لیست هتل‌های محبوب شیراز در سال ۱۴۰۱

1

با اقامت در هتلی لوکس و پرامکانات در شیراز می‌توانید سفرتان به این شهر دیدنی را خاطره‌انگیزتر کنید. شیراز هتل‌های پنج‌ستاره کم ندارد. برای اقامت در هتلی لوکس می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف به بهترین مورد برسید. با بهترین هتل های شیراز در سال ۱۴۰۱ آشنا شوید و سفری خوش به این شهر داشته باشید.

۱. هتل بزرگ شیراز

در فهرست بهترین هتل های شیراز حتما جایی برای هتل بزرگ شیراز وجود دارد. این هتل در محدوده دروازه قرآن قرار گرفته است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. برای رفتن از آنجا به شاه‌چراغ، حافظیه، باغ جهان‌نما و آرامگاه سعدی به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت.

رونیکس

امکانات و ویژگی‌های هتل

این هتل رستوران‌های مجللی دارد که غذاهای ایرانی و فرنگی سِرو می‌کنند. کافی‌شاپ لوکس و مجللی هم در آن وجود دارد که با منویی جذاب از مسافران و مشتریان پذیرایی می‌کند. این هتل مجهز به استخر، سونا و جکوزی هم هست و سالن ورزشی و بیلیارد دارد.

با اقامت در این هتل می‌توانید از پارکینگ آن هم استفاده کنید و دیگر نیازی نیست که نگران خودروی خود باشید. هتل بزرگ شیراز اتاق‌های دوتخته، تک‌تخته و انواع سوئیت‌ دارد و در آنها امکاناتی مانند تلفن، یخچال، ماهواره و اینترنت در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

  • نشانی: شیراز، دروازه قرآن

۲. هتل هما

 

هما هم از هتل های لوکس شیراز است. این هتل قدمت زیادی دارد و در سال‌های دهه ۵۰ شمسی ساخته شده است. معماری این هتل مدرن بوده و در ساخت و طراحی بخش‌های مختلف آن از بناها و معماری اروپایی الهام گرفته شده است.

امکانات و ویژگی‌های هتل

هتل هما هشت‌طبقه است و حدود ۲۰۰ اتاق و چندین سوئیت دارد. امکانات متنوعی هم برای ارائه به مسافران آن در نظر گرفته شده است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایش، چشم‌انداز کوه‌های بلند اطراف و باغ پرگل نزدیک آن است.

این هتل پارکینگی بزرگ دارد و استفاده از صندوق اماناتش رایگان است. با اقامت در آن می‌توانید از صبحانه سلف‌سرویس استفاده کنید، به استخر بروید و در رستوران‌های ایرانی و فرنگی لوکسش غذا بخورید.

  • نشانی: میدان گاز، خيابان مشكين‌فام، جنب پارک آزادی

۳. هتل چمران

 

هتل چمران اگر بهترین هتل در شیراز نباشد، در میان بهترین‌ها جایی در صدر فهرست دارد. این هتل ۳۰طبقه است و ضمن برخورداری از چشم‌اندازی جذاب، امکانات رنگارنگی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

امکانات و ویژگی‌های هتل

موقعیت مکانی هتل چمران مطلوب است و در یکی از بهترین محله‌های شیراز قرار دارد. فاصله آن از مکان‌های دیدنی مانند باغ ارم و حافظیه اندک است و به‌راحتی از آنجا می‌توانید به مراکز خرید و گردشگری شهر بروید.

این هتل از امکاناتی مانند سالن ورزشی، استخر، اسپا و حمام مغربی و کافی‌شاپ برخوردار است. رستوران‌های لوکس این هتل هم غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی برای مسافران و مشتریان آماده می‌کنند.

  • نشانی:‌ شیراز، بلوار چمران

۴. هتل پرسپولیس

پرسپولیس هم از هتل‌های لوکس و پرامکانات شیراز دوست‌داشتنی است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و با حدود ۱۰۰ اتاق و چندین سوئیت از مهمانان ایرانی و خارجی پذیرایی می‌کند. هتل هفت‌طبقه پرسپولیس هم به مکان‌های دیدنی شهر نزدیک است.

امکانات و ویژگی‌های هتل

با اقامت در هتل پرسپولیس می‌توانید به رستوران آن بروید و غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی سفارش بدهید. پارکینگ رایگان هتل هم خیالتان را بابت خودرویتان راحت می‌کند. می‌توانید زمانی را به بازی بیلیارد در سالن هتل اختصاص بدهید و از استخر مجموعه استفاده کنید.

این هتل صرافی، نمازخانه و کافی‌نت هم دارد. امکانات متنوعی مانند اتاق چمدان و صندوق امانات هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پرسپولیس خدمات رفاهی مختلفی برای مسافرانش فراهم می‌کند. برای مثال، در آن امکانات کپی و پرینت وجود دارد یا فروشگاه‌هایی برای خرید راه‌اندازی کرده است.

  • نشانی: بلوار آزادی، حد فاصل چهارراه حافظیه و میدان قائم

۵. هتل زندیه

هتل زندیه انتخاب متفاوتی درمیان هتل های لوکس شیراز است. چرا؟ معماری و طراحی داخلی هتل زندیه سنتی است. این هتل از جدیدترین هتل‌های شیراز دیدنی است و سه‌طبقه و ۷۵ اتاق و سوئیت دارد. فاصله هتل زندیه از نقاط گردشگری شهر مانند ارگ کریم‌خانی و حمام وکیل اندک است.

امکانات و ویژگی‌های هتل

با اقامت در هتل زندیه می‌توانید از خدمات متنوع و ویژه‌ای مانند حمامی سنتی با معماری خاص استفاده کنید. در این مجموعه، بازارچه‌ای سنتی و گالری‌هایی برای خرید صنایع دستی هم وجود دارد.

امکانات مختلف هتل شامل استخر، سونا و جکوزی می‌شود. در مدت اقامت‌تان می‌توانید به رستوران مجلل هتل هم بروید و غذاهای ایرانی و خارجی‌اش را امتحان کنید. هتل زندیه به ایستگاه قطار و فرودگاه هم نزدیک است.

  • نشانی: خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خانی

در آخر

اقامت در هتلی لوکس و با امکانات مناسب باعث می‌شود که در طول سفر اوقات بهتر و جذاب‌تری را تجربه کنید. شیراز هم هتل‌های درجه‌یک و مطلوبی دارد که به شما کمک می‌کنند تا در طول سفرتان خوش بگذرانید و حس کنید که در خانه خود هستید. با شناخت بهترین هتل های شیراز در سال ۱۴۰۱ برنامه دقیق‌تری برای سفرتان به این شهر دیدنی داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. ایمان می‌گوید

    افراد پول دار بسیاری تو شیراز یه آپارتمان خریدن تجهیزات کردن برای وقتی میان شیراز نیاز به هتل رفتن نداشته باشن