چطور یک‌ساله شد

109

یک بار دور خورشید با شما عزیزان گشتیم، سعی کردیم که بهترین‌ها را بنویسیم، سعی کردیم که گفته‌های شما را بخوانیم و بهتر شویم، سعی کردیم لیاقت زمان ارزشمند شما را داشته باشیم. جلب رضایت کاربران باهوش و تیزبین کار بسیار دشواری است و این چالش باعث شد که حتی یک روز هم نتوانیم سر جای خود ساکن بایستیم و تلاش کردیم هر آنچه در توان داریم برای بهبود کیفیت مطالب آموزشی خود به‌کار بگیریم. با ما همراه باشید تا ببینیم تا چه اندازه توانستیم اهداف خود را محقق کنیم و در سال دومِ چطور چه برنامه‌هایی برای شما خواهیم داشت.

دستاورد‌های سال اول

  • انتخاب به عنوان بهترین وب‌سایت سبک‌زندگی در جشنواره‌ی موبایل و وب ایران؛
  • بیش از ۸ میلیون بازدید‌کننده، ده‌ها میلیون بازدید از مقالات و رسیدن به رتبه ۲۴۹ الکسا در بین وب‌سایت‌های ایرانی؛
  • راه‌اندازی بخش chetor pro با ارائه‌ی واحد‌های درسی مختلف به‌صورت یک دانشگاه آنلاین؛
  • دو مرتبه بازطراحی کل رابط کاربری در صفحات خانه، موضوعات و صفحه‌ی مقاله و بهبود مستمر تجربه‌ی کاربری؛
  • رساندن سرعت بارگذاری صفحات به بالاترین سطح برای بهبود تجربه‌ی کاربران؛
  • تولید بیش از ۱۵۰ ویدئوی آموزشی در شبکه‌های اجتماعی و در کانال تلگرام؛
  • ویدئو وایرال «فواید دوستی برای سلامتی» که ده‌ها میلیون بار توسط شما عزیزان بازدید شد؛
  • راه‌اندازی یکی از بهترین مجموعه‌های محتوا در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، فیسبوک و اینستاگرام؛
  • ۲۳ هزار دنبال‌کننده در کانال تلگرام و ۵۴ هزار دنبال‌کننده در فیسبوک ارمغان رضایت شما از محتوا و به‌اشتراک‌گذاری آن توسط شما عزیزان؛
  • ثبت نزدیک به ۱۵ هزار دیدگاه در مقالات از جانب شما که خود گواه حضور فعال شما در کنار ما و اهمیت این موضوع است؛
  • تولید بیش از ۱۵۰۰ مقاله‌ی آموزشی در زمینه‌های مختلف از منابع معتبر.

ولی هیچ‌کدام از اینها به‌اندازه‌ی ابراز علاقه و رضایت شما که به‌صورت کامنت و حتی تلفنی مطرح کردید، برای ما انرژی‌بخش نبوده است. حمایت و رضایت شما برای تک‌تک اعضای تیم ما نشانه‌ی مهمی بوده است برای اینکه در مسیر درست قرار داریم و هیچ هدفی بهتر از این نیست که بتوانیم تغییری حتی کوچک در زندگی دیگران ایجاد کنیم. امیدواریم با انتقادات و پیشنهادات با ارزش شما در سال دوم بهتر از امسال باشیم. پس نظرات خود را از ما دریغ نکنید و اگر از مقاله یا پستی رضایت داشتید برای حمایت از ما، آن را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید تا ما هم بتوانیم هر روز اثرگذارتر باشیم.

رونیکس

تیم چطور

تیم چطور در تولد یک سالگی چطور

 

یک سال از روز پراسترس انتشار وب‌سایت چطور گذشت. تو این مدت افتخار همکاری با یکی از بهترین تیم‌های ایران رو داشتیم و واقعا به همشون افتخار می‌کنم. به اون کاربرای اهل مطالعه و فهیمی هم که از همون روزهای اول کنار ما بودن و به ما انرژی دادن هم افتخار می‌کنم که با مطالعه مقالات چندهزار کلمه‌ای همه ما رو متعجب کردن و ثابت کردن که ما ایرانی‌ها با مطالعه بیگانه نیستیم. از همه اونهایی که افتخار دادن و مقالات ما رو با دوستاشون به اشتراک گذاشتن یا ما رو به دیگران معرفی کردند هم تشکر ویژه می‌کنم چون این تنها راه بقای وب‌سایت‌های تولید کننده محتواست. واقعا خوشحالیم که به خاطر شما کاربرای فهیم می‌تونیم سریعتر و قوی‌تر به راهمون ادامه بدیم.

