راهنمای انتخاب هدیه برای مدیرعامل

0

به‌نظر شما بهترین هدیه برای مدیر عامل‌های آقا یا خانم چه هدیه‌ای است؟ حتما تا‌به‌حال شما هم به این مسئله پی برده‌اید که خرید یک هدیه لوکس و رسمی مناسب مدیرعامل و رئیس، چه کار دشوار و چالش‌بر‌انگیزی است. انتخاب هدیه برای مدیر عامل باید با در نظر گرفتن جوانب بسیاری همراه باشد. با خرید یک هدیه مناسب و خاص برای مدیر یا رئیس خود، می‌توانید حرفه‌ای بودنتان را به ایشان نشان داده و به زیباترین شکل ممکن از او قدردانی کنید. آیا شما هم به‌دنبال خرید هدیه‌ای ماندگار و منحصربه‌فرد برای مدیر خود هستید؟ نگران نباشید ما در این مطلب ایده‌های لوکس و خاصی را برای هدیه به مدیر عامل به شما پیشنهاد خواهیم داد.

ست هدیه مدیریتی؛ شیک‌ترین و بهترین هدیه برای مدیر عامل

ست‌های مدیریتی از جمله هدیه‌های لاکچری و خاص برای مدیران هستند. ست مدیریتی بسته به انتخاب هر فرد ممکن است شامل اقلام گوناگون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هدایا باشد. ست هدیه مدیریتی بر اساس نوع و تعداد آیتم‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. این ست‌ها ممکن است به‌صورت دو تکه تا شش تکه یا بیشتر نیز باشند. برخی به اشتباه تصور می‌کنند که ست مدیریتی فقط برای هدیه دادن به مدیران مرد کاربرد دارد. در‌صورتی‌که ست مدیریتی یک پکیج سلیقه‌ای بوده و انتخاب وسایل درون آن کاملا اختیاری است؛ بنابراین می‌توان متناسب با جنسیت افراد، اقلام درون آن را تغییر داد. از اقلامی که ممکن است در یک ست هدیه مدیریتی وجود داشته ‌باشند، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • فلش مموری
  • پاوربانک
  • جاکارتی
  • کیف پول
  • جا خودکاری
  • شارژر فندکی
  • جا کلیدی
  • خودکار و روان‌نویس
  • جاسوئیچی

به‌طورکلی می‌توانید بهترین هدیه برای مدیر عامل را با‌توجه‌به بودجه، سلیقه، جنسیت، سن مدیران و سمت خود انتخاب کنید. این محصولات در برخی فروشگاه‌های محصولات دیجیتال، محصولات چرم یا فروشگاه‌هایی که کار فروش ساعت مچی را انجام می‌دهند، قابل تهیه هستند.

رونیکس

عطر و ادکلن؛ لوکس‌ترین و بهترین هدیه برای رییس مرد یا مدیر خانم

شاید برای خرید هدیه به مدیر خود، گزینه‌های بسیاری هم‌چون ست چرم، ست دیجیتال یا خرید ساعت اصل مردانه یا زنانه را در ذهنتان داشته باشید. اما یکی دیگر از پیشنهادها و هدیه‌های لوکس مناسب مدیران، عطر و ادکلن است. آقایان و خانم‌ها همیشه به دنبال بهترین ادکلن‌ها هستند تا در جمعی که حضور دارند خصوصا جمع‌های رسمی، عطر خوشی داشته باشند. حال تصور کنید، مدیر شرکت یا موسسه‌ای باشند، مسلما باید بیشتر به این مسئله فکر کنند. شما می‌توانید با انتخاب و خرید یک عطر با رایحه خاص و منحصر‌به‌فرد که مخصوص جمع‌های رسمی است، مدیر یا رئیستان را غافلگیر کنید.

وقتی صحبت از مدیریت به میان می‌آید، صلابت و روحیه‌ای قوی تصور می‌شود. از‌این‌رو شما می‌توانید در مناسبت‌های ویژه‌ای هم‌چون روز مرد یا زن، تولد و کسب افتخار، متناسب با بودجه‌ای که دارید ادکلنی مخصوص مدیران را خریداری کنید. با این نوع هدیه خاص و لوکس، قطعا ارزش، محبت و احترام را نیز به مدیر یا رئیس خود هدیه خواهید کرد.

