سفارش آنلاین دوچرخه کودک چه تاثیری در قیمت دوچرخه دارد؟

0

صنعت خرید آنلاین روزبه‌روز در حال پیشرفت است و افراد بیشتری به خرید آنلاین روی می‌آورند. سوالی که این‌جا مطرح می‌شود این است که آیا حاضرید تن به خرید آنلاین دوچرخه کودک بدهید؟

ممکن است برایتان عجیب باشد که امکان خرید آنلاین دوچرخه کودک نیز فراهم شده است و رغبتی برای انجام این خرید نداشته باشید. اما صبر کنید! اگر بدانید که خرید آنلاین دوچرخه کودک می‌تواند در قیمت دوچرخه تاثیرگذار باشد چه؟

رونیکس

قیمت دوچرخه در خرید آنلاین کاهش می‌یابد!

تعجب نکنید. خرید آنلاین شما را مستقیما به فروشنده اصلی متصل می‌کند و احتمال حضور دلال‌ها در این نحوه‌ی خرید بسیار نزدیک به صفر است کافی‌ست سایت معتبری برای خرید آنلاین دوچرخه کودک بیابید.

حضور هر دلال یا کسی که واسطه‌ی خرید بین شما و فروشنده باشد منجر به بالارفتن قیمت دوچرخه می‌شود و در نهایت این شما هستید که باید هزینه‌ای برای حضور فردی اضافی بپردازید.

پس با خرید آنلاین دوچرخه کودک می‌توانید قیمت دوچرخه را پایین نگه دارید و سود این روند به جیب شما می‌رود.

 

امکان مقایسه قیمت دوچرخه در سایت‌های مختلف

با خرید آنلاین دوچرخه کودک به‌راحتی امکان مقایسه قیمت دوچرخه برایتان فراهم می‌شود کافی‌ست چندین سایت معتبر مختلف را پیدا کنید و اقدام به مقایسه‌ی قیمت دوچرخه موردنظر در این سایت‌ها کنید.

هم‌چنین می‌توانید قیمت دوچرخه مورد نظر خود را با سایر مدل‌های مشابه مقایسه کنید. در نهایت مدلی که هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت دوچرخه برایتان مناسب‌تر است خریداری کنید.

علاوه‌بر قیمت دوچرخه، سایر هزینه‌ها نیز کاهش می‌یابد!

فرض کنید تازه از کار بازگشته‌اید و متوجه می‌شوید باید عصر دوباره بیرون بروید تا دوچرخه‌ی جدیدی برای کودک خود خریداری کنید.

خسته و گرسنه هستید و ترجیح می‌دهید تمام زمان باقی‌مانده را در خانه بگذرانید اما چاره چیست؟ آیا می‌توانید خرید دوچرخه را عقب بی‌اندازید؟ درنهایت چه؟ یک روز باید این کار را انجام دهید.

 

راه‌حل سریع و مناسبی پیش روی شما قرار دارد. خرید آنلاین دوچرخه کودک! کافی‌ست با گوشی یا لپ‌تاپ خود به اینترنت متصل شوید. در سایت‌های فارسی جست‌وجو کنید و خرید خود را نهایی کنید.

  • هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید
  • هم در هزینه رفت‌وآمد صرفه‌جویی شده است
  • هم نیازی به سروکله‌زدن با فروشنده نداشته‌اید
  • هم امکان مقایسه بین مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را داشته‌اید
  • هم از مشاوره آنلاین استفاده کرده‌اید

حتی ممکن است ترغیب شده باشید که خرید آنلاین دوچرخه شهری برای خودتان نیز انجام دهید و هر دو با کودکتان به دوچرخه‌سواری بروید.

نیازی نیست از خانه بیرون بروید!

همان‌طور که روند خرید آنلاین دوچرخه کودک در خانه صورت می‌گیرد تحویل دوچرخه هم در منزل اتفاق می‌افتد و نیازی نیست به اداره‌ی پست یا باربری بروید.

نکاتی برای خرید آنلاین دوچرخه کودک

سایز مناسب را خریداری کنید

خرید آنلاین دوچرخه کودک امکان تست دوچرخه قبل از خرید را به شما نمی‌دهد. پس باید در زمان خرید دقیقا بدانید که چطور سایز مناسب را برای کودک خود مشخص کنید.

ممکن است در نگاه اول فکر کنید که برای خرید آنلاین دوچرخه کودک تنها سن کودک شما اهمیت دارد حال آن‌که موارد دیگری مانند

  • قد
  • توانایی در دوچرخه‌سواری
  • و اعتماد‌به‌نفس کودک

نیز تاثیرگذارند.

