آشنایی با انواع پرچم تبلیغاتی | مرکز چاپ پرچم ساحلی و پرچم تشریفات

0

در یک مرکز چاپ پرچم، با استفاده از دستگاه‌ های چاپ دیجیتال پیشرفته در ابعاد بزرگ و به‌ کارگیری نیروهای مجرب، انواع پرچم ساحلی، پرچم تشریفات و سایر پرچم‌ های تبلیغاتی متناسب با نظر و خواست متقاضی در بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌گردد.

از آن‌ جایی که پرچم‌ ها جهت تبلیغات در رویدادهای ورزشی، فرهنگی، تجاری و به خصوص تشریفاتی استفاده می‌شوند؛ کیفیت و قیمت چاپ پرچم، نوع پارچه و دوخت بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که پرچم نشان دهنده هویت بصری یک کشور، ارگان، برند و… محسوب می‌شود.

چاپ پرچم ساحلی و قیمت

پرچم تبلیغاتی بادبانی، پرچم ایستاده تبلیغاتی، پرچم سامورایی و یا همان پرچم ساحلی به دلیل قابلیت جلب توجه و جذابیت بالای بصری، یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی محیطی در بین مردم شناخته شده است. که به‌ طور عمومی در بیرون از مغازه ها فروشگاه‌ها، ساختمان‌ های تجاری و مراکز خرید استفاده می‌شود.

رونیکس

 

این پرچم‌ ها عموماً از پارچه برایت به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا تولید شده‌اند. پرچم ایستاده دارای یک پایه مجهز به فنر و میله فلزی قابل انعطاف است. که باعث می‌شود پرچم جهت نمایش بهتر محصولات یا خدمات تبلیغ شده، به صورت عمودی و با شکل‌های قطره‌ای و یا F مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت پرچم ساحلی

هنگام استعلام قیمت پرچم ساحلی به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پرچم تبلیغاتی ایستاده بر اساس موارد زیر تعیین و ارائه می‌گردد.

  1. جنس پارچه
  2. سایز و ابعاد پرچم
  3. جنس پایه
  4. ریشه دوزی پرچم

کیفیت چاپ پرچم ساحلی نیز به جرات می‌توان گفت، از جمله موارد تاثیر گذار بر قیمت آن محسوب می‌شود. پرچم‌های بادبانی و یا ساحلی به دلیل قابلیت جذب توجه و جذابیت بصری، به عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی در بین مردم شناخته شده‌اند. همچنین، این پرچم‌ها معمولاً برای مدت طولانی در هوا می‌مانند و به‌ عنوان یک ابزار تبلیغاتی بازگشت سرمایه سریعی دارند.

پرچم سامورایی

پرچم سامورایی از پرطرفدارترین مدل‌های پرچم ساحلی و اهتزاز، است که به دلیل ویژگی‌های بارزی چون:

  • بهترین پارچه
  • بهترین پایه
  • نصب آسان
  • مقاوم در برابر وزش باد و نور خورشید

در فستیوال‌ها، نمایشگاه‌ها و یا برگزاری مراسمات و یا در مسیرهایی که وزش باد وجود دارد از آن بیشتر استفاده می‌‌کنند.

قیمت پرچم تشریفات ایستاده

پرچم ایستاده یا پرچم تشریفات به عنوان یکی از خوش فرم‌ ترین پرچم‌های رسمی و تبلیغاتی در هرکشور به شمار می‌رود. که عموما یک نماد جهت، پرچم تشریفات ریاست جمهوری، اجلاس، ورودی هتل‌ها و شرکت‌های بین المللی در سه مدل:

  1. پرچم ایستاده اسپرت
  2. پرچم تشریفات ریشه دار
  3. پرچم لمینت تشریفاتی

استفاده می‌شود. نوع پارچه و مدل پایه دو عامل مهم در تعیین قیمت نهایی پرچم تشریفات محسوب می‌گردند.

