سرورهاست چیست و چه کاربردی دارد؟

0

با کلمات هاست و سرور بصورت مجزا آشنا هستیم اما آیا می دانید سرورهاست چیست و چه کاربردی دارد؟ بطور ساده سرورهاست، یک هاست مدیریت شده بر روی سرور مجازی با منابع اختصاصی است که فقط برای یک سایت پربازدید استفاده می شود و اکانت های دیگری روی آن قرار ندارد. در این حالت با چالش هایی مانند مدیریت سرور و تهیه ابزارهایی مانند لایسنس های وب سرور، کنترل پنل و … مواجه نیستیم! این سرویس برای اولین بار در ایران توسط میزبان فا اختراع شده و در حال حاضر عرضه می گردد!!!

ایده سرورهاست از کجا به وجود آمد؟

هاست های اشتراکی هر قدر هم که خوب باشند به لحاظ منابع سخت افزاری محدویت دارند و امکان میزبانی سایت های پربازدید (بیش از 10.000 بازدید یکتای روزانه) روی هاست وجود ندارد یا اگر وجود داشته باشد کیفیت و عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. بنابراین میزبان فا با مهیا کردن بستری برای سایت های پربازدید، سرویسی تحت عنوان آسمان آبی ارائه نمود که نام تجاری ایده سرورهاست می باشد. در این سرویس ها، یک سرور مجازی با منابع کاملا اختصاصی تا هر میزان که نیاز باشد برای سایت پربازدید، آماده گردیده و سایت به روی آن منتقل می گردد. در واقع، این سرویس ها، سرور مجازی مدیریت شده مخصوص میزبانی سایت های پربازدید هستند که خیال شما را از مواردی مانند مدیریت سرور و مشکلات مانند آن به کل راحت می کند.

ویژگی های بارز سرورهاست میزبان فا

برترین ویژگی این سرویس ها، ارائه راهکار جامع و بدون دغدغه برای سایت های پربازدید است. همچنین موارد زیر را نیز شامل می شود:

رونیکس
  • پیکربندی و مدیریت سرور رایگان توسط میزبان فا
  • ارائه تمامی ملزومات مانند سیستم عامل، وب سرور، کنترل پنل و کش سایت بصورت رایگان
  • منابع کاملا اختصاصی و قابل ارتقا در هر لحظه از شبانه روز
  • پشتیبانی 24 ساعته VIP بدون وقفه
  • بکاپ گیری روزانه و هفتگی منظم از اطلاعات سایت
  • تضمین پایداری دائمی با تعهدنامه SLA جبران خسارت
  • بهره گیری از سرورهای نسل 10 کمپانی HP و درایوهای NVMe مخصوص سرور
  • بهره گیری از فایروال های سخت افزاری قدرتمند برای حفاظت از شبکه
  • زیرساخت ابری با معماری کلاسترینگ یکپارچه
  • بهره گیری از پورت های 20 و 40 گیگابیتی

و چندین مورد دیگر که بسیاری از این موارد برای اولین بار در ایران به همت مجموعه میزبان فا صورت می گیرد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید:

همچنین برای کسب مشاوره کامل این سرویس ها به صفحه زیر مراجعه نمایید:

پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به ثبت سفارش، حتما مشاوره بگیرید تا بهترین سرویس برای شما معرفی شود.

مراحل انجام کار – از مشاوره تا خرید و انتقال سایت

اولین کاری که نیاز است انجام شود کسب مشاوره برای بررسی وضعیت سایت و پیشنهاد سرویس مناسب است. در ادامه کار، می بایست ثبت سفارش انجام شود تا مراحل آماده سازی سرور شروع شده و بر اساس نیاز، پیکربندی شود. پس از آماده شدن سرور، سایت شما به روی سرور منتقل شده و DNS های دامنه شما تغییر می یابد. لازم به ذکر است هیچگونه قطعی در زمان انتقال سایت وجود نخواهد داشت و پس از انتقال از سرعت سایت خود، شگفت زده خواهید شد.

لازم به ذکر است که این سرویس ها برای سایت هایی که بازدید زیادی ندارند مناسب نیست و اینگونه سایت ها می توانند از سرویس های هاست اشتراکی که توسط میزبان فا نیز ارائه می گردد استفاده نمایند.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.