آرمان والی

 

یک سال گذشت! ولی هنوز نیاز به زمان زیادی برای یادگیری و کسب تجربه داریم. انگار هنوز در روز اول شروع این کار هستیم. تمام تلاش‌مان این است که به اثرگذارترین کسی که می‌توانیم تبدیل شویم. تمامی بازخوردها، دیدگاه‌ها، ایمیل‌ها و به اشتراک‌گذاری‌های شما با ارزش‌ترین محرک‌های ما در طول این یک‌سال بوده است. ممنونیم از شما برای ایجاد فضایی که باعث افزایش انگیزه‌مان شده است. بیایید با هم این فضا را حفظ کنیم و گسترش بدهیم.

اشکان قدیمی

 

«چطور» یک سال اول زندگیش رو با کلی محبت و صمیمیت همراهان و مخاطب‌های گرانقدرش گذروند، بازخوردهای ترش و شیرین آدم‌هایی که چطور رو خوندن و بهش اهمیت ‌دادن بهش جون داد و هر بار که به یه دوست معرفی شد یا توی جمع‌های دوستانه ازش تعریف شد، پروبال گرفت و جرئت پیدا کرد پیش بره و رشد کنه. لحظه به لحظه‌ش قشنگ بوده و الان بعد از یک سال با کلی افتخار و حس خوب به «چطور» و همراهان ارزشمندش نگاه می‌کنیم و دلمون می‌خواد همیشه کنارمون بمونید و توی بارور کردن این دوست یک ساله بهمون کمک کنید.

مریم ناصری

 

چطور فقط یک وبسایت آموزشی نیست…چطور تشکیل شده از هزاران تکه پازل که پشت هر تکه، تعداد آدم‌های زیادی نقش‌های مختلفی رو ایفا می‌کنند…و اما همراهان همیشگی و مخاطبین عزیزمون با مهر و علاقشون تکه‌های پازل رو کنار هم می‌چینند و تصویر زیبایی خلق می‌کنند…و اما این فقط آغاز راهیه که قراره با همراهی همه‌ی شما تبدیل بشه به تصویر چند بعدی زیبا و منحصربه‌فرد…جشن یک‌سالگی چطور بر همه شما مبارک!

طاهره فرهادی

 

چطور یک‌ساله شد یا ما بزرگ شدیم؟! من که فکر می‌کنم ما آموختیم و فهمیدیم…ما یادگرفتیم که چطور در کنار هم، بستری از علم و اندیشه را که برای ایرانی آباد و آزاد لازم است، بسازیم. ما یادگرفتیم که چطور برای مخاطبی که تشنه‌ی دانستن است و میان انبوهی محتوای بی‌کیفیت پریشان و کلافه است، بنویسیم. ما یاد گرفتیم که چطور دغدغه‌ی پیشرفت و تعالی را بفهمیم و پاسخی مناسب برای آن پیدا کنیم… امروز انگیزه‌ی تلاش بی‌وقفه‌مان را همین بس که با یک کلیک، نام چطور در میان هزاران جست‌وجو می‌درخشد. حال در آستانه‌ی دومین سال درصددیم قدرتمندتر از گذشته، با تولید محتوای فاخر فارسی، گنجینه‌ی ارزشمند و متنوع‌تری از ناشناخته‌های جهان را به مخاطب ایرانی پیشکش کنیم.

همت بلند دار که مردان روزگار/ از همت بلند به جایی رسیده‌اند.