 

دقت کنید که با بزرگ‌ترشدن سایز دوچرخه، وزن آن هم افزایش می‌یابد. پس کودک باید توانایی بیشتری برای کنترل دوچرخه‌ی سنگین‌تر داشته باشد.

پس با خرید دوچرخه‌ی بزرگ‌تر برای کودک خود مانع از لذت‌بردن او از دوچرخه‌سواری نشوید. مناسب‌ترین سایز دوچرخه برای کودک سایزی‌ست که کودک بتواند به‌راحتی به پدال‌ها و فرمان دسترسی داشته باشد.

 

در زمان خرید آنلاین دوچرخه کودک دقت کنید که سایز نوشته‌شده نشان‌دهنده‌ی سایز چرخ‌های دوچرخه است درحالی‌که در زمان خرید آنلاین دوچرخه شهری برای خودتان سایز نوشته‌شده سایز فریم دوچرخه است.

هم‌چنین سایز دوچرخه کودک به ارتفاع زین نیز بستگی دارد. پس تنها به سایز چرخ‌ها متکی نباشید و ارتفاع زین را نیز در نظر بگیرید.

 

برای کودکم چه سایز دوچرخه‌ای خریداری کنم؟

دسته‌بندی مناسبی با توجه به رده‌ی سنی کودکان برای سایز دوچرخه وجود دارد که از این قرار است:

سایز 12 برای کودکان 2 تا 4 سال

قیمت دوچرخه متناسب با سایز دوچرخه تغییر می‌کند. حواستان باشد که این موضوع شما را از موضوع اصلی که خرید مناسب‌ترین دوچرخه برای اولین دوچرخه‌سواری کودکتان است منحرف نکند.

 

کودکان در این سن یا کودکانی که قدی برابر با 85 تا 110 سانتی‌متر دارند می‌توانند از دوچرخه سایز 12 استفاده کنند. دقت کنید که این دوچرخه نباید سیستم پیچیده‌ای شامل

  • دنده‌های مختلف
  • ترمزهای پیچیده
  • یا سیستم تعلیق

داشته باشد. مهم‌ترین نکته برای کودکان در این سن این است که بتوانند تعادل خود را حفظ کنند و دوچرخه‌سواری راحتی داشته باشند.

 

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده به‌جای تولید چرخ‌هایی با سایز 12 اقدام به تولید چرخ‌هایی با سایز 14 می‌کنند. این چرخ‌ها پهن‌تر هستند و ارتفاع بیشتری دارند. از همین‌رو تعادل بیشتری دارند و سواری نرم‌تری ارائه می‌دهند و درنهایت منجر به بالارفتن سرعت دوچرخه می‌شوند.

سایز 16 برای کودکان 4 تا 6 سال

این دوچرخه برای کودکان 4 تا 6 سال یا کودکانی که قدی معادل با 100 تا 120 سانتی‌متر دارند مناسب است. فریم این دوچرخه‌ها از آلومینیوم است تا هم سبک‌تر باشند و هم مقاومت بیشتری نسبت به آسیب پیدا کنند.

وجود چرخ‌های کمکی و ترمزهایی که روی دسته قرار گرفته‌اند کمک می‌کنند تا کودک گامی به سمت مستقل‌شدن در دوچرخه‌سواری بردارد.

 

برای کودکان در این سن می‌توانید دوچرخه سایز 18 را نیز تهیه کنید که با تغییراتی در قیمت دوچرخه همراه است. پس با‌توجه به بودجه و برندی که دوست دارید خریداری کنید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

سایز 20 برای کودکان 7 تا 9 سال

این سایز برای کودکانی که بین 7 تا 9 سال سن دارند یا قد آن‌ها معادل با 115 تا 135 سانتی‌متر است مناسب است. سایز 20 گامی برای شروع دوچرخه‌سواری مستقل کودک و لذت تجربه‌های پرهیجان است.

سایز 20 شروعی برای دسته‌بندی انواع دوچرخه است. پس در این سن می‌توانید سبک دوچرخه‌سواری کودک را مشخص کنید و از میان

  • دوچرخه شهری
  • دوچرخه کوهستان
  • BMX
  • و دوچرخه جاد‌ه‌ای

آن را که کودکتان علاقه دارد انتخاب کنید.

 

دقت کنید که دوچرخه کوهستان سایز 20 تقریبا تمام امکانات دوچرخه کوهستان بزرگسال از جمله

  • سیستم تعلیق
  • وجود دنده‌های مختلف
  • و دسته‌های تنظیم دنده

را داراست و همین مسئله منجر به افزایش چشم‌گیر وزن دوچرخه می‌شود.

