ایمپلنت قیمت مناسب در تهران

0

ایمپلنت دندان یک راه حل درمانی کارآمد برای جایگزینی دندان های خراب شده و از بین رفته است و می تواند معایبی همچون کاهش زیبایی لبخند، کاهش قدرت جویدن و تکلم را بهبود بخشد. ایمپلنت ها مشابه دندان طبیعی هستند و با قابلیت بازسازی استحکام، زیبایی و توانایی جویدن را به شما باز می گردانند. علاوه بر این، ایمپلنت ها به دلیل دوام بالا و طول عمر طولانی، هزینه های بیشتری را در مقایسه با سایر روش های جایگزینی دندان متحمل نمی شوند. با این حال، در اغلب موارد، قیمت ایمپلنت بالاتر از سایر راه حل های موجود برای جایگزینی دندان است، اما باید توجه داشت که ایمپلنت به عنوان یک سرمایه گذاری در سلامت دندان ها و کیفیت زندگی شما بسیار ارزشمند است. این روش بهترین راه برای بدست آوردن دوباره زیبایی و سلامتی شما است. ما در این مقاله می خواهیم در مورد ایمپلنت قیمت مناسب در تهران صحبت کنیم.

 

ایمپلنت قیمت مناسب

در این درمان از تعداد متفاوتی پایه ایمپلنت برای بیماران استفاده می شود که این مورد به تشخیص پزشک است. ایمپلنت قیمت مناسب دندان به فاکتورهای مختلفی مانند نوع ایمپلنت، جنس تاج دندان، سطح شدت و موقعیت بیماری در دندان، خدمات پس از فرآیند کاشت و هزینه‌های دیگری که ممکن است در روند درمان نیاز باشد، بستگی دارد. همچنین، قیمت ایمپلنت دندان در تهران نیز ممکن است با قیمت های مناطق دیگر متفاوت باشد.

رونیکس

اگر قصد انجام درمان ایمپلنت دندان با قیمت مناسب و اقساط بلند مدت بدون سود دارید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران

بیشترین قیمت مربوط به ایمپلنت های با کیفیت، با دوام و طول عمر بالا است. همچنین، برندهای مختلف ایمپلنت هم می‌ توانند در قیمت‌ها تاثیر داشته باشند. به همین دلیل، برای کاهش هزینه‌های درمانی، می ‌توانید با پزشک خود مشورت و گزینه‌های مختلف را مقایسه کنید تا بهترین راه حل را برای شما انتخاب کنند.

 

ایمپلنت راهکار بسیار مناسب برای کسانی است که به دلایل مختلف بعضی از دندان ها و یا کل دندان‌های خود را از دست داده‌اند. کشیدن دندان، پیوند استخوان که عامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه ایمپلنت دندان است، سینوس لیفت، جرمگیری دندان، تخصص دندانپزشک و جنس و برند ایمپلنت از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت هستند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر ایمپلنت قیمت مناسب می توان به نوع ایمپلنت دندان (فک یا دندان جلویی و غیره)، تعداد ایمپلنت دندان، دستمزد متخصص ایمپلنت و هزینه درمان های جانبی ایمپلنت اشاره کرد.

ایمپلنت قیمت مناسب کره ای

به طور کلی برند های ایمپلنت به عنوان عامل اصلی موثر در قیمت و طول عمر ایمپلنت دندان شناخته می شوند. ایمپلنت های کره ای هزینه مناسبی را دارا می باشند و در کنار این هزینه به شما کیفیت خوبی ارائه می دهند. اگر می خواهید درباره انواع ایمپلنت کره ای و هزینه آن بیشتر بدانید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت فوری چقدر است ؟

به علت کاهش طول درمان شاید مقداری قیمت ایمپلنت یک روزه یا فوری از ایمپلنت های معمولی بالاتر باشد. ایمپلنت دندان معمولی نیاز به حدود 1 الی 6 ماه دارد تا به خوبی به استخوان فک جوش بخورد و به شدت پایدار شود.

اما ایمپلنت های فوری یا ایمپلنت های یک روزه، به دلیل استفاده از متد های مختلفی در فرآیند کاشت و استفاده از ایمپلنت های خاص، این مدت زمان را به محض پایان عمل کاشت به پایان می رسانند.

ایمپلنت قیمت مناسب فوری دندان همانند دیگر ایمپلنت ها به نوع ایمپلنت، تعداد ایمپلنت، پزشک متخصص و غیره بستگی دارد.