شادی شیرازی

 

ما در این یک سال در چطور تمرین کردیم که با ساده، موجز، بی‌ابهام و بی‌پیرایه نویسیِ‌ مطالب حرمت خودمان، حرمت زبان مادری‌مان و حرمت مخاطبان‌مان را پاس بداریم و ادامه‌ی این مسیر هم جز با همراهی و گرفتن بازخورد از شما دوستان و مخاطبان عزیزمان مقدور نخواهد بود. ای نهال آرزو، خوش زی که بار آورده‌ای…

بهدیس سلطانی

 

خدا زمین رو مدور آفرید تا به انسان بگه همون لحظه ای كه فكر می كنی به آخر دنیا رسیده‌ای درست در نقطه آغاز هستی. چطور یک‌ساله شد با همه سختی‌ها که همگی به عنوان‌های مختلف به دوش تک‌تک دوستان و همکارانم بود.

در واقع تولدمون مبارک.

افشین باقرزاده

 

یادگیری در چطور مثل یک اتوبان دو طرفه بود که هم یادگرفتیم و هم سعی کردیم چیزی که یاد گرفتیم رو انتقال بدیم و همین باعث شده که لذت راندن در این اتوبان سرسبز و دلنشین دو چندان بشه.

میلاد حمیدی

 

بعضی وقت‌ها دوستانم بعضی از مطالب چطور رو، چه وب سایت چه کانال، برای خودم فوروارد میکنن و با کلی هیجان میگن : «چه جالب، واقعا؟»؛ این حس یکی از بزرگترین لذت‌هایی که تجربه کردم! امیدوارم که هر روز بتونیم با کمک هم، مردم خوبمون رو با مطالب فوق‌العاده شگفت‌زده کنیم و دنیایی از تازه‌ها رو با هم کشف کنیم…

راشین درویش

 

یک سال پیش که به تیم چطور ملحق شدم، بیشتر به خاطر «استارتاپ» بودنش بود؛ تا این فضا رو هم تست کرده باشم. توی جلسات مصاحبه همش به خودم می‌گفتم اینا میز پینگ پونگ و فوتبال‌دستی رو کجا میذارن پس؟ دو سه هفته که گذشت، فهمیدم که چطور با این استارتاپ‌ الکی‌های دورهمی فرق داره. یه کم دیگه که گذشت فهمیدم اینجا فقط ادم حسابی‌های کاربلد رو توی تیم‌شون راه میدن (البته اینو روزی که «بله» رو ازشون شنیدم متوجه شده بودم:). الانم که تیم چطور یک سالش شده (تازه دندون درآورده) هنوز خیلی مونده تا اون کارهای خیلی خیلی بزرگش رو به سرانجام برسونه. خلاصه با همین فرمون اگه بریم جلو به امید خدا سال دیگه تولد «خوبی؟» و «چه خبر؟» و «بودی حالا» رو هم جشن می‌گیریم.

محمدعلی نصیری

 

چطور حاصل احساسات مثبت یک تیم نسبت به ایجاد کردن و بهتر شدن در مرور زمان بوده و در این یک سال، تلاش کرده این احساسات سازنده رو به بقیه هم منتقل بکنه. احساساتی که برای ایجاد شدن هر چیز ارزشمند و خوب، لازم و ضروری هست.

اشکان شهیادی

 

همراهی با مخاطبان فهیم و خون‌گرم چطور حس خیلی خوبی داره

اینکه بدونی تلاشت یه روزی، یه جایی، واسه کسی که حتی نمی‌شناسیش می‌تونه مفید باشه، یعنی خودِ خودِ زندگی..

ممنون از همه‌ی مخاطبای دوست‌داشتنی چطور
رقیه محمدی

 

بزرگ‌ترین خوشی برای من در یک سالِ گذشته‌ی فعالیت در چطور، این بوده که خودم رو بخشی از فرایندی دیدم که تلاش می‌کرده محتوایی ارزشمند رو در کمال دقت و صحت به مخاطب فارسی زبان برسونه. خوشحالم که در طی این مسیر تونستم، به واسطه‌ی لطفی که شما خوانندگان به ما داشتین، نسبت به عملکردم رضایت درونی داشته باشم. رضایت شما بی‌شک مهم‌ترین عامل در احساس خوشایندیه که امروز در تولد یک‌سالگی چطور تجربه می‌کنم.