 

پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز از جمله نمادهای مهم و جذاب در جوامع مختلف است. این پرچم معمولاً به عنوان نمادی از وفاداری، تعلق و افتخار به کشور و میهن استفاده می‌شود.

پرچم اهتزاز در رویدادهای مختلفی مانند: روز ملی، جشنواره‌ها، ورزش‌های ملی و بین‌المللی و مراسم‌های رسمی به کار می‌رود. همچنین، حضور پرچم اهتزاز در مکان‌های عمومی مانند: پارک‌ها، خیابان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز شهری، به شهرهای مختلف جهان جذابیت و زیبایی می‌بخشد.

کیفیت پارچه، ابعاد پرچم و ارتفاع میله پرچم از سری عواملی هستند که در هنگام خرید و تعیین قیمت پرچم اهتزاز مورد توجه قرار می‌گیرند.

پرچم رومیزی

پرچم کوچکی که معمولاً بر روی میزها و دیگر سطوح صاف قرار می‌گیرد، پرچم رومیزی نام دارد.

به طور کلی این پرچم‌ها به عنوان هویت بصری یک سازمان و یا نماد کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند، به نحوی که با چاپ لوگو و یا متون خاص با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت در مراسم‌ها و جشنواره‌ها، دفاتر اداری و کاری، مراکز تجاری، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌های عمومی استفاده می‌شوند.

 

قیمت چاپ پرچم رومیزی بر اساس نوع پارچه و پایه ای که مشتری انتخاب می‌کند محاسبه می‌شود. همچنین قیمت سفارش یک پرچم به تعداد آن بستگی دارد و هر چه تعداد بیشتر باشد می‌تواند در کمتر شدن قیمت پرچم رومیزی تاثیرگذار باشد.

پایه پرچم

پایه پرچم نیز بر اساس نوع پرچم، متفاوت است. به نحوی که در پرچم‌های رومیزی، پایه پرچم با مدل‌های مختلفی چون: استیل تخت، سنگی، مدل T، مدل L، مدل v تولید و عرضه می‌شود و این در حالی است که، پایه پرچم تشریفات، در دو مدل خورشیدی و پنجه‌ای با متریال برنج ساخته می‌شود.

پایه پرچم در پرچم‌های تبلیغاتی ایستاده و یا همان جلو مغازه‌ای یا ساحلی، کاملا متفاوت با دو نوع بالا بوده و از جنس گرانول در ابعاد 50 در 50 سانتیمتر با قطر 3.5 الی 4 سانتیمتر است. به نحوی که در مراکز معتبر تولید پرچم، این پایه بسیار بادوام و دارای یک صفحه فلزی گالوانیزه با ابعاد 25 در 25 به انضمام یک فرورفتگی 8 میلیمتری در زیر خود است. تا صفحه گالوانیزه هیچگونه تماسی با سطح زمین نداشته باشد.

پرچم ساحلی با اسامی مختلفی چون: بادبانی، سامورایی، تبلیغاتی ایستاده، پرچم جلوی مغازه به دلیل ویژگی‌های خاص خود یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی محیطی محسوب می‌شود. قیمت پرچم ساحلی، بر اساس نوع چاپ، پایه و ابعاد تعیین می‌گردد. پرچم تشریفات و پرچم رومیزی نیز از دیگر پرچم‌های هویت بصری جهت تشریفات، نمایش نماد سازمان و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولیدی طهران پرچم مرکز چاپ پرچم در تهران

طهران پرچم یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع پرچم و مرکز فروش پرچم ایران در تهران است. طهران پرچم با سابقه‌ای بالغ بر 15سال و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب توانسته است؛ انواع پرچم‌های تشریفات، سامورایی، رومیزی، ساحلی، اهتزاز، پایه و میله پرچم را با استفاده از بروزترین دستگاه‌های چاپ بر اساس سفارش با طرح دلخواه متقاضی تولید و روانه بازار کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.