معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

0

در دنیای امروز ضرورت کاربرد انواع نرم افزار حسابداری در حرفه های مختلف ، مشاغل و کسب و کار های کوچک و بزرگ غیرقابل انکار است به طوری که یکی از قدم های اصلی در مسیر پیشرفت یا ترقی بیزینس های طبقه بندی اطلاعات مالی دقیق و صحیح می باشد. در همین راستا تمام مدیران فروشگاه های متفات می توانند از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس و نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس در جهت مدیریت های مالی بهره ببرند.


مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

در دنیای تجارت حتی کوچکترین برنامه ریزی برای بودجه نیز به مهارت داشتن در حیطه حسابداری بر می گردد. اکنون پیشرفت علم سبب شده صاحبان کسب و کار بدون نگرانی درباره یافتن متخصص حسابداری و تنها با بهره گیری از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس به راحتی مشکلات مالی خود را حل کنند.

این نرم افزار حسابداری پاسخگوی نیاز های تمام اصناف در حیطه اداره مالی و هزینه های بیزینس می باشد و می تواند تمامی گزارشات اشخاص و پرسنل، انبار و فروش را به صورت حرفه ای تهیه کند. مدیران می توانند سطح دسترسی افراد به اطلاعات را تعیین کرده و برای نرم افزار کاربر های متفاوت تعریف کنند. از اصلی ترین مزیت های نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس برقراری ارتباط قوی بین فروشگاه و مشتریان می باشد به صورتی که اطلاع رسانی پیامکی و پیگیری مشتریان را به بهترین نحو ممکن برای شما مشتریان انجام می دهد.

رونیکس

با این نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس شما می توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را مناسب با کسب و کار و حوزه کاری خود راه اندازی کنید به بیان دیگر از کاربردی ترین امکانات این نرم افزار حسابداری، ایجاد یک فروشگاه آنلاین یکپارچه برای صاحبان فروشگاه ها، خرده فروشی وعمده فروشی ها و… است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی به سادگی مدیریت تمام فرایند های مالی و هزینه های را برای شما تسهیل خواهد کرد و نیاز های حسابداری بیزینس شما را مانند یک دستیار حرفه ای برطرف می کند و با آپدیت های مرتب نرم افزار و پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان این حوزه هیچ جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

یکی دیگر از نرم افزار های مورد نیاز برای صاحبان فروشگاه های کوچک و بزرگ نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می باشد. با به کارگیری این نرم افزار حسابداری مدیران به سادگی می توانند گزارشات پرداختی های پرسنل و مزایا و عیدی و غیره را کاملا دقیق در اختیار داشته باشند و هزینه ها را در این زمینه پیشبینی کرده و از بروز مشکل و خطا جلوگیری کنند.

در نرم افزار حقوق و دستمزد شما می توانید تمام مسائل مالی مربوط به پرسنل کسب و کار خود را بدون نیاز به حسابدار متخصص مدیریت کنید و در هر زمان آگاهی کاملی نسبت به تمام موارد مربوطه داشته باشید. از دیگر برتری های این نرم افزار این است که می توانید همین الان نسخه دموی نرم افزار حقوق و دستمزد را دریافت کرده و استفاده کنید فقط کافیست با شماره های ارائه شده در سایت ما تماس حاصل کنید تا همکاران ما به سرعت شما را راهنمایی کرده و نرم افزار را در اختیار شما قرار دهند.

خدمات نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

این نرم افزار حسابداری کاربردی پارمیس، قابلیت اتصال به بارکد خوان و کدینگ کالا دارد و با سرعت عالی می تواند فاکتور ها را صادر کند. در فروش محصول یا کالا، مدیریت انبار از مهمترین مسائلی است که باید توسط مدیران مورد توجه قرار گیرد، اطلاع از وضعیت انبار ها برای اتخاذ سیاست های فروش ضروری است؛ در این شرایط نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس به کمک شما می آید و تمام اطلاعات مربوط به کالا و انبار ها را به طور دقیق و درست در اختیار شما قرار می دهد.

این نوع نرم افزار حسابداری پارمیس می تواند بر روی سیستم عامل اندروید و ویندوز به سادگی نصب شود یا به صورت تحت وب مورد استفاده قرار گیرد. سه نسخه از این نرم افزار وجود دارد که شما با توجه به نیاز کسب و کار خود می توانید یک مورد را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید: برای بیزینس های کوچک و متوسط نسخه نرم افزار پارمیس پرو بهترین گزینه است و می تواند به سادگی به تمام نیاز های این کسب وکار ها پاسخ دهد. در مورد کسب و کار های بزرگ با چندین شعب مختلف و یا تجارت های متوسط و در حال رشد و توسعه، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار پارمیس استار است که بیش از 20 زیر سیستم یکپارچه برای مدیریت آسان تر در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار 360 پارمیس نیز به دلیل به کارگیری فضای ابری می تواند قیمت مناسب تری را ارائه کند.

کاربرد های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

در این نرم افزار حسابداری شما می توانید چارت سازمانی بیزینس خود به همراه محل خدمت را به صورت درختی برای درک بهتر تعریف کنید تا مدیریت و کنترل این موارد را هر چه ساده تر کنید. تمام فرم های موجود و تهیه شده در نرم افزار حقوق و دستمزد می توانند به شیوه ای که مد نظر شماست نمایش داده شده یا به اصطلاح قالب بندی شوند و با همان قالب نیز می توانید چاپ یا خروجی دریافت کنید.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس این امکان را به مدیران می دهد که اسناد حقوق و دستمزد پرسنل را به شیوه تکی یا گروهی صادر نمایند. در این نرم افزار حسابداری می توانید آیتم های پرسنل متفاوتی مانند گروه خونی، اطلاعات حساب و سابقه و غیره به صورت نامحدود تعریف کنید و تمام این آیتم ها قابلیت دریافت مقادیری مختلف و مبلغ و متن و غیره دارند که کاملا به شما امکان نظارت و مدیریت بیشتر افراد و روند را می دهد.

کلام آخر

با توجه به ضرورت اداره مالی کسب و کار ها بدون توجه به تعداد افراد و اندازه سازمان توصیه می شود حتما این دو نرم افزار حسابداری معرفی شده یعنی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار حقوق و دستمزد را امتحان کنید تا تاثیر شگفت انگیز نظم را در بیزینس خود ببینید. امیدواریم این مقاله و معرفی این برنامه های کاربردی پارمیس برای شما مفید واقع شود.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و یکپارچه پارمیس میتوانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.