دو دنیای متفاوت از زیر اقیانوس و روی دریا

0

انیمیشن هیولای دریا داستان سفر دریایی یک شکارچی به نام جیکوب و یک دختربچه به نام میزی است. میزی و جیکوب به قصد ماجراجویی و شکار وارد اقیانوس و دریاها شده و رازهای شگفت‌انگیزی را کشف می‌کنند. Chris Williams کارگردان انیمیشن هیولای دریا سابقه ساخت انیمیشن‌های محبوب و موفقی مثل 6 قهرمان بزرگ و موآنا را دارد. داستان اکشن و هیجان‌انگیز این انیمیشن به کودکان یاد می‌دهد که به دور از افسانه‌ها و دروغ‌ها، حقیقت را با دلایل منطقی بپذیرند.

میزی یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن هیولای دریا از یتیم‌خانه فرار می‌کند و پنهانی سوار کشتی افسانه‌ای ناگزیر می‌شود تا بتواند یک شکارچی شود؛ اما در طول مسیر همه چیز تغییر می‌کند. او به همراه یکی از بزرگ‌ترین شکارچیان هیولای دریا، جیکوب هالند، هم‌ سفر می‌شود.

در ابتدا کاپیتان کشتی ناگریز سعی می‌کند جیکوب هالند را به حقیقتی که خود تازه فهمیده، برساند اما موفق نمی‌شود.

رونیکس

انیمیشن هیولای دریا درباره ماجراجویی و کشف حقیقت است. حقیقتی که سال‌ها از چشم کسانی که روی خشکی زندگی می‌کنند پنهان شده است. ژانر این انیمیشن ماجراجویی و فانتزی است و برای کودکان 8 تا 12 سال ساخته شده است.

شخصیت و طرز تفکر جیکوب و میزی در طول انیمیشن هیولای دریا دچار تغییر می‌شود و آن‌ها علاوه بر سفر به روی دریا، به درون خود نیز سفر می‌کنند و رشد می‌کنند.

نتفلیکس، پیشرو برای رقابت با غول‌های انیمیشن‌سازی

نتفلیکس در سال‌های اخیر توانسته پا به پای دریم ورکس، پیکسار و دیزنی انیمیشن و کارتون باکیفیت بسازد و مخاطبان کودک و نوجوان را مجذوب محصولات خود کند.

انیمیشن کلاوس یکی از آن انیمیشن‌هایی است که بر خلاف فیلمنامه‌‌ها و دنیای کلیشه‌ای داستان‌های انیمیشنی، روندی متفاوت را پیش می‌گیرد و یک افسانه قدیمی را با داستانی جذاب بازنویسی می‌کند. انیمیشن کلاوس ساخته کمپانی نتفلیکس است و توانست قدرت این شبکه را در ساخت انمیشن به نمایش بگذارد.

برای دانلود انیمیشن و کارتون و هر محصول محتوایی مخصوص کودکان، بررسی محتوا و پیام‌های اخلاقی توسط والدین، ضروری است. بعضی انیمیشن‌ها در رده سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان تهیه می‌شوند و محتوای مناسبی برای کودکان ندارند. برای دانلود انیمیشن و کارتون می‌توانید اپلیکیشن دیجیتون را نصب کرده و بهترین‌ها را با دوبله اختصاصی دانلود کنید.

پیام اخلاقی انیمیشن هیولای دریا برای کودکان چیست؟

انیمیشن هیولای دریا از اشتباهات بزرگ و تاریخی می‌گوید. اشتباهاتی که در دراز مدت بدون فکر و تحقیق و استدلال پذیرفته شده و تغییری نکرده. اشتباه در هر ابعادی اشتباه است؛ هرچند بزرگ و تاریخی باشد.

این انیمیشن برای نشان دادن اهمیت حقیقت و اثبات واقعیت است و با همین پیام توانست در دل مخاطبان جای باز کند.

کارتون باب اسفنجی، ورود به دنیای شیرین زیر دریا

کارتون باب اسفنجی یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های کودکان و خردسالان است که در طی مدت‌های زیادی که ساخت و منتشر شده، توانسته ببشترین مخاطب را نسبت به کارتون‌های دیگر بدست آورد.

کارتون باب اسفنجی مجموعه‌ای کودکانه درباره زندگی روزانه یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج یک آشپز است و بهترین همبرگر بیکینی باتم را در رستوران آقای خرچنگ می‌پزد. دستور پخت این همبرگر سری بوده و پلانکتون در هر قسمت نقشه‌ای برای به‌دست آوردن این دستور پخت میکشد. دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که در کنار هم لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی را می‌سازند.

کارتون باب اسفنجی سرشار از انرژِی و لحظات شاد است که مخاطب را که اغلب کودکان هستند، جذب می‌کند. شخصیت پردازی کارتون باب اسفنجی یکی از نقاط قوت این مجموعه کارتونی محسوب می‌شود.

شخصیت آقای خرچنگ به عنوان مردی مال دوست که جز پول به چیز دیگری اهمیت نمی‌دهد، از برجسته‌ترین شخصیت‌های کارتون باب اسفنجی است. او دخترخوانده‌ای به نام پرل دارد که او هم تنها دغدغه‌اش لباس و ظاهرش است.

در بیکینی باتم هرکس دغدغه خود را دارد و بر روی موضوعی خاص متمرکز است. مثلا آقای خرچنگ به پول، پرل به لباس، اختاپوس به موسیقی و حتی پاتریک به خوابیدن و تنبلی علاقه دارد؛ اما باب اسفنجی عاشق خوشحال بودن است.

باب اسفنجی برای آماده برای ساختن روز شاد است و حضورش انرژی اطرافیانش را تقویت می‌کند. خنده‌های شیرین او حتی اختاپوس بداخلاق را نیز به ذوق می‌آورد؛ هرچند خودش انکار کند!

هر قسمت از کارتون باب اسفنجی به داستانی متفاوت اختصاص دارد و در ژانر کمدی و فانتزی و ماجراجویانه قصه‌پردازی می‌کند. در بیشتر قسمت‌ها اختاپوس سعی دارد از شر شوخی‌های باب اسفنجی و پاتریک خلاص شود و این مسئله پتانسیل ساخت لحظات خنده‌دار و کمدی زیادی دارد.

برای دانلود انیمیشن و کارتون های بیشتر و متنوع، می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن دیجیتون، بهترین‌ها را داشته باشید. دانلود انیمیشن و کارتون با سرعت بالا و دوبله اختصاصی از دغدغه‌های مجموعه دیجیتون است. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌های جدید و قدیمی است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.