قیمت ارزان‌ تورهای گرجستان!

0

تور باتمی و تور تفلیس از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های گذراندن تعطیلات برای ایرانیان به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که قیمت این تورها تا حدی منعطف‌تر و ارزان‌تر از قیمت تور استانبول هستند. شهر‌های باتومی و تفلیس مقاصد گردشگری مهمی برای گرجستان به شمار می‌روند؛ از‌این‌رو امکانات و خدمات گردشگری مختلفی برای مسافران در این دو شهر فراهم گردیده است. این موضوع باعث می‌شود که تورهای گرجستان تنوع بالایی داشته باشند.

تنوع بالای خدمات و امکانات رفاهی گرجستان منجر به ایجاد تعداد بالای تور‌های گردشگری شده است. در این راستا مسافران برای انتخاب تور به گرجستان گزینه‌های زیادی خواهند داشت. هرچند که دلایلی همچون وضعیت اقتصادی نابسامان، عدم علاقه به تو‌ر‌های لوکس و… منجر به محبوبیت بالای تور‌های ارزان به تفلیس و تور باتومی شده است.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت تور‌های گرجستان

قبل از انتخاب هر تور، گردشگران باید به کیفیت خدمات ارائه شده و تناسب آن با قیمت نهایی تور توجه کنند. برای مثال تورهایی که هتل‌های 5 ستاره و وعده‌های غذایی کامل همراه با گشت‌های هرروزه برگزار می‌کنند، به شکل واضحی از قیمت بالایی برخوردار هستند.

رونیکس

منتها شما می‌تواند بنا بر سلیقه و نیاز خود تور‌هایی مختص خود انتخاب کنید. تورهای ارزان گرجستان معمولاً شامل اقامت در هتل‌های دو یا سه ستاره، دو وعده غذایی در روز و گشت‌های انتخابی برگزار می‌شوند. دراین‌بین قیمت هتلی که در آن اقامت دارید از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت نهایی تور شماست.

ارزان‌ترین هتل‌های گرجستان

گرجستان باتوجه‌به پذیرش تعداد بالای گردشگران در سال، خدمات با کیفیتی در این مورد تهیه کرده است. هتل‌های متنوع باقیمت‌های متفاوت (https://www.alibaba.ir/hotel/ge-tbilisi ) از جمله این خدمات رفاهی است. در ادامه به معرفی ارزان‌ترین این هتل‌ها می‌پردازیم.

 

هتل آمری پلازا

هتل آمری پلازا هتلی پنج‌ستاره است که در شهر تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل در موقعیتی قرار دارد که به شما اجازهٔ دسترسی سریع به مکان‌های گردشگری تفلیس را می‌دهد. به صورتی فاصله هتل از دریاچه لیسی، میدان آزادی، باغ موشتایدی،پل صلح، برج ساعت و…همگی کمتر از 15 دقیقه است.

با اقامت در تمامی اتاق‌های این هتل شما امکان استفاده از وای‌فای رایگان، صبحانه باکیفیت، راهنمای تور پارکینگ اختصاصی، خدمان بانکداری و..را خواهید داشت.

همه اتاق‌های هتل آمری پلازا مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش، لوازم بهداشتی (حوله، شامپو، مسواک و…)، روم سرویس، تلویزیون، قهوه‌ساز و در اکثر اتاق‌ها تراس با منظره‌ای بی‌نظیر قرار داده شده است.

هتل سیلور

هتل پنج‌ستارهٔ سیلور تفلیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در طول سفر به گرجستان است. این هتل با موقعیت جغرافیایی مناسب، امکان دسترسی ساده به امکان گردشگری تفلیس را در اختیار مسافران می‌گذارد.

هتل سیلور دارای امکاناتی همچون سونا، جکوزی، استخر، دسترسی به طبقات با آسانسور، اینترنت رایگان، اتاق ماساژ و… است.

در ضمن هتل سیلور امکان صرف غذا برای مهمانان را به داشتن رستوران و کافه اختصاصی راحت کرده است. کارکنان این هتل به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیازهای مسافران هستند و حتی در صورت تمایل، ترانسفر فرودگاه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

هتل تراس بوتیک

هتل تراس بوتیک واقع در شهر تفلیس از جمله هتل‌های چهارستاره این شهر به شمار می‌رود. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به صورتی که شما با اقامت در این هتل فقط 1.5 کیلومتر با میدان آزادی تفلیس و 1.6 کیلومتر با درای بریج تفلیس فاصله خواهید داشت.

هتل روستاولی پالاس

هتل روستاولی پالاس در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تفلیس به نام روستاولی قرار گرفته است. این هتل از جمله هتل‌های به‌صرفه و باکیفیت تفلیس به شمار می‌رود.

هتل روستاولی پالاس با 4 ستاره در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است و شما به‌سادگی می‌توانید با مترو و اتوبوس به‌تمامی مکان‌های گردشگری دسترسی پیدا کنید. در ضمن شما در این هتل می‌تواند محیطی آرام و چشم‌انداز‌هایی زیبا از باغ را تجربه کنید.

 

با اقامت در هتل روستاولی پالاس شما از امکانات زیادی از جمله، سیستم تهویه، امکانات شستشو، تلویزیون و… در تمام اتاق‌ها استفاده کنید. صبحانه‌های این هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و شما می‌توانید برای دیگر وعده‌ها از غذاهای گرجی و اروپایی رستوران هتل استفاده کنید.

هتل تفلیس لائرتون

هتل تفلیس لائرتون یکی از هتل‌های باکیفیت تفلیس است که باتوجه‌به 5 ستاره بودن آن، شما می‌توانید در آن از امکانات رفاهی باکیفیت بالا ولی با قیمت به‌صرفه استفاده کنید.

با اقامت در این هتل شما می‌توانید از امکانات ویژه‌ای همچون اینترنت رایگان، ترانسفر و تاکسی سرویس، خدمات فوق‌ا‌‌‌لعاده اتاق، سرویس صوتی و تصویری، رایانه و… استفاده کنید. در ضمن در این هتل سرو غذا و نوشیدنی در رستوران به‌صورت 24 ساعته در خدمت مسافران است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.