مراحل گام به گام خانه‌دار شدن در ترکیه

0

خرید خانه در خارج از کشور ممکن است به سادگی خرید در کشور شما نباشد. دلایل اصلی که مردم گاهی فکر می‌کنند خرید ملک در خارج از کشور خطرناک است عبارت‌اند از:

  • ترس از فریب خوردن و از دست دادن پول و همچنین زمان
  • تفاوت در قوانین قابل اجرا و سیستم‌های حقوقی حاکم بر معاملات املاک و مستغلات
  • ضعف‌های موجود در قوانین حاکم بر خرید ملک توسط اتباع خارجی در کشور هدف
  • موانع زبانی، به ویژه اصطلاحات حقوقی، که متأسفانه در همه کشورها وجود دارد
  • احساس عدم کنترل بر فرآیند، که به دلیل مستقر نبودن شما در کشوری که در آن خرید می‌کنید به وجود می‌آید

ما این نگرانی‌ها را درک کرده و برای آگاهی شما تلاش می‌کنیم. بنابراین، ما دستورالعمل‌ها و توصیه‌هایی را برای کمک به خرید ملک در ترکیه به امن‌ترین و آسان‌ترین راه ممکن ارائه کرده‌ایم، راهنمای گام به گام ما برای خرید خانه در ترکیه را دنبال کنید.

راهنمای گام به گام برای خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در خارج از کشور برای اکثر مردم بیشتر یک انتخاب سبک زندگی است تا آجر و ملات. در این بخش مراحل خرید ملک در ترکیه را با هم مرور می‌کنیم:

رونیکس

مرحله 1 – تحقیق در مورد واقعیت بازار املاک و مستغلات در ترکیه

بازار املاک ترکیه روز به روز در حال رشد است. هزاران ملک برای فروش در ترکیه و صدها مشاور املاک وجود دارد. هر نماینده چیزهای مختلفی به شما می‌گوید و توصیه‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد.

تحقیقات خود را در مورد اینکه کدام منطقه در ترکیه با نیازها، بودجه و سبک زندگی مورد انتظار شما مطابقت دارد، انجام دهید.

مرحله 2 – انتخاب یک مشاور املاک

انتخاب یک مشاور املاک مهم‌ترین و پرریسک‌ترین مرحله در هنگام خرید ملک در ترکیه است، زیرا عرف رایج در بازار املاک ترکیه وجود دلال یا مشاور املاک بین فروشنده و خریدار است. برای جلوگیری از هرگونه تقلب یا مشکل قانونی، باید در انتخاب مناسب‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و صادق‌ترین مشاور املاک دقت کنید.

قانونی‌بودن کار مشاور املاک از طریق شماره مالیات شرکت در ترکیه که معرف جواز قانونی کار است که نام شرکت و تخصص کار آن در این سند مشخص است. استقرار شرکت در محل از طریق آدرس صریح و صحیح و دفتر آن در آدرس واقعی و نه شرکت‌های مجازی قرار دارد و با مراجعه حضوری به شرکت تأیید می‌شود.

مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و یک رابطه خوب ایجاد کنید

هنگامی که احساس کردید یک نماینده واقعی پیدا کرده‌اید، وقت خود را صرف صحبت طولانی با آنها کنید. آنها را بشناسید و بگذارید آنها شما را بشناسند. این کلید ایجاد یک رابطه است که به نوبه خود به نماینده شما کمک می‌کند و انگیزه می‌دهد تا حداکثر تلاش خود را برای شما انجام دهد. این رابطه شما را در تمام مسیر تا ترکیه دنبال خواهد کرد و امیدوارم پس از اینکه خانه جدید خود را با موفقیت در ترکیه خریداری کردید خوب باشد.

مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید

برای تصمیم‌گیری در مورد خرید خانه در ترکیه، باید از ترکیه دیدن کنید، محیط اطراف را بشناسید و رستوران‌ها و غذاهای محلی را امتحان کنید.

مرحله 5 – به تورهای ملکی بروید

یک سفر بازرسی حرفه‌ای سازماندهی شده با یک شرکت معتبر تا حد زیادی به شما در جستجوی ملک کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم حداقل چهار روز خانه‌های مختلف را با ما ببینید، کارهای اداری را مرتب کنید و با مناظر و سبک زندگی محلی آشنا شوید.

