اگر این نشانه‌ها را دارد دنبال پولتان است نه عشق

0

شاید شنیده باشید که می‌گویند «عشق موهبت است»؛ اما عشق فقط با کسی معنا پیدا می‌کند که وقتی سفر زندگی را با ما آغاز کرد، فقط و فقط برای آنچه هستیم بخواهدمان نه برای آنچه داریم. زندگی با فردی که صرفا دنبال پولمان باشد، نه راحت است و نه خوشایند. بنابراین چه بهتر که از قبل چنین افرادی را بشناسیم و پیش‌ از آنکه همه‌چیز جدی شود، از آنها فاصله بگیریم. اگر تازگی‌ها با کسی آشنا شده‌اید و نگرانید شاید فقط برای پولتان می‌خواهد با شما ازدواج کند، این مقاله را بخوانید. نشانه‌هایی که در این مقاله نوشته‌ایم، شما را مطمئن می‌کنند که او از نظر عاطفی شما را دوست دارد یا دنبال پولتان است. پیش از آغاز خواندن مقاله، باید نکته‌ای بسیار مهم را هم بدانید؛ برخلاف باور عموم در گذشته، این مسئله مختص زنان نیست و مردان هم می‌توانند به‌خاطر پول زنان ثروتمند به آنها نزدیک شوند. ازآنجاکه این نشانه‌ها در خانم‌ها و آقایان کمی با هم تفاوت دارد، آنها را در ۲ بخش جداگانه آورده‌ایم.

نشانه‌هایی که می‌گویند او دنبال پول شماست؛ آقایان بخوانند

روی سخن این بخش با شما آقایان است. اگر زنی که دوستش دارید بیشتر این نشانه‌ها را دارد، شک نکنید که دنبال پولتان است!

رونیکس

۱. دوستانش همگی با مردان ثروتمند ازدواج کرده‌اند

دوستان زنانی که برای پول با دیگران ازدواج می‌کنند، کاملا مشخص‌اند؛ همه آنها با مردانی بسیار ثروتمند ازدواج کرده‌اند، مخصوصا آنهایی که قدرت یا مقامی دارند. این نشانه چیزی را قطعی اثبات نمی‌کند، بااین‌حال زنگ‌خطری است که می‌توانید از آن در کنار سایر نشانه‌ها برای نتیجه‌گیری درست استفاده کنید. معمولا زنانی که چنین هدفی دارند، ترجیح می‌دهند با افرادی مانند خودشان معاشرت کنند.

۲. از نظر عاطفی به شما دلبستگی ندارد

زنان معمولا از نظر عاطفی به شریک‌ زندگی خود دلبسته می‌شوند. اگر واقعا مردی را دوست داشته باشند، برای نشان‌دادن محبتشان به او از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند. این در حالی است که وقتی فقط به‌خاطر پول در کنار مردی هستند، محبتشان غیرواقعی است. اگر زنی که دوستش دارید هروقت پول می‌خواهد مهربان می‌شود و وقتی خرش از پل گذشت، مهرومحبت را فراموش می‌کند (احتمالا تا دفعه بعد)، فقط برای پول‌هایتان با شماست.

۳. برای هدایای گران‌قیمت شما ارزش بیشتری قائل است

آیا تاکنون شده است به زنی که دوستش دارید هدیه‌ای مانند یک شاخه گل یا شعری از سروده‌های خودتان بدهید که ارزش مادی زیادی نداشته باشد؟ رفتارش چگونه بود؟ بیایید روراست باشیم؛ معمولا هیچ‌کس از هدایای گران‌قیمت بدش نمی‌آید، بااین‌حال اگر شریک‌عاطفی‌تان عاشقتان باشد، حتی با دریافت یک هدیه ساده و ارزان‌قیمت هم ذوق می‌کند و از شما قدردانی می‌کند. زنانی که مردان را برای پول می‌خواهند، فقط هدایای گران‌قیمت را از او می‌پذیرند و این را به‌خوبی می‌توانید از نوع رفتارشان تشخیص دهید.

صبر کنید! اگر خیلی ثروتمندید، مراقب باشید. ممکن است آن خانم زرنگ‌تر و صبورتر از این حرف‌ها باشد و حتی بابت هدایای ارزان‌قیمت شما هم کلی تشکر و قدردانی کند. به او زمان بدهید؛ بالاخره خودش را نشان خواهد داد.