سارا شهیدی

 

«این همه عاشق داری (ای) چطور!…چطور حسودی نکنم؟»:)))…امروز حتی شاعران عزیز هم با مخاطب قرار دادن «چطور» در وصفش مدیحه سرایی می کنند. بله… واقعیت این است که دیدن متن ها و ویدئوهای چطور در فضای مجازی یا مجاز فضایی ببخشید به هر حال استفاده از این ترکیب بعضی وقت‌ها کمی سخت می‌شود؛ خلاصه بگویم اشترک گذاری گسترده و دیدن مطالب چطور حتی در گروه‌هایی که فکرش را هم نمی‌کنی نشان می‌دهد که چطور نوپا مسیر درستی را پیش گرفته است و من واقعا خوشحالم که عضوی از این مجموعه هدفمند و کاربلد هستم و روزانه با دیدن دیدگاه‌ها و بازخوردها از مخاطبانی که با محبت و توجه خود ما را همراهی می‌کنند، من را بی‌نهایت شاد و سرحال می‌کند. چطور کوچک امیدوارم ۱۲۰ ساله بشوی.

نیلوفر شهدوست

 

چطور برای من یه اتفاق تازه و متفاوت بود که هنوز هم با گذشت یک سال برام همون قدر تازگی داره! امروز در مقایسه با روز اولی که کارم رو با تیم چطور شروع کردم، به ادامه‌ی مسیر با چطوری‌ها مشتاق‌تر و مطمئن‌تر هستم. شکی نیست که هر روز از حضور صمیمانه‌ی شما مخاطبان مشتاق و اهل مطالعه انگیزه می‌گیرم و از استقبال گرم‌تون هیجان زده می‌شم. برای تک‌تک اعضای تیم چطور و مخاطبان عزیزی که صمیمانه ما رو حمایت می‌‌کنید، سلامتی و پیروزی آرزو می‌کنم.

صدف دژآلود

 

درست است که به راحتی نمی‌توان در همه‌ی زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف، کتاب خواند و آموخت ولی می‌توان با خواندن مقالاتی مختصر و مفید، اطلاعات زیادی به دست آورد و به فردی فرهیخته و آگاه تبدیل شد و این همان امکانی است که چطور برای همه فراهم کرده است. در سایت پربار و مفید چطور، ما هم پا به پای مخاطبان سایت، آموختیم و به دانسته‌های خود اضافه کردیم. یک سالگی چطور را به همه‌ی دوستداران آن تبریک می‌گویم و امیدورام که سال‌هایی پر از موفقیت را پیش رو داشته باشیم.

فاطمه زنگنه

 

چطور پر از تجربه‌های جالب و مطالب مفیده،‌ تو یک سالی که گذشت هر بار با گذاشتن هر پست و هر نوشته خودمونم کلی چیزای جدید یاد گرفتیم. برام جالب بود که بعضی نوشته‌ها مورد توجه مخاطبان قرار می‌گرفت و من فهمیدم که حتی تندترین انتقادها هم می‌تونه سازنده باشه برام. امیدوارم دوستان و همراهان خوب چطور همیشه باهاش همراه باشند و با نظرات و پیشنهادات خوب‌شون ما رو همراهی کنند. برای چطور و همه دوستای خوبم که زحمت کشیدن تو این مدت و همه‌ی خواننده‌ها و همراهان عزیز آرزوی موفقیت و پیشرفت توأم با یادگیری رو دارم.

الهام صدوقی‌نیا

 

سوال سوال سوال
زندگی پر از سواله و پیدا کردن جواب اون سوالا حس ارضا کننده و سرخوشی آوری داره.
بعضی وقتا هم یه سوالایی هستن که خودمون هم نمی‌دونستیم باید اونها رو بپرسیم.
جواب این سوالا باعث می‌شه حالمون بهتر شه و حس بهتری داشته باشیم.
«چطور» تو این یه سال جواب خیلی سوالا رو داده.
خیلی کمک کرده حس کنیم هر روز داریم یه چیز جدید یاد می‌گیریم حتی اگه وقت نداریم یه کتاب سنگین و قطور رو توی بغلمون
بگیریم و بخونیم.
برای من این حس یاد گرفتن هر روزه و همیشگی توی این یه سال خیلی عالی بوده.
تولدت مبارک چطور جان
ممنونم ازت!