 

اما مدل BMX مدل مناسب‌تری برای انجام حرکات نمایشی‌ست و لذا هم ابعاد کوچک‌تری دارد و هم از آن‌جایی که این دوچرخه برای بزرگسالان هم در این سایز عرضه می‌شود می‌توانید برای سال‌های متمادی از آن استفاده کنید.

مدل جاده‌ای سبک‌تر از مدل کوهستان است و با بهره‌مندی از تعداد دنده‌های کم‌تر، راحتی و سرعت بیشتری در دوچرخه‌سواری به کودک می‌دهد.

 

سایز 24 برای کودکان 9 تا 11 سال

این سایز که آخرین سایز در رده‌ی سنی کودکان است برای کودکان 9 تا 11 سال و کسانی که قدی معادل با 130 تا 145 سانتی‌متر دارند مناسب است. این سایز هم مانند سایز 20 به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود و هر کدام امکانات و مزیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.

 

سایز 26 برای افراد بالای 11 سال

این سایز هم برای کودکان 11 سال و هم برای افرادی که قدی بلندتر از 145 سانتی‌متر دارند مناسب است. برخی برندها از این سایز به‌عنوان آخرین سایز دوچرخه کودک استفاده می‌کنند حال آن‌که تمام امکانات برای استفاده بزرگسالان از این سایز دوچرخه نیز وجود دارد.

 

سایر نکات

در زمان خرید آنلاین دوچرخه کودک علاوه‌بر سایز به موارد دیگری مانند

  • مواد سازنده
  • دنده‌ها
  • قیمت دوچرخه
  • تایر
  • وزن دوچرخه
  • ترمزها
  • ارتفاع زین
  • چرخ‌های کمکی

و سایر وسایل جانبی دوچرخه نیز توجه کنید.

نکاتی برای خرید آنلاین دوچرخه شهری

علاوه‌بر قیمت دوچرخه باید به نکات دیگری برای خرید آنلاین دوچرخه شهری دقت کنید. از جمله این موارد می‌توانیم به سایز دوچرخه اشاره کنیم.

سایز دوچرخه به عوامل مختلفی مانند

  • رده سنی
  • قد
  • ارتفاع داخلی پا
  • طول دست
  • انعطاف‌پذیری
  • سبک دوچرخه‌سواری
  • و ترجیحات شخصی

بستگی دارد.

 

درست است که در زمان خرید آنلاین دوچرخه شهری نمی‌توانید سوار آن شوید و سایز دقیق خود را بیابید اما در این خصوص هم راه‌حل مناسبی وجود دارد.

هر برند متناسب با دوچرخه‌هایی که تولید می‌کند جدول سایزبندی هم ارائه می‌د‌‌هد که تنها با یک محاسبه‌ی کوچک می‌توانید سایز دقیق خود را پیدا کنید.

 

این نکته را هم در نظر داشته باشید که همه‌ی فروشنده‌های حضوری به شما امکان سوارشدن دوچرخه را نمی‌دهند به‌خصوص اگر در حال خرید دوچرخه‌ای حرفه‌ای با هزینه‌ای بالا باشید.

یکی از مزایای خرید حضوری دوچرخه این است که می‌توانید از سرویس تعمیر دوچرخه این مغازه‌ها استفاده کنید اما این مسئله در قیمت دوچرخه تاثیرگذار است و باید هزینه‌ی آن را بپردازید.

 

دقت کنید که اغلب مغازه‌دارها با برندهای به‌خصوصی کار می‌کنند و امکان خرید از سایر برندهای کم‌تر شناخته‌شده را از شما می‌گیرند. حال آن‌که در خرید آنلاین دوچرخه شهری می‌توانید از بین انواع دوچرخه از نظر برند و قیمت دوچرخه مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

هم‌چنین بسیاری از مغازه‌دارها ممکن است اطلاعات کافی برای راهنمایی‌کردن شما را نداشته باشند و در‌این‌راستا با دادن اطلاعات غلط منجر به گیجی شما شوند.

اکنون که با مزایای خرید آنلاین دوچرخه کودک و تاثیر آن در قیمت دوچرخه آشنا شدید و دانستید که چطور مناسب‌ترین دوچرخه را برای کودکتان خریداری کنید بهتر است به‌عنوان جایزه اقدام به خرید آنلاین دوچرخه شهری برای خود کنید تا علاوه‌بر سرگرم‌شدن نسبت به سلامت جسمی و روحی خود نیز اقدامی کرده باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.