۴. عذرخواهی معمولی بدون هدیه‌ای ارزشمند را نمی‌پذیرد

اگر بعد از هربار مشاجره با زن موردعلاقه‌تان فقط کافی است هدیه‌ای گران‌قیمت بخرید تا مشکل حل شود، یعنی چشمش دنبال پول شماست. هرگز پیش نمی‌آید که چنین زنی تمایل داشته باشد با شما بنشیند و صحبت کند تا مشکل پیش‌آمده را حل کنید. عذرخواهی معمولی را هم قبول نمی‌کند، حتی اگر به پایش بیفتید و حق را به او بدهید، باز هم آرام نمی‌گیرد. بروید و با یک‌ قطعه جواهر برگردید تا ببینید چطور خشمش فروکش می‌کند.

اگر این‌طور است، این زن فقط دنبال پولتان است و عشق و عاشقی با او معنایی ندارد؛ بنابراین همین حالا دور او را خط بکشید و سراغ فرد دیگری بروید.

۵. دوست دارد به مکان‌های شیک و گران برود

بیشتر اوقات این افراد ترجیح می‌دهند در رستوران‌ها یا کافه‌های گران‌قیمت قرار بگذارند. معمولا از پاساژها و مراکز خرید مجلل دیدن می‌کنند و برای خرید به فروشگاه‌های گران‌قیمت می‌روند.

اگر سر اولین قرار برای آشنایی اصرار دارد با شما در جایی گران‌قیمت قرار بگذارد، یعنی بیشتر از شما به پولتان فکر می‌کند. او می‌خواهد ببینید بعدها از پس تأمین هزینه سبک زندگی پرخرجش برمی‌آیید یا نه. اگر مخالفت کنید، از همان اول متوجه می‌شود که با شما به هدفش نخواهد رسید و قرار ملاقات را به هم می‌زند. البته به همین راحتی نمی‌رود؛ ابتدا به شما می‌گوید خسیس هستید و با آدم خسیس نمی‌توان زندگی کرد. اگر توانست شما را راضی کند، متوجه می‌شود که شما را به دام انداخته است و هربار با کمی اصرار کوتاه می‌آیید. در غیر این‌ صورت مطمئن باشید که رابطه را با شما ادامه نخواهد داد.

۶. برای پول‌گرفتن از شما از رفتارهای عشوه‌گرانه استفاده می‌کند

اگر این نشانه‌ها را دارد دنبال پولتان است
+ تو من رو فقط برای پول می‌خوای نه؟ – وای عزیزم، خسیس نباش دیگه، مگه من چقدر خرج می‌کنم؟

اگر زنی که دوستش دارید، همیشه از جاذبه‌های جنسی و زیبایی خود و رفتارهای عشوه‌گرانه برای راضی‌کردن شما به‌منظور دریافت پول استفاده می‌کند، اما زمانی که پای پول وسط نیست چنین رفتارهایی نشان نمی‌دهد، هیچ علاقه‌ای به شما ندارد. خودتان را گول نزنید.

۷. هرگز حتی یک‌ ریال هم برای شما خرج نمی‌کند

قانونی نانوشته در همه فرهنگ‌ها وجود دارد که بر اساس آن، هنگام اولین قرار ملاقات مرد باید همه هزینه‌ها از جمله صورتحساب کافه یا رستوران را بپردازد و نگذارد خانم دست‌به‌جیب شود. بااین‌حال، بعد از مدتی آشنایی و صمیمی‌ترشدن، این خانم هم گاهی باید برای شما چیزی حتی ساده بخرد. اگر متوجه شدید که فقط خودتان در حال خرج‌کردن برای او هستید و هیچ‌وقت نشده است برایتان حتی یک شکلات یا جوراب بخرد، کمی حواستان را جمع کنید. البته این نشانه کمی دقت می‌خواهد؛ ممکن است دلش بخواهد، ولی واقعا شرایطش را نداشته باشد.