الهام ناصری

 

مخاطب ایرانی، محتوای فارسی غنی می‌خواهد …
در دنیای امروز، اینترنت دیگر حد و مرزی برای دانش باقی نگذاشته است. در هر زمینه‌ای به اطلاعات نیاز داشته باشید، به راحتی آن را جستجو می‌کنید و به آنچه می‌خواهید دست می‌یابید…
اما برای مخاطب ایرانی، چند درصد از محتواهای تولید شده‌ی فارسی کیفیت بالایی دارند و می‌توانند نیاز او را برطرف کنند؟
یک سال است که چطور زاده شده. از ابتدا هدفش تولید محتوای با کیفیت فارسی بوده و همچنان در این مسیر به راه خود ادامه می‌دهد. با همراهی مخاطبان فهیم و دوست داشتنی که تک‌تک کلمات‌شان پر از انرژی مثبت برای گردانندگان چطور هست، می‌رود تا در تولید محتوای باارزش فارسی پیشگام باشد. به امید آن روز …
یک سالگی‌ات مبارک چطور!

بهاره رضاجو

 

روزی که خیلی اتفاقی با چطور آشنا شدم، هیچ ایده‌ای نداشتم که قراره این همکاری به کجا ختم بشه… ولی از روز اول تفاوت تیم چطور رو با بقیه حس کردم… تیمی که تک‌تک اعضاش در کنار هم هستند و به هم کمک می‌کنند تا همگی به رشد برسند و مثل دوستانی صمیمی برات می‌مونن… ولی این تنها نکته مثبت نیست… وقتی به ارزش وبسایت چطور پی بردم که همراه با تمام مخاطبان من هم هر روز چیز جدیدی یاد ‌گرفتم و مخاطب رو خیلی نزدیک به خودم حس کردم… و خوشحالم که در تولد ۱ سالگی چطور به موفق بودنش افتخار می‌کنم و امیدوارم که این همکاری هر روز قوی‌تر بشه…

میترا دانشور

 

من به قدم‌های کوچیک اما پیوسته باور دارم! گام‌به‌گام پیش رفتن و بهتر شدن… اما پیش از قدم برداشتن باید دونست. پیش از «عمل کردن» باید آگاه شد! بگذریم که آدم‌های نابلد و ناآگاه هم کم «عمل» نمی‌کنند!! اما اگه می‌خوایم به جاهای خوب برسیم باید بدونیم چطور! برای اینکه تو زندگی و کار بهتر بشیم، حتی برای اینکه خشگل‌تر بشیم یا چاق‌تر، اول باید بدونیم چطور! با کتاب خوندن، فیلم دیدن، سفر کردن، معاشرت کردن و گوش دادن می‌تونیم یاد بگیریم. در این میون، کافیه تو پیچ‌وخم دنیای مجازی گذرتون به «چطور» بخوره تا کلی یاد بگیرید!
من از «چطور» یاد می‌گیرم، از خوندن مطالب خودمونی‌اش لذت می‌برم، اما مهمتر از همه اینکه جزئی از روندی باشم که مردم رو آگاه‌تر می‌کنه، به‌ام حس خیلی خوبی می‌ده!! مهم نیست بخوایم لاغر بشیم یا از حق و حقوق‌مون موقع بستن قرارداد دفاع کنیم، مهم اینکه که فقط رو حساب تبلیغ فلان کانال و حرف دیگران که با «می‌گن»ها، «شنیدم»هاشون می‌خوان به ما کمک کنند، عمل نکنیم. اینکه «چطور» پایه‌ی محکم‌تری برای «عمل» ما فراهم می‌کنه خیلی خوبه! از اینکه تو این مدت کنار خیلی‌های دیگه من هم یه کوچولو در این پایه‌ریزی سهم داشتم، خوشحالم!!