قیمت انواع ایمپلنت دندان و درمان های جانبی

ایمپلنت های دندان انواع مختلفی دارند و ممکن است برخی از درمان های دیگر برای فراهم آوردن شرایط ایمپلنت دندان نیاز دارند، که هزینه جداگانه دارند اما انجام آنها در صورت نیاز واجب است.

 

قیمت ایمپلنت کامل

در صورتی که فرد دارای بی دندانی گسترده در سطح یک فک یا دو فک باشد، درمان ایمپلنت کامل برای او انجام می شود. در این درمان 4 الی 10 پایه ایمپلنت در یک فک قرار داده می شود و یک روکش کامل یک فک بر روی آن قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت کامل

قیمت دندان مصنوعی ثابت

ایمپلنت های کامل به دلیل برخورداری از یک پایه فلزی قوی و ماندگارتر نسبت به دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت هستند. به علاوه، ایمپلنت های کامل به دلیل شباهت بیشتر به دندان طبیعی، جلوگیری از افتادگی استخوان را نیز تضمین می کنند.

جراحی سینوس لیفت

در برخی موارد افراد به دلیل علت‌های مختلفی مانند از دست دادن دندان یا بیماری‌های لثه و استخوان، استخوان کافی برای کاشت ایمپلنت را ندارند. در این موارد، پزشک دندانپزشک معمولا از فناوری جراحی سینوس لیفت استفاده می کند. این روش به دلیل ایجاد پایه استخوانی قوی تر و کاهش خطر عفونت و تضعیف استخوان، به عنوان یک روش مؤثر برای کاشت ایمپلنت به کار می رود.

قیمت ایمپلنت دندان جلو

دندان‌های جلویی باعث زیبایی و جذابیت صورت شما می‌شوند و به همین دلیل، انجام کاشت ایمپلنت به روشی که سریع و موثر باشد و استفاده از روکش‌های مرغوب حائز اهمیت است. روکش ‌های سرامیکی یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در کاشت ایمپلنت هستند. آن‌ها به عنوان جایگزینی برای دندان‌ های طبیعی خود استفاده می‌شوند و باعث ایجاد جلوه طبیعی و جذاب در دندان ‌های شما خواهند شد.

در ضمن، روکش‌های سرامیکی بسیار قوی، دوام پایدار و مقاوم در برابر لکه‌ها و تغییر رنگ هستند. ایمپلنت قیمت مناسب دندان جلو فک بالا به تعداد واحدهای مورد نیاز برای انجام این کار و همچنین تعداد پایه‌های ایمپلنت بستگی دارد.

قیمت ایمپلنت دندان با لیزر

با پیشرفت تکنولوژی و جریان یافتن تکنولوژی های جدید، علاوه بر هزینه کمتر ایمپلنت دندان، بسیاری از نیازها را می توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن با استفاده از لیزر برطرف کرد. چنین اتفاقی در مورد ایمپلنت نیز رخ داد و مداخله دستگاه لیزر در حین گذاشتن ایمپلنت منجر به انجام عمل جراحی آسان‌تر با کمترین درد و خونریزی شد.

قیمت کشیدن دندان

گاهی اوقات قبل از انجام ایمپلنت نیاز به کشیدن دندان آسیب دیده است که توسط دندانپزشک متخصص انجام می‌شود.

هزینه پیوند استخوان فک

پیوند استخوان فک مواقعی نیاز به ایمپلنت دارد که لثه بیمار به طور کامل از بین رفته باشد. برای افزایش استحکام بخشیدن به لثه بایستی این جراحی قبل از کاشت ایمپلنت دندان انجام گیرد.

ایمپلنت قیمت مناسب جراحی پیوند استخوان فک، خود نیز هزینه‌ای در بر خواهد داشت.

جراحی افزایش عرض استخوان فک

در برخی موارد، ارتفاع لثه کوتاه است و نیاز به افزایش عرض استخوان فک دیده می‌شود. این مسئله می‌تواند در شرایطی که دندان ها رو به حالت خرابی باشد و یا در صورتی که نیمی از دندان ها از دست رفته باشد، به وجود آید.

نتیجه گیری

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران یکی از پرهزینه ترین خدمات دندانپزشکی است. هزینه ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی از جمله تخصص کلینیک دندانپزشکی، تعداد ایمپلنت های دندانی و محل کاشت و غیره بستگی دارد. جهت انجام عمل ایمپلنت دندان در مرحله اول باید به فکر انتخاب پزشک باشیم. سپس به کیفیت و هزینه ایمپلنت دندان در تهران یا هر شهر دیگری فکر کنیم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.