راهنمای انتخاب دی دی کرم برای انواع پوست

1

اگر به دنبال یک محصول همه‌کاره پوست هستید تا علاوه بر زیبایی، سلامت پوست صورت­تان هم تضمین شود، DD کرم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول یک کرم رنگی است که پوست صورت را صاف و یک­دست می‌کند. اما برخلاف انواع کرم‌پودرهای موجود در بازار باعث آسیب پوستی نمی‌شود.

در واقع این کرم دارای خواص ضد پیری، جوان‌کنندگی، ضد چروک و روشن‌کنندگی است و باعث حفظ سلامت پوست حساس صورت می‌شود. در این مقاله به بررسی بهترین دی دی کرم برای پوست چرب ، خشک، معمولی و یا دی دی کرم‌های مناسب پوست حساس می‌پردازیم و ویژگی‌های این محصول را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. بنابراین حتماً در ادامه همراه ما باشید.

بهترین DD کرم برای پوست چرب

می‌توان گفت که بهترین DD کرم برای پوست چرب، دی دی کرم لافارر است؛ زیرا این محصول باعث ایجاد جوش نمی‌شود و به خوبی خطوط و چروک پوست را برطرف می‌کند. اما بهتر است پیش از ارائه سایر توضیحات ابتدا با ویژگی‌های پوست چرب آشنا شویم.

رونیکس

منظور از پوست چرب، پوستی است که غده‌های چربی زیر آن میزان سبوم یا چربی بیشتری تولید می‏کنند. به این ‏صورت ظاهر پوست براق می‌شود و جوش‌های سرسیاه و آکنه به پوست صورت هجوم می‌آورند. علاوه بر آن چربی بیش از حد پوست صورت باعث ایجاد خطوط عمیق و بزرگ‌شدن منافذ پوست می‌شود.

در این موارد نیاز به محصول مناسب پوست چرب وجود دارد. در دی دی کرم‌های مناسب پوست چرب از روغن، چربی و ترکیبات جوش‌زا استفاده نمی‌شود. به این ترتیب برق صورت از بین می‌رود و جای جوش‌ها با استفاده از دی دی کرم پوشانده می‌شود.

در صورتی که از بهترین دی دی کرم برای پوست چرب استفاده کنید، پس از مدتی متوجه کاهش چین­ و چروک پوست صورت­تان خواهید شد. دلیل کاهش چین ­و چروک صورت با استفاده از DD کرم، وجود نیاسین آمید در این محصولات است که از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

بهترین DD کرم برای پوست خشک

اگر قصد خرید بهترین دی دی کرم برای پوست خشک را دارید ابتدا باید با ویژگی‌های پوست خشک آشنا شوید. منظور از پوست خشک، پوستی است که ذخیره آب آن در قسمت شاخی پوست کم‌تر از میزان لازم باشد. پوست خشک کم‌تر جوش می‌زند و منافذ آن بسته‌ است.

اما احتمال پوسته‌پوسته شدن، قرمزی و خارش پوست خشک وجود دارد. همچنین خشکی نیز باعث افزایش خطوط صورت می‌شود. طبق این توضیحات بهترین کرم برای پوست خشک، باید حاوی موادی مانند اوره، سدیم لاکتات، سدیم هیالورونات و روغن‌های گیاهی باشد. به این ‏صورت آبرسانی به لایه شاخی پوست انجام می‌شود و از مشکلاتی مانند پوسته‌پوسته شدن و قرمزی پوست جلوگیری خواهد شد.

با استفاده از بهترین کرم برای پوست خشک می‌توانید رطوبت لازم برای پوست­تان را تامین کرده و از مشکلاتی مانند پیری زودرس جلوگیری کنید. همچنین با آبرسانی پوست باعث از بین رفتن خطوط ایجاد شده ‌شوید.

به علاوه با تهیه DD کرم می‌توانید از خرید کرم‏پودر بی‌نیاز شده و با پوستی صاف و یکدست در مهمانی یا محیط کار حاضر شوید. خرید بهترین دی دی کرم برای پوست چرب ، خشک یا حساس می­تواند سلامت بالای پوست شما را تضمین کند.

DD کرم مناسب پوست حساس

منظور از پوست حساس، پوستی است که به سرعت تحریک شده و دچار مشکلاتی مانند قرمزی، خارش و سوزش می‌شود. افرادی که پوست خشک و حساسی دارند پس از شست‌وشوی صورت، دچار حس کشیدگی می‌شوند. این افراد اگر از محصولات مراقبتی استفاده نکنند باید منتظر واکنش‌های پوستی باشند.

ذکر این نکته ضروری است که معمولا خشکی پوست باعث حساس شدن آن می‌شود، به همین دلیل دی دی کرم مناسب پوست حساس چندان تفاوتی با دی دی کرم پوست خشک ندارد. به طور کلی اگر پوست حساسی دارید به هیچ عنوان نباید از دی دی کرمی که حاوی مواد تحریک‏کننده از جمله الکل و نگهدارنده باشد استفاده کنید.

