۵ ویژگی رفتاری زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد

14

با اینکه جذابیت زنان موضوع مقالات، فیلم‌ها و برنامه‌های آموزشی بسیاری بوده، اما هنوز این ویژگی به‌درستی توصیف نشده است. این ویژگی قابل اندازه‌گیری نیست، بلکه باید توسط دیگران احساس شود و آنها را تحت‌تأثیر قرار بدهد. با این مطلب همراه شوید تا ۵ چیزی را که مردان در مورد زنان دوست دارند، بهتر بشناسید.

۱. زنانی که خوشرویی و دلنشینی بخشی از وجودشان شده است

یک زن جذاب همیشه مراقب است که چگونه به‌نظر می‌آید. این به آن معنا نیست که به خودتان فشار بیاورید تا همیشه لبخند بزنید. این به آن معناست که همیشه دلنشین و درخشان باشید. نباید تنها پیش دیگران خوب باشید، بلکه باید وقتی که تنهایید نیز از خودتان لذت ببرید.

می‌توانید مقاله چطور را در زمینه جذابیت بخوانید تا بیشتر با این مفهوم آشنا شوید.

رونیکس

۲. زنانی که عاشق خودشان هستند

هر اتفاقی بیفتد یک زن نباید خودش را به نهایت خستگی و ناآرامی بکشاند. هرگز نباید برای موفقیت کاری یا خوشحالی دیگران خودتان را بُکشید، زیرا این راه عاقبت خوشی ندارد. همیشه طوری زندگی کنید که احساس آرامش و راحتی داشته باشید. این‌گونه می‌توانید در محیط کار و با اطرافیان‌‌تان بهتر رفتار کنید. همیشه باید باطری درونی‌تان را شارژ کنید تا درخشان بمانید و نور و شادی را به زندگی اطرافیان‌تان ببخشید.


حتما بخوانید: چگونه خود را دوست داشته باشیم؟

۳. زنانی که حال خوب‌ روحی را در اولویت قرار می‌دهند

این زنان به دنیا توهین نمی‌کنند و در مقابل اتفاقات بد زندگی موضع نمی‌گیرند. هیچ چیز احمقانه‌تر از این نیست که فکر کنید سرنوشت‌تان سیاه است و همیشه اتفاقات بد برای‌تان پیش می‌آید. هرکسی در دنیا دلایلی برای زنده بودن دارد. این بستگی به خودمان دارد که از اتفاقات زندگی‌مان به بهترین شکل بهره ببریم یا سر هر موضوعی اعصاب‌مان را خرد کنیم.


حتما بخوانید: خصوصیات زنان شاد چیست؟

۴. زنانی که در برابر تعریف‌ها واکنش مناسبی نشان می‌دهند

۵ چیزی که مردان درمورد زنان دوست دارند

زن‌ها همیشه در مرکز توجهات قرار دارند. یک زن باید بداند چگونه نسبت به تعریف و ستایش دیگران واکنش نشان بدهد. زن نباید از تعریف دیگران خجالت بکشد یا به‌خاطر آنها کور و مغرور شود. زن باید ارزش خودش را بشناسد. به‌عنوان مثال وقتی که یک همکار از لباس شما تعریف می‌کند، نباید در جواب بگویید: «بی‌خیال، این مانتو که قدیمی شده است». بلکه باید تعریف را بپذیرید و بابت آن تشکر کنید.


حتما بخوانید: ۷ رازی که زیبایی معنوی را درون شما ‌می‌پروراند

۵. زنانی که با اندام‌شان مشکلی ندارند

اگر تصور می‌کنید هر زنی برای زیبایی باید لاغراندام و کمرباریک باشد، در اشتباه هستید. این کلیشه را کنار بگذارید و فراموش کنید. نمونه‌های فراوانی از زنان جذاب چاق و لاغر وجود دارد. برای اینکه یک زن جذاب‌تر به‌نظر بیاید نیازی نیست لباس‌های بسیار تنگی که ۲ سایز برایش کوچک است، بپوشد. لباس باید با اندام هماهنگ باشد. شاید تپل‌ بودن با الگو‌های رایج عالم مد مطابق نباشد، ولی آن هم می‌تواند نوعی از زیبایی باشد.

برگرفته از: brightside

برای از بین بردن احساس افسردگی چه کاری انجام دهیم؟

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید.برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

به کمک زبان بدن، ناگفته‌ها را بگویید و بشنوید

۸،۰۰۰ تومان


ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 14 دیدگاه)
  1. یه مرد می‌گوید

    من به عنوان یه مرد اینارو نسبی قبول دارم و معتقدم نویسده اصلا درک و شناخت درستی از جذابیت نداره.چهره زیبا بدن خوش تراش سر زبون خوب و مهربون بودن خنده های متعادل لباس برازنده موی بلند و مرتب یکم وابستگی=)صدای نسبتا نازک و اروم داشتن ویژگی خاص مثل آشپزی خوب و… میتونه یه زنو خیلی جذاب بکنه حتی داشتن چندتا ویژگی بالا بازم زنو جذاب میکنه.بقیش هم میتونه یه مکمل مث یکم نمک بیشتر طرفو باحال بکنه

    1. ناشناس می‌گوید

      هه همه ی مردا ماشالله انقد ایده آل پسندن..