ساعت مچی؛ هدیه‌ای ماندگار و لاکچری برای مدیران

آیا تا‌به‌حال قصد خرید ساعت مچی به‌عنوان هدیه داشته‌اید؟ اگر می‌خواهید به مدیرتان ساعت مچی هدیه دهید باید بدانید که ساعت‌ مچی هدیه‌ای معمولی نیست. هدیه دادن ساعت‌های مچی پر از معنا و مفهوم است. در اصل شما با هدیه دادن ساعت، زمان را هدیه می‌کنید؛ بنابراین با‌ارزش‌ترین و بهترین هدیه برای مدیر عامل، ساعت مچی است.

هر فردی به ویژه آن‌ها که در دنیای تجارت مشغول فعالیت هستند هر تعداد ساعتی که داشته باشند، باز هم از داشتن یک ساعت مچی جدید استقبال می‌کنند. چرا که هر ساعت مچی مخصوص استایل خاصی است و داشتن ساعت‌های جدید، دست افراد را در پوشیدن لباس‌های مورد علاقه‌شان باز می‌گذارد.

برای انتخاب ساعت مناسب اول از همه به بودجه خود نگاه کنید؛ آن‌گاه از برندهای معتبر آغاز کنید و هدیه خود را بخرید. به‌عنوان مثال قیمت ساعت کاسیو ادیفایس اصلی مردانه و زنانه، یکی از انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه، شیک، زیبا و اورجینال است؛ پس می‌توانید این مدل ساعت کاسیو را برای هدیه دادن به مدیرتان در‌نظر بگیرید.

کتاب؛ هدیه‌ای ارزشمند، کاربردی و ماندگار برای مدیرعامل

مدیران موفق هر کتابی را نمی‌خوانند! به‌همین دلیل انتخاب بهترین هدیه برای مدیر عامل چندان کا راحتی هم نیست؛ خصوصا اگر آن هدیه کتاب باشد. کتاب هدیه‌ای رسمی بوده که برای هر نوع رابطه‌ای به‌ویژه روابط کاری مناسب است. کتاب‌ها منبع تجربیات، اطلاعات، آزمون و خطاها و بایدها و نبایدهایی‌ هستند که مدیران و رهبران سراسر جهان تجربیات خود را از طریق آن‌ها به دیگران منتقل کرده‌اند. به‌همین دلیل کتاب انتخابی خاص و کاربردی برای هدیه دادن به مدیران در هر سن و جنسیتی است.

انتخاب کتاب برای مدیرانی که کتاب‌های خاصی می‌خوانند چالش‌های خاص خودش را دارد. کتاب، اثرگذاری و ماندگاری بالایی در ذهن گیرنده هدیه یا همان خواننده ایجاد می‌کند و هم‌چنین کتاب، هدیه‌ای مفید به‌شمار می‌رود. با هدیه دادن کتاب، مخاطب خود را به سفری ذهنی و دنیایی متفاوت دعوت می‌کنید. حتی اگر مدیرتان فرد کتابخوانی نباشد، کتاب هدیه را خواهد خواند و از آموخته‌هایش در مراحل مختلف زندگی خود استفاده خواهد کرد.

ساعت مچی لوکس و شیک برای هدیه دادن به مدیرتان را از واچ مارکت بخرید

در این مقاله به معرفی 4 ایده به‌منظور انتخاب بهترین هدیه برای مدیر عامل پرداختیم. در میان آن‌ها خرید ساعت مچی به‌عنوان هدیه، انتخابی ایده‌آل و لوکس برای مدیرعاملتان خواهد بود. زیرا ساعت مچی هم ماندگار است و هم کاربردی.

برای مشاهده انواع ساعت‌های مچی به‌عنوان هدیه به مدیر عامل، می‌توانید به سایت watchmarket.shop مراجعه کنید. در واچ مارکت می‌توانید شیک‌ترین مدل‌های ساعت‌ مچی اورجینال را ببینید و با قیمت مناسب یکی از آن‌ها را سفارش دهید.

در نهایت به‌یاد داشته باشید اصولا در زمانی که مدیران انتظار دریافت هدیه را ندارند، اگر هدیه‌ای به آن‌ها بدهید بسیار موثرتر خواهد بود. به‌همین دلیل توصیه می‌کنیم در کنار مناسبت‌های عمومی به برخی از مناسبت‌های خاص برای هر فرد توجه داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.