الناز طرزمنی

 

یک سال آینده

یک سال آینده قرار است سالی پر از اتفاقات خوب برای همه باشد. تمام اعضای تیم چطور در تلاش هستند که در سال جدید بتوانند اهداف بزرگتری را نشانه روند و با حمایت شما و تلاش بی‌وقفه‌ی خود، آن اهداف را به حقیقت تبدیل کنند. افزایش تعداد بازدیدکنندگان به میزان بیش از دو برابر و افزایش تعداد مطالب تولیدشده به میزان بیش از ۵۰ درصد، افزایش کیفیت مطالب جدید و مطالب گذشته به صورت مستمر، از نمونه‌ی این اهداف برای سال آینده هستند.

این اهداف تنها با حمایت شما محقق خواهد شد. حمایتی که شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید با ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات و همچنین معرفی مقالاتی که دوست داشته‌اید به دوستان‌تان، به ما هدیه بدهید. نه‌تنها چطور، بلکه هر وب‌سایت فارسی‌زبان دیگری که برای تولید محتوای اصیل تلاش می‌کند نیازمند حمایت شماست.

ما افتخار می‌کنیم به داشتن کاربرانی که مقالات آموزشی ما را با دقت مطالعه می‌کنند، افتخار می‌کنیم به کاربرانی که هزاران ایده و پیشنهاد و انتقاد را در طول سال به ما انتقال دادند و به ما کمک کردند که خدمات خود را بهبود بدهیم و اشکالات خود را اندک‌اندک برطرف کنیم. امیدواریم در سال جدید نیز از این لطف بی‌نصیب نمانیم.

 

سپاس بسیار از اینکه در این یک سال همراه ما بودید، یک بار دیگر هم ما را مورد لطف خود قرار بدهید و تجربه‌‌‌ی همراهی‌تان را با چطور در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 109 دیدگاه)
  1. محمدرضا کریمی می‌گوید

    دورود بر شما
    با اینکه در خارج از کشور بسر میبرم همواره ال و اوضاع ایران عزیز رو دنبال میکنم که ببینم چه پیشرفتهایی شده و میشه. چند وقت پیش با این وب سایت بر خورد کردم. مطالب و موضوعات مورد بحث بسیار خوب و جالب هستن. من یک سری از اونها رو برای راهنمایی جوانانیکه در ایران هستند میفرستم تا بتونن از محتویات انها استفاده کنند.
    امیدوارم در این راهی که پیش گرفته اید موفق و پیروز و سر بلند باشید.

    1. رقیه محمدی می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      سپاس از لطف و محبت شما. باعث خوشحالی ماست که مطالب‌ مورد رضایت‌تون هستن.
      ما هم براتون موفقیت و سرافرازی رو ارزو داریم.

  2. رسول جوادی می‌گوید

    سلام
    خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و از مطالب ارزشمند و متنوع اون بهره میبرم، و البته با اطرافیانم هم به اشتراک میگذارم.
    یک ساله شدن بر شما مبارک باد.

    بی شک موفق هستید، اما وجود موفقیت تضمینی برای ادامه اون نیست!!
    خودتون را همیشه با دید انتقادی بنگرید تا پیشرفت کنید.

    1. رقیه محمدی می‌گوید

      درود بر شما
      خیلی ممنون از حمایت و توصیه‌ی بسیار ارزنده‌تون. حتما تلاش میکنیم چنین رویکردی داشته باشیم. از انتقادهای شما هم استقبال میکنیم و خوشحال میشیم اگه انتقادی دارین با ما درمیون بذارید.
      شاد و پیروز باشید.

  3. شاهین شادکامی می‌گوید

    بهتر از این نمیشه.شما نه تنها برای ایرانمون ارزشمندید بلکه برای کل دنیا مفید هستید. خسته نباشید . پر انرژی به کارتون ادامه بدید.
    شاد باشید همیشه

    1. رقیه محمدی می‌گوید

      سلام
      سپاس بسیار از لطف و مهربانی شما
      امیدواریم همواره در کنارمون بمونید.