روی وب‌سایت مجموعه کاربین به آدرس https://karbinco.com/free-immigration-consultation-form قرار داده شده تا با واردکردن اطلاعاتتان، کارشناس مجموعه کاربین با شما تماس برقرار کند.

  • مراجعه حضوری: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم، مرکز خرید گالریا، ساختمان شمالی، طبقه اول، واحد 2
  • تماس با شماره‌تلفن‌: 02128111107

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 7 دیدگاه)
  1. سونیا می‌گوید

    ممنون از مقاله خوبتون
    سابقه کاری برای مهاجرت باید حتما با سابقه بیمه باشه؟

  2. نسرین سلیمانی می‌گوید

    برای کار در کانادا چه رشته هایی بهتر میتونن کمکم کنن؟

  3. کامران می‌گوید

    نکات خوبی بود، اینکه از کجا برای مهاجرت شروع کنیم به شرایط فردی خیلی بستگی داره. ممنون