چگونه یک دفتر کار در تورنتو کانادا داشته باشیم؟

0

کسب کار خود را جهانی کنید و از تهران به سراسر دنیا کسب و کار خود را گسترش دهید. برای اولین بار در تورنتو کانادا خدمات دفتر مجازی با هزینه باورنکردنی ارائه می شود که مناسب مشاغل مختلف که نیاز به ارائه خدمات با آدرس خارج از ایران دارند مانند: شرکت های تجاری، کارخانجات و تولیدی ها و فریلنسر ها می باشد.

این خدمات شامل آدرس پستی واقعی در تورنتو کانادا + صندوق پستی اختصاصی؛ شماره خط تلفن کانادا + قابلیت تماس و پاسخگویی از سراسر جهان بدون هزینه اضافه، دریافت نامه ها در صندوق پستی و ارسال اسکن نامه های دریافتی به ایمیل شما می باشد.

با افتتاح دفتر مجازی خود در تورنتو کسب کار خود را به کانادا منتقل کنید و از تهران بدون محدودیت با دنیا در ارتباط باشید و تجارت کنید.

رونیکس

امکانات دفتر مجازی چیست؟

  • آدرس پستی واقعی به همراه یک صندوق پستی اختصاصی در تورنتو کانادا

ما برای شما چه کاری میکنیم؟

شما پس از ثبت دفتر مجازی، در تورنتو کانادا صاحب دفتر کار خواهید شد و کلیه مکاتبات و نامه های اداری را با این آدرس انجام دهید و برای ثبت محل فعالیت خود در سایت های مختلف آدرس دفتر تورنتو خود را درج کنید. به این معنا که شما برای کسب و کار خودتان در تورنتو مستقر هستید ولی از ایران آن را مدیریت می کنید.

چرا از این روش استفاده کنم؟

برای داشتن یک دفتر کار در تورنتو کانادا شما سالیانه می بایست حداقل 40 هزار دلار پرداخت کنید، حتی استفاده از فضاهای کار اشتراکی روزانه حدود 100 دلار هزینه دارد، شما با پرداخت بسیار کمتر سالیانه یک دفتر مجازی در کانادا خواهید داشت ولی با یک آدرس پستی واقعی که از این آدرس در تمام مکاتبات خود میتوانید استفاده کنید و درآمد دلاری داشته باشید.

– خط تلفن کانادا با قابلیت پاسخگویی و تماس از ایران بدون هیچ هزینه اضافه

ما برای شما چه کاری میکنیم؟

یک خط تلفن ثبت شده به نام شما در کانادا برای شما ایجاد می شود و با نصب یک اپلیکیشن ویژه میتوانید از سراسر جهان از جمله ایران تماس بگیرید و پاسخ تماس ها را بدهید و پیامک ارسال و دریافت کنید و هیچ هزینه ای بابت رومینگ نمی پردازید، این یک مزیت فوق العاده است، دقت کنید این یک خط مجازی نیست، شماره خط شما در 911 کانادا به نام شما ریجستر می شود.

چرا از این روش استفاده کنم؟

گرفتن یک خط تلفن در کانادا ماهیانه به طور متوسط 70 دلار برای شماهزینه دارد، تیکاتل به عنوان یک خدمات دهنده ایرانی در کانادا این فرصت را برای شما فراهم کرده با قیمت ارزان خط تلفن با امکانات ویژه داشته باشید، در این روش شما هیچ هزینه ای بابت رومینگ پرداخت نمی کنید و با پرداخت یک بار در سال از خدمات خط تلفن خود استفاده می کنید.

  • اسکن و ارسال نامه های صندوق پستی به آدرس ایمیل شما

ما برای شما چه کاری میکنیم؟

هیچ جای نگرانی نیست که شما در کانادا حضور ندارید، نامه های شما انباشته نمی شود ما نامه های دریافتی شما در صندوق پستی را برای شما اسکن میکنیم و به آدرس ایمیل شما ارسال میکنیم و از هر جای دنیا سریعا به نامه های دریافتی خود در تورنتو دسترسی پیدا میکنید.

چرا از این روش استفاده کنم؟

مشاهده نامه های دریافتی در اولین فرصت بسیار مهم است زیرا خیلی از آنها نیازمند پاسخ سریع می باشند، نامه های دریافتی از بانک یا پیشنهاد های کاری، با این خدمت بدون سفر به کانادا نامه های دریافتی را در ایمیل خود مشاهده می کنید و همیشه به روز هستید.

 

چرا از دفتر مجازی استفاده کنم؟

در سربرگ و کارت ویزیت و کلیه مکاتبات خود میتوانید آدرس دفتر تورنتو خود را درج کنید و از امروز برای دریافت پروژه های بین المللی اقدام کنید. اخذ کار از بسیاری از سایت های بین المللی که نیاز به درج آدرس و تلفن خارجی دارند از همین حالا در دسترس شما هستند، پس همین حالا از این فرصت ارزشمند استفاده کنید. از پیش نیاز های داشتن درآمد دلاری یک دفتر و پایگاه در خارج از ایران است که هم اکنون از امکان با قیمت بسیار ارزان برای شما فراهم شده است. شرکت های تولیدی و کارخانجات می توانند دفتر نمایندگی در کانادا داشته باشند و فریلنسر ها آدرس کسب و کار خود را در تورنتو کانادا ثبت کنند.

دفتر مجازی برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت های تجاری، تولید کننده ها و کارخانجات، وکلا و فریلنسر ها می توانند بیش از پیش از امکانات دفتر مجازی استفاده کنند و کسب و کار خود را با دنیا از همین امروز شروع کنند.

ثبت آدرس در کانادا و دریافت نامه های اداری و پاسخگویی تلفنی با شماره کانادا یک امکان بی نظیر برای رشد و توسعه بیزینس شماست که امکان فروش خدمات و کالا به دلار و درآمد دلاری را برای شما به ارمغان می آورد.

دفتر مجازی در تورنتو کانادا را چطور ثبت کنم؟

تیکاسلوشن، شرکتی کانادایی متعلق به مجموعه شرکت های هولدینگ تیکا، از جمله تیکاتل، تیکااپ و تیکاتیوی در تورنتو است که خدماتی را به کسب و کارها ارائه می‌دهد و با سالها تجربه این امکان را برای شما فراهم کرده است. تیکاسلوشن از سال 2023، خدمات دفتر مجازی را نیز راه اندازی کرده است، که شما در سراسر جهان، با قیمتی بسیار باورنکردنی، دفتر کاری در تورنتو کانادا داشته باشید. ما با تیم مجرب و حرفه‌ایمان، به هدف کمک به کسب و کارهای شما برای رشد و توسعه، با همکاری و همراهی شما، کار می‌کنیم. همراه با تیکا سلوشن باشید و تجربه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای را تجربه کنید.

فقط کافی است با شماره واتساپ یا تلگرام 0014163471010 تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید و برای اطلاعات بیشتر به سایت https://tikasolution.com/virtual-office مراجعه کنید.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.