با هر بودجه‌ای با اسنپ روم اقامتگاه‌های مبله تهران را اجاره کنید

0

همانطور که می‌دانید روزانه افراد زیادی برای تحصیل، تفریح، کار، مهاجرت، درمان یا…… به کلان شهر ایران سفر می‌کنند؛ اما برای انجام کارهای خود ممکن است به یک دوره کوتاه مدت یا بلند مدت اقامت نیاز داشته باشند.

به همین منظور اسنپ روم در تهران و دیگر شهرهای ایران اقامتگاه‌های مطلوب و با کمترین هزینه‌های رزرو را برای مسافران و گردشگران عزیز در نظر گرفته است؛ بنابراین اگر قصد اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران را دارید، می‌توانید روی اسنپ روم حساب باز کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از سوئیت‌های قابل رزرو در اسنپ روم را به شما معرفی کنیم و درباره اسنپ روم و مزایای آن بیشتر برای شما صحبت کنیم.

رونیکس

واحد یکخوابه مروارید – تهرانسر

این واحد در تهران و در محدوده تهرانسر شرقی قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در طول سفرتان به شهر تهران در این محدوده نیاز به اجاره خانه روزانه در تهران داشتید، می‌توانید روی این واحد حساب کنید. از جمله امکانات این خانه می‌توان به مواردی مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، پنجره بیرونی، کولر آبی، امکان پخت وپز، بخاری گازی، میز، اجاق گاز، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندلی و…. اشاره کرد.

در هنگام رزرو سوئیت در تهران حتما به این نکته توجه داشته باشید که چه متراژی داشته و در چه طبقه‌ای قرار دارد؛ این واحد در طبقه اول ساختمان قرار داشته و متراژی در حدود 50 متر دارد. برای تحویل­گرفتن این واحد باید ساعت 14 و برای تخلیه آن باید ساعت 12 ظهر اقدام کنید در غیر این صورت باید مبلغ جداگانه‌ای را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

امکان لغو یا تغییر زمان اجاره اتاق در تهران، در روزهای تعطیلات رسمی مانند ایام نوروز وجود ندارد و توجه داشته باشید که نمی‌توانید در واحد مروارید حیوانات خانگی نگهداری کنید یا مراسمات مختلفی را برگزار نمایید.

واحد مینی حکیم – اشرفی اصفهانی

واحد مینی حکیم در تهران و در محدوده باغ فیض قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره خانه روزانه در تهران داشتید می‌توانید این واحد را از طریق اسنپ روم رزرو کنید. ازجمله امکانات آن می‌توان به مواردی مانند توالت فرنگی، حمام، مبلمان، تخت، میز، چای ساز، ماکروویو، تلویزیون، آشپزخانه، اسپلیت، یخچال و….. اشاره کرد. قوانین این واحد بشرح ذیل است:

امکان نگهداری حیوانات خانگی در این واحد وجود ندارد. هنگام رزرو همراه داشتن کارت شناسایی ضروری است. زمان تحویل اتاق ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 است و در صورت تخلیه دیرهنگام خانه، باید مبلغی به عنوان جریمه پرداخت کنید.

وظیفه تمیز کردن خانه و مثل روز اول تحویل دادن آن برعهده شما است. در هنگام اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران از طریق اسنپ روم باید به طبقه و متراژ آن توجه داشته باشید.

جمع بندی

در زمان اقامت خود در شهر تهران با اسنپ روم دیگر نیازی نیست تا از بابت محل اقامت خود نگرانی داشته باشید؛ تنها دغدغه این شرکت و تمامی کارکنانش فراهم آوردن امکان اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران و اجاره اتاق در تهران با کمترین بودجه برای تمامی مسافران و گردشگران است تا بتوانند اقامتی خوش و مقرون­به­صرفه را تجربه کنند.

ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، نزدیک بودن به مناطق مهم شهر، نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، امکان رزرو خانه در تهران با کمترین میزان بودجه و…. اشاره کرد.

اسنپ روم دارای سابقه‌ای چندین ساله و درخشان در زمینه اجاره اقامتگاه‌های هتلی و غیرهتلی است و جزو زیرمجموعه اسنپ محسوب می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.