راهنمای چرم کاکتوس برای تهیه کفش زنانه چرم

0

کفش‌ها به دلیل نقش محافظتی و مهارت بسیار در تکمیل زیبایی استایل خانم‌ها، اهمیت بسیاری دارند؛ بنابراین باید از کفشی استفاده کرد که از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد و چه ماده‌ای بهتر از چرم. خرید یک جفت کفش چرم این امکان را به ما خواهد داد تا با کفش‌های بی‌کیفیت خداحافظی کنیم و در عین حال صاحب یک کالای لوکس و درجه یک شویم؛ اما قبل از این که اقدام به خرید کفش زنانه چرم کنید، لازم است اطلاعاتی در مورد چرم داشته باشید و نکاتی که باید در هنگام خرید کفش چرم به آن توجه کرد را بیاموزید. اگر ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید شما را با انواع مختلف چرم آشنا کرده و به شما خواهیم گفت که چرا کفش‌های چرم، تا این اندازه ارزشمند هستند تا شما را در انتخاب یک کفش چرم مناسب یاری دهیم.

چرا کفش چرم بخریم؟

 

رونیکس

دوام و کیفیت

برخلاف کفش‌های ارزان‌قیمت تولید انبوه، کفش‌های چرمی در برابر بسیاری از شرایط محیطی، تسلیم نمی‌شوند. اگر یک کفش چرم مرغوب واقعی بخرید، لازم نخواهد بود نگران ترک خوردگی، شکافتن یا شکست آن باشید. کفش‌های ارزان قیمت، در عرض چند ماه یا یک سال از بین می‌روند، در حالی که چرم درجه یک می‌تواند چندین دهه دوام بیاورد.

تنفس پذیری

برخلاف پلاستیک، کفش‌های چرمی به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهند تا مانند کفش‌های پلاستیکی خسته نشوند. در حالی که این دو ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، چرم پاهای شما را در محیطی ناخوشایندی قرار نمی‌دهد و در صورت پوشیدن بیش از حد طولانی، آسیب به پوست پای شما وارد نمی‌کنند.

راحتی

اگر به دنبال راحتی هستید، هیچ چیز بهتر از کفش‌های چرم نیستند. کفش‌های چرم با توجه به نیازهای خاص شما طراحی شده‌اند و کاملاً متناسب با پای شما ساخته شده‌اند.

صرفه جویی در هزینه

خرید کفش چرم تصمیم عاقلانه ای است. یک جفت کفش چرمی با کیفیت ممکن است برای شما هزینه بیش‌تری داشته باشد، اما بسیار بیش‌تر از هر جفت کفش تولید شده دیگری دوام خواهد آورد. پس نیازی نیست هر سال به دنبال یک کفش جدید و جایگزین باشید.

زیبایی و مد روز بودن

چرم هزاران سال است که وجود داشته و به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد. از آنجایی که کفش‌های چرمی از مواد طبیعی ساخته شده‌اند، همیشه منحصربه‌فرد خواهند بود. علاوه بر آن ظاهر شیکی دارند و در جلب توجه دیگران استاد هستند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که تحسین و احترامی که لایقش هستید را به سوی شما جلب می‌کنند.

 

راهنمای خرید کفش زنانه چرم

آشنایی با انواع چرم

چرم‌ها از لحاظ درجه کیفیت متفاوت هستند و میزان دوام و استحکام آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد. همین امر بر ارزش نهایی محصول موثر خواهد بود؛ بنابراین لازم است شما انواع چرم را بشناسید تا بتوانید بهترین کفش چرم را انتخاب نمایید.

چرم دانه کامل

پوست حیوانات که در زیر موها قرار گرفته است، قوی‌ترین و بادوام‌ترین بخش چرم است. هنگامی که مو در طول پردازش برداشته می‌شود، الگوی دانه طبیعی قابل مشاهده است. چرم ساخته شده با این قسمت از پوست را چرم تمام دانه یادانه کامل می‌نامند و به دلیل سفت‌تر بودن دانه در این لایه، در برابر رطوبت به خوبی مقاومت می‌کند. این بخش از پوست حیوان دست نخورده باقی می‌ماند بنابراین اثر نیش حشرات و آسیب‌های جزئی نمایان است همین امر کار کردن با آن را برای تولید کنندگان سخت می‌کند و بهای آن را افزایش می‌دهد.