 

مرحله 6 – هر گزینه را کاوش کنید

ما مطمئن خواهیم شد که شما از تعداد زیادی ملک در مکان‌های مختلف، در محدوده قیمتی وسیع بازدید می‌کنید تا مطمئن شوید که ملکی را متناسب ارزش پولی که پرداخت می‌کنید به دست می‌آورید. در طول صحبت‌های اولیه تلفنی، ایمیل‌ها و احتمالاً ملاقات‌های رو در رو قبل از بازدید از سفر شما، تعداد زیادی خانه و املاک در ترکیه را برای دیدن شما در نظر گرفته‌ایم.

مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید

چه در حال خرید ویلای بازنشستگی در ترکیه یا یک آپارتمان سرمایه‌گذاری باشید، ما از طرف شما برای اطمینان از بهترین قیمت و شرایط ممکن مذاکره خواهیم کرد. شبکه‌ها و مخاطبین گسترده ما به این معنی است که می‌توانیم تخفیف‌های قابل توجهی را از سوی توسعه‌دهندگان و همچنین فروشندگان خصوصی دریافت کنیم. این وظیفه ماست، به عنوان مشاوران شما که نماینده شما هستند، تمام تلاش خود را برای تضمین بهترین معامله ممکن برای شما انجام خواهیم داد.

مرحله 8 – ملک را رزرو کنید و قیمت آن را ثابت کنید

هنگامی که خانه، ویلا یا آپارتمان رویایی خود را در ترکیه پیدا کردید، ملک را برای شما رزرو می‌کنیم تا بتوانیم روند خرید را ادامه دهیم. هزینه رزرو املاک در ترکیه به طور کلی حدود 1100 یورو است. این مبلغ به عنوان بیعانه رزرو به فروشنده داده می‌شود و از قیمت خرید توافقی کسر می‌شود.

مرحله 9 – یک وکیل با وکالت تعیین کنید تا خرید را برای شما به پایان برساند

ساده‌ترین راه برای خرید ملک در ترکیه، اعطای وکالت به یک وکیل در ترکیه برای انعقاد معامله از طرف شماست. این باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود، به این معنی که نیازی نیست در حین خرید در کشور بمانید، و تضمین می‌کند که خرید شما تا حد امکان روان و بدون هیچ‌گونه مشکل انجام می‌شود.

انتخاب مشاور و وکیل خوب قدمی مهم و موثر برای خرید ملک در ترکیه محسوب می‌شود. برای آگاهی از ویژگی‌ها و شرایط کمک گرفتن از نیروی متخصص و مشاوران مجرب از شما دعوت می‌کنیم به سایت ام تی سی هوم مراجعه نمایید.

مرحله 10 – بررسی نهایی ملک

پس از امضای قراردادها، خرید باید حدود چهار هفته طول بکشد. وکیل منصوب شما در طول این فرآیند تمام بررسی‌های لازم را در مورد ملک انجام می‌دهد، از جمله چک مالکیت و بررسی شهرداری برای تضمین اینکه ملک به نام شما ثبت شده است.

مرحله 11 – دریافت سند مالکیت (TAPU)

آخرین مرحله برای تکمیل خرید ملک خود در ترکیه، ثبت تاپو ترکیه (سند مالکیت) است. هنگامی که همه مدارک را تضمین کردیم و هر دو طرف تعهدات قراردادی خود را انجام دادند، خانه شما به نام شما ثبت می‌شود و سند مالکیت (TAPU) خانه جدید خود در ترکیه را دریافت خواهید کرد.

 

سخن پایانی

بسیاری از افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند در مورد مراحل خرید آپارتمان و ملک در ترکیه به روش‌های مطمئن و قانونی سؤال می‌پرسند که باعث می‌شود سرمایه‌گذاری، ثبات و یا شهروندی خوبی حاصل شود. کسانی که مایل به خرید ملک در آنکارا یا دیگر شهرهای ترکیه هستند برای خریدی امن و آسوده می‌بایست مراحل ذکر شده در این مقاله را رعایت کنند. اگر سؤالی دارید که ممکن است نیاز به پاسخگویی داشته باشید، در هر زمانی با مشاورین ام تی سی هوم تماس بگیرید.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.