    2. خانم می‌گوید

      این هایی که گفتین ویژگی عروسکه! زن نرم افزار نیس که شما بهش کد بدین !

      1. خانم می‌گوید

        یه مرد! این هایی که گفتین ویژگی عروسک کوکیه! زن نرم افزار نیس که بخواید بهش کد بدین ! این ویژگی هایی که تو متن هم ذکر شد خلاصش میشه زنی که خودش رو همونطور که هست دوس داشته باشه و آرامش داشته باشه اول برای خودش و برای دیگران. هر شخصی چه زن و چه مرد اینطوری جذاب میشه اما اگر روی این مقالات با خانم هاس چون بعضی مرد ها اعتماد به نفسشون رو با افکارشون کم میکنند. که البته دیکته ی جامعست متاسفانه.

    3. رقیه محمدی می‌گوید

      سلام
      حق با شماست مواردی که فرمودین توی جذابیت بسیار تأثیر دارن، اما بحث ما در این مقاله جذابیت رفتاری هست نه ظاهری.

  2. BRFX می‌گوید

    بر اساس تجربیاتی که در مدت زندگی داشتم و در بخش های مختلف کشور کار و تحصیل کردم به این نتیجه رسیدم و به بارها برایم ثابت شد که علاوه بر ظاهر مطلوب در حد مثلا متوسط که دختر باید داشته باشه , بصورت غریزی برای مردان , خصوصیات شخصیتی قوی دختران و زنان جذابیتی ندارد چون ذاتا مردها تمایل دارند به جنس مخالف کمک کنند و نقش حمایتی داشته باشند و وقتی زنی با توانایی های مردانه روبرو میشوند احساس ناخوشایند و نوعی احساس خطر میکنند , مثلا صحنه زنی که در حال تعمیر ماشین خود در کناره خیابان است برای هیچ مردی جذاب نیست ولی زنی که ماشینش خراب شده و پریشان و مضطرب است یا تصادف کرده و گریه میکند جذاب است و پس از چند دقیقه چندین مرد که تمایل به کمک دارند کنار میزنند تا به او کمک کنند . پس این خصوصیات برای دختران جذاب است : ترس و نگرانی , استرس و دستپاچگی در مشکلات , کمی شرم و خجالتی بودن , گریه ی آماده و مهربانی , هوش نه خیلی زیاد در حدی که نیاز به توضیح مطالب به او باشد .

    1. الا می‌گوید

      من متوجه نشدم شما خانم هستید یا اقا
      اگر خانم هستید بهتون توصیه میکنم طرز فکرتون رو عوض کنید و سعی کنید روی نکات مثبتتون فکوس کنید اینکه شما یه ادمه گیجو بی دست و پا باشید فقط به عنوان یه فرد ضعیف شناخته میشید و اگر اقا هستید به نظرم از نظر شخصیتی ادم ضعیفی هستید و حق دارید نتونید زنان قوی و مستقل رو تحمل کنید چون تنها تصور شما از مرد بودن همون تصور انسانهای اولیست که مرد میرفت شکار و زنش فقط بچه میاورد، عجیبه واسم که میگید تجربیات کسب کردید و جاهای مختلف بودید واقعا ناراحتم واستون که شرایط کسب تجربه درست رو داشتید اما سطح هوشتون باعث شده مسائل رو اشتباه متوجه بشید

    2. محمد می‌گوید

      سلام فقط میتونم بگم چیزی از خانمها نمیدونی و برات واقعاً تاسف میخورم.

    3. Tirana می‌گوید

      خب شما میتونید یه سگ بگیرید تا بهتون وابسته باشه و شما مجبور باشید کارهاش رو واسش انجام بدید. من نمیخوام که تند برخورد کنم ولی اینجا واقعا لازمه. جرئت نکنید که بگید زنی که به قول خودتون * هوش نه خیلی زیاد* داره جذابه. خجالت اوره که ویژگی هایی مثل گریه و وابستگی و ترسو بودن رو معیار جذابیت میدونید. بهتره که مرد هایی که همچین نیازی دارن اول از همه یه نگاه به درون خودشون بندازن و ببینن که چی باعث شده انقدر تشنه ی ثابت کردن خودشون باشن. اینکه به بقیه بگید که زن ها باید خنگ باشن تا شخصیتشون جذاب تلقی بشه بدترین توهینی هست که شما میتونید به یک زن بکنید. اون افرادی که همچین تفکری دارن بهتره جای دیگه ای حس یا بهتره بگم عقده ی اثبات خودشون رو ارضا کنن.

      1. BRFX می‌گوید

        این عصبانیت شما اگر با چاشنی غم و بغض باشه جذابه ولی اگر با پرخاشگری و فحاشی باشه به هیچ وجه

        1. یه خانوووممم می‌گوید

          همین افکار مردها باعث شده اعتماد به نفس دختران و زنان از بین بره . متاسفم

  3. Neyaish می‌گوید

    خیلی ممنون بابت موضوعات مفید تان
    من از این موضوعات شما مستفید شدیم