چرم دانه بالا

این نوع چرم، نسبت به دانه کامل کیفیت پایین‌تری دارد؛ زیرا در طی مراحل آماده سازی، سمباده کشیده می‌شود تا لکه‌ها و نقص‌هایی که در ظاهر آن وجود دارد از بین برود و یک سطح صاف پیدا کند؛ بنابراین قیمت آن نسبت به چرم دانه کامل، معقول‌تر است.

چرم جیر

از پایین‌ترین بخش پوست حیوان تولید می‌شود، نرم و انعطاف پذیر است؛ اما کیفیت بالایی ندارد. ظاهر آن پرزدار است و دوام کمی دارد.

توجه به تناسب و راحتی کفش

کفش باید به شما احساس راحتی بدهد و طراحی آن متناسب با پای شما باشد. برخی به کفشی نیاز دارند که طول بزرگ‌تری داشته باشد و برخی نیاز به کفش با عرض بیش‌تر دارند، در حالی که برخی دیگر برای راحت بودن، باید حتماً یک کفش با پنجه گرد و پهن داشته باشند. درک اندازه و تناسب کفش شما، اولین قدم برای اطمینان از داشتن کفش مناسب است و می‌تواند تاثیر مستقیمی روی سلامت پای شما داشته باشد. اگر کفشی را انتخاب کنید که انگشتان پاهایتان را نیشگون بگیرد یا پاهایتان تاول بزند باید یک بار از آن استفاده کرده و آن را دور بیندازید.

 

انتخاب سایز مناسب

آگاهی از سایز دقیق پاها در خرید کفش چرم به خصوص خرید اینترنتی کفش، بسیار مهم است و اگر شما سایز دقیق پای خود را ندانید مجبور خواهید شد که بارها کفش خود را تعویض کنید و یا به طور کامل از خرید اینترنتی کفش چرم صرف نظر نمایید؛ پس بهتر است با روش‌هایی که هر فروشگاه مجازی معرفی می‌کند، ابتدا نسبت به اندازه گیری سایز پا اقدام کنید، سپس کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بررسی اجزای کفش

اندازه پاشنه

کفش‌ مجلسی زنانه پاشنه بلند، زیبا هستند و پوشیدن آن‌ها اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد؛ اما قربانی کردن سلامت ستون فقرات برای زیبایی، امر منطقی نیست. کفش‌های روزمره، باید پاشنه‌ای حدود۱ تا ۴ سانتی‌متر داشته باشند تا پوشیدن آن‌ها منجر به آسیب پاها نشود. اگر به کفش‌هایی با پاشنه بلندتر علاقمندید، زمان بسیار محدودی برای استفاده از آن‌ها در نظر بگیرید.

نوع زیره

زیره، بخش خارجی کفش است که در تماس مستقیم با سطح زمین قرار دارد و می‌توان گفت که مهم‌ترین بخش کفش، زیره آن است. زیره‌ها نقش مهمی دارند و باید از نوعی انتخاب شوند که مقاومت بالایی در برابر سایش و آب داشته باشند. استفاده از زیره‌های سبک وزن و تا حدودی نرم که ضربه‌ها را می‌گیرد و به تسهیل حرکت پا کمک می‌کند، برای تولید کفش چرم مناسب هستند. علاوه بر این زیره مناسب، باعث افزایش ثبات در هنگام راه رفتن می‌شود و از زمین خوردن و عدم تعادل بدن جلوگیری می‌نمایند.

پنجه

بخش پنجه کفش باید فضای کافی برای حرکت پا را داشته باشد تا احساس راحتی کنید و انگشتان پای شما فشرده نشود. علاوه بر آن بتواند از لحاظ ظاهری هم نظر شما را جلب نماید.

