از تترلند «تتر عیدی بگیر»؛ دریافت تتر رایگان با شرکت در کمپین عیدانه تترلند

0

صرافی رمزارزی تترلند پیش از شروع سال نو، به پیشواز عید رفته است و در کمپینی به نام «تتر عیدی بگیر» به کاربران خود عیدی می‌دهد. پس این فرصت را از دست ندهید و با شرکت در این کمپین، تتر رایگان دریافت کنید!

در این کمپین که از ۱۲اسفند شروع شده است و تا ۲۲اسفند ادامه می‌یابد، با دعوت دوستان خود به تترلند یا انجام تراکنش خرید و فروش در این صرافی، می‌توانید امتیاز بگیرید و در پایان کمپین به‌ازای امتیاز به‌دست‌آمده، به‌رایگان تتر دریافت کنید.

 

رونیکس

در کمپین «تتر عیدی بگیر» چطور امتیاز بگیرم؟

سیستم امتیاز‌دهی کمپین «تتر عیدی بگیر» صرافی رمزارزی تترلند بدین‌صورت است که از ۱۲ تا ۲۲اسفند با دعوت دوستان و آشنایانتان به تترلند از‌طریق کد دعوت یا انجام تراکنش خرید و فروش تتر در بخش معامله آسان تترلند، می‌توانید امتیاز کسب کنید.

ارزش امتیاز‌های من چقدر است؟

هر امتیاز برابر یا یک تتر است و در پایان کمپین برابر با تعداد امتیاز‌هایتان، تتر عیدی می‌گیرید. برای مثال، اگر ۱۰۰ امتیاز داشته باشید، معادل ۱۰۰ تتر دریافت می‌کنید.

 

جایزه من کِی و چطور پرداخت می‌شود؟

جایزه هر کاربری که در این کمپین شرکت کرده باشد، نهایتاً ۷ روز پس از پایان کمپین به کیف‌پول حساب کاربری‌اش در تترلند واریز می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، تا قبل از شروع بهار و تحویل سال نو، عیدی تترلند به تمام شرکت‌کنندگان این کمپین اعطا خواهد شد.

تتر؛ همان دلار، اما آسان‌تر

عیدی امسال صرافی تترلند برای کاربرانش رمزارز تتر است. حال رمزارز تتر چیست و چه ارزشی دارد؟ تتر با نماد اختصاری USDT رمزارزی پایدار است که ارزش هر واحد آن همیشه برابر با یک دلار آمریکاست و از آن برای حفظ ارزش دارایی هنگام نوسان بازار رمزارزها بدون خارج‌کردن سرمایه استفاده می‌شود.

 

درواقع پشتوانه رمزارز تتر، دلار آمریکاست. رمزارز تتر مانند پلی بین ارزهای فیات و دنیای بلاک‌چین عمل می‌کند و شفافیت تراکنش و ثبات و کارمزد اندک از ویژگی‌های آن است. تتر به‌عنوان «دلار دیجیتال» نیز شناخته می‌شود.

 

صرافی تترلند، بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش رمزارز تتر در ایران، از سال ۱۳۹۶ بستر امنی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا درنهایت سادگی و هوشمندی، رمزارز تتر را خرید و فروش کنند.

 

کد دعوت دوستان تترلند؛ درآمد دلاری مادام‌العمر

سرویس دعوت دوستان فقط مختص به کمپین عیدانه تترلند نیست و پس از پایان کمپین و دریافت عیدی خود، همچنان درصدی از کارمزد تراکنش‌های دوستان دعوت‌شده، تا پایان عمر به شما تعلق خواهد گرفت.

دعوت دوستان درواقع یکی از راه‌های مرسوم برای معرفی کسب‌وکارها به مخاطبان و کاربران بیشتر است. کاربران تترلند می‌توانند با استفاده از کد دعوت دوستان، تترلند را به اطرافیان و آشنایانشان معرفی و در ازای آن، درصدی از کارمزد تمام تراکنش‌های فرد دعوت‌شده را به‌عنوان پاداش دریافت کنند.

سرویس دعوت دوستان تترلند چگونه کار می‌کند؟

اگر دوستان کاربران تترلند با کد دعوت آنان ثبت‌نام و احراز هویت کنند، در‌نهایت سودی دوطرفه برای هر دو نفر در پی خواهد داشت. از یک طرف، فردی که با کد دعوت دوستان ثبت‌نام کرده‌ است، برای اولین تراکنش خود در تترلند هیچ کارمزدی نمی‌پردازد و از طرف دیگر، فردی که با کد دعوت او ثبت‌نام انجام شده‌ است، به‌صورت مادام‌العمر ۲۰درصد کارمزد تراکنش‌های دوستش را دریافت می‌کند.

شایان ذکر است که حداقل و حداکثر این پاداش به‌ترتیب ۲۰ و ۵۵درصد است. درواقع، افزایش درصد پاداش به افزایش تعداد نفرات دعوت‌شده بستگی دارد. حداقل درصد پاداش کارمزد از تراکنش دوستان، ۲۰درصد است که برای دعوت موفق ۱ تا ۳ نفر لحاظ می‌شود. هرچه تعداد نفرات دعوت‌شده بیشتر شود، درصد پاداش نیز بیشتر خواهد شد.

کمپین عیدانه تترلند؛ شروعی برای کسب درآمد دلاری

در کمپین «تتر عیدی بگیر» محدودیتی وجود ندارد و با انجام تراکنش خرید و فروش تتر یا دعوت دوستان، می‌توانید تتر رایگان بیشتری به‌دست آورید.

علاقه‌مندان به شرکت در کمپین «تتر عیدی بگیر» می‌توانند به لندینگ وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند مراجعه کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.