همچنین نیاز است هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب خود را تمدید نمایید. خوشبختانه امکان استفاده از DD کرم مناسب پوست حساس به عنوان ضد آفتاب نیز وجود دارد. معمولاً تمامی دی دی کرم‌های موجود در بازار دارای SPF 30 هستند و در برابر اشعه UVA و UVB از پوست حساس شما محافظت می‌کنند.

دی دی کرم برای انواع پوست

اگر نمی‌توانید نوع پوست خود را تشخیص دهید، بهتر است از دی دی کرم برای انواع پوست استفاده کنید. در این محصولات از موادی استفاده شده که برای انواع پوست یعنی پوست حساس، خشک، چرب، مختلط و معمولی مناسب هستند. بنابراین کمتر کسی با استفاده از آن‌ها دچار مشکل می‌شود.

از ویژگی‌های بهترین دی دی کرم برای پوست چرب و یا انواع پوست می‌توان به خاصیت رطوبت‌رسانی، ضد آفتاب و ضد چروک اشاره کرد. همچنین این محصول پرایمر بسیار خوبی است و پوشانندگی زیادی دارد. در حال حاضر بسیاری از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تنها به تولید دی دی کرم جهت انواع پوست می‌پردازند و برخلاف سایر محصولات مراقبتی، امکان تهیه دی دی کرم مخصوص پوست خشک یا چرب وجود ندارد.

البته خرید دی دی کرم مخصوص پوست چندان هم ضروری نیست، زیرا احتمال بروز مشکلات پوستی با استفاده از DD کرم مخصوص انواع پوست وجود ندارد. حال که با ویژگی‌های کرم مناسب برای انواع پوست آشنا شدیم بهتر است بهترین برندهای این محصول آرایشی و مراقبتی را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی برندها و بررسی بهترین دی دی کرم برای پوست خشک، چرب و حساس

بهترین برند دی دی کرم مناسب پوست حساس ، خشک و چرب در ایران برند لافارر است. این برند ایرانی دی دی کرم مناسب برای انواع پوست را در طیف‌های رنگی مختلف تولید می‌کند که در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می‌پردازیم:

  • DD کرم لافارر شماره 01 حجم 33 میلی‌لیتر، رنگ صورتی روشن
  • دی دی کرم لافارر شماره 02 حجم 33 میلی‌لیتر، رنگ بژ روشن
  • DD کرم لافارر شماره 03 حجم 33 میلی‌لیتر، رنگ صورتی طبیعی
  • دی دی کرم لافارر شماره 04 حجم 33 میلی‌لیتر، رنگ بژ طبیعی
  • DD کرم لافارر شماره 05 حجم 33 میلی‌لیتر، رنگ برنز
  • دی دی کرم لافارر شماره 06 حجم 33 میلی‌لیتر، رنگ کاراملی

تمامی این محصولات مناسب انواع پوست هستند و شما عزیزان می‌توانید طبق رنگ صورت­تان یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

از دیگر برندهای ایرانی دی دی کرم نیز می‌توان به برند شون و تراست اشاره کرد. شون برند محبوبی برای بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی است زیرا محصولات باکیفیت و خوش‌ قیمتی را تولید و عرضه می‌کند. مطمئناً دی دی کرم شون نیز یکی از این محصولات است که توانسته رضایت بسیاری از خریداران را جلب کند.

برند شون برای تولید دی دی کرم برای انواع پوست از مواد طبیعی مانند عصاره گیاهان استفاده می‌کند. به همین دلیل کرم این برند موجب شادابی و لطافت پوست شما خواهد شد و انتخاب خوبی برای پوست‌های حساس است. در میان برندهای خارجی نیز نوکس، درمدن و پیپا برخی از برترین برندهای دی دی کرم هستند که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و عرضه می‌کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با بهترین دی دی کرم برای پوست چرب ، خشک و حساس اطلاعات کاملی را به شما همراهان عزیز منتقل کنیم. اگر در طول روز زمان کمی برای مراقبت از پوست­تان در اختیار دارید و به‌ دنبال محصولی همه‌کاره هستید حتما خرید دی دی کرم را در اولویت قرار دهید.

با استفاده از یک دی دی کرم مناسب علاوه بر پوشش مشکلات پوستی از جمله لک و جوش، می‌توانید به جوان‌سازی و سلامت پوست­تان نیز کمک کنید. اما حتماً محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را از طریق فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا از اصالت این محصولات اطمینان داشته باشید. خرید بهترین دی دی کرم برای پوست خشک ، چرب یا حساس، متناسب با نوع پوست­تان می تواند سلامت پوست شما را تضمین کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. سامان می‌گوید

    من فروشگاه لوازم آرایشی دارم و فروش دی دی کرم لافارر واقعا عالیه، مشتریاش فراوونو راضی