راهنمای تهیه اکانت فری پیک – freepik

0

خرید اکانت فری پیک با قیمت مناسب و فوری، سفیرپیمنت ارائه دهنده اصلی خدمات ارزی بین المللی در ایران بدون محدودیت و به صورت 24 ساعته

فری پیک سایتی است که به عنوان یک مرجع برای فایل‌های تصویری در سراسر دنیا شناخته می‌شود. سایت فری پیک محلی است که عکاسان و طراحان می‌توانند عکس‌های خود را در معرض دید قرار داده و آن‌ها را به فروش برسانند؛ البته این افراد می‌توانند فایل‌های خود را به صورت رایگان نیز در اختیار دیگران قرار دهند. دانلود از فری پیک در حالتی که شما یک حساب کاربری عادی داشته باشید محدودیت دارد و روزانه تعداد محدودی می‌توانید از این سایت دانلود داشته باشید. در صورتی که به فایل‌های بیشتری احتیاج دارید باید اشتراک فری پیک را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا درباره خرید اکانت فری پیک اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

رونیکس

فری پیک چیست

بهتر است در ابتدا بگوییم که اصلا سایت فری پیک چیست و پس از آن درباره خرید از فری پیک صحبت کنیم. فری پیک سایت و مجموعه‌ای است که شما می‌توانید عکس‌هایی ناب و با کیفیت را از آن دانلود کرده و یا فایل‌های تصویری خود را در آن قرار داده تا دیگران به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه از آن استفاده نمایند. سایت فری پیک دات کام مخاطبانی از سراسر دنیا داشته و بستری است که به شما کمک می‌کند بهترین فایل‌ها را از کل دنیا در اختیار داشته باشید؛ همچنین خودتان نیز می‌توانید فایل‌هایتان را در یک بازار جهانی عرضه کنید.

جهت استفاده از فری پیک دات کام باید در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید. برای انجام اینکار پس از ورود به سایت فری پیک در قسمت sign up از گوشه سمت راست اطلاعات خود را وارد کرده و اکانت خود را ایجاد می‌کنید. لازم به ذکر است که حساب کاربری شما در این حالت عادی است و در صورتی که بخواهید محدودیت‌های موجود برای اکانت شما برداشته شود باید اکانت فری پیک را با پرداخت هزینه به فری پیک پریمیوم تبدیل کنید.

 

خرید اکانت فری پیک

خرید فایل پریمیوم فری پیک نیازمند این است که شما قبلا خرید اکانت فری پیک را انجام داده باشید؛ به عبارت دیگر برای دانلود پرمیوم فری پیک حساب کاربری شما باید پرمیوم بوده و برای استفاده پول پرداخت کنید. برای خرید اکانت فری پیک تنها کافی است که از قسمت بالای فری پیک روی گزینه pricing کلیک نمایید. در این حالت با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

 

همانطور که در عکس بالا مشاهده نمودید شما می‌توانید خرید اکانت فری پیک را به صورت ماهانه و یا سالانه انجام دهید. همچنین تفاوت‌های میان اکانت‌های رایگان و یا پریمیوم freepik نیز در همین تصویر بیان شده که می‌توانید به آن دقت داشته باشید. با انتخاب یکی از گزینه‌های ماهانه و یا سالانه وارد مرحله بعدی می‌شوید. در این مرحله باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

در صورتی که قبلا وارد حساب کاربری خود شده باشید مستقیما به صفحه تکمیل اطلاعات خرید منتقل خواهید شد.

در این قسمت طبق چیزی که در تصویر مشخص است شما باید ابتدا اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید. پس از اینکار باید روش پرداخت خود را میان روش‌های موجود تعیین کنید. استفاده از کارت‌های اعتباری ارزی مانند ویزا/مسترکات، پی‌پال و گوگل پی شیوه‌هایی است که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب داشته باشید. در نهایت نیز با انتخاب گزینه confirm and pay وارد مرحله پرداخت خواهید شد. پس از اینکه خرید فری پیک را انجام دادید می‌توانید از فری پیک دانلود دانلودهای متنوع و نامحدود داشته باشید. درواقع پس از خرید اکانت فری پیک شما برای اینکه دانلود از فری پیک پریمیوم داشته باشید محدودیتی ندارید و هزینه دیگری نیز نباید پرداخت کنید.

سایت های مشابه فری پیک

شاید چالش های خرید عکس از فری پیک به گونه‌ای باشد که شما خرید فایل از فری پیک را کنار گذاشته و از سایتی شبیه – فری پیک عکس و فایل‌های خود را دانلود کنید. در صورتی که شما هم خواستید به جای فری پیک اصلی یا همان سایت فری پیک خارجی از سایت‌های مشابه استفاده کنید می‌توانید مقاله « 20 سایت مشابه فری پیک» از سفیرپیمنت را مطالعه کنید. در این مقاله به طور مفصل سایت های مشابه فری پیک با جزئیات معرفی شده‌اند. سایت‌هایی در این لیست معرفی شده‌اند که برخی آن‌ها را فری پیک ایرانی می‌خوانند که می‌توانید به جای فری پیک خارجی از آن‌ها استفاده نمایید.

 

پرتکرارترین سوال‌ها

در رابطه با خرید اکانت فری پیک و به طور کلی فری پیک سوالاتی هستند که بیشتر تکرار می‌شوند. برخی از این سوالات عبارت‌اند از چگونه از فری پیک دانلود کنیم، چگونه سایت فری پیک را باز کنیم، چگونه وارد فری پیک شویم، چگونه وارد سایت فری پیک شویم و… که در اینجا قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم. برای پاسخ سوالات نحوه ورود به freepik باید گفت که نکته خاصی وجود ندارد و شما تنها با وارد کردن آدرس این سایت و یا صرفا با جستجوی عبارت فری پیک یا freepik به راحتی می‌توانید وارد این سایت شده و آن را باز کنید. البته ممکن است نیاز به نرم‌افزارهای تغییر آیپی نیز داشته باشید.

برای ورود به حساب کاربری خود نیز تنها کافی است که از قسمت log in اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید. اینکار نیز نکته خاصی نداشته و به راحتی از طریق سایت و یا اپلیکیشن فری پیک امکان انجام آن وجود دارد. در صورتی نیز که خرید اکانت فری پیک را قبلا انجام داده باشید، با ورود همان اطلاعات کاربری می‌توانید به راحتی دانلود از فری پیک پریمیوم را تجربه کنید.

سفیرپیمنت و فری پیک

سایت فری پیک ایران را تحریم نکرده است و کاربران ایرانی نیز می‌توانند از این سایت به سادگی استفاده کنند اما برای خرید اکانت فری پیک و به طو کلی برای اینکه بتوانید از فری پیک وکتور و فایل‌های گرافیکی را بدون محدودیت دانلود کنید لازم است تا پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود هزینه آن را بپردازید. از آنجایی که هزینه این سایت با کارت‌های اعتباری ارزی، گوگل پی و سرویس پی‌پال انجام می‌شود در این قسمت ممکن است کاربران ایرانی با چالش‌هایی مواجه شوند و نتوانند لایسنس فری پیک برای استفاده نامحدود را دریافت کنند. دانلود رایگان از فری پیک نیز تنها به تعداد محدود در طول روز امکان‌پذیر خواهد بود.

در این حالت می‌توانید برای برطرف کردن این چالش‌ها با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته تا خرید اکانت فری پیک شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و کمترین هزینه انجام دهند. سفیرپیمنت مجموعه‌ای متخصص و فعال در حوزه خدمات ارزی است و به شما کمک می‌کند هرگونه پرداخت ارزی آنلاین را در سراسر دنیا بدون هیچ دغدغه‌ای انجام دهید. همچنین می‌توانید از مشاوران متخصص سفیرپیمنت کمک گرفته تا شما را در خرید اکانت فری پیک راهنمایی کنند.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سایت فری پیک دات کام مجموعه‌ای از تصاویر، وکتورها، فایل‌های گرافیکی و… را از سراسر دنیا در خود جای داده و مرجعی پراستفاده برای طراحان وب و متخصصان کارهای گرافیکی است. استفاده از این سایت در شرایط عادی رایگان بوده و نیاز به پرداخت هزینه ندارید اما محدودیت‌هایی نیز در تعداد دانلود هست و یا برخی از فایل‌ها را تنها باید خریداری نمایید تا امکان دانلود آن فعال شود. در این شرایط باید اقدام به خرید اکانت فری پیک کنید. برای انجام اینکار نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت و همانطور که در متن بالا ذکر کردیم شما باید یکی از سرویس‌های پرداخت ارزی پی پال، گوگل پی و یا کارت‌های اعتباری مانند مستر/ویزا کارت را انتخاب نمایید. در صورتی که دسترسی به این موارد نیز ندارید می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط برقرار نمایید.

چنانچه از سایت فری پیک خارجی تجربه استفاده دارید و یا قبلا خرید اکانت فری پیک را انجام داده‌اید از تجربیات خود در قسمت نظرات با ما صحبت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.