۸. بابت محبت‌های شما ناسپاس است

زنی که شما را فقط به‌خاطر پولتان می‌خواهد، معمولا بابت محبت‌هایی که به او می‌کنید قدردانی نمی‌کند و اگر شاکی شوید، می‌گوید وظیفه شماست و همه مردان این کارها را برای عشقشان انجام می‌دهند. شما هرگز از او کلماتی مانند «سپاسگزارم» یا «لطفا» نخواهید شنید، نه درباره خودتان و نه درباره دیگران. اتفاقا اگر دقت کنید، می‌بینید که او با دیگران هم همین رفتار را دارد.

چنین زنی معمولا افاده‌ای است و تلاش می‌کند ثابت کند از نظر مالی بر دیگران برتری دارد. دیدن این نشانه راحت است؛ رفتار او را با کارکنان خدمات‌دهنده مثل پیشخدمت‌های رستوران، نگهبانان بانک، نظافتچی‌ها و حتی رفتگرهای خیابان رفتاری بی‌ادبانه و تحقیرآمیز دارد. او برای افرادی که از طبقه پایین‌تری از خودش هستند هیچ احترامی قائل نیست.

۹. همیشه از بحران مالی‌اش حرف می‌زند

آیا زنی که دوستش دارید مدام برای مشکلات مالی‌اش از شما پول درخواست می‌کند؟ این یکی از نشانه‌های مهم افرادی است که پول دیگران را می‌خواهند نه خودشان را. اگر می‌خواهید او را بشناسید، فقط ببینید که بعد از چند بار قرارگذاشتن با شما، خواهد گفت که وضعیت مالی اضطراری برایش پیش آمده است یا نه.

این رفتار الگویی تکرارشونده دارد. مثلا در فواصل تقریبا کوتاه، لپ‌تاپشان ناگهان خراب می‌شود، ماشینشان نیاز به تعمیر دارد، به گوشی جدید نیاز دارند. همیشه هم مبالغی که درخواست می‌کنند خیلی بیشتر از آن است که تصور می‌کنید.

۱۰. از شما باکلاس‌تر است

اگر این نشانه‌ها را دارد دنبال پولتان است

یکی از نشانه‌هایی که زنی که دوستش دارید به‌دنبال پول شماست، این است که خیلی از شما سرتر باشد. بیایید روراست باشیم. قبول داریم عشق حدومرز نمی‌شناسد و به همه آن افرادی که بدون اینکه با هم هم‌تراز باشند، عاشقانه یکدیگر را دوست دارند احترام می‌گذاریم. بااین‌حال، آیا تاکنون دیده‌اید زنی زیبا و جوان با مردی بسیار مسن‌تر از خودش که جذاب و خوش‌تیپ هم نیست و آه هم در بساط ندارد، ازدواج کند؟ احتمالش واقعا کم است.

این در حالی است که ارتباط زنان جوان با مردان مسن پول‌دار بسیار شایع است. اگر از آنها دلیلش را بپرسید، اغلب ادعا می‌کنند که مردان بالغ و جاافتاده را ترجیح می‌دهند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. بیشتر این زنان پول مردان مسن را می‌گیرند و نیازهای عاطفی و جنسی خود را با مرد جوان و جذابی برآورده می‌کنند که هم‌تراز آنهاست.

۱۱. درباره درآمد شما کنجکاوی می‌کند

انتظار داشته باشید از همان ابتدا از شما بپرسد کجا کار می‌کنید، کجا زندگی می‌کنید و موقعیت و وضعیت درآمد شما چگونه است. البته این سؤال‌ها در صورتی که قرار است تشکیل خانواده بدهید، از سؤالات کاملا ضروری‌اند و باید از همان ابتدا درباره تأمین هزینه‌های زندگی صحبت کرد. بنابراین اگر زنی از وضعیت مالی شما پرسید، بلافاصله به او انگ پول‌پرست‌بودن نچسبانید.

بااین‌حال، این سؤال باید به‌شکلی کاملا طبیعی مطرح شود. اگر زنی بعد از پرسیدن این سؤال در قرار اول، در قرارهای بعدی هم مدام درباره جزئیات مالی شما کنجکاوی کند، یک‌ جای کار می‌لنگد.

۱۲. هریک از همسران او ثروتمندتر از قبلی هستند

اگر زنی که با او آشنا شده‌اید ازدواج‌های متعدد یا روابط ناموفقی داشته است، درباره آنها پرس‌وجو کنید. معمولا باید هر شوهر جدید از قبلی پول‌دارتر بوده باشد. اگر این‌طور است، شما را هم برای پول می‌خواهد.

نشانه‌هایی که می‌گویند او دنبال پول شماست؛ خانم‌ها بخوانند

واقعیت این است که بعضی مردان می‌خواهند با دلبری‌کردن از خانم‌های مسن پول‌دار، با ثروت آنها به آرزوهایشان برسند! اتفاقا امروزه تعداد چنین مردانی بسیار زیاد شده است. بنابراین اگر مردی که دوستش دارید نشانه‌های زیر را دارد، به پول شما فکر می‌کند نه خودتان.

۱. همیشه درباره امور مالی شما کنجکاو است

اگر مردی که با او آشنا شده‌اید مدام از وضعیت مالی و شغلی شما می‌پرسد یا به‌جای وقت‌گذراندن با شما مدام درباره امور مالی و سرمایه‌گذاری‌تان صحبت می‌کند، احتمالا دنبال پول شماست! البته همان‌ طور که گفتیم، طبیعی است که طرفین درباره شیوه تأمین زندگی در آینده از یکدیگر سؤالاتی بپرسند، اما کنجکاوی افراطی دراین‌باره از جانب آقایان کاملا شک‌برانگیز است.

۲. همیشه گرفتاری مالی دارد

اگر این نشانه‌ها را دارد دنبال پولتان است

مردی که چشمش دنبال پول شماست، مدام به شما می‌گوید مشکل مالی پیدا کرده است و به این بهانه از شما پول می‌گیرد. اوایل آشنایی حتی سعی نمی‌کند بگوید برای خودش می‌خواهد، چون زرنگ‌تر از این حرف‌هاست! او نشان می‌دهد که خیرخواه و نگران خانواده و دوستان خود است و اگر پول داشت به آنها کمک می‌کرد. انتظار این را داشته باشید بارها برای دوستانی از شما قرض بگیرد که اصلا مشخص نیست وجود دارند یا نه!

۳. هدفی برای پیشرفت ندارد

اگر مردی را دوست دارید که نه شغلی دارد و نه عجله‌ای برای پیداکردن شغل، از او دور بمانید. این مرد برنامه‌ای برای زندگی ندارد و به‌ندرت ممکن است کاری انجام دهد. او می‌خواهد با پول شما از زندگی لذت ببرد. این افراد ظاهر جذابی دارند و حسابی به خودشان می‌رسند. همه تلاش آنها این است که پول شما را خرج کنند و هدفی برای پول درآوردن ندارند.

۴. درباره شغلش دروغ می‌گوید

برعکس مورد سوم، مرد ممکن است برای به‌دست‌آوردن شما و پولتان درباره شغل خود دروغ بگوید و خود را موفق نشان دهد. او حتی ممکن است برای جلب ترحم شما درباره مشکلاتش در محیط کار بگوید و شما مجبور شوید برخی از هزینه‌هایش را پرداخت کنید. آیا تاکنون به محل کاری که می‌گوید مراجعه کرده‌اید تا ببینید واقعا شغل دارد یا انگل‌وار شما را فقط برای پولتان می‌خواهد؟

۵. دفعات اول او حساب می‌کند و بعد هرگز

معمولا این افراد به‌سرعت برای پرداخت همه‌چیز پیش‌قدم می‌شوند تا در مراحل اولیه اثر لازم را روی شما بگذارند. بعدها ممکن است بگویند کیف پولم را در ماشین جا گذاشته‌ام، گمش کرده‌ام، تو حساب کن و حرف‌هایی از این قبیل. بعد از مدتی متوجه می‌شوید که وابسته‌اش شده‌اید و این همان مردی نیست که نمی‌گذاشت شما دست در جیبتان کنید! کم‌کم به اینکه خودتان همیشه همه‌چیز را پرداخت کنید عادت خواهید کرد.

۶. همیشه درباره خانواده شما کنجکاو است

اگر مردی زیاد درباره خانواده شما می‌پرسد و مثلا کنجکاو است بداند پدرتان چه‌کاره است، ماشین دارد یا نه و خانه و زندگی‌تان کجاست، به‌دنبال پولتان است. این مردان سعی می‌کنند از هر طریقی شما را راضی کنند با آنها قرار بگذارید یا با هم ازدواج کنید.

متأسفانه این مردان به‌محض اینکه بتوانند ارثیه شما را به چنگ آورند، کاری می‌کنند دل‌مرده شوید و ناامیدتان می‌کنند.

۷. عاشق خریدکردن است

تابه‌حال دیده‌اید مردی عاشق خرید باشد؟ بله، اگر قرار باشد خانم حساب کند هر مردی عاشق خرید خواهد بود. همیشه به حرف‌های او درباره پول و سرمایه‌گذاری گوش دهید. مردانی که شما را برای پول می‌خواهند، مدام شما را تشویق می‌کنند برای خرید بروید و داوطلبانه همراهی‌تان می‌کنند.

هنگام خرید ناگهان می‌بینید اقلام گران‌قیمتی مانند ساعت، ادکلن یا کیف پول هم به سبد شما اضافه شده‌اند. حتی ممکن است شما را تشویق کنند چیزهایی بخرید که به‌نفع آنها هم باشند، حتی اگر ترجیح شما نباشند. مثلا ممکن است تشویقتان کنند یک ادکلن مردانه خوشبو بخرید که بعد خودشان هم از آن استفاده کنند یا اینکه اگر دوستش ندارید، بعد از مدتی بگویید این را برای خودت بردار.

۸. اگر نه بگویید، عصبانی می‌شوند

اگر به درخواست مالی مردی نه گفتید و عصبانی شد، همان لحظه او را جواب کنید. مخصوصا اگر همیشه به او پول داده‌اید و این بار نه گفته‌اید. ازآنجاکه او شما را دستگاه خودپرداز خود می‌داند، کافی است به خودتان بیایید و به او نه بگویید تا ببینید چطور دیوانه می‌شود.

۹. سبک زندگی او اسراف‌گونه است

چه کسی زندگی تجملاتی را دوست ندارد؟ اما مردی که به‌دنبال پول شماست، خودش را برای پس‌انداز اذیت نمی‌کند و سبک زندگی اسراف‌گونه را دوست دارد. این مرد همیشه به‌دنبال چیزهای گران‌قیمت است و بیشتر از آنکه به‌دنبال گذراندن زمان با شما باشد، به محل قرار با شما اهمیت می‌دهد.

۱۰. بسیار حسود است

هدف اصلی این افراد دستیابی به ثروت است، بنابراین زمانی که به‌دنبال روابط یا دوستی‌های دیگر هستید، حسادت می‌کنند زیرا تصور می‌کنند قلب زن پراحساس است و ممکن است دیگران سریع او را جذب کنند. آنها این ارتباط‌های جدید را تهدیدی برای هدف خود می‌بینند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره نشانه‌های افرادی صحبت کردیم که خودتان را نمی‌خواهند، بلکه دنبال پولتان هستند. این افراد هیچ عشق و محبتی نثار شما نمی‌کنند. اگر هم به شما محبتی می‌کنند، به‌خاطر فریب‌دادن شما و به‌چنگ‌آوردن پول شماست. بیایید قبول کنیم این نوع زندگی خوشایند هیچ‌کس نیست و واقعا ارزش ندارد که یک‌طرفه به چنین افرادی محبت کنیم و در عوض ببینیم که برای آنها درست مانند دستگاه خودپرداز هستیم. بدترین بخش ماجرا اینجاست که دلبسته این افراد شویم و حاضر باشیم فقط برای اینکه ترکمان نکنند، برایشان خرج کنیم. هرگز از این بدتر نمی‌شود که حاضر باشیم آنها را با پول نگه داریم و برای اینکه با ما بمانند، به خواسته‌های مالی آنها تن دهیم. اگر چنین فردی در زندگی شماست، بگذارید برود. تنها زندگی‌کردن بهتر از چنین رابطه انگل‌وار یک‌طرفه‌ای است.

آیا تا حالا با چنین افرادی در زندگی برخورد کرده‌اید؟‌ چه تجربه‌ای از آن کسب کردید؟ لطفا تجربه‌های خود را با ما و خوانندگان چطور در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: ۲۰ نشانه‌ای که می‌گوید نیمه‌ گمشده‌تان را پیدا کرده‌اید
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
منبع webmd marriage
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.