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

قیمت

چرم طبیعی قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد؛ زیرا بسیار با کیفیت است و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برای تولید آن باید هزینه و زمان زیادی صرف کرد.

انعکاس نور

چرم طبیعی، سطح صافی ندارد و بخش‌های مختلف آن نور را به یک اندازه منعکس نمی‌کنند؛ بنابراین اگر آن را در برابر نور قرار دهید یک بخشی از آن ممکن است مات و بخش دیگر ممکن است براق به نظر برسد.

بوی چرم

چرم مصنوعی بوی پلاستیک می‌دهد؛ اما چرم طبیعی بوی بدن حیوان می‌دهد. نکته‌ای که باید در این روش به آن توجه کنید، این است که ممکن است در تولید چرم مصنوعی از خوشبو کننده‌های مخصوص استفاده نمایند تا بوی چرم طبیعی بدهد؛ پس اگر بو خیلی زود از بین رفت، احتمالا چرم مورد استفاده مصنوعی است.

بافت و طرح

بافت چرم متراکم و فشرده است و طرح تکراری ندارد؛ اما چرم مصنوعی الیاف متراکمی ندارد و سفت است.

توضیحات محصول

هنگام خرید کفش چرم ( کفش اسپرت زنانه، کفش مجلسی، صندل زنانه و …) حتما به برچسب یا توضیحات محصول توجه نمایید تا از اصل بودن یا مصنوعی بودن چرم آگاه شوید؛ اما قبل از آن لازم است یک مرکز معتبر ارائه دهنده محصولات چرمی اصل را برای یافتن کفش چرم طبیعی پیدا نمایید. یکی از این مراکز، فروشگاه اینترنتی چرم کاکتوس است که بهترین کفش‌های چرم اصل را ارائه می‌دهد.

برند کاکتوس

برند کاکتوس در سال ۱۳۹۳ متولد گشت و فعالیت خود را آغاز نمود. این برند همواره در تلاش است تا بهترین مواد اولیه را در تولید محصولات خود به کار گیرد؛ زیرا جلب رضایت کاربران و خریداران را از اهداف اصلی خود به شمار می‌آورد. تمرکز این برند، بر تولید محصولات به روز و با طراحی متفاوت و جدید، برای نسل جوان است. در فروشگاه اینترنتی چرم کاکتوس، همه محصولات از چرم اصل و طبیعی ساخته شده‌اند و دارای گارانتی و ضمانت بازگشت کالا هستند. کفش‌های چرم ارائه شده نیز با دوخت دوبل و تقویت شده عرضه می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که مناطقی که بیش‌تر مستعد ساییدگی و پارگی هستند به راحتی آسیب نمی‌بینند.

سخن پایانی

در این مقاله همواره تلاش کردیم تا یک راهنمای ساده برای خرید کفش زنانه چرم، ارائه دهیم. اگر برای خرید به فروشگاه‌های موجود در بازار مراجعه می‌کنید، حتما کفش را بپوشید و از تناسب و راحتی آن اطمینان حاصل کنید و اگر به صورت آنلاین اقدام به خرید کفش چرم می‌کنید، حتما از سایز پای خود آگاهی داشته باشید. در انتخاب کفش کیفیت اجزای آن، باید مورد بررسی قرار بگیرد تا به سلامت شما صدمه‌ای وارد نشود و دوام خوبی داشته باشد. در خرید کفش چرم، به نوع چرم و درجه کیفیت آن توجه داشته باشید. چرم طبیعی ساختار فشرده و بوی مطبوعی دارد؛ اما چرم مصنوعی انعطاف‌پذیری بالایی ندارد و دارای بافت متراکمی نیست. برای این که از اصل بودن چرم محصول اطمینان حاصل کنید اولین قدم، یافتن یک مرکز معتبر است که برای تولید محصولات خود از چرم طبیعی استفاده می‌نماید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.