مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را با کیفیت عالی تماشا کن!

0

تلویزیون ها از نظر امکانات و برخی ویژگی های مربوط به تکنولوژی امروزه به پیشرفت های چشمگیری رسیده اند. این تلویزیون ها هستند که می توانند ساعت های طولانی با پخش برنامه های متفاوت شما را سرگرم کنند. هر چه تلویزیون هایی که خریداری می کنید از کیفیت و ویژگی های بیشتری برخوردار باشند می توانید کارهایی نظیر وبگردی و … را نیز با تلویزیون انجام دهید. تلویزیون دوو یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد. برای خرید تلویزیون به صورت اینترنتی می توانید از فروشگاه مه سنتر اقدام نمایید. خرید تلویزیون دوو می تواند در کنار امکانات زیاد کیفیت بالایی نیز برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین برند تلویزیون

برند ها و شرکت های متفاوتی سازنده و ارائه دهنده انواع تلویزیون می باشند که برخی از بهترین های آنان را معرفی خواهیم کرد:

تلویزیون دوو:

تلویزیون های دوو از بهترین برند های موجود در بازار می باشند که سال هاست که به دلیل کیفیت بالا در خانه های ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام استفاده از تلویزیون های دوو در ابتدا کیفیت تصاویر و اسمارت بودن آن ها توجه شما را به خود جلب می کند. از سوی دیگر وصل شدن این تلویزیون ها به اینترنت و هوشمند بودشان موجب می شود که شما بتوانید کار های متنوعی مانند تماشای فیلم از پلتفرم هایی مانند فیلیمو، نماوا و … را تجربه کنید. خرید تلویزیون دوو باعث می شود بتوانید تجربه سینمای سه بعدی و چهار بعدی را در خانه تان داشته باشید. اما بی شک اضافه کردن سیستم عامل اندروید به تلویزیون های دوو شما را هیجان زده خواهد کرد. همین سیستم عامل باعث می شود که شما بتوانید استفاده راحت تری از امکانات تلویزیون داشته باشید.

رونیکس

تلویزیون جی پلاس:

تلویزیون جی پلاس یکی از تلویزیون های ایرانی می باشد که در سال 1397 ساخت آن در ایران با کمک و مشاوره مهندسان کره ای توسط شرکت گلدیران آغاز شد. تلویزیون های جی پلاس تمام با ضمانت نامه گلدیران و و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می شوند. وجود سیستم عامل اندروید در تلویزیون های جی پلاس بی شک باعث تحیر شما خواهد شد. از سوی دیگر کیفیت تصاویر بالا و رزولوشن Full HD باعث می شود که بتوانید فیلم ها و تصاویر را با بهترین کیفیت تماشا کنید. تکنولوژی جابجایی زمان در تلویزیون های جی پلاس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که برنامه ای را مجددا و یا در ساعتی غیر از ساعت پخش آن تماشا کنید. سیستم قدرتمند و با کیفیت صوتی که بر روی تلویزیون نصب شده است مورد دیگری است که باعث تحیر شما خواهد شد.

بررسی برند های تلویزیون معتبر

تلویزیون سونی:

سونی از شناخته شده ترین تلویزیون های دنیا می باشد که در ژاپن تولید می شود. تلویزیون های سونی در حال حاضر جز بهترین برند های سیستم های صوتی و تصویری می باشند.

تلویزیون پاناسونیک:

شرکت ژاپنی پاناسونیک نیز بی شک یکی از پر قدرت ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می باشد که در سال 2012 به عنوان چهارمین تولید کننده برتر تلویزیون در دنیا شناخته شد.

تلویزیون برند شارپ:

برند شارپ بنیانگذار ساخت تلویزیون های ال سی دی بوده است. این شرکت توانایی این را دارد که بتواند برترین صفحه های ال سی دی را در مقیاس بسیار بزرگ بسازد. برای خرید تلویزیون از فروشگاه مه سنتر می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

در کنار تمام این برند های مطرح دنیا، تلویزیون های دوو و جی پلاس در کنار قیمت مناسبی که دارند، توانسته اند امکانات و ویژگی های بی نظیری برای شما به ارمغان بیاورند.

بهترین تلویزیون ها چه ویژگی هایی دارند؟

برای آن که بتوانید تلویزیونی با کیفیت عالی تهیه کنید باید به ویژگی هایی توجه کنید که برخی از آن ها را بررسی خواهیم کرد:

ابعاد و سایز تلویزیون:

ابعاد و سایز تلویزیون مسئله ای است که به صورت ترجیح شخصی تعیین می شود. فضای منزل هر شخص، زاویه دید هر شخص، میزان بینایی و … در تعیین سایز و ابعاد موثر می باشند. به صورت کلی در ایران با توجه به مواردی که عنوان شد تلویزیون ها از 32 اینچ تا حدود 65 اینچ مورد استفاده قرار می گیرند.

وضوح صفحه نمایش:

از دیگر نکات مهم مورد توجه هنگام خرید تلویزیون توجه به وضوح تصویر می باشد. تعداد پیکسل هایی که در یک صفحه نمایش جا داده شده اند. وضوح تلویزیون ها امروزه بر اساس مقیاس، HD, FULL HD و UHD تعیین می شود. که UHD بالاترین میزان وضوح و HD کمترین میزان وضوح را دارد.

تلویزیون های OLED ،QLED و LED:

تلویزیون های اولد در این بخش می توانند بیشترین امتیاز را کسب کنند. کیفیت تصاویر تلویزیون های اولد به همراه انحنا و زاویه دید گسترده ای که دارند می تواند لذت تماشای یک تلویزیون با کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر تلویزیون های QLED و LED نیز دارای کیفیت تقریبا یکسان می باشند.

بررسی پورت های ورودی تلویزیون:

  • ورودی HDMI:

رایج ترین پورتی که برای متصل کردن پخش کننده های رسانه ای و یا کنسول های بازی و حتی سیستم های کامپیوتری به تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد، پورت HDMI می باشد.

  • کامپوننت:

پورت های کامپوننت برای اتصالات ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرند. البته پورت های کامپوننت در تلویزیون های قدیمی بیشتر مورد استفاده قرار می گفتند و امروزه با پورت های اچ در ام آی جایگزین شده اند.

  • پورت USB:

فلش مموری های از این پورت به تلویزیون متصل می شوند. از این طریق می توانید اطلاعات موجود در فلش مموری را از طریق تلویزیون تماشا کنید یا بشنوید. برای خرید تلویزیون دوو با امکانات به روز و در آخرین ورژن می توانید از مه سنتر اقدام نمایید.

خرید بهترین تلویزیون ها از فروشگاه مه سنتر

تلویزیون از مهم ترین کالا های هر خانه ایرانی می باشد که افراد خانواده به وسیله آن سرگرم می شوند. هر خانواده می بایست با توجه به فضا و نوع استفاده آن را انتخاب کند. فروشگاه مه سنتر یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سراسر کشور می باشد که تنوع محصول بالا آماده خدمت رسانی و فروش محصولات به شما می باشد. شما می توانید بهترین تلویزیون های موجود در بازار ایران را با مناسب ترین قیمت به سادگی از فروشگاه ما تهیه کنید. از مزیت های فروشگاه مه سنتر می توان به وجود همزمان فروش حضوری و آنلاین اشاره کرد که در این صورت می توانید در صورت تمایل تمام کالا ها را نیز حضورا بررسی کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.