با این راهکارها بلیط تهران تورنتو را ارزان رزرو کنید!

0

تورنتو از جمله شهرهایی است که با توجه به فاصله طولانی‌اش با تهران، قیمت بلیط هواپیما آن تا حدی زیادی گران است. به همین دلیل، بسیاری از افرادی که با اهداف تجاری یا تفریحی به این شهر رفت‌وآمد می‌کنند، دنبال راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما تورنتو هستند. خوشبختانه کاهش هزینه ‌های پرواز تورنتو با چند راهکار به سادگی امکان‌پذیر است. برای آشنایی با این راهکارها و نکاتی که می‌توانند شما را در کاهش هزینه ‌های خرید بلیط هواپیما یاری برسانند، تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید.

 

خرید بلیط رفت و برگشت تورنتو

با توجه به اینکه در سفرهای خارجی بخش اعظمی از بودجه سفر به هزینه پرواز اختصاص پیدا می‌کند، اگر تاریخ دقیق برگشتتان به تورنتو مشخص است، ترجیحا بلیط خود را به صورت رفت و برگشت خریداری کنید. این کار تا حد زیادی قیمت بلیط را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند در بخش اعظمی از هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

رونیکس

سفر به تورنتو در لو سیزن

منظور از لو سیزن، ماه ‌هایی از سال است که بنا به دلایل گوناگون مانند بازگشایی مدارس و دانشگاه ‌ها یا وضعیت آب‌وهوا در تورنتو، سفر به این شهر رونق چندانی ندارد. در صورتی که بتوانید سفرتان را به این ماه ‌ها موکول کنید، هزینه پروازتان تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. این افت قیمت به حدی است که قیمت بلیط تهران تورنتو گاه به یک‌سوم هم کاهش پیدا می‌کند!

خرید بلیط تورنتو در اوایل هفته

بررسی‌ها نشان داده است که اگر مسافران بلیط خود را برای اوایل هفته خریداری کنند، احتمال اینکه پرواز ارزان پیدا کنند، بیشتر است. از آنجایی که اغلب مسافران آخر هفته را برای سفر انتخاب می‌کنند، قیمت بلیط هواپیما در مقایسه با اوایل هفته معمولا 30-20 درصد افزایش دارد.

انتخاب درست ساعت پرواز تورنتو

از دیگر مواردی که بر کاهش هزینه ‌های خرید بلیط تورنتو موثر است اما خیلی از مسافران از آن غافل می‌شوند، توجه به ساعت پرواز است. به‌عنوان یک قاعده کلی، هر چه ساعت پرواز به اوایل صبح و اواخر شب نزدیک‌تر باشد، قیمت آن پایین‌تر است. اگر سفرتان را به این ساعت‌ها موکول کنید، بیشتر در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی خواهید کرد.

خرید زودهنگام بلیط هواپیما تورنتو

هر چقدر که خرید بلیط را به تعویق بیندازید، به همان اندازه احتمال اینکه بلیط ارزان گیرتان بیاید، کمتر خواهد شد. در واقع، هر چه به تاریخ پرواز نزدیک‌تر می‌شوید، معمولا ظرفیت صندلی ‌هایی که کلاس نرخی ارزان‌تری دارند، پر می‌شود. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای خرید بلیط نیز باعث افزایش هزینه پرواز تورنتو می‌شود و شانس مسافران برای خرید بلیط هواپیما ارزان نیز کاهش پیدا می‌کند.

 

استفاده از ابزارهای خرید ارزان بلیط هواپیما

تقویم قیمتی ابزار بسیار سودمندی برای پیداکردن بلیط ارزان هواپیما است. در تقویم قیمتی، هزینه بلیط‌ ها در بازه زمانی مشخصی قبل و بعد از تاریخ مورد نظر شما نشان داده خواهد شد. با توجه به اینکه قیمت بلیط هواپیما در روزها و ساعت‌ های مختلف هفته نوسان دارد، گاه با 3-2 روز جابه‌جایی تاریخ سفر، می‌توانید تا حدی زیادی در قیمت خرید بلیط صرفه‌جویی کنید.

خرید صندلی‌ های کلاس اکونومی

حذف یکسری از امکانات جانبی پرواز، از دیگر عواملی است که بر قیمت بلیط تورنتو تاثیر می‌گذارند. با خرید صندلی‌ هایی که در کلاس پروازی اکونومی قرار دارند، در ازای دریافت خدمات و امکانات کمتر در مقایسه با سایر کلاس‌ های پروازی، هزینه کمتری را برای بلیط هواپیما پرداخت خواهید کرد.

خرید بلیط تورنتو به صورت آنلاین

اگر تا الان به صورت حضوری بلیط هواپیما خریداری کرده‌اید، بهتر است در رویه خود تجدید نظر کنید. خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری در اغلب مواقع گران‌تر از خرید آنلاین است. در نتیجه، بهتر است برای خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو به سایت ‌های معتبری مثل فلای تودی مراجعه کنید و پس از بررسی قیمت‌ها در تاریخ‌های مختلف، گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط ‌های لحظه آخری نامی آشنا در خرید پرواز ارزان هستند. با توجه به اینکه قیمت این نوع بلیط‌ ها گاه تا نصف بلیط‌ های سیستمی کاهش پیدا می‌کند، برای پروازهای طولانی مثل تورنتو که قیمت بالاتری دارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. برای اطلاع از بلیط ‌های لحظه آخری و آخرین تغییرات قیمت‌ها، بهترین کار این است که در خبرنامه‌ های سایت ‌های فروش بلیط عضو شوید.

 

بررسی فرودگاه ‌ها برای خرید بلیط هواپیما ارزان

شهر تورنتو نزدیک به 9 فرودگاه دارد و قیمت بلیط هواپیما برای هر فرودگاه با توجه به عواملی مثل امکانات فرودگاه، نزدیکی به شهر و…. متفاوت است. در زمان خرید بلیط، حتما بررسی کنید که کدام فرودگاه‌ ها پروازهای ارزان‌تری دارند و با توجه به اولویت‌ها و شرایط‌تان، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به تورنتو از فلای تودی

شهر تورنتو از جمله بهترین شهرها برای تفریح، زندگی و کار است. اما از آنجایی که این شهر در فاصله بسیار دوری از تهران قرار دارد، هزینه پروازهای آن بسیار بالا هستند. از این رو، در مطلب حاضر راهکارهایی را برای خرید بلیط ارزان تورنتو به شما معرفی کردیم. در کنار توجه به این نکات، با خرید از سایت معتبری مانند فلای تودی، همیشه ارزان سفر خواهید کرد. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، تجربه لذت‌بخشی از سفر را برای شما رقم